Skip to main content
Vraag

adreswijziging

  • June 25, 2020
  • 7 reacties
  • 915 Bekeken

Beste

 

Ik had graag mijn adres veranderd, ik heb het facturatieadres al veranderd maar mijn officieel adres kan ik zelf niet wijzigen, kunnen jullie het nodige doen zodat alles correct is?

 

Met vriendelijke groeten

 

Brian Vacquier

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • June 25, 2020

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • June 25, 2020

Dit adres kunt u inderdaad niet zelf wijzigen, ik vermoed dat de Proximus-medewerkers dit wanneer ze terug langskomen vanaf morgen op dit publieke forum met u zullen opnemen maar één of ander document om deze wijziging te staven zullen vragen.

Als uw officiële adres niet langer correct is kan u onze klantendienst contacteren op het nummer 0800 22 800.


Martin
  • June 25, 2020

morgen doen ze dit wel van zodra ze zelf langskomen, zoals ze vroeger voor anderen ook via deze weg al gedaan hebben .


Forum|alt.badge.img+3

Je hebt een document bewijs van woonst nodig dan pas kan Proximus dit aanpassen. Zie hier hoe je dit kan aanvragen: https://www.vlaanderen.be/attest-van-hoofdverblijfplaats-bewijs-van-woonst


Martin
  • June 25, 2020

ja maar mss hebben ze dat al en is het adres nog niet aangepast geweest bij hen want dit valt ook voor.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 26, 2020

@b.vacquier Het officieel adres werd aangepast. Groetjes, Antonella


Martin
  • June 26, 2020

Inderdaad zo simpel kan het soms zijn :slight_smile: