Dag allemaal,
Graag wil ik jullie reacties op de maatregelen van Proximus en hierover een discussie met jullie opzetten . Ik heb hier zo mijn mening over, met name over al die voetnoten, waarin ik een soort pseudo-altruïsme zie.
Ik had geantwoord op de mail van de heer Boutin, maar ja, dat was uiteraard weer eens te optimistisch in het kader van het grote onbereikbaarheidsplan van vele grote ondernemingen tegenwoordig.
Hieronder de tekst van de mail die ‘helaas niet kon worden afgeleverd’:
Geachte heer Boutin,
Ik dank u hartelijk voor uw bericht, waarin u uw begrip uitspreekt voor de uitzonderlijke situatie waarin België en haar inwoners zich bevinden.
Echter, ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat u vergeet, dat u ook klanten hebt met familie in het buitenland, zoals ikzelf.
Waarom voetnoot nr. 3? Waarom biedt u geen onbeperkt bellen via vaste lijn naar vaste lijn voor in uw land woonachtige klanten met familie in het buitenland?
Want ook ik zit verplicht thuis, woon alleen en mijn 1000 belminuten per maand (abo € 18,15) zijn in deze situatie niet voldoende.
Mag ik u vragen om een reactie, waarvoor bij voorbaat dank.
Met vriendelijke, edoch ietwat teleurgestelde groeten,
Enkelien K. (al 15 jaar enigszins ‘noodgedwongen’ klant bij u)
Tel. xxxxx
Bedankt voor jullie input en sterkte in deze surrealistische tijden!