Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik heb op 20 maart een samsung s20+ online besteld maar tot op heden nog levering ontvangen. webshopnr R4WEBSHOP00711646 Zijn nu al 10 dagen verder en heb reeds de factuur in de bus gekregen. Graag seintje.
woensdag staat op pickx anders dan op de website van vijf, ol veronderstel dat de website van vijf correct is Hierbij een schermopname van vijf en van pickx
Hallo, wordt het gratis bellen tijdens de piekuren verlengd?
Wij hadden 2 tv’s besteld op dinsdag, en de leverdatum op gisteren vrijdag ingesteld. Tot onze grote verbazing heeft Black tot op heden nog steeds niets geleverd! Als ik dan vraag aan Proximus of zij iets kunnen te weten komen, vragen ze de bestelnummer, en daar blijft het bij. Geen antwoord of dergelijks. De bestelling is nochtans wel al betaald. Vreemde situatie! Zo behandel je toch geen jarenlange klanten!
Had één dag geleden een bestelling geplaatst voor een abonnement, had toen een bevestigingsmail ontvangen met de instructie dat ik een leesbaar kopie van mijn identiteitskaart moest doorsturen naar docs@proximus.com, als ik deze mail verstuur krijg ik: “Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen: docs@proximus.com (docs@proximus.com)Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder. “ Kan iemand mij verderhelpen? Bedankt.
tv opties kan ik niet veranderen in de my proximus app, ook online niet krijg de boodschap: Uw bestelling is in behandeling Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
wij merken dat de TV gids voor alle posten niet overeenkomt met de werkelijkheid. Als je een programma selecteert dat via de TV gids al een tijdje bezig is, dan zie je steeds nog een heel stuk van het vorige programma. Alles heeft precies een verschuiving van 10 à 15 min. tgo de TV gids... Iemand een idee wat er gaande kan zijn?
Beste Kan je ondertussen een gehuurde film verder kijken via de app op tablet of via my proximus tv? Vriendelijke groeten
Beste Als ik een serie heb opgenomen (bv. The killing) en een jaar daarna wordt deze serie opnieuw uitgezonden, wordt de serie opnieuw opgenomen! Je ziet enkel de volgende geplande opname en je kan de serieopname niet annuleren. Hoe kuis je de geplande opnames uit het verleden op. Decoder is al gereset… met vriendelijke groet Ludo
Zonet een opgenomen film willen bekijken op de Mac en dan maar gestopt met kijken. Het laatste half uur voortdurend (zowat om de minuut) aan het opladen met een rode cirkel en na een 7-tal seconden een compleet onscherp beeld. Na een 15-tal dergelijke onderbrekingen dan maar gestopt met kijken en geprobeerd opnieuw de film in te laden en door te spoelen naar de laatste 30 minuten maar ook dat lukt niet gezien Pickx eerst de volledige film lijkt terug in te laden en dus zit je te wachten en te wachten… Prima bezig Proximus!
Beste, Ik ben al jaren klant bij Proximus, zeer tevreden. Enige probleem is dat ik geen fiber heb nog waar ik woon. Er is wel fiber letterlijk ~200m ver van mijn huis/straat. Ik zit al langer dan een jaar te wachten en te hopen dat het gaat komen maar jammer genoeg niet. Ik heb een Maxi abonnement denk ik, Internet (100mbps en 15mbps) met TV decoder. Wat nog jammer is dat ik al 2 jaar niet meer dan 75mbps kan krijgen, vroeger was het 90mbps. Nu is het tussen 60-75mbps en dit begint een probleem te worden voor mij omdat ik een gamer ben. Kan ik op ene of andere manier weten wanneer ik in mijn straat een fiber zal hebben? Mvg
Ik zit nu al 3 dagen zonder internet en tv en met die Corona periode kan ik thuis niets doen. Echt teleurgesteld gesteld in Proximus want iedere keer ik bel hoor ik verschillende verhalen van de klantendienst, iedere keer dat ze zeggen dat opgelost is zit ik nog altijd met zelfde probleem. Is al de derde keer dat ik problemen heb met Proximus. Wat moet ik nu doen zonder tv en internet. Blijf maar duren.
Ik wil een iPhone 8 kopen met een S abonnement. Als ik alleen abonnement kies, wordt het abonnement 12.99 door de webpromo. Als ik smartphone met abonnement kies, wordt het abonnement 15.99 per maand. Is de webpromo dan niet van toepassing? Ik zie dat een telefoon en een apart abonnement van 13 euro uitkomt op 851 euro voor 24 maanden. De twee varianten met dataphone kosten hetzelfde: 49 (telefoon) + 16/pm (abonnement) + 20 /pm (dataphone 2GB) = 914 euro 289 (telefoon) + 16/pm (abonnement) + 10 /pm (dataphone 1GB) = 914 euro Klopt mijn conclusie dat de 20 euro pm dataphone abonnementen alleen interessant zijn als ik geïnteresseerd ben in 2GB extra voor 63 euro in 24 maanden (=2.62 per maand)? Zo niet, zou ik dan niet beter gewoon voor een GSM en een apart 13 euro abonnement kiezen? Of is er een ander voordeel van dataphone dat ik over het hoofd zie? Bedankt voor jullie reactie
Sinds 4 a 5 weken heb ik problemen met opgenomen programma’s, kan ze niet afspelen en verdwijnen zomaar. .18 dagen geleden zijn er 2 techniekers langs geweest. De eerste heeft de router vervangen en de tweede heeft aan de instellingen bezig geweest. Met als gevolg dat ik al de opnames kwijt was. Via het forum heeft iemand geholpen zodat ik een deel van de opnames terug had. Maar van die opnames kon ik er een heel deel niet bekijken en verdwenen ze weer. Veder werden mij serie opnames niet opgenomen en geprogrammeerde programma’s af en toe niet. Nukrijg ik bij een programma dat ik gisteren opgenomen heb de zelfde fout boodschap als 4 weken terug ,opname is niet beschikbaar probeer later weer, maar later is nooit. Kan nu eindelijk iemand zeggen wat ik kan doen want ik vind dit niet meer leuk. Groeten eddy
M’n cloud valt na circa 1 minuut uit op m’n beide iPads.
Sinds een kleine twee weken, dat is toch de indruk, valt internet weg een tot twee keer per dag. Niemand vh gezin heeft dan nog internet, wel zijn we nog verbonden met de router. Voornamelijk gebeurt dit in de namiddag. Na reset router is het terug ok. raar is ook dat de internet snelheid terugvalt van 80 Mbps tot 30 a 40Mbps.
Beste Heeft proximus iets gewijzigd zodat het niet meer mogelijk is om via 4G een RDP verbinding tot stand te brengen? de firewall is ingesteld op hoog, poortmapping ingesteld zodat enkele IP adressen op mijn laptop kunnen geraken van buiten uit, ene is van waar ik op zelfstandige basis soms werk. Vandaag, wou ik een test doen, en heb dan mijn wifi uitgezet op de iphone, ik heb een goede connectie 4 G van proximus. Maar slaag er niet meer in om vanuit RD client app op de iphone, om verbinding te maken met mijn laptop. Iets blokkeert de poort ofzo? Doe ik dan erna, de test om van mijn mijn werk, verbinding te maken, eerst naar chrome remote, dan maakte ik verbinding met mijn laptop vanuit de pc op kantoor, dit werkte zonder problemen. Zet ik de lijn in de poortmapping even op non actief, dan werkt het niet meer. Dus de bbox 3 v+ werkt goed, er is niets mis met de modem. De poortmapping regel voor de 4G is heel simpel in te stellen, even kijken wat de ip adres is op mijn ipho
hoi, ik kreeg vanmorgen een email van proximus ivm gratis gsm aan trouwe klanten. te kiezen binnen 1 minuut . ik heb dit gedaan en moest 1.5 € betalen. Maar ik krijg geen bevestigingsmail en vind ook mijn initiele mail niet terug . heeft nog iemand zo een mail gehad ? of ben is dit phising? thx . GRRoger
