Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Beste, Al 2 dagen hebben we constant uitvallend internet en sinds vandaag ook geen tv meer (Sint-Genesius-Rode). Gans de avond ook de klantendienst proberen te bereiken maar buiten wachtmuziek niemand aan de lijn gekregen… Met al het thuiswerk hier, komt dit wel zeer ongelegen: kan iemand van de technische dienst hier eens naar kijken? mvg
Om online mijn mails te lezen log ik in via: https://webmail.proximus.be/?new_lang=nl na ingave van e-mailadres en wachtwoord, kom ik terug op het scherm om in te loggen. Er komt geen foutmelding... Problemen met server skynet?
Ik hebd e vraag al eens gesteld maar nog steeds geraak ik er niet uit wijs waarom ik steed een wachtwoord in dat login venster moet invullen dat wachtwoord is moeilijk te onthouden kan ik dat omzeilen zodat ik dat wachtwoord nooit of nooit meer moet invullen zou stukken gemakkelijker zijn het is voor connectie te verbreken en terug verbinding te maken. http://192.168.1.1/7.3.8/gui/tpl/src/home/login.html
Beste Proximus, Momenteel is de content filter heel agressief en wispelturig wanneer er een URL’s gepost worden in een reactie op deze community. Er zitten geen scheldwoorden in de links, de geplaatste links zijn ook veilig. Reeds nagekeken door virustotal. Zelf na toelating van een moderator worden dezelfde URLS nog steeds geweigerd om geplaatst te worden op dit forum. Ik heb al reeds een topic hiervoor aangemaakt : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734 Groeten, familievandesype
Client nnumber: 622213949 Since yesterday evening i do not have internet access. I tried restarting and resetting but nothing works. internet light on my modem was blinking and since i reset the modem that light is not on at all. How can i solve this problem?
Is er iemand die nu mijn modem kan resetten? ik heb een hard reset uitgevoerd. En wachtwoorden gelden niet meer. ik kan onmogelijk inloggen via IP adres
Ik word op mijn vaste telefoon gebeld door het nr. 022022222. Kent iemand dit of kan ik het nummer laten blokkeren?
Hi, Het beeld van onze tv hapert nu al een tijdje (alle zenders). Decoder was draadloos aan router verbonden via Ruckus toestellen. Na testen van utp kabel rechtstreeks van router aan decoder was beeld wel ok. Intussen Ruckus vervangen door Booster, in hoop dat dat de connectie zou verhelpen. Toch niet, beeld blijft haperen. Alles al eens gereset zoals beschreven in de stappen. Booster op slechts 2,5m verwijdert van router (b box 3). UTP kabel werkt wel, maar geen oplossing (het oog wil ook wat). Zeer frustrerend :) Wie kan ons helpen?
Hallo, Gezien we telewerk moeten doen, heb ik de pc van mijn werk mee naar huis. Helaas kan ik enkel via vaste kabel werken (in een koude garage). Ik zie op die pc mijn wifi netwerk niet. Ik zie enkel Telenet netwerken. Nochtans kan ik met alle andere toestellen op mijn Wifi. Er moet waarschijnlijk ergens een instelling op de laptop niet juist staan. Wie kan mij helpen…? Mijn (van het werk) is een HP Probook 4740s.
Ik gebruik Office 2016 en Windows 10. Mails versturen via Outlook is geen probleem maar het aantal bestemmelingen is beperkt tot 10. Bij verzending naar meer dan 10 bestemmelingen, worden 10 mails bezorgd en ontvang ik voor de overige de melding dat bezorging mislukt is. Volgens de collega die ik raadpleegde, zou het probleem bij de provider kunnen liggen. Is dat zo en, zo ja, is er een oplossing?
Mischien is het een idee om de gratis kado film catalogus is ander films te geven of dat je in de gewoone film catalogus gewoon een film mag kiezen als kado film in sd of hd want het is maar 1 film per maand en laten we eerlijk zijn de kado film catalogus is niet echt de moeite waard en ook vaak elke maand het zelfde.
Ik heb een prepaid kaart op lijn oude Nokia gsm die enkel bellen en sms kan dus geen smartphone is ! gisteren ik kijk ik heb nog maar iets boven de 5€ belwaarde dus in besluit alvast 10€ erbij te herladen ! dit laad ik en per kerende krijg ik sms binnen dat mijn belkrediet 0€ is !! waae is mijn +5€ en de 10€ ik herlaad heb in totaal dus 15€ verdwenen ! vandaag moet ik nl bellen en kan niet bellen ! op chat my Proximus reageert men niet ! Bellen lijkt ook zinloos want is gesloten ! omdat zo dringend moet bellen ga ik opnieuw 5€ laden en alweer verdwenen dus in totaal iets boven de 20€ verdwenen geld ! hoe kan zoiets nu??? is niet naar internet want heb geen op deze oude gsm Nokia en is geen smartphone ! kan alleen bellen en sms’en en beide is niet gebeurt ! meer dan 20€ en kan zelfs niet naar buitenland (nl) bellen wegens 0€ krediet en melding gelieve dringend te herladen ! geld is thans wel van mijn rekening weg maae waar is gebleven dan ?? ben hier niet goed van en 20jaren
Geachte heer/mevrouw, Bij mijn mobilus abonnement heb ik nog niets overschreden en toch staat er +€4,78. Komt dit doordat ik (waar ik niets van weet wat premium sms is) 2 keer een premium sms heb gebruikt?
