Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Het is al een lange tijd dat ik mijn vaste lijn niet gebruik, en had die dan afgezegd. Nu het veranderen was ik plots ook mijn Gigaboost optie kwijt. Nu ik dit opnieuw wou activeren kan dit blijkbaar enkel als ik de vaste lijn terugneem, dat ik dus niet nodig heb, niet gebruik, niet ZAL gebruiken ook NOOIT meer nodig zal hebben. De verschillende mensen bij de klantendienst verzekeren me dat dit de enige manier is. Kan dit niet met een pack met enkel mobiel+tv+internet of een ander pack. Ik kan nog ergens er in komen dat ze een pack willen slijten….maar waarom met vaste lijn hierin? Is echt niet van deze tijd. Zou het geen idee zijn toch iets flexibel om te gaan met de boost optie… als je die optie nodig hebt is het niet echt waarschijnlijk dat je nog vast zit in de vaste lijn logica… Misschien een idee voor nieuwe packs
Zou het mogelijk zijn om mijn betaling vande factuur van juni te splitsen aub
Hallo, is het mogelijk dat ik de gsm van mijn moeder kan toevoegen aan mijn pack. Ze begint meer en meer hulp nodig te hebben en daarom doe ik al haar papierwerk en betaal haar rekeningen. Daarom is het voor mij eenvoudiger dat ze overschakelt naar proximus en dat haar gsm wordt bijgevoegd aan mijn pack. Gaat dit? En hoe moet ik dat dan doen?
Ik wil mijn internet abonnement aanpassen van maxi naar Internet Start. Hoe kan ik dit doen? In MyProximus pagina vind ik niets terug om dit aan te passen.
goedemorgen, ..we zijn nu einde van de 7de maand in 2020 en ik heb nog niets anders gehad dan storingen op de tv, ..krijg constant haperingen en gekleurde blokjes met daarna de melding..Geen Connectie..in januari is hier een technieker geweest en die heeft alles uitgemeten en mij een wi-fi booster aangeraden wat ik dan ook besteld heb..begin deze week is er terug een technieker hier geweest want de problemen bleven aanslepen, hij opende zijn ‘laptop’ was even hierop bezig, zei ohh ja heb het al gevonden, uwe booster moet niet daar staan maar wel in de lijn van moden en voor de ‘gewone wi-fi’...ok gedaan, MAAR de problemen blijven...ik probeerde gisterenavond te bellen, het telefoontje heeft ± 20 minuten geduurd waar ik alleen maar muziek te horen kreeg...geen stem, geen vraag geen interventie.. WEL IK BEN HET ECHT BEU…...ER ...M O E T ...EEN OPLOSSING KOMEN….
Beste, Ik woon in de zone 3350. De internetlijn en en dus ook TV lijn van Proximus zijn hier van erbarmelijke kwaliteit. Ik ben daarom overgestapt naar Telenet. Ik heb nog de vaste lijn en twee GSM abonnementen bij Proximus Als ik een “pack” wil nemen met een duidelijk prijsvoordeel, heb ik maar 1 keuze: telenet. Is er op korte termijn een verbetering te verwachten? Bedankt Luc J
Gisteren ontving ik een E-mail van Proximus NV/SA (dnsmaster@proximus.com) met het verzoek mijn domeinnaam gegevens te controleren. Deze mail is ontvangen op mijn zakelijk e-mail adres welke niet in beheer is van Proximus. De mail zag er professioneel uit (3 talen, geen spelfouten met mijn prive adresgegevens) maar had een paar dubieuze zaken: ik heb geen domeinnaam (voorzover ik weet), de genoemde domeinnaam (.net) is nog vrij (staat nog beschikbaar bij Proximus) de mail geeft aan jaarlijks verzonden te worden (is 1e keer in 15 jaar dat ik deze mail ontvang). Is men bekend met deze mail bij Proximus?
Hallo, ik ben Kevin, product manager bij Proximus. Ik ben op zoek naar een aantal tv-klanten van Proximus die een Apple TV hebben (4de of 5de generatie, d.w.z. met Siri-afstandsbediening). Ik zou graag een beta-test willen opstarten en zoek hiervoor vrijwillers. Indien je graag hieraan wenst mee te werken, stuur mij dan een mailtje op: mobile.applications@proximus.com.
