Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
In tegenstelling tot het Fr forum is het blijkbaar enkel mogelijk een link of een mediabestand toe te voegen in bijlage aan een bericht Voorgesteld wordt om zoals op het Fr forum ook gewone bestanden (word, excell, text, ...) toe te laten in bijlage aan een bericht
Nu al kleine maand probleem op een v5 decoder. Bij het afspelen van alle mogelijke series of films krijgen we deze foutmelding : netflix we're having trouble playing this title Op chromecast en andere v5 decoder geen enkel probleem. Reeds reboot, reset , cookies etc geprobereerd. Iemand nog suggesties of dienen we de decoder te vervangen? Groeten
Beste, is het mogelijk om een nieuwe sim kaart aan te vragen omdat ik een nieuwe telefoon gekocht heb en heb daarvoor een nano simkaart nodig.
Hallo, Kan je in de winkel vragen als ze je simkaart kunnen knippen, ookal heb je je telefoon online gekocht op proximus/abonementen.be? alvast bedankt!
Als zeer trouwe klant heb ik al jaren familus. Maar aangezien ik de telefoon toch nooit gebruik, wou ik ervan af. Ik verkoos het pakket internet+ TV + e-press + tv-replay. 60Euro per maand. Ik regelde dit telefonisch. Ik vroeg ze ook om de TV-replay plus te stoppen. Ik dacht dat alles goed verliep. Heel vriendelijke etc. Maar uiteindelijk kreeg ik een los pakketTV en een los pakket Internet en Geen e-press extra TV - replay plus. Weg is mijn gratis bonus film welke ik nog had staan. Ook geen gratis TV-replay meer. Maar wel een nieuwe installatiekost en een nieuwe installatieafspraak etc… Na ruim 1 week is dat nog steeds niet opgelost. Ik krijg nu zelfs een factuur van ongeveer 80 euro Kostelijker dan het pakket familus. Ik heb al bijna dagelijks naar Proximus gebeld en er verandert NIETS! Naar mijn mening lacht men de klanten letterlijk uit in hun gezicht, want met enkele kliks, zou dit zo opgelost kunnen zijn. NIET DUS. Ik had enkel naar het pakket Internet+TV gevraagd van 60Euro p
Beste, Waar kan ik te weten komen vanaf welk tijdstip de CPS doorschakeling naar Orange van toepassing was en dit door Proximus. Graag meer info hierover. Alvast bedankt. Mvg
Heb geen enkele manier gevonden om een klacht in te dienen over het gedrag van een persoon op de klantendienst. Dus doe ik het voorlopig via hier, in de hoop dat het toch iemand bereikt. Ter info, ik heb ongeveer 2maand proximus, na de dag van installatie, moest ik al bellen naar de klantendienst voor problemen met internet. Dit heb ik 4maal mogen doen, en 4 techniekers later nog steeds dezelfe problemen.. Internet valt steeds weg en het enigste wat ze komen doen is eens aan de draadjes wriemelen.. De laatste had een nieuwe modem mee, maar verkoos om de oude te laten staan en gewoon de schroeven wat vaster te draaien. Met als gevolg.. 1,5 week later weeral problemen en mogen bellen naar de klantendienst. Wat ik deed, en er nam een man op genaamd patrick. Die uitleg vroeg, en wie ik dan ook mijn ondertussen al lang verhaal vertelde en dat ik weeral problemen had. Maar tot mijn verbazing, legde mijnheer patrick, gewoon de telefoon af, midden in mijn verhaal.. Wat doet die ma
