Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Op mijn Myproximus staat dat mijn identificatie in orde is. Ik heb 2 weken geleden bericht gehad dat dit niet zo was, dus ik heb zoals als optie werd aangegeven via bankcontact de kaart opgewaardeerd dan zou het in orde zijn. Vandaag krijg ik opnieuw bericht dat ik 16-4 word afgesloten. Ik kan niet naar een winkel, want deze zijn gesloten. Ik heb straks proberen bellen, bij geen enkele keuze in het keuzemenu vind ik dat ik kan worden doorgeschakeld met een medewerker. Ik heb een hele tijd in de wachtrij gestaan voor een medewerker in de chat niet te pakken gekregen. Op dit moment zijn er geen medewerkers. Ik zie nergens dat ik kan mailen of dergelijke. Kan in godsnaam iemand mij helpen en zeggen hoe ik dan mijn kaart moet identificeren voor ik word afgesloten???????????????????????????????
Hallo allemaal, Ik kwam toevallig wat meer info tegen over de Franse zender France4, die zou per 9/8/2020 stoppen vanwege de Franse overheid omdat er 120 miljoen euro bezuinigd moet worden. Het zal dus ook weer buiten de wil van Proximus om zijn dat zoiets zal gebeuren, als het Frankrijk zelf is die de zender zal opdoeken, we weten dus al aan wat we ons dan mogen verwachten. Hier staat het te lezen. France4 stopt op 9/8/2020 PS. Ook de zender France O stopt per 9/8/2020, maar deze zender maakt toch geen deel uit van Proximus. Mooie vooruitzichten dus. Hopelijk blijft France5 bestaan, alsook France2 en 3, want er zal anders niet veel meer overschieten. Misschien de Franse zender(s) M6, of CStar, of 6ter? aanbieden bij Proximus? Ter vervanging van France4 binnenkort? Timm1983
Hallo, reeds geruime tijd haperen de opnames tijdens het afspelen. Dit vaak tot 5 seconden elke 1-2 minuten. en is echt vervelend. Het is alsof de stream telkens moet worden gebufferd, maar gewoon TV kijken lukt wel zonder haperingen? Specifiek gaat het hier over opnames VTM HD, maar ook opnames van VTM SD (403), en VT4 haperen. Ik heb een BBOX3, het signaal wordt doorgegeven via PLC-netwerk (MAGIC2) en ik heb 2 decoders V5 (living en keuken). Het probleem doet zich voor op beide decoders en deed zich ook al voor op mijn oude PLC’s (2 nog uitgegeven onder Belgacom en 2 onder Proximus). Modem en decoders ook al gereset en opnieuw opgestart, maar het probleem blijft. Kunnen jullie hier verder eens naar kijken? bedankt T
Ik heb een abonnement Full Control M. Ik wil bellen naar Frankrijk, prefix +33. Maar mijn GSM zegt dat ik niet genoeg krediet heb. Hoe kan dit? Dit abonnement staat toch onbeperkt oproepen in EU toe?
Ik krijg via mail elke maand een factuur in m'n box wat van iemands anders is. Deze persoon woont in dezelfde gemeente als ik .Als ik in de mail de 'factuur' raadpleeg zie ik dat deze op mijn e-mailadres staat.Ik heb al via Messenger hulp gevraagd aan Proximus maar er is niet op gereageerd.
