Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Mijn broertje heeft per ongeluk een abonnement genomen wat kan ik hieraan doen?
Goedenavond, Krijgen we ook toegang tot dit kanaal in Brussel ? In een artikel gepubliceerd op uw website hebben we het alleen over Vlaanderen ? Dank u.
Beste Klantnummer 611875323 Beste op 7 maart telefoon gekocht bij jullie die werd vorig week woensdag geleverd samen met de nieuwe simkaart om de overstap van BASE naar jullie te maken. Op mijn app staat nog steeds dat het pakket onderweg is. Ik ben re eds vrijdag in juli shop geweest om te bevestigen dat ik telefoon ontvangen heb. Moest nog es twee werkdagen wachten. Wat ik niet begrijp op de app staat nu nog steeds dat mijn pakket onderweg is. Ik begrijp het probleem eigenlijk niet nog nooit heb ik bij veranderen van operator zo lang moeten wachten. Breng dit aub in orde. Als ik morgen weer naar de shop moet om te vragen hoe zit het nu is het goed mogelijk dat de winkelbediende mijn frustratie ontvangt. Ik heb immers wel wat beters te doen dan telkens naar de shop te rijden. Bestelnummer: R4WEBSHOP007029677 Hopelijk snel in orde of ik ben bij einde contract gegarandeerd opnieuw weg bij Proximus. Mvg treeshuysentruyt@hotmail.be
Dag allemaal, Graag wil ik jullie reacties op de maatregelen van Proximus en hierover een discussie met jullie opzetten . Ik heb hier zo mijn mening over, met name over al die voetnoten, waarin ik een soort pseudo-altruïsme zie. Ik had geantwoord op de mail van de heer Boutin, maar ja, dat was uiteraard weer eens te optimistisch in het kader van het grote onbereikbaarheidsplan van vele grote ondernemingen tegenwoordig. Hieronder de tekst van de mail die ‘helaas niet kon worden afgeleverd’: Geachte heer Boutin, Ik dank u hartelijk voor uw bericht, waarin u uw begrip uitspreekt voor de uitzonderlijke situatie waarin België en haar inwoners zich bevinden. Echter, ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat u vergeet, dat u ook klanten hebt met familie in het buitenland, zoals ikzelf. Waarom voetnoot nr. 3? Waarom biedt u geen onbeperkt bellen via vaste lijn naar vaste lijn voor in uw land woonachtige klanten met familie in het buitenland? Want ook ik zit verplicht thuis, woon alleen en
Ik zou graag op de vaste lijn -zie profiel- de oproepbeperking naar de nummers 090x, 0906/0907 en Gaming uitschakelen. Dat kan blijkbaar niet meer via MyProximus, op nr 080080200 kunnen ze dat blijkbaar niet en op nr 1987 is het geen keuzemogelijkheid. Kan iemand van Proximus dat voor ons in orde maken ? Bij voorbaat dank.
Beste, Maanden geleden had ik een afspraak voor een installatie in onze nieuwbouwwoning, deze zou plaatsvinden op 1 april. Wegens alles wat er momenteel gebeurd heb ik vorige week contact opgenomen met de klantendienst met de vraag of dit nog kon doorgaan, toen is er mij gezegd dat enkel verhuzingen voor bestaande klanten nog kon doorgaan. Ik heb toen met de klantendienst afgesproken dat ze alles via de post zouden opsturen en ik alles zelf zou installeren en dat de lijn al gekend was in het systeem. Plots krijg ik vandaag een mail om een afspraak te maken zodat een technieker kan langskomen (ten vroegste 20 april!). Opnieuw gebeld met de klantendienst en die zeiden dat er voor een nieuwe installatie altijd een technieker moet langskomen en ze niks kunnen opsturen. Waarom het nu plots niet kan begrijp ik echt niet en daarom mijn vraag of het alsnog niet kan opgestuurd worden of een technieker sneller kan langskomen? Mijn vriendin moet telewerken en aangezien we 1 april verhuizen is h
Sinds een paar dagen heb ik dat mij uitgaande oproepen anoniem zijn heb de instellingen bekeken op mijn gsm en die staan op nummer weergeven heb ook de telefoon al paar keer opnieuw opgestart Weet iemand hoe je dit oplost ik heb een samsung s10 Mvg Glenn
