Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Goedemorgen, Ik zou graag mijn e-mailadres willen wijzigen. Log daartoe in op MyProximus. Daar vraagt het systeem om een telefoonnummer. Het systeem accepteert mijn Nederlandse mobiele nummer niet. Dientengevolge kan ik het e-mailadres ook niet wijzigen. Kunt u me helpen?
Beste, Via proximus pickx krijg ik na inloggen te zien dat er geen tv programma beschikbaar is. Kunnen jullie dit even nakijken aub ? Alvast bedankt
Hallo, ik heb achterstallige facturen.. Hierdoor is mijn internet en tv en gsm afgesloten. Ik ga deze straks betalen. Maar had nog een vraagje. Kan ik onmiddellijk een nieuwe aansluiting vragen indien de achterstallig facturen betaald zijn? Mijn laatste factuur was voor de decoders maar ik wil een nieuwe aansluiting. Dien ik deze dan te betalen of gewoon te houden voor de nieuwe aansluiting? Mvg kenny
Op mijn BBOX2 is de sticker waar het serienummer op staat, niet meer leesbaar. Hoe raak ik in de router web-interface om de instellingen te wijzigen?
Hallo, Tijdens het verbouwen zijn we vergeten LAN-kabels te trekken naar meerdere plaatsen in huis. Nu wil ik toch graag enkele LAN-kabels trekken naar bepaalde ruimtes. Echter komt er dus maar 1 kabel binnen in de woonkamer waarop de TR2007 Proximus contactdoos is op aangesloten. Via de schacht van de TR2007 Proximus contactdoos in de muur kan ik terug naar de kruipkelder om via daar de kabels te trekken. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik best extra kabels aftakken? Alvast bedankt. Sam
En het gaat maar door ... De volgende die zou verdwijnen is Disney Junior dit volgens TotaalTV, en via verschillende forum s
Beste, Wanneer ik probeer in te loggen op proximus pickx krijg ik volgende error: Deze pagina werkt niet www.proximus.be kan dit verzoek momenteel niet verwerken. HTTP ERROR 502 Dit telt voor elke browser, heb reeds cookies ed verwijdered, PC schoon gemaakt, PC en modem herstart. Voorheen duurde het soms lang voor ik effectief ingelogd was maar nu lukt het dus helemaal niet meer. alvast bedankt mvg
Als mijn zoon op zijn computer iets download stopt het beeld van de tv. Als de download gedaan is dan is alles weer normaal. Nog iemand die daar problemen mee heeft. Ondertussen weer oude decoder aangesloten en geen problemen. Met de V7 wel probleem.
milieu is belangrijk en er zijn nog velen, zoals ikzelf die de factuur afdrukken. Waarom dat paarse vlak op de factuur? Gaat iedere keer een hoop inkt aan verloren, ik begrijp dat Proximus met zijn kleuren er een persoonlijke tintje willen aan geven maar een kader in de Proximus kleuren zou toch ook al ok zijn denk ik.
Hallo Aan degene die de V7 Decoder hebben, oe is de beeldkwaliteit vergeleken tov de V6/Telenet Tv box? 1.5 week Proximus nu met een V6 en dit is voor ons niet meer om aan te zien komende van een Telenet Tv box Het gaat dus ofwel terug naar Telenet gaan worden of hopen op zo snel mogelijk een V7 box die dan hopelijk degelijk beeld weergeeft
Ik ben na meer dan 30 jaar en hele reeks problemen bij Proximus eind november overgestapt naar Telenet. Uren telefoons met technische en commerciële dienst. Alles mooi binnengebracht modem kabels, werd ook geregistreerd dat ik het had binnengebracht. Ik zou nog 31 euro terugkrijgen. Zonet kreeg ik een aanrekening van 190 euro 3 maanden box en abonnementen terwijl jullie de box al vanaf begin december in jullie bezit hebben. Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig,,??? Gelieve recht te zetten,
volgens die mijnheer had ik een bedrag open staan van 4,95 euros van de maand augustus 2019 als ik dit niet betaal dan zou er een verhoging bij komen en de deurwaarders kosten. klop dat ik wist daar niets ik heb het nu betaald via argenta naar jullie rekening van proximus. kun u mij iets laten weten of was dat niet van julie misschien een soort phising ?? ik ben leon thiriart 0473****** email ****.********@skynet.be bedankt bij voorbaat leon
Kun je er iets aan doen da is traag
Beste, ik heb zondag een bestelling geplaatst maar ik heb nog steeds niets ontvangen van wanneer het geleverd word op my Proximus staat dat het in voorbereiding is Ik hoor helemaal niets meer van jullie en bpost ging het leveren daar heb ik ook nog niets van gehoort referentie nummer:R000000110000DZW49-1
sedert een dag op twee komt erop verschillende opnames enkel te zien via decoder, niet dat dit erg is want ik kijk toch meestal op de tv, NPO3 is normaal, maar niet die op één en Q2, Ze zijn wel te bekijken op TV en niet zoals enige tijd dat ze daar ook niet op stonden, raar Niet echt een probleem want ik heb toch geen harde schijf, ik heb een V5compact, vroeger met de V4 stonden ze dan op de harde schijf, Waarom het nu zo is weet ik niet, en het gaat nu over verschillende opnames,
Sinds nacht van dinsdag 21/01 op woensdag 22/01 stuurt jullie applicatie P&G één maand vooraf dagelijks rond 02h00 ‘s nachts (01h57, 01h58, ...) een sms als waarschuwing om tijdig te herladen Dit is uiterst vervelend en storend; graag dus op zijn minst dergelijke sms-waarschuwingen op een ander tijdstip bv. na 06h00 en voor 22h00; mijns inziens is een dergelijke hoeveelheid aan sms-waarschuwingen overbodig en zelf heb ik dit ook nog nooit gezien bij bv. Orange Graag een oplossing “eerder vandaag dan morgen”, dank bij voorbaat P.S. Het betrokken P&G GSM-nr staat in mij profiel in de rubriek interesses
Ik heb vandaag voor een nieuwe vestiging van ons bedrijf www.w8control.be een nieuw nummer afgesloten, maar hettoestel dat we wilden was niet binnen en komt later. WIj willen nu graag ons drukwerk al in orde brengen maar op de simkaart staat natuurlijk nog geen telefoonnummer op? Kan ik ergens zelf obv de EAN nummer of SSN nummer opzoeken welke telefoonnummer er bij mijn nieuwe simkaart hoort?