Hallo, ik probeer Proximus pickx te bekijken. Ik heb de app op zowel de iPad als de iphone gedownload, maar na het inloggen krijg ik een wachticoontje dat blijft draaien. Op de website werkt het wel meteen. Op de Apple TV krijg ik foutmelding account niet geladen, probleem met instelling account... Graag hulp! :)
Na enkele maanden mijn moed samengeraapt om de technische dienst te bellen ivm 1. het feit dat ik voicemail wil maar ik wil geen telefoons wil krijgen van de voicemail om te zeggen dat er een bericht is en 2; dat ik betaal om een tweede oproep te kunnen ontvangen maar dat dat sinds 6 maand niet meer gaat want ik ben de eerste oproeper altijd kwijt. Ik heb echt uren aan de telefoon gehangen met telkens meerdere periodes van 15 minuten waarbij ik enkel luister naar de groooote stilte terwijl medewerker nr elvendertig advies gaat vragen aan iemand met meer know how. Maar die personen bestaan niet. Na 5 verschillende ‘dienstverleners’ vandaag ben ik nog geen stap verder. Ze zeggen allemaal dat het in orde is maar het is niet zo!!!!!!!!!!!!!! Op een bepaald waren zelfs al mijn diensten, waar ik extra voor betaal, op non actief gezet. Dus het probleem gewoon zelfs erger gemaakt. Onbegrijpelijk. Dus weer opnieuw ik weet niet hoe lang aan de telefoon. Omdat ik geen tweede oproepen kan ontvan
graag had ik extra hulp ivm pickx account ik ben beheerder van de proximus app. nu wil my pickx instaleren, ik krijg steeds de melding “deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account” ook wil mijn man op zijn gsm deze app gebruiken en bij hem werkt het ook niet. Kunnen jullie ons helpen? Ben nog maar van maandag klant en heb al via de telefoon helpdesk van jullie gecontacteerd, helaas nog niet inorde. Via de winkel, ook nog niet inorde. Niemand kan dit precies oplossen. maar een factuur krijgen we dan wel al??? Dat werkt wel
Hallo, sinds begin juli kan ik het verbruik niet meer zien op de app en de website. Ik heb een unlimited abonnement maar het zou toch handig zijn zoals vorige maand dat ik het verbruik kan zien zodat ik weet hoeveel mij nog rest voor ik aan lage snelheid verder surf. Via de app chat en messenger moet ik niet rekenen want daar krijg je bijna geen antwoord. En bel ik naar de klantendienst dan krijg je telkens andere antwoorden te horen, precies of ze weten het zelf niet.
Beste, ik had de myproximus app gedownload en had een klanten nummer nodig. Mijn opa had zijn gegeven, maar daardoor kreeg ik de taak om de facturen te betalen en kon opa niets meer doen op zijn acc. Nu heb ik die klantennummer kunnen verwijderen op mijn acc, ik wou deze dan terug invoegen op opa zijn acc maar ik heb vermoedelijk de verkeerde klanten nummer ingegeven aangezien bij klanten naam de naam Sesselle Mattheeuws staat en mijn opa zijn naam is Willy van den berghe. Zou u mij kunnen vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen, want anders kunnen wij onze facturen of verbruik niet meer bekijken.
Beste Netflix werkt op pc en gsm. Maar via tv krijg ik steeds een foutmelding. Reset al gedaan maar niks helpt
Ik kan de PDF bijlagen niet openen met de facturen in MyProximus. Nog iemand die hier problemen mee heeft en weet wat ik kan doen?
Weet iemand hoe dit zit het nieuwe Flex abo als vervanging voor Familus en Tuttimus per 1 juli. Zit daar de vaste telefoon bij. Zo niet hoeveel extra kost voor dit. De 2 shim extra voor € 9 extra is dat ook onbeperkt bellen en 5 GB mobiele data. Het basisaanbod van Flex kost 59,99 euro per maand en bevat onbeperkt vast Internet en televisie. Extra mobiel erbij, onbeperkt bellen en 5 GB, komt dit op € 74,99. Elke extra shim kaart € 9. Weet iemand hier meer over. Alvast bedankt voor het antwoord.
Beste, Ik heb een vriendin proximus aangeraden bij haar verhuis, waarbij ze van een andere provider overstapt. Echter, deze aansluiting laat op zich wachten en de helpdesk levert niets op behalve loze beloften als contacteren binnen de 48 uren. Dat gebeurt niet en ze verwijzen naar een achterliggende IT dienst die wij niet kunnen/mogen contacteren. Er ligt een proximus aansluiting, dus ik snap het probleem helemaal niet. Hoe kunnen we een échte statusupdate krijgen ? Er werd een dossiernr gegeven waarlangs we het probleem zouden kunnen opvolgen maar niemand weet te zeggen hoe. Hoe langs is de gemiddelde aansluittijd ? Alleszins geen goeie prestatie van Proximus en de vriendin denkt natuurlijk eