Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik heb een familus pack, vaste lijn, tv en internet. Door mijn handicap heb ik het sociaal tarief. Mijn vaste lijn gebruik ik zelden. Ik heb meer last van mijn vaste lijn dan genot, de meeste oproepen die ik ontvang op de vaste lijn zijn televerkopers enzo. Mijn kennissen bellen mij via gsm. Dus het lijkt mij interressant om mijn vaste lijn op te zeggen. Deze morgen heb ik met een vriendelijke helpdesk medewerker gebeld, hij gaf mij de raad het aanpassen van mijn pack via een winkel te doen het kan blijkbaar niet via de helpdesk. Deze middag ben ik naar een proximus winkel geweest, niet gemakkelijk voor mij, een handicap weet je… Maar, bij het aanpassen van mijn pack bleek dat mijn sociaal tarief niet mee ging van het oude naar het nieuwe pack. De korting staat nu op mijn telefoonlijn en moet overgezet worden naar de internetaansluiting. Alles zou terug opnieuw moeten aangevraagd worden. Ik heb afgehaakt, toen men mij indertijd het sociaal tarief gunde duurde het maanden en heel veel
Wat is dat toch met Pickxtv op laptop ??? Steeds onderbrekingen , vooral op de Nl kanalen tijdens de wedstrijd Gent-Rome !! Beter weergave via een Franstalig kanaal . Al verschillende keren gemeld . Blijft steeds maar onderbreken en slechte beeldkwaliteit.
Sinds 2 dagen geleden proximus klant, maar mijn schoonvader kan niet Op de app
Zonet een bonusfilm proberen te bekijken, voor de weinige keren dat wij dit doen. Na het maken van de versiekeuze (hd) kregen wij echter niet meer dan een zwart scherm met onderaan leeftijdcategorie 10. Herbeginnen (5x) lukte helaas ook niet. Als wij in dit geval de andere versie zouden opstarten, zou hiervoor dan aangerekend worden? Bij de hd versie staat intussen 0,00 eur, bij de lagere versie 3,99. Zoals eerder al aangegeven hebben wij ook nog steeds problemen met haperingen na het pauzeren van uitzendingen. Dit kan somsecht heel erg zijn. Bij het live kijken geen problemen. Intussen op aanraden van dit forum al een nieuwe switch met igmp snooping aangeschaft, en zelfs een nieuwe router, maar helaas geen beterschap. Enkel weggesmeten geld :-(
Hallo proximus, sinds vandaag wordt esim officieel ondersteund door orange. Wanneer gaan jullie volgen?
wat is het verschil tussen mobiel internet L en mobiel internet M?
Hallo Een tijdje geleden heb ik een smartphone gekocht weliswaar bij een andere provider maar dat even terzijde. Ik wil daar ook mee op het internet via wifi bij mij thuis zoals met mijn laptop want ik heb vast internet van Proximus. Mobiele data heb ik uitgeschakeld. Ik verbind mij met mijn netwerk thuis en dat gaat prima, maar ik kreeg de melding bij betaald de volgende opties in mijn instellingen bij mijn smartphone: Automatisch detecteren, behandelen als gemeten en niet behandelen als gemeten. Wat betekent dit? Kan iemand dit mij uitleggen? Groetjes, Moesty
Als ik een nieuwe wil sturen krijg ik melding rapporteer en als ik dan daarop klik krijg ik fout dit gaat niet door Soms krijg ik dan melding werk je app bij ; maar dat weet ik niet hoe
Hallo, sinds zondag zijn een paar recente opnames verdwenen van onze decoder (met hard disk, V4, denk ik) . Ze zijn niet meer in ‘mijn opnames’ te vinden... Maar ze zijn nog wel aanwezig in ‘mijn opnames’ in de Pickx Ios App. Hoe kan ik ze opnieuw met de decoder bekijken ? Dank bij voorbaat.
Pickx app doet het niet op mijn iPhone, opnieuw opstarten / installeren helpt niet.......
Bij Phone Line krijg ik de melding: “Oeps! Er liep iets mis. Gelieve later opnieuw te proberen.” Ik heb later opnieuw geprobeerd, maar dit blijft staan. Hoe komt dit?
Sinds gisterenavond mono geluid op Q2 en Vitaya, dit treed om de zoveel weken of maanden wel eens op maar meestal op CAZ of Vitaya. Aan mijn audio settings is sinds dag 1 niets veranderd, decoder restarten ( knop aan de achterzijde ) bied geen uitkomst. Vaak duurt het gewoon x dagen en dan opeens is het weer stereo maar het is wel vervelend zolang het duurt, valt bij ons enorm op omdat de tv ingebouwde luidsprekers heeft die naar voren staan, geluid komt van 1 kant momenteel op Q2 of Vitaya. ik zou zeggen ligt het aan mij maar op de 14 maanden dat wij nu Proximus hebben is het toch al de 4de of 5de keer dat dit opeens gebeurd op een bepaalde zender, soms duurt het een week of zo en soms x dagen. Wij hebben maar 1 tv en 1 V6 decoder dus kan niet testen op een andere decoder.
