Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Hallo Ik heb sinds enkele dagen de ene keer wel bereik en de andere keer dan weer een kwartier niks van bereik. Wat kan ik hier aan doen?
Hallo, Ik heb sinds december proximus voor TV en internet. Heb toen ook een MyProximus account gemaakt, maar wanneer ik wou inloggen, kreeg ik steeds wachtwoord/gebruikersnaam onjuist(heb geprobeerd op andere browser/IP/computer/etc.). Wachtwoord vergeten werkt ook niet want de link doorgestuurd naar mijn e-mail zorgt uiteindelijk(na het invoeren van een ander wachtwoord) voor een error(zie foto). Heb dan eens geprobeerd om opnieuw te registreren aan de hand van een factuur en bijhorende activatiecode. Dit levert na het invoeren van activatiecode en factuurdatum ook een error(zie afbeelding) op. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt! 12
Beste, Er loopt iets verkeerd met de dienstverlening. Op ma 13/01 heb ik een afspraak met een technieker om de nieuwe glasvezelkabel (denk ik) aan te sluiten. Ik regel dit met mijn werk om van thuis te kunnen werken. Door een technisch probleem in onze stratenblok komt een technieker me zeggen dat het niet zal lukken. Hij vraagt mij om meteen een nieuwe afspraak met hem vast te leggen. Ik regel met hem om ma 27/01 dit vast te leggen. "Ok, meneer. Dat komt in orde. U krijgt hiervoor een bevestigingsmail.” Een paar dagen later krijg ik een email, waar ik gelukkig naar kijk, en zie dat er vrijdag 24/01 op staat. Ik wil eerst de afspraak verzetten via MyProximus, maar die dag zijn er problemen met de website. Ik bel dan naar de klantendienst die mijn afspraak verzet naar ma 27/01. Ik vraag hem of ik een bevestigingsmail zal ontvangen. “Ja, meneer, dat is in orde. U krijgt een mail van ons”. Geen mail gekregen. Tot vandaag 24/01 ik een mail krijg dat de technieker aan mijn deur stond en
Ik probeer nu al een tijdje een smartphone te bestellen met abonnement voor mijn vriendin die nog geen Proximus klant is. Maar telkens na het ingeven van haar ID-nummer krijgen we de melding “U hoeft nu niets te betalen… Komt op het 1e factuur te staan”. terwijl deze persoon helemaal geen proximus account heeft?? normaal gesproken zou je dan gewoon de 9euro moeten betalen ?
Geachte, maandag telefoon besteld, dinsdag ontvangen met bijhorende sim kaart om nummeroverdracht te doen. Dinsdag gebeld om te vragen op welke overdracht plaats zou vinden. Telefonisch onmogelijk om te helpen. Mail naar webservices@proximus.com gestuurd. Adres ontvangen van de hulpvaardige telefonist of chatbot doch niet geschikt om technische ondersteuning te verlenen. Vandaag donderdag maar nog steeds geen overdracht. Vorige overdracht van Orange naar Scarlet (dochteronderneming van Proximus) was beter geregeld. Instructies zaten bij pakket om online te activeren en binnen 2 uur overdracht geslaagd.
Beste, Pickx app is nog niet gekoppeld. Zou u dit in orde kunnen maken?
Ik heb het abbonement smart end intense. Ik bel veel en tijdens het bellen moet ik veel dingen op het internet opzoeken. Elke keer als ik bel veranderd het 4g tekentje in G en heb ik geen mobiel internet ter beschiking. Dit is zeer vervelend! Oplossingen?
Hey vorige week had ik een film gezien bij de laatste kans op pickx ik dacht dat de titel hard work ofzo iemand die weet welk films er zijn verwijderd sinds vorige week of deze week
Pas overgeschakelt naar volledig proximus tv. 2 toestellen draadloos. Nu krijg ik een paar keer in een avond haperen beeld. Zit nogthans maar 6 meter van modem. Kan er iets schelen aan mijn lijn?