Aloha, Ik kocht me een aantal dagen terug ( 7 april) een smartphone. De Oneplus T7 met dan die data pack erbij. Dezelfde dag was het bedrag netjes van mijn rekening afgeschreven. Wat een probleem om het leveradres in te vullen. Proximus kon mijn adres niet terugvinden via die webshop?!? In de eerste plaats is het nogal raar dat dit deels door een automatisch systeem gaat want als de database niet aangepast is dan kunnen ze je adres niet terugvinden? zodoende alles manueel zitten invullen. De levering ging doorgaan donderdag 9 of vrijdag 10 april. Ik kreeg een sms van UPS op donderdag 9 april, dat de levering pas zou doorgaan dinsdag 14 april. op zich geen probleem bij door de corona toestanden e.d. Dezelfde dag of vrijdag, kreeg ik telefoon van proximus zelf, dat ze problemen hebben met het adres? Ik had bij hen een oud adres staan… Als ik nu een telefoon bestel en ik wil die laten leveren op een nieuw adres dan moet dit toch kunnen??? ze ging het bekijken en me iets laten weten. Tja n
Beste mensen, Ik heb nu toch al eventjes zo’n Chinees ding in huis en tot mijn groot spijt moet ik zeggen dat mijn schrik bewaarheid werd. Ik en mijn echtgenote hadden namelijk al een Huawei P8 lite en dat was een klare ramp, dus. Een paar vragen: Als het HD lampje niet brand speel ik dan HD of niet? Als het eerste lampje blijft branden samen met het rode wat dan, staat hij dan af of niet. En wat ik nog het meest ergerlijke vindt dat deze decoder baas speelt, zolang hij aanstaat kan ik niet eens kijken wat er op een andere Sat decoder te zien is, ik moet de Huawei steeds uit zetten. Al mijn toestellen zitten via HDMI op een Surround van Harman Kardon, en de enige manier om de decoder iets of wat te laten werken is hem met de regelmaat heropstarten, dat was met de smartphones ook zo…… Mvg Jean-Pierre
Mijn aanrekeningen fakturen worden niet geladen op de app en ik kan ze zo niet raadplegen . Wat kan ik doen om deze te kunnen bekijken ?
Een opname werd reeds door familielid helemaal bekeken, door mezelf gedeeltelijk. Nu wou ik deze opname terugspoelen om mijn ontbrekende deel te bekijken en ik krijg dit niet meer teruggespoeld. Iemand idee hoe dit komt en wat hieraan kan gedaan worden ?
Geachte Forum, Ik krijg een bericht op min GSM Pay&Go: je herlaad bonus verstrijkt binnen 3 dagen. Toets #121# om je resterende krediet te checken of herlaad via Proximus… Wanneer ik #121# in tik zie ik : Krediet 51,18 Euro, Geldigheid 27/03/2021. Extra min., sms, MB: druk #120# Wat betekent het ontvangen bericht, moet ik nu herladen? En vervalt mijn krediet? Bij het intikkken van #120# staat er : je hebt nog 20 min.3072 MB en een onbeperkt aantal sms’en geldig tot26/04/20in bBelgië. Kan iemand mij uitleggen wat dit allemaal betekent? Alvast bedankt voor uw reactie. MVG
Dag, Ik heb replay geactiveerd .... echter werkt het nog niet 😞 iemand enig idee hoe lang dit duurt ?
Beste, in mijn garage komt Proximus binnen (aansluitdoos) Nu is dit een nieuwbouw en geraak ik moeilijk in de verste bovenhoek van men woning doordat de installateur mijn modem in de living had gezet. Nu wil ik mijn modem in de berging installeren waar kabels voorzien zijn, maar de installateur heeft een bruggetje gemaakt, is dit van de adsl wat ik vermoed? Dus gewoon op de lichte grijze kabel een rj11 stekker? En die donker gaat dan wrs naar mijn internet/stopcontact in de living?
Mijn laptop is stuk dus hang nu af van gsm en tablet voor mijn mail inbox. Waarom krijg ik daar geen oudere mails dan drie weken te zien? Zowel met de email app, proximus mail app, via MyProximus mail... Nochtans zitten andere folders als spam en prullenbak vol met oudere mails.
Waarom kan of wilt Proximus mijn oude grote simkaart (Pay&Go) niet vervangen voor een nieuwe kleinere simkaart (nano)? Ze willen dit naar hun zeggen enkel doen bij een abonnement.. ..Onbegrijpelijk! ...“Paarse krokodil”.. Wat als mijn huidige simkaart defect zou zijn??
