Skip to main content

proximus pickx

  • June 27, 2020
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Ik krijg de melding:deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account wat moet ik doen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Enkel de Proximus medewerkers kunnen die koppeling maken, deze komen pas maandag terug op dit forum.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 27, 2020

Wachten tot er iemand van Proximus maandag op het forum komt, die zal dat zeker oplossen.

Toch zeker als hij u als klant gemakkelijk kan vinden via uw Proximus forum. Vul daarom uw forumprofiel zo veel mogelijk aan met liefst klantennummer, telefoon, gsm, mailadres, …. Dan gaat het rapper!


Martin
  • June 27, 2020

Ter bijkomende info:

 i.v.m. invullen van je forumprofiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2020

hi @Stefaan kn  kan je je klantennr van je tv abo toevoegen aan je profile ?
dan bekijken we dit verder voor je


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2020

Men klanten nummer staat er in 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2020

@Stefaan kn  kan je de app nu nog even proberen ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2020

Geprobeert, gaat nog niet mvg