Dag, op 12 maart deed ik via een winkel een aanvraag om over te schakelen op het fiber netwerk na een Proximus reclame in de bus gekregen te hebben met mooie voorstellen. Deze aanvraag werd mij via mail op 17 maart bevestigd met een afspraak van een technicus voor de omschakeling. Wegens corona werd dat bezoek uitgesteld tot 30 april en op die datum uitgevoerd. Na alles geïnstalleerd te hebben nam de technicus contact op met proximus voor de activatie. Dat was blijkbaar niet mogelijk aangezien niemand competent voor de activatie nog aanwezig is na 16h blijkt! Dan afspraak gemaakt op maandag 4 mei. De technicus komt langs maar na contact met proximus blijkt dat de activatie niet mogelijk was wegens een technisch probleem ook na meerdere contacten bij Proximus geraadpleegd te hebben niet op te lossen. Dus nog altijd geen Fiber en absoluut geen uitzicht op een datum waar dat wel kan. Het internet van de toekomst niet bij Proximus ? dan maar terug naar het oude zeker? Wat mij ook tegen de
Hallo,ik heb deze aangeschaft maar lukt me niet om te installeren: https://www.tp-link.com/nl/business-networking/vpn-router/tl-r600vpn/ Ter info,deze router/modem heb ik standaard: Sagemcom B-Box 3 V2 router Iemand die weet wat ik kan doen,ik wil graag anoniem het net op(wat ik nu ook ben via een app) en vanop afstand op mijn pc veilig kunnen inloggen.Met dank
Mijn 4g snelheid is de laatste dagen opmerkelijk trager geworden. Zonet een test gedaan en ik geraak met moeite aan 1 Mbit per seconde. Zou deze traagheid te maken kunnen hebben met de coronamaatregel om iedereens data te verhogen? Bedankt. Koen
Op vraag van kameraad. Werkt met Outlook van Office en met daarin ook een Hotmail account. Tot 2 dagen geleden was alles normaal maar plots krijgt hij niets meer binnen en evenmin verzenden. Heb die via accountinstellingen verwijderd en geprobeerd om terug in te stellen. Doch niets lukt nog...pop3 of imap of exchange….niets werkt. Ook via nieuwe emailaccount blijft hij rondjes draaien , dus géén verbinding met de server. Of is dit niet mee mogelijk om een Hotmail account toe te voegen aan je Office Outlook?
Ik heb een iPhone 11 met abonnement besteld en ze is vandaag aangekomen. Ik heb ook de overstap van MV naar Proximus aangevraagd (op 1 mei), maar dat is nog altijd niet gebeurd, is dat normaal? Kan ik nu dan nog mijn oude simkaart van MV met het nieuwe toestel gebruiken en zodra de verbinding wegvalt de nieuwe simkaart van Proximus erin steken?
Graag mijn optie tv all sports stop te zetten per kerende. Ik vind niet hoe ik dit zelf kan desactiveren.dank
Mijn beeld besvriest regelmatig na ca 10 min TV kijken. Ik verander dan even van post en ik kan terug voor ca10 min kijken. Ik heb een V6 decoder software versie eindigt op B152. De decoder is aangesloten via ethernet kabel op bestaand netwerk. Zaken die ik reeds geprobeerd heb: reset van decoder na het afzetten en terug opstarten van modem decoder rechtstreeks via ethernet kabel aan modem Ik heb de laatste maanden niet veel tv gekeken maar met nu thuis te zijn terug meer tv aan het kijken. Enige oplossing hiervoor ? mvg Patrick
heb juist ingelogd in pickx op de computer en nu staan alle opnames als enkel te bekijken op de decoder, vanmorgen en gisteren was dit niet zo heel raar fenomeen omdat het over alle opnamen ook die eerder wel te zien waren via de computer dus via pickx hopelijk wordt dit opgelost want ik kijk wel niet veel via de computer maar kan toch voorkomen
Kan u mijn proximus account verwijderen?
