Ik WIL IEDEREEN MET MIJN RECHT VAN VRIJE MENINGSUITIG BEHOEDEN VOOR WAT IK HEB DOORSTAAN EN NOG STEEDS. LEES AUB VERDER
IK VROEG AL HEEL DE TIJD OM EEN CONTACTPERSOON EEN DIRECT CONTACT. ONMOGELIJK EEN COTACTFORMULIER INVULLEN; MET ALLE GEVOLGEN VANDIEN. IK BEN BEGONNEN MET AFGEWIMPLED TE WORDEN IETS TE KRIJGEN WAT IK NI WOU, DAT DAN NOG OPLIEP TOT 180 EURO IN MAAND?TERWIJL IK ALS TUSSENOPLOSSING GOEDKOPER ZOU AFZIJN DAN 56 EURO.. BERKEND OP MIJN MOGELIJKHEDEN EN NODEN. DAN IN CRISISTIJDEN ALS ALLEENSTAANDE MET ANGSTEN, WORD ER ZELF NI GELUISTERD, WAT BLIJKT UIT DE VERSCHILLENDE AFBETALINGSPLANNEN DIE IK KRIJG. OP PAPIER, NOG TUTTIMUS EN NOG MASSA’S TE BETALEN, TERWIJL 3 MEDEWERKERSMIJ ZEGGEN HET IS IN ORDE. DIEN EEN KLACHT IN EN BINNEN DE 48UUR HEEFT U ANTWOORD. NIKS GEHOORD NOG STEEDS NIET. BEHALVE OM 6UUR EEN SMS OM BINNEN DE 3 DAGEN BIJNA 600 EURO TE BETALEN TERWIJL IK KLANT BEN VANAF 21 JANUARI EN GOEDKOPER DAN 56 PER MAAND = “EPIC COMBO LIGHT” WAT IK 2X HAD AANGEVRAAGD , ZOU UITKOMEN MET TUTTIMUS, ONBEPERKT DUS OVER MIJN LIMIET KAN OOK NIET. IK HEB ZITTEN HUILEN OPGESLOTEN IN CRISIS EN NOG GEEN HULP? IK BEN ER ZIEK VAN GEWORDEN. IK HOOP DAT ZE NU ZIEN WAT HET TEWEEG BRENGT; WAT BEGINT MET EEN LEUGEN EN VALS VOORWENDSEL.
De winkelmedewerker zei mij , en ik citeer:" Het gebeurt wel vaker dat ze een epic Light niet komen aansluiten, dat dit op de achtergrond geraakt. Je kan beter in de winkel een abonnement afsluiten dan ben je zeker, mr geen epic Light. Neem een Tuttimus en dan ga je de 1ste 4 manden goedkoper afzijn dan met de epic Light, en dan kan je daarna nog omswitchen. Ik heb dan niet verder nagedacht en wou het in orde. Ik ben van de Kempen en woonde net in Nieuwpoort. Zonder internet of gsm was ik geïsoleerd. Ik heb nl. al angststoornissen waarvoor ik behandeld werd en word, dus grote verrandereringen hebben een zware impact op mij. Uiteindelijk 2 weken later kreeg ik de tuttimus. 1ste krijg ik waarschuwing ivm data, waarvoor ik contact opneem met shopmedewerker. Ik most me er niets van aantrekken , want ik had 15 GB data. 2de: krijg ik factuur van 123 euro: terug naar winkel, antwoord: " het is anderhalve maand en mms kost geld en kosten aan derde. Thuis reken ik het na klopt nog niet en als ik dan 70 abonnement zie weet ik dat ik belogen ben. Dan kwam de Corona Crisis. Ik had intussen mijn proef tv pakket opgezegd via chat, omdat winkel dicht waren en ik zoals gezegd last had van angststoornissen. 3: Volgende factuur kwam eraan 95 euro, de tv pakketten waren nog niet opgezegd, ik vond al vreemd dat ik toegang had toen ik testte. Maar als er reclame wordt gegeven dat proximus voor corona tv pakket gratis geeft, ga ik ervan uit dat dat de reden was, tot het factuur kwam. 3de factuur 165euro !!!! IK sloeg volledig in paniek met alle gevolgen van dien. NOG steeds de pakketten, ABONNEMENT GESTEGEN ( dit is bij mijn weten nog aangepast achter mijn rug omdat ik standaard geen 15GB zou hebben met tuttimus met Mobilus) En nog steeds wetende dat ik als klant vroeg om EPIC COMBO LIGHT.