Hallo, Weet iemand wat dit adres is? Ik kom dit tegen in mijn instelling van mijn modem. members.dyndns.org http://members .dyndns.org/nic/update?system=custom&hostname=gqbaorw8&myip=[IP] Fijne dag nog.
Probleem: Bijna iedere dag valt de tv uit met de melding : geen signaal. Dit gebeurt 1 tot meerdere keren per avond. Na enkele seconden (soms minuten) krijgen we opnieuw verbinding. Alle toestellen zijn goed aangesloten.
Sinds enkele maanden bevriest het beeld in de Pickx app op onze tablets na een tiental minuten. Het geluid speelt wel gewoon verder. De app reageert ook nog. Enige optie is dan om beeld te sluiten (niet de app) en gewoon opnieuw in ‘live tv’ op het icoon van de zender klikken. Dan gaat die weer verder voor een tiental minuten. We hebben het zowel op een iPad A1538 als op een A1893. iOS updates en app updates brachten geen soelaas. App verwijderen en herinstalleren ook niet. Daarnet op de twee tablets ongeveer tegelijk beginnen kijken. Die spelen dan met 10 seconden verschil dezelfde stream. Na een kleine 10 minuten zijn ze allebei op exact hetzelfde beeld geblokkeerd (maar dus wel met 10 sec verschil).
Beste Forum, Ik merk dat ik niet meer kan inloggen op mijn Proximus webmail. Is dit het gevolg van een windows 10 update? Alvast bedankt voor uw reactie. Vriendelijke groeten.
we zijn nu reeds een maand bij Proximus we kwamen van Telenet tegen ons hadden jullie des gezegd dat jullie internet veel beter was dus niet internet valt steeds weg en is traag ! ook als mijne vriend zit te gamen en de booster staat voor onze neus! Dit was de reden waarom wij weg waren gegaan bij Telenet en jullie zijn nog slechter bij deze twijfelen of we terug gaan overstappen ook was er gezegd dat er een fiber kabel ging geplaatst worden en jullie hebben het gewoon aan de oude kabel aangesloten 😳beloven ja !
Beste Ik had graag mijn adres veranderd, ik heb het facturatieadres al veranderd maar mijn officieel adres kan ik zelf niet wijzigen, kunnen jullie het nodige doen zodat alles correct is? Met vriendelijke groeten Brian Vacquier
Goeieavond een aantal opnames zijn uit onze bibliotheek verdwenen, kunnen deze teruggezet worden? gent west en wereldrecord.
Ik heb dus een link gekregen en weet dat ik altijd een VPN aan moet hebben voordat ik op een link zou klikken maar dat had ik deze keer vergeten en dan zag ik ook dat het een IP tracker is dus nu word ik constant geboot ik heb alles eraan gedaan om mn IP te veranderen het is niet gelukt dus zou ik graag willen weten of het kan hoe het kan en Modem resetten heb ik al gedaan dus ik wil weten hoe het kan hoe het moet en als het niet kan dat er toch nog een manier is dat ze me niet meer offline booten
Ik vind het jammer dat je geen punten meer kan sparen. Aan enjoy heb ik niets want ik ben zwaar ziek en bedlegerig. ik vind dat proximus voor zieke mensen ook iets moet doen en niet alleen voor mensen die actief kunnen zijn. overal worden mensen die hulpbehoevende zijn toch achteruit gezet. Wws is het onbewust maar in mijn wereldje hoor ik vele klachten.
Ik heb op 16 mei een smartphone binnengebracht bij het proximus center te Mol voor een defect scherm. Op 22 juni sms ontvangen dat de telefoon hersteld is en klaar ligt in het proximus center te Sint-Truiden??!! Bij navraag ter plaatse in het center te Mol (want deze zijn niet telefonisch bereikbaar) geven ze mij het advies om zelf naar sint-Truiden te rijden (50 min) want anders zou het nog maanden gaan duren voor ik het toestel kan komen afhalen in Mol. Mijn vraag is of ik nu echt naar Sint-Truiden moet gaan rijden en dit niet anders kan opgelost worden?
Ik heb geprobeerd om mijn afstandsbediening te koppelen met RF. De procedure zegt dat ik tegelijk op "menu" en "ok" moet drukken tot de proximusknop knippert. Ik doe dat maar na een tijd komt er op het scherm dat het niet gelukt is. Mijn vorige decoder was een v4. Kan het zijn dat deze afstandsbediening niet met RF voorzien is?
Is nog eens mogelijk om mijn factuur in delen te kunnen betalen aub
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.