Hallo, Paar probleempjes... Ik heb mij ingeschreven voor myproximus. Ik krijg nadien een activatiemail om dit te valideren maar dit lukt niet → Error Page Exception SRVE0260E: The server cannot use the error page specified for your application to handle the Original Exception printed below. Enz.. Ook kan ik mijn producten, verbruik noch facturen openen/bekijken in de app of online. Dit geeft al enkele tijd deze foutmelding Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien. Ik heb mij ook ingeschreven voor het proximus affinity program maar dit is denk ook nog in orde. En als laatste mijn vriend zou graag zijn Mobilus S abonnement toevoegen aan mijn pack en dit wijzigen naar een Mobilus M abonnement , de nodige gegevens zijn hiervoor al ingevuld en opgestuurd maar dit is ook nog nog niet in orde gebracht. Graag zou ik dit in
Tijdens de black Friday kocht ik een samsung S10 met 100 euro cashback. Helaas kwam daar nooit uitleg bij, wat moet ik in hemelsnaam doen om dit te verkrijgen?
Gisteren 4 december 2019, kreeg een vriendin een e-mail van Proximus: ‘activeer de nieuwe slimme wifi van Proximus’ met een instructie hoe dit te doen en een persoonlijke Link om deze te activeren. Gaat iedereen dergelijke e-mail ontvangen? Graag wat meer info hierover.
beste, Ik heb door omstandigheden mijn factuur niet op tijd kunnen betalen. zou het mogelijk zijn om deze in 4 keer te betalen. het gaat over een bedrag van 250,44€. Klantnummer: 612******
Beste, Maandagavond 20/1 de opdracht gegeven om een herlaadkaart van Orange om te zetten naar een Mobilus M pakket. Vandaag woensdag 22/1 om 13:00 staat mijn nummer nog steeds niet actief. de verschillende medewerker vertellen allen een ander verhaal - niemand is verantwoordelijk en zeker niet accountable. Als antwoord krijg ik: Meneer mijn collega’s hebben U verkeerd ingelicht, sorry daarvoor. Maar ik zal nu het nodige ticket indienen en dan hebt U binnen de 24 uur een actieve lijn. Iemand gelijkaardige ervaring? Iemand die weet hoe je dit kan oplossen en ergens klacht indienen ?
Ik heb hier thuis bbox3 modem ( technicolor ) met daar op 3 routers van netgear ( r7000 ) die ingesteld zijn als accesspoint. Alles heeft zelfde ssid en verschillend kanaal. Nu dit heeft altijd perfect gewerkt zonder problemen . Maar nu recent als ik een speedtest uitvoer op de r7000 routers dan haal ik maar een max snelheid draadloos op het 5Ghz netwerk van 60Mbps max. Op de bbox3 draadloos haal ik 85Mbps. Via lan op de bbox3 haal ik 91Mbps en die 91Mbps geldt trouwens ook voor al mijn r7000 routers via lan. ( zijn allemaal via lan bekabeld ) Voor de problemen had ik op zowel de bbox3 als de r7000 altijd rond de 85Mbps draadloos. Nu dus ineens niet meer. Je zou dan denken het ligt aan mijn r7000 routers? Nee toch niet want ik ben vandaag met 1 van die routers bij mijn buren gaan testen op hun telenet lijn en daar had ik draadloos direct een snelheid van 288Mbps. Ik vraag mij echt af wat er hier juist mis gaat . Volgens mij is het ofwel een bug in de software van de bbox ofwel heeft he
Dag iedereen We hebben de hele avond geen Proximus tv meer. Tijdens het tv kijken kwam er ineens een foutmelding, gevolgd door de melding dat de decoder niet is aangesloten. We hebben een b-box 3 die met een ethernetkabel is aangesloten met de V5-compact decoder. Alle kabels zijn correct aangesloten, er is niemand aan geweest en alles is opnieuw nagekeken, maar toch blijven we de foutmelding krijgen dat de decoder niet is aangesloten. We hebben de decoder opnieuw opgestart zonder resultaat. Ook een reset hielp niet. Internet en Sonos-radio werken wel nog, enkel de tv werkt niet mee. Weet iemand raad?