Beste, Ik kreeg vandaag mijn factuur waarop ik voor de periode van 1 mei tot 31 mei aangerekend word met de tuttimus pack. op 05/05/2020 heb ik telefonisch een gesprek gehad met een medewerker waarbij ik onze pack veranderd heb naar minimus zoals ons werd aangeraden in de winkel nadat we 3 maand klant zijn bij proximus. aangezien er nooit een vaste telefoon aangesloten werd is dit nogal logisch om te gaan veranderen. Alsook sprak de dame in kwestie van een extra korting van 10 euro / maand gedurende 12maand. deze staat niet vermeld op de facturatie. Kan iemand dit eens nakijken ? Of zal dit volgende maand opnieuw berekend worden met de factuur van juni ? klantnummer 6******** Documentnummer 7********1
Beste, Situatie: ik heb reeds 3 abo’s lopen van gsm bij proximus: mezelf, vrouw en oudste zoon. Nu had ik graag voor mijn jongste zoon ook gsm en abo gekocht. Niet evident in deze coronatijden, ik heb poging ondernomen door te bellen maar daar ben ik echt niet veel wijzer van geworden. Tevens lukt het mij niet om op my proximus beheerder te worden. Ook dit heb ik proberen melden via chat, als antwoord kreeg ik te horen dat ze weten dat daar problemen zijn. Kan iemand mij van proximus verder helpen in bvb welk abo ik best neem voor mijn zoon en of dit eventueel in combinatie kan met toestel? Kan dit opgestuurd worden gezien de huidige situatie… Vriendelijke groeten, Nesten
Hallo, mijn verbinding valt weg van het access point naar de decoder (v5 compact). Reeds 3x in een week tijd. Elke keer een hele strijd om terug aan de praat te krijgen. Het ligt niet aan de kabel of het access point: wanneer ik de netwerkkabel versteek naar de playstation is er geen probleem. Verschillende kabels getest, ook rechtstreeks van de modem (zonder access point tussen) naar de decoder heb ik hetzelfde probleem. wanneer ik de UTP-kabel in de decoder steek, branden de lampjes in de LAN-poort van de decoder (groen vast, amber flikkerend) enkele seconden, en vallen dan terug uit. Na een klein halfuur proberen en resetten, lukte het ineens wel terug. Tijd voor een nieuwe decoder? met vriendelijke groeten, Hendrik De Wilde
Hallo ik ben net verhuisd en wou op mijn nieuw adres Proximus. Een goeie maand en een half geleden nam ik contact op met jullie. Bij nazicht van mijn contract zag ik dat het adres onjuist was, wat ik ook direct heb gemeld! Tot 2 maal toe. Eerst waren de gsm nummers aan de beurt, die van mijn kinderen gingen vlot maar de mijne bleef achter. Er gingen 3 weken en meerdere telefoontjes over vooraleer dit volgens mij simpel probleem was opgelost. Maar ondertussen wel een datum voor aansluiting internet en tv. Tot vorige vrijdag...kon niet meer doorgaan omdat het adres niet correct was. Vandaag was de afspraak en verschillende mensen bij Proximus vertelden tegenstrijdige dingen over die afspraak. Er werd me zelfs gezegd dat ik vandaag moest afwachten of ze al dan niet kwamen. Dan pas kon er iets aan gedaan worden! Jullie weten dus niet wat er op jullie techniekers hun planning staat. Net opnieuw gebeld en ik zal binnen 48 u iemand horen hebben ze mij verteld. Er zijn ondertussen al zoveel t
hoi, hoe acuraat is de vooropgestelde leverings datum ? ik zou vandaag 06/05 een pakket moeten binnenkrijgen maar nog niks ontvangen van email van Bpost… ook is de Ref.: R4WEBSHOP007364530 niet te tracen… als ik hier sommige verhalen lees 🤔🤔 hopelijk komt hij binnen !
Afgelopen weekend is de stroomkabel voor mijn bbox 3V+ stuk gegaan. Ik heb deze vervangen met een adapter van een oude bbox. In plaats van 12V 2.5A is deze 12v 1.5A. Sindsdien is onze internetverbinding heel instabiel. De connectie lijkt te verbreken van zodra we met meer dan 1 toestel geconnecteerd zijn met Wi-Fi. Wanneer ik de lampjes op de modem controleer als de verbinding weg gevallen is, zijn deze allemaal uit behalve het blauwe lampje dat aangeeft of de modem onder stroom staat. Initieel dacht ik dus dat het aan de DSL kabel zou liggen, maar dat lijkt me vreemd. Het enige wat veranderd is ten opzichte van vorige week is de stroomkabel. Voordien hadden we zelden problemen met de internetverbinding. Kan het zijn dat een verkeerde stroomkabel soortgelijke problemen veroorzaakt?
Beste 1 van mijn 2 decoders kan geen connectie meer krijgen. Na alle mogelijke zaken te hebben geprobeerd ( reset Ed) is het blijkbaar niet mogelijk om een nieuwe decoder op te sturen? Goeie service moet ik´zeggen…..
Kan ik bvb mensen die bij mij thuis komen hun 4g netwerk niet toelaten bij me thuis? Zodat ze niet via 4g mijn bbox kunnen inloggen?
Kan ik als consument laten traceren waar mijn telefoon was op een bepaalde dag. Dit ivm met een procesverbaal.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.