Antwoord
Replay
Dag,
Ik heb replay geactiveerd .... echter werkt het nog niet 😞 iemand enig idee hoe lang dit duurt ?
Ik heb replay geactiveerd .... echter werkt het nog niet 😞 iemand enig idee hoe lang dit duurt ?
Beste antwoord door jdm_01
Info TV Replay:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rep_prod/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/gratis-tv-replay-hoe-en-voor-wie.html
Normaal hoef je dit niet te activeren, achter het programma ziet je het symbool staan of al dan niet het programma kan herbekeken worden. (36 uur terug)
Als je Replay + hebt geactiveerd kan het tot 24 uur duren tot je er gebruik kan van maken, normaal moet dat morgen in orde komen, je kan dit ook nagaan op MyProximus bij je producten.
mvg.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rep_prod/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/gratis-tv-replay-hoe-en-voor-wie.html
Normaal hoef je dit niet te activeren, achter het programma ziet je het symbool staan of al dan niet het programma kan herbekeken worden. (36 uur terug)
Als je Replay + hebt geactiveerd kan het tot 24 uur duren tot je er gebruik kan van maken, normaal moet dat morgen in orde komen, je kan dit ook nagaan op MyProximus bij je producten.
mvg.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