Ik ben in mijn hersel proces en weggevlucht van zijn oude omgeving voor mijn problematiek in het verleden. Ben met cleane schone lei, schuldenvrij, met een invaliditeitsuitkering en sta er alleen voor om dan in de Crisis Periode dit door te maken en geen kant op te kunnen wegens gesloten winkels, waar eigelijk het bedrog begonnen is en waar ik nog steeds merkbaar afgewimpeld word.
Klantendienst die met half oor luisteren en niet doen wat ze zeggen. Zowel via chat en telefoon. Ik heb nog NOOIT meer dan 70 a 90 euro moeten betalen voor een pakket en voor mijn gsm nooit meer dan 30. Dit kon niet en ik wou ook geen schulden maken, maar ik heb gekozen voor een formule afgewogen op mijn noden en middelen en dit is niet gerespecteerd. Ik heb betaald tot de derde factuur
Hiervoor heb ik meermaals gevraagd of er geen andere manier was om rechtstreeks ergens terecht te kunnen bij iemand met hogere functie en meer machtigingen dan de klantendienst, omdat dit te groot werd om ff op contactformulier te zetten. Dit kon niet. Wat ik persoonlijk ook een zware tekortkoming vind. Om af te sluiten wil ik de 2 technische pannes aanhalen 1 x 3dagen dat internet niet werkte, waarop ik als oplossing kreeg toegereikt: om youtube filmpje te kijken. Uiteindelijk iemand laten komen alles gereset en kabels gechecked werkte het terug en de 2de maal 5 dagen geen TV. Ik heb dan alles Gereset en kabels gechecked zonder succes, tot plotseling uit het niets op de 5 de dag de tv gewoon terug aansprong.
Nu leg ik de bal in jullie kamp. Ik heb ondanks mijn problemen, financieele situatie, en psychische problemen alles moeten slikken en tot en met 2de factuur volledig betaald en daarna uitgerekend wat hij zou moeten betaald hebben aan proximus als hij de Epic Combo had gekregen en derde ff gelaten voor wat het was. Is dit de ideale manier geweest? Neen .
Maar tot op heden toon ik aan dat ik van goede wil ben en bereid om te betalen wat ik kan en zelfs iets meer dan wat ik had moeten betalen, wat mij gezegd is bij opmaken van abonnement, nl. minder dan de Epic Combo Light. We hebben dan de prijs van de De Epic Combo light als maatstaf gebruikt en zo ook voorgaande facturen berekend. Het percentage dat ik teveel moest betalen op elk factuur opgeteld plus 20 euro voor tv pakketen en 10 euro voor de dagen zonder diensten. En Dit kwam dan op 26 euro restwaarde op derde factuur van 165euro.
Vanaf dan is het bedrag dat op 1ste afbetaling stond betaald, wat ook in &ste tefoongesprek is overeengekomen 124 euro elke 25ste van de maand tot de zaak behandeld is en dan zal u herbekijken wat ik terugkrijg of moet betalen. IK ben benieuwd wat er uit de bus komt rekening houdende met mijn verergerde psychische toestand , het bedrog van uw medewerker in de Proximus shop Nieuwpoort , waardoor ik weer een breakdown had en het vertrouwen in mensen verminderde. Ik zal u de verslagen van de behandelend arts ivm de zaak, oa verhoging van medcatie tegen stress en angst. Wat enorm veel vergt om te stoppen of verminderen, en door belachelijkje facturen en bedrog en nalatigheid van de shopmedwerker en de apathische houding van de klantendienst, dit tijdens De Corona Crisis ik deze heb moeten opvoeren. Ik heb moeite en goedertrouw steeds blijven tonen.
IIk ben ten rade gegaan bij Test Aankoop waar ik lid van ben en indien nodig stap ik naar de vrederechter. Ik ga zowiezo een klacht neerleggen t.o.v. de shopmedewerker.