hoi hoi onze decoder was defect en werd omgeruild door een andere decoder van het zelfde type v5 maar nu kunnen we geen opnames in HD meer kijken iemand een idee hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen
VRAAG bestellingR000000110000DCUT3 met Ref. (THREAD_ID:192961700885 Beste, ik heb een online dd. 12/12/2019 mijn verhuis geregeld met bestelling van "gsm+abonnement". Ondertussen . Ondertussen zijn we 13/01/2020 en heb nog steeds geen levering van toestel. Na de zoveelste keer naar een proximus winkelpunt gaan om mijn bestelling in orde te maken, wordt je terplaatse weer eens door een medewerker geagiteerd te woord gestaan. " Mevrouw, wij kunnen online bestellingen in een shop niet regelen. En dit wordt dan wel vervelend dat je hetzelfde te horen krijgt wanneer je klantendienst opbelt. Graag een antwoord wanneer mijn gsm wordt geleverd Bedankt Mvg ID853444@PROXIMUS.COM met referentie THREAD_ID:192961700885 stuurde mij op 23/12/2019 om 19:52 onderstaande e-mail Ondertussen 14/01/2020 nog steeds geen e-mail gekregen om een leveringsdatum te kiezen. ik ben in de shop Brasschaat op 24/12/2019 weer eens beklag gaan doen, want ik had nog geen e-mail gekregen. Nu nog steeds geen e-mail o
Hallo ik ben vandaag om 15u gebeld door oplichters. deze oproep is gebeurd met een anoniem nummer. kunnen jullie zien welk nummer me gebeld heeft zodat ik verdere stappen kan ondernemen?
Hallo, Ik heb online Minimus besteld met een nummer overdracht voor 2 nummers. Ik heb enkele dagen na de bestelling de simkaarten ontvangen en het ene nummer is direct overgedragen maar het andere nog steeds niet. De datum van de aanvraag voor de nummeroverdracht was in beide brieven 17 januari 2020.
Hoi, Ik heb zondag 19/01/2020 een nieuwe gsm besteld, de Samsung Galaxy A50. Op de website stond er dat je er een gratis Galaxy fit bij kreeg ter waarde van €99,99. Toen het pakketje aankwam zag ik echter geen Samsung Galaxy Fit in de doos zitten ook geen tegoedbon of dergelijke. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik mijn gratis Galaxy Fit alsnog krijgen? Of krijg ik hem helemaal niet? Alvast bedankt
Ik krijg via mijn Gsm van orange een bericht van proximus dat de app myproximus zou vernieuwd en bijgewerkt zou zijn met talrijke nieuwe mogelijkheden. Mooie samenwerking moet ik bekennen . In de androidwinkel was er inderdaad een update van myproximus beschikbaar, maar ik zie eigenlijk geen nieuwe mogelijkheden. Zelfde mooie besneeuwde berg, openstaande factuur nog dezelfde, ik heb nog altijd 17 films, ..... Kijk ik er weer naast?
Hallo, Op 1 maart was er bij mij een easy switch voorzien naar Proximus. Na heel wat nazicht bleek het uiteindelijk bijna onmogelijk voor mij om heel onze binnenbekabeling aan te passen om compatibel te zijn met Proximus. Op 28/02 dan ook naar proximus gebeld (via 0800 22 800) om deze installatie dus alsnog te annuleren. Dit was geen probleem. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg, vertelde me wel dat ze eerst nog de dispatch moest bellen om zeker te zijn dat er niemand zou komen op 01/03. Ik bleef aan de lijn en kreeg ook bevestiging dat de dispatch op de hoogte was van de annulatie. Ik kreeg dan ook nog van haar een referentie mee, nl. 920251025. Voor haar was alles dan in orde en de annulatie was een feit. Op 1/03 krijg ik dan toch nog een voicemail van een proximus technieker die met zegt dat hij binnen een kwartier bij ons is. Ik bel hem terug en zeg hem dat ik alles reeds geannuleerd had en dat ze normaal toch op de hoogte moesten zijn dat er niets meer moest gebeur
Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app. Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen. Hoe kan dit opgelost worden? Bedankt!
Beste Ik schets even de situatie momenteel: 1 x Mobiel abonnement BIZZ 1 x mobiel abonnement andere operator 1 x abonnement TV + Internet prive Deze drie zou ik graag samenzetten in een Bizz all-in op vennootschap, maar krijg zeer uiteenlopende feedback over de beste oplossing. Ter info, prive adres en adres installatie vennootschap is hetzelfde. Optie 1: stopzetten prive abo, en ‘nieuwe’ installatie Bizz all-in, via webshop Voordeel: eenvoudig + kortingen omwille van lopende deal + geen overnamekost Nadeel: naar mijn mening enkel voor Proximus, aangezien ze een technieker zouden sturen voor installatie, terwijl eigenlijk alles netjes kan overgenomen worden? optie 2: overzetten van Prive abo naar vennootschap via aanvraagdocument en ... Voordeel: behouden TV opnames? Nadeel: kost voor overname + admin om alles nog eens samen te zetten in juiste Bizz pack + extra admin voor extra GSM nummer (ipv dit in 1 trek mee aan te vragen) Zoals jullie lezen ben ik geneigd naar optie 1, maa
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.