Ik zit momenteel bij Scarlet die het netwerk en toestellen van Proximus gebruikt, maar ik zou graag overgaan naar Proximus zelf. Internet snelheid van Scarlet is niet wat ik verwacht had. Maar ik vroeg mij af of er nog een technicus moet langst komen aangezien ik al op het netwerk van Proximus zit en dat ik al een decoder en digibox heb van Proximus. Alvast Bedankt
Beste ik ben verhuisd had normaal afspraak op 2 april voor mijn proximus tv aan te sluiten maar door deze tijden al een hele tijd zonder tv Of i ternet te zitten en niet buiten te mogen gaat dit dan toch nog door? Wij hebben alle spullen al mvg
Ik heb een ander account waar ik beheerder bent maar kan al sinds een paar maanden niet meer inloggen op dat account… Bij proximus zelf zeggen ze dat het een technisch probleem is maar dit is al zeker 5 maanden zo… Kan iemand mij helpen met dit probleem? Met vriendelijke groeten, Jonas De Cock
Besten, Ik zie op MyProximus een telefoonverbruik “verbruik buiten bundel (nationaal)” van 153 minuten @ €3,58 op mijn vaste lijn? Geen flauw idee wat dat kan zijn temeer dat we in een gans jaar niet eens voor 153 minuten bellen! Ons verbruik binnen de bundel is voor de laatste maand 5 minuten. Heeft er hier iemand een antwoord op? Ik zou niet graag willen zien dat dit een soort “de sky is de limit” rekening wordt! Dank u voor enige input!
Hallo, Sinds enkele dagen (rond de quarantaine start) heb ik hogere en fluctuerende ping in videogames als League of Legends. Waar ik normaal rond 23 zit, zit ik nu rond 70 (maar voelt het aan als 100+). Minder leuk aangezien er niet veel anders te doen is met de huidige situatie (althans voor mij). Ligt dit aan Proximus of Riot Games? Speedtests geven me de normale resultaten : rond de 12 ping en 90 mb/s DL snelheid. Heb de router al gereset, alle info welkom. Mvg,
Hey, Heb verschillende keren mijn voicemail willen activeren, is belangrijk voor mijn job. Maar steeds lukt het niet.Weet dat ik 2u moet wachten, niks. Via support enkel link ontvangen voor de app maar de rest niks... Kan er mij iemand helpen? Dank u
Hallo, Ze vragen om mijn ouder decoder enzo terug te sturen, hier is het postkantoor gesloten en ik kan ook niet naar de dichtstbijzijnde winkel, maar ze tellen steeds extra betaling erbij als ik het niet op stuur. Wat nu?
Hallo allen, En hele tijd geleden is onze modem vervangen door een nieuwer model. Hierdoor zijn er ook twee nieuwe SSID’s bijgekomen. Nu is destijds er een ghost wi-fi SSID blijven hangen. Deze lijkt telkens 100% connectie te geven, maar je kan hier eigenlijk niet mee connecteren. Ook is deze SSID niet terug te vinden in het beheer (192.168.1.1) Hieronder een afbeelding, de tweede bovenste zijn de normale SSID’s die door de model uitgezonden worden. Diegene in het paars is de ghost die nergens terug te vinden is.https://i.gyazo.com/820b8bd39ca5a099518a117fbcba35a2.png Nu vroeg ik mij af hoe ik van die ghost kan verwijderen?
Beste, Ik heb sinds een 3-tal maand een abonnement genomen via mijn werkgever. Een smart Enterprise Intense. Mijn vraag luidt: mijn Samsung Note 10 staat ingesteld om via 4G te bellen, maar doet dit overduidelijk niet. Mss iets langs jullie kant, en kunnen jullie dit activeren zonder dat ik via de beheerder moet gaan? Bedankt voor een snelle reactie
Beste meneer/mevrouw Onlangs probeerde ik via mijn mailaccount een viertal foto’s te versturen. Het mailbestand was echter te groot dus ik heb het bericht verwijderd. Telkens als ik nu mijn mailbox open via Window Live Mail krijg ik de volgende melding: Wat moet ik doen zodat ik deze melding niet meer krijg? Alvast bedankt voor de hulp
microsoft surface go werkt niet meer na update, nog mensen met dit probleem? krijg blauw scherm met de melding: recovery is necessary.