Beste, Sinds een aantal dagen ben ik als ik thuis ben (adres: désiré goethalsstraat 1C, 9900Eeklo) niet meer bereikbaar, telefoon, sms-berichten en geen netwerk. Op andere plaatsen heb ik geen problemen. Ook mijn man heeft een slecht bereik, maar is nog bereikbaar. Ik ben helemaal niet bereikbaar en als je me probeert te contacteren, krijg je ook een gelijkaardig bericht (niet bereikbaar). Wat is hiervan de oorzaak? Met vriendelijk groeten, Marijke
Geachte, Na even uitzoeken hoe zero-rating in elkaar zit ben ik gaan zoeken naar de zwakke puntjes. Zero rating is namelijk het systeem waarbij je een “favoriete app” selecteerd voor ongelimiteerd data. In mijn geval is dat Instagram. Ik ben er namelijk in geslaagd om niet alleen voor Instagram maar voor alle data die je ook maar wil gebruiken inclusief persoonlijke hotspot ongelimiteerd te surfen (gratis) en zonder dat er ook maar 1 MB van je verbruik verdwijnt. Hoe ik het gedaan heb wil ik niet bekend maken en de oplossing ga ik uitgeven ter compensatie van… Aangezien het absoluut ook niet duidelijk is waar ik dit moet melden, zet ik het in dit forum. Ik wil dit gewoon maar laten weten aan Proximus dat er zich een lek in de beveiliging voordoet door deze exploit. Wat jullie hiermee doen maakt mij niet uit. Voor vragen, tips of indien u de oplossing wenst: mag je mij gerust contacteren. Ik aanvaard enkel contact van Proximus zelf en de medewerkers.
Hallo, Sinds gisteren Proximus klant. De Pickx app werkt niet. Niet gekoppeld… Forum doorzocht maar zie niet direct de oplossing. Myproximus account werkt, al klopt het internet verbruik niet. Inloggen met Myproximus account werkt niet op Pickx. Is dit een andere account of gewoon inloggen via Myproximus? Met vriendelijke groet, Bris
Ik wil inloggen op de Proximus Pickx app met mijn gegevens van My Proximus, maar ik krijg steeds de melding dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. kan je me verder helpen? Gr
ingelogd op Pickx app maar kan geen live beelden zien ! account is gekoppeld en kan inloggen en zie alles behalve live tv !
Beste, Ik kan niet inloggen op de cloud - er zou iets mis zijn met mijn paswoord. Als ik een nieuw probeer aan te vragen, dan heb ik daarvoor blijkbaar geen toestemming (“password retrieval feature is disabled")? Kunt u me snel iets laten weten, ik heb reeds 4 mensen aan de lijn gehad …
Ik verhuis op 25 maart naar mijn nieuw appartement. Verhuis is twee weken geleden bij proximuswinkel gemeld in Sint-Niklaas en op 25 maart komt er tussen 12.30 u en 17 u een technieker langs op mijn nieuw adres om alles aan te sluiten. Staat deze nog ingepland voor die dag? Klantnummer is Groetjes, Moesty
Ik vind via Google nog steeds mijn "oude" website terug die ik graag zou verwijdert zien. http://users.skynet.be/fa396709/index.html Hoe los ik dit op?
Beste, Ik heb zaterdag rond 00:55 de galaxy s20 plus bestelt. Waarvan ik 199 euro reeds al voor betaald heb. Heb het op mijn bestaande proximus abonnement toegevoegd. Hoewel ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn betaling en bestelnummer... Kan er iemand mij verder helpen?
Beste, Ik krijg bericht bij aanzetten GSM 0********8. Die is pas één week nieuw en geregistreerd in kantoor Oudenaarde voor 10€ + een gekochte betaalkaart van 15€. WAT IS HIER PROBLEEM.
Ik heb een Ipad met IOS10.3.3 met de melding erbij dat hij up to date is? Upgrade naar IOS12.4 gaat niet. Dus: wil ik nog Proximus TV op mijn ipad moet ik een nieuwe kopen, waar wel IOS12.4 op zit. Dus voor ik een nieuwe Ipad ga kopen is mijn vraag: heb ik IOS12.4 op Ipad nodig om Pickx terug opgestart te krijgen? Graag een antwoord van Proximus zelf.
Hoi, Ik wil inloggen op de Proximus Pickx app met mijn gegevens van My Proximus, maar ik krijg steeds de melding dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. Reeds geprobeerd met 2 verschillende toestellen en met de recenste versie van de app, maar helaas zonder succes. Kunnen jullie kijken waar het probleem zit, zodat ik toegang krijg tot Proximus Pickx. Met vriendelijke groeten
Ik werk regelmatig bij mij ouders op mijn laptop. Wat ik ook doe, ik krijg de snelheid niet hoger dan 30Mbps, via Wifi of kabel maakt niet uit. Ze betalen voor een internet comfort, maar het is echt triest wat ze er voor terug krijgen. Technisch is de installatie volgens mij in orde, is de lijn dan zo enorm slecht dat dit niet sneller kan? Als proximus TV op staat word het al moeilijk om met een ander toestel een video te kijken. De lijn is *61
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.