Beste ik kan Gn gebruik maken van Proximus pickx , krijg steeds melding oeps er ging iets verkeerd . Klant met epic combo. Klantnr 623****** Alvast bedankt . Mvg
Ik heb op 09/04/2020 een bestelling geplaatst van een iPhone xr rood +abonnement we zijn ondertussen de23ste en enkel al bevestigingmail gekregen voor de rest nog niets op my proximus staat je bestelling wordt binnenkort klaargemaakt maar hier ook nog geen verandering ik heb de dag dat ik besteld heb ook mijn identiteitskaart doorgemaild naar het verwezen email adres daar stond in maximum 6 werkende dagen maar tot op heden nog niets ontvangen van mail of sms of dergelijke had ook de dag van bestelling naar de klanten dienst gebeld en gevraagd wat de wachttijd was ongeveer en daar vertelde ze me dat ik maar geduldig moest zijn
Nu het voetbal overal voor onbepaalde duur stil ligt zien wij op alle betalende sports kanalen voortdurend herhalingen van wedstrijden van de voorbije maanden. Moeten wij daarvoor verder blijven betalen, of de bundel stop zetten?
hoe kan ik nu mijn aankoopbedrag verhogen om aankopen te kunnen doen online via gsm of shop krijg nu melding dat ik limiet heb berijkt heb?
Beste, Ik wou net de 2de aflevering (06 april) van Parker's Trail Australia seizoen 4 bekijken, maar vanaf minuut 45 is er enorm veel blokjesvorming,hortend geluid,kleuren die door elkaar lopen onmogelijk om nog te kunnen bekijken. Zou de 2de aflevering alstublieft kunnen terug geplaatst worden? Met vriendelijke groeten, familievandesype,
Ik moest blijkbaar mijn email binnen de 14 dagen activeren maar ben dit vergeten en ben nu telaat wat moet ik nu doen?
Ik ben sinds een week of 2 overgeschakeld van orange naar proximus en heb nu een abonnement met iphone 8. Ik kan geen uitgaande oproepen ontvangen, ik krijg niets en de beller krijgt te horen dat het nr niet is toegestaan. Ik heb reeds alle instellingen gecontroleerd die opde website van proximus staan. Bij alle nrs met * of # die ik moet bellen om iets in te stellen of uit te schakelen krijg ik een foutmelding.
waarom, word enkel de weergave in % gegeven bij korte en lange en korte termijn? Ik Vind het het belangrijkste dat dit ook word weergegeven bij alle. Tevens vind ik die capaciteit hier zeer klein op die cloud, tegenover die van Telenet. Ik heb hier nu17 items heb nog slechts 36% vrij. Bij Telenet kon ik die opnames ook nog eens jaren bewaren. En kon ik tot 105 langspeelfilms op die cloud zetten, bij die laatste decoder.
Beste forumleden. Ik heb deze vraag al eens gesteld via mijn professioneel profiel. Maar omdat het over mijn privéadres gaat, nogmaals een oproep aan onze experten. Waar blijft mijn modem die zogezegd op 5 november 2019 zogezegd om 5u s morgens aangeboden was en teruggestuurd is door Bpost naar Proximus? Of was dit toch een vroege 1 aprilgrap van Proximus? We zijn ondertussen al maanden verder en ik heb nog steeds een Bbox2
Heb een Android Note 9 met Android 10, alles werkt perfekt alleen zie ik geen provider op mijn telefoon. Vroeger was dit altijd zichtbaar, is geen noodzaak maar wel handig om in het buitenland te zien met welk netwerk je verbonden bent. Iemand een idee hoe dit kan? Bedankt. Peter
Momenteel heb Familus Fiber met de optie Fiber Boost 1 GIGA. Ik download dus aan 1000 Mbps (wat fantastisch is) en upload aan 50 Mbps. De uploadsnelheid is dus 1/20ste van de downloadsnelheid. Zijn er plannen om deze te verhogen? Ben hobby videograaf en moet zeer grote bestanden online backuppen. Aangezien dit meestal over een 500-800GB per project gaat duurt het uploaden waanzinnig lang. Momenteel laat ik ook mijn vaste PC dag en nacht aanstaan hiervoor. Een theoretische verhoging naar 250 Mbps zou bijvoorbeeld fantastisch zijn, of nog idealer een gelijktrekking van de uploadsnelheid naar de downloadsnelheid. Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.