Op 29 januari deden we een opname van de programma’s ‘Op één’ en ‘The Sky is The Limit’. Wat staat er bij beide opnames geschreven? 0 seconden opname, en als we de opname willen starten, krijgen we de melding: ‘serverfout. deze media is niet beschikbaar.Probeer later opnieuw’. We hebben het al 6 dagen op rij opnieuw geprobeerd, zelfs door de modem meermaals uit te zetten en ook alle aansluitingen uit het stopcontact te halen, maar niets lukt. Erger nog: het programma ‘op één’ van 29 januari staat nog bij de opnames (maar kan niet bekeken worden) en het programma ‘The Sky is The Limit’ van 29 januari is volledig verdwenen. Het moet gezegd worden: de laatste maanden zijn er heel wat problemen met de opnames. Sinds jullie een paar jaar terug met die nieuwe kleine modem zijn gestart, ontstaan er alleen maar meer en meer problemen. Hebben jullie een oplossing voor mijn specifiek probleem zoals hierboven omschreven?? Dank u
Beste, bij ons thuis hebben wij heel veel toestellen die via wifi werken. Tv, tablets, iPhone s, slimme thermostaat, wifi verlichting, wifi stopcontacten, google home mini s, zonnescreens, zonneluifels, … Nu heb ik de indruk dat het soms een beetje teveel is want de wifi snelheid laat te wensen over. Bbox staat niet ver en niet in een kast, al eens van wifi kanaal veranderd, volledige reset, … maar niets helpt. Iemand tips aub? Wifi booster? Maar helpt dit echt wel, al veel negatieve ervaringen over gehoord. Bedankt!
Ik kan niet meer inloggen op proximuscloud. Krijg telkens fout code 2055. Ik heb al geprobeerd mijn inloggegevens te wijzigen, maar helpt ook niet. Ik zag wel dat er twee myproximus accounts actief zijn.
Beste, Wanneer iemand mij belt uit men contacten lijst dan zie ik deze altijd als onbekend verschijnen. Ik heb hier al vele jaren last van ik kan mezelf niet meer herinneren wanneer dit nog correct werkte(Ondertussen al verschillende mobile phones versleten). Als ik hier en daar wat rond lees dan zou het gaan om een instelling die Proximus goed moet zetten kunnen jullie dit eens bekijken? Alvast bedankt! mvg, Bram
Hoi iedereen, Afgelopen maand hebben mijn vriendin en ik een nieuw minimus abonbement afgesloten voor onze nieuwbouw, dat start vanaf 1 april. Vorig jaar in maart heb ik al eens gechat met een medewerker om te vragen wat mijn te verwachten internetsnelheid zou zijn (zie bijlage). Toen is er mij gezegd tussen de 70 en 100 mbps, wat voor ons goed was en zelf toen bevestigd via de speedtest van Proximus. Nu heb ik afgelopen week nog eens de test gedaan en nu krijg ik maar een te verwachte snelheid van 45 mbps (zie bijlage). Nu heb ik al contact gehad met de klantendienst waarom dit ineens lager is tov in het verleden. Tot nu toe heeft helaas mij nog niemand een antwoord kunnen geven waarom dit lager is en of hier iets aan gedaan kan worden. Ik weet dat zolang de modem niet draait je niet definitief de internetsnelheid weet maar ik informeer liever nu al omdat ik 45 mbps toch wat laag vind en hier misschien al iets aan gedaan kan worden aangezien het het in het verleden hoger werd geadvert
Er is een knop die zo goed als niet meer werkt op de afstandsbediening (pijltje naar beneden), tenzij nog heel af en toe als ik er met twee vingers met alle macht op duw, dus dat gaat het ook niet lang meer uithouden. Dat maakt scrollen in de tv gids en in opnames zo goed als onmogelijk. Via de online support zie ik dat ze vroeger gewoon opgestuurd werden, maar dat je nu zelf naar een proximus winkel moet. Mijn decoder zit in mijn pack, dus ik neem aan dat dit gehuurd is, en dus valt de afstandsbediening dan ook onder “huur”? Is een nieuwe dan gratis? En breng ik dan best de oude ook mee naar de winkel?
Mijn Proximus producten vallen nu onder een nieuw klantennummer.Waar kan ik het klantennummer aanpassen in MyProximus?Als dit niet kan hoe kan ik mijn profiel op my proximus verwijderen?
Ik kan totaal niet meer in mijn mailbox. Ik krijg steeds de volgende melding: Niet beveiligd http://192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect Mvg
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.