Op verschillende zenders zijn andere films bezig dan in de gids aangekondigd staan… In de gids staat bijvoorbeeld vanavond op VIER Pacific Rim maar daar is nu een Harry Potter film bezig. Op ACHT is Live and let die bezig, maar daar staat Psycho in de gids… Probleempje bij Proximus?
Vandaag weer een verschrikkelijke dag, constant weer weg vallen van internet en tv, dit is niet leuk en zeker savonds niet, en met de corona vind het verschrikkelijk 😢😢
Beste, Sinds kort zijn we verhuisd. Aangezien er in ons nieuwe huis geen Telenet aansluiting mogelijk was, zijn we naar Proximus overgestapt. De afspraak met de installateur was 17/03. Deze werd diezelfde nog bevestigd. We hebben nog steeds niemand gezien en geen verdere info over nieuwe datum. Van thuis uit werken is onmogelijk en we lopen elke dag risico om virus te krijgen/ over te dragen. Wanneer zal ons internet aangesloten worden? Mvg, Marie-Sophie
Geachte, Ondanks mijn eerdere meldingen, blijf ik verzoeken bekomen tot betalen van mijn laatste factuur. Bij deze herhaal ik nogmaals, dat deze officieel geprotesteerd blijft, tot wanneer de problemen met de Cloud zijn opgelost (zie hiervoor andere topics, u zeker bekend). Ik tracht al maanden een oplossing te bekomen hiervoor, en het enige dat wij als klant bekomen, is “er wordt aan gewerkt”. Sinds meer dan 2 maanden !!! Beste Proximus, de engineers die bij u werken, zijn zeer intelligente mensen, en ik kan u verzekeren, dat zij dit probleem oplossen, binnen de 2 werkdagen, niet langer dan 2 maanden. Maar ze moeten er wel aan mogen werken natuurlijk. In mijn concreet geval, ben ik een business-klant waarin ik met u ben overeengekomen (uw engagement) dat mijn problemen binnen 24 uur worden opgelost. U zie? Jawel, 24 uur! Ik heb tot op heden (en dit reeds gedurende vele jaren) al mijn facturen tijdig en correct betaald. Ik verwacht dus nu: een oplossing voor het cloud probleem (en
Vorige maand had ik gebeld om m'n telefoonabonnement te wijzigen voor internetgebruik zonder limiet omwille ik deze zeer vaak gebruik voor stream en van software, nu blijkt dat ik maar 20 GB heb en dan een vertraagde verbinding?! Ik had specefiek gevraagd voor data zonder limiet.. En voor €43 per maand maar 20 GB en dan de snelheid verlagen vind ik schandalig. Dit is oplichterij en niet wat ik besteld heb/voor betaal.
Wij zijn onlangs verhuisd en op de dag dat de winkels van proximus moesten sluiten zijn wij ingetrokken. Wij begrepen op de dag zelf dat alleen proximus aangesloten kan worden in dit gebouw. Wij hebben een aanvraag gedaan maar ivm corona moeten wij wachten voor de aansluiting. Enkel voor dringende aansluitingen kan een technieker langskomen. Mijn 3 dochters kunnen nu hun huiswerk niet maken, zitten verplicht thuis van school en mijn man en ik kunnen niet werken omdat er geen internet aanwezig is. De kids hebben geen contact met familie omdat er geen internet is (ik gebruik nu buiten een wifipunt antwerpen) en er is geen tv. Het lijkt mij een dringende situatie toch? Er wordt helaas tot nu toe geen gehoor aan gegeven en ik zit met mijn handen in het haar. Kan ik alsnog aanspraak maken op een dringende situatie?
Beste, wij proberen online een schadeclaim in te vullen voor een iPhone XR 64GB Maar kunnen nergens het aankoopbedrag terugvinden aangezien het toestel werd aangekocht incl.abonnement. Het toestel werd al een keer vervangen bij een vorig schadegeval. IMEI/MEID 353083102942306 Kan u dit voor ons even nakijken aub?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.