Skip to main content
Vraag

Per ongeluk abonnement genomen

  • March 19, 2020
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Mijn broertje heeft per ongeluk een abonnement genomen wat kan ik hieraan doen? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • March 19, 2020

Zou er ook geen bedenktijd zijn, 7 dagen of zo? Maar direct opzeggen is misschien nog het beste, toch opletten voor eventuele kosten op uw faktuur.

Vul best uw profiel hier zo veel aan zodat proximus u kan contacteren.


Martin
  • March 19, 2020

morgen kunnen de proximus medewerkers als ze hier terug langskomen dit ook verder onderzoeken/in orde brengen.

zie ook voetnoot:


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 24, 2020

Dag @Toppeerrrrr is dit ondertussen rechtgezet? Anders graag klantgegevens aanvullen in je profiel voor nazicht. Grt, Heidi