Skip to main content
Vraag

tv opties kan ik niet veranderen

  • March 30, 2020
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

tv opties kan ik niet veranderen in de my proximus app, ook online niet krijg de boodschap:

Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 30, 2020

Dag @Koen_095 , de swap van je decoder is nog niet volledig verwerkt. Wat wil je precies aangepast hebben? Grt, Heidi


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 30, 2020

ik zou graag mijn sport abbo stopzetten


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 30, 2020

Ik heb dossier 44944954 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die het nodige zal doen. Grt, Heidi