Beste, Had op 17/3 afspraak gehad voor installatie decoder (uitbreiding naar Familus pack) die niet kon doorgaan. Nu vandaag (27/3) telefoon gehad van proximus met vraag of ik eventueel zelf decoder zou willen installeren. Nu omdat Bbox, utp kabel geïnstalleerd zijn is dat geen probleem. Enige hardware actie is het plaatsen van decoder bij tv, aansluiten via hdmi en utp kabel. Activatie en setup zou via email uitgelegd worden. Maar misschien is in telefoon communicatie iets niet duidelijk geweest. Volgens de mevrouw die mij contacteerde zou er toch een wijziging moeten gebeuren aan de kant van de contactdoos met splitter, en moet er toch een technieker langskomen. Achteraf en volgens de handleidingen die ik kan raadplegen lijkt mijn aansluiting toch redelijk up to date te zijn. Ook gaf ze aan dat er eventueel een nieuwe Bbox zou moeten geplaatst worden. Denk dat er in principe geen aanpassing meer moet gebeuren, maar ik kan mij natuurlijk vergissen. Daarom voeg ik twee fotos bij v
mijn factuur klopt niet en het is onmogelijk jullie te contacteren. ik heb hier vorige maand al over gechat en gemaild ik krijg geen antwoord wel een aanmaning ik betaal niet als ik niet weet waarom die ineens 60 euro duurder is los het op. je moet de schuld niet op corona steken want dateert al van februai
Hallo, Sinds kort ben ik overgestapt naar Proximus Epic combo. Eerste paar dagen leek alles prima te werken maar daarna heb ik regelmatig dat het internet een aantal keer per dag weg valt. Dit duurt dan een paar minuten totdat de verbinding hersteld wordt. Ik zit voornamelijk op wifi maar ik zie op het modem het internet lampje uit gaan en het DSL lampje begint te knipperen. Opnieuw opstarten van het modem maakt geen verschil. Verbinding valt dus weg op alle aanwezige apparaten in huis. Natuurlijk valt dit nu meer op omdat we met z'n allen thuis zitten maar daarvoor was dit probleem er ook al. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Hallo, De aflevering van FBI op vijf op zondag 22/03 (21:24) was al bezig als de opnames gestart zijn. Kunnen jullie het vorige programma activeren zodat de volledige we de aflevering volledig kunnen zien? Ik zie dat dit voor verschillende programma’s zo is op verschillende kanalen. Is dat een probleem langs jullie kant? Mvg, Jurgen
Beste, ik heb een abonnement van het werk. Nu had ik op de app gezien dat ik een gsm aan mijn bestaand nummer kon koppelen. Dit zou een eenmalige kost van 199 euro betekenen en maandelijks 25 euro phone data (dus zonder extra abonnement). Helaas krijg ik bij het uitchecken de melding dat ik als "corporate klant" geen gebruik kan maken van de basket. Wil dit zeggen dat als ik de promotie wil, ik een nieuw abonnement moet aanschaffen? Alvast bedankt
Hallo, Ik zou graag bestelling R000000110000EFH8J willen annuleren. Maar vind niet hoe. Mijn klantnummer is 622****** Kunnen jullie mij hier verder mee helpen aub? Alvast bedankt!
Geachte Ik heb enkele weken geleden mijn abbonement bij jullie opgezegd omdat ik er een van het werk kreeg, nu krijg ik een melding dat mijn sim kaart iets te vroeg was gedeactiveerd. Ik zou willen vragen om deze eventjes terug te heractiveren zodat ik de nummeroverdacht kan vervoledigen. Het gaat over volgend nummer : 0475****** Met simkart nummer : 2100336****** Wanneer ik naar de klantendienst bel werd mij gezegd dat dit niet mogelijk is en dat ik het via de website moet proberen met een formulier. Het enige formulier dat ik vind is mensen dat het op deze forum vragen. Ik zie ook dat er altijd een heractiverings kost van 59 euro wordt aangereken en daarna terug wordt kwijtgescholden :) Ik moet er wel bij vermelden dat mijn ik dit abonnement heb aangeschaft met een telefoon en daarvoor moet ik dus nog de boete van contractbreuk activeren, ik heb geen benut hoe ik dit moet doen maar er is nog geen automatische aanrekening gekomen. Alvast bedankt !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.