Beantwoord

Graafwerken door Proximus

  • 13 July 2017
  • 7 reacties
  • 3396 Bekeken

Is het normaal dat medewerkers van Proximus om aan de kabel in de straat te werken de voortuin open graven, inclusief verharding, en dan alles gewoon vullen met het uitgegraven zand en de verharding op een stapel naast het originele pad laat liggen? Ik contacteerde de klantendienst telefonisch en werd gewoon met een spreekwoordelijk kluitje in het riet gestuurd: gelieve uw klacht in te dienen via de website... nergens een mogelijkheid te vinden daar om dit te doen. Of toch: BEL ONS op 080022800. Great!
icon

Beste antwoord door RobrechtB 13 July 2017, 17:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Nico, je kan een klacht indienen via onze helpdesk werven op het nummer 080014551 hier kunnen ze voor jou een dossier opmaken.
Vakkundig en vriendelijk opgelost door de helpdesk "werven"! Dankjewel Danny! (en Robrecht).

(Jammer dat ze dit nummer niet gewoon konden doorgeven bij de "gewone" klantendienst...)
Reputatie 7
Badge +4
Sorry hiervoor ik heb in ieder geval mijn collega Danny een bericht gestuurd dat je heel blij was met je gesprek met hem!
Dag Nico, je kan een klacht indienen via onze helpdesk werven op het nummer 080014551 hier kunnen ze voor jou een dossier opmaken.
Vraagje: 080014552 is dit ook het nummer voor helpdesk werven
Reputatie 7
Badge +4
Dag Martin,

Die nummer is ook voor werven, voor Nederlandstalig. De nr die eindigd op 51 is de algemene nummer van werven.

Groeten,

Kim
Ok bedankt Kim
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan

Reageer