Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Jupiler Pro League Vandaag is de deadline voor biedingen op de uitzendrechten van de voetbalcompetitie. De bedoeling is om naar een soort van ‘Netflix voor het voetbal’ te gaan, waarbij de kijker online naar wedstrijden zou kunnen kijken, tijdens de match pushberichten krijgt met korte fragmenten en/of nadien samenvattingen kan opvragen - zonder dat er per se een decoder van Telenet of Proximus aan te pas komt. Een definitieve beslissing volgt vrijdag. Dan komt er een bijzondere algemene vergadering samen waarbij alle profclubs stemmen over de biedingen. Kijk er naar uit wat ze gaan beslissen. bron: HLN 21/1
Geachte, Ik weet niet welk “type” prepaidkaart ik heb op mijn iphone. Waar kan ik dit terugvinden a.u.b. Gegroet. Roland.
Toen ik 1 wifi booster aan een tv aangesloten had was het probleem dat het beeld soms bleef hangen opgelost. Nu heb ik aan een 2de tv ook 1 aangesloten omdat deze geregeld bleef hangen. Nu is het bij de 2de tv beter geworden en bij de 1ste slechter. Nu blijven beide af en toe hangen. Hoe kan ik dit oplossen?
Heeft er al iemand gehoord van beloningsprogramma van Proximus. Vul 9 vragen in en win gsm of iphone voor 1 euro
Hallo, mijn dochter heeft een iPhone 6s via een joint offer. Gsm is nu 1 jaar oud en plots werken er een aantal delen van haar scherm niet meer. Als ze haar puk code moet ingeven werken de middelste rij getallen niet. Ook bij het typen van berichten kan ze sommige letters niet gebruiken. Valt dit onder garantie en wat moet ik doen om dit te laten maken.
Beste proximus Ik heb een bestelling geplaatst en wil deze laten anuleren. In het orderoverzicht staat een adres en iemand anders zijn naam. Ik probeer al heel de dag via chat iemand te bereiken. Gelieve te anuleren!!
Ik ga binnenkort een nieuw appartement huren. De verhuurders woonden er vroeger zelf en hadden altijd Telenet. Ze zijn niet zeker of er een telefoonlijn ligt en of er een Proximus-aansluiting is. Zelf ken ik er ook niet veel van, maar ik heb deze foto's doorgekregen. Kunnen jullie hieruit afleiden of het makkelijk is om Proximus-tv en internet hier aan te sluiten? Want als er nog geen aansluiting is en er moet gebroken worden in de muren etc. dan kiezen we toch liever voor Telenet. Alvast bedankt!
sinds mijn decoder v7 een update heeft gedaan naar versie 3.33.9 zijn al mijn opnamens in mijn video verdwenen graag een oplosing hiervoor !! groetjes Pierre
Ondanks de positieve LAN-verbinding en draadloze verbindingsinstellingen kan mijn smart TV niet internetten. Server kan niet gevonden worden. Beschik over Samsung Smart TV UE40D8000. Wat moet ik doen? Mvg., S. Pauwels
Beste, ik het gisteren een Nokia 2.3 toestel voor mijn oma gekocht. Wanneer de app afgesloten is, krijgt ze geen meldingen of videogesprekken binnen. Bij de verzender blijft het bericht dan ook met 1vinkje staan. Van zodra ze de app opent krijgt ze haar berichten binnen en ook wanneer whatsapp op de achtergrond blijft staan. Maar wanneer ze dit perongeluk afsluit krijgt ze dus niets meer. Nu heb ik al verschillende keren whatsapp geïnstalleerd en ook het toestel ook al 2x gereset maar zonder succes. Ook denk ik dat alles goed staat wat betreft internet op achtergrond gebruiken. kunnen jullie mij helpen met een oplossing? alvast bedankt!
Reeds meerdere malen vul ik het formulier in om een happy house bezoek te krijgen steeds de melding dat men mij zo snel mogelijk zal contacteren echter zonder resultaat.Dan vraag ik mij af waarom je een datum en uur moet doorgeven( en dan ook speciaal moet thuis blijven met dit mooie weer)wanneer je bereikbaar bent want medewerker moet beslissen of het nodig is dat er iemand langs komt. Ik heb alle begrip voor de situatie aangaande covid-19 maar als je van die dienst geen gebruik kan maken zet men deze al dan niet tijdelijk op stop. Probleem beeld bevriest regelmatig op tv decoder reageert niet meer als hij dan toch reageert na reset zappen naar andere posten duurt heel lang decoder kan gewoon nummering van op tv niet bijhouden. bij het zappen naar andere zender allemaal kleurschakeringen en dan slaat hij vast. in het verleden nog al problemen gehad maar na alles te resetten terug opgelost. Ik heb alles al van in het begin al meerdere malen geinstalleerd en nadien bij probl
Sinds gisteren zie ik een geplande opname staan die niet te verwijderen is. Een beetje laat voor een 1 april grap !!!
Sinds de optimalisatie van de wifi is de kwaliteit van de tv barslecht. Het beeld stottert constant, pixels, stukken beeld kwijt… nu gaat het van kwaad naar erger bij het opstarten geen beeld, zware pixellijnen. Bij het zappen van zwart tot niets. Het probleem deed zich niet voor op Netflix , tot gisteren geen probleem maar vandaag al een paar keer de boel moeten heropstarten omdat internet steeds wegvalt. Alles al een paar keer helemaal opnieuw opgestart. B- box 3, decoders en de wifi bridges op mijn beide toestellen. Gaat dan meestal weer goed voor een korte tijd...
Mijn zoon gaat naar de zolderkamer verhuizen en wil daar gebruik maken van zijn playstation , smart tv Tv kijken(netflix) lukt nog met de wifi versterker, maar voor de playstation is het internet te traag Hij heeft ook een gaming pc die momenteel nog op zijn oude kamer staat en daar reeds verbonden is met een ethernet kabel, op zolder wordt dit nogal omslachtig Graag een oplossing Met vriendelijke groet Jessie
Beste, Ik woon in Vital Keullerlaan tekens ik iemand mobiel opbel kan de persoon die opgebeld wordt mij zeer slecht horen en verstaan. Mijn gezinsleden hebben dit probleem ook.Aan wat kan dit liggen.
Voor alle opmerkingen of vragen ivm opnames, VOD of de film en serie catalogus kunnen jullie in dit topic terecht.
Beste, Onlangs organiseerden jullie (Proximus) een wedstrijd om tickets te winnen voor de editie van Tomorrowland 2019. Jammer genoeg zijn om jullie website nergens contact gegevens te vinden om die bepaalde dienst te contacteren, vandaar deze post. Mijn vragen zijn, wanneer worden deze winnaars bekend gemaakt -> het zou toch een improvement zijn om de niet winnaars ook te contacteren . Verder wil ik ook wijzen naar het feit dat het regelement omtrent deze wedstrijden nergens tot heel moeilijk terug te vinden is. Met vriendelijke groet.
Ik heb momenteel het voordeelpack slimme diensten inclusief weergave oproeper. Is het ook mogelijk om enkel die weergave oproeper als optie te hebben? Is 1 euro per maand goedkoper dan de prijs van het voordeelpack volgens de Proximus prijslijst. Oke maar nen euro is nen euro. Via Mijn Proximus kan je die opties niet meer beheren en word er vermeld dat je moet bellen naar 1987. Als ik naar dat nummer bel heb ik helaas geen menu om de slimme diensten te activeren/deactiveren zoals beschreven op de support pagina https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/diensten-op-uw-vaste-lijn-instellen.html (menu 5). Ik wil eerst even informeren voor mezelf of dat mogelijk is. PS @Proximus: In Mijn Proximus heb je bij opties van de vaste lijn: “Bel naar 1987 om je opties te beheren of 1969 om PhoneMail in te stellen. Meer hulp nodig? Surf naar support” Die support link verwijst naar https://www-u
Na te veel bezoeken van techniekers ben ik er eindelijk achter dat de verbinding van de tv best via kanaal 100 verloopt (5.0). Dat was zo ingesteld maar wordt blijkbaar centraal terug op ’auto’ gezet waardoor het probleem (slecht tot geen beeld) terug opdoemt. Is er een manier om dat kanaal vast te zetten want ik ben het echt beu .
Wat is beter voor cloud gaming Proximus stelt internet booster voor omdat mijn powerline adapters versleten zijn In mijn versleten adapters kon ik geen ethernetkabel verbinden met laptop Een ethernetkabel verbinden met modem gaat ook niet dan kruis ik de doorgang Ik zit in 1 kamer maar de decoder is verbonden met een powerline adapter en de modem is verbonden aan de andere kant met de andere powerline adapter Ik hoef geen betere versterking voor andere kamers Hoe verbeter ik best mijn internet sterkte voor cloud gaming Ik gebruik internet maxi Dank u
Beste, Recent liet ik een Proximus internet Pro aansluiting plaatsen bij ons op het bureau. Hier zouden wij een 3D render server plaatsen welke vanop afstand bediend zou kunnen worden… Upload snelheid was dus belangrijk en met een theoretische uploadsnelheid van 40mbps (100 down) was dit ruimvoldoende. Ook HD videogesprekken in groep via skype (2 tot 4 mpbs upload) zou gemakkelijk lukken. Onze Nas wordt ook regelmatig op verschillende locaties aangesproken opnieuw 40mbps, RUIM voldoende. Echter bleek na installatie de maximumsnelheid ooit gehaald, slechts 17.5mbps download en 1.7 mpbs upload te zijn. (Volgende test kan deze cijfers gemakkelijk halveren, hoe later op de dag hoe slechter) Snelheid op cat. 6 (6u30 s ’morgens) met 1 gebruiker, herstart van zowel pc als modem… biedt geen oplossingen, niets draait op de achtergrond… De werkelijke snelheid ligt dus VELE malen lager dan de theoretische snelheid. Zelf de beloofde minimum snelheid hebben wij tot op heden nog nooit gehaald.
Sinds een week kan ik soms geen mails meer versturen. Ik krijg pas na een dag deze mail terug dat het bericht niet afgeleverd is. In het bedrijf hebben wij 2 e-mailadressen en ze hebben allebei het probleem. Zelf hebben wij niets veranderd aan de instellingen en er zijn geen fouten in de mailadressen. Waaraan ligt het probleem? Al gebeld naar de technische dienst, maar aan de telefoon konden ze mij niet verder helpen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik kan niet gebeld worden op mijn nummer. Dan krijgt de beller het spraakbericht : deze oproep wordt niet toegelaten Ik kan wel uitgaand bellen. Weet iemand hoe dit kan?
Ik krijg de melding:deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account wat moet ik doen?
Beste, Ik ben momenteel in Polen , en ik zou graag mijn 4G willen opzetten maar het werkt niet. We zijn hier met de auto gekomen dus toen ik mijn 4G in Duitsland en Nederland wou aanzetten werkte het ook niet. Ik kom vaker naar Polen en toen werkte het altijd wel. Ik heb mijn gsm al is herstart maar nog steeds niks. Het is niet leuk omdat overal waar ik heen ga heb ik geen internet. Ik hoop dat u mij kan helpen , mvg , Milena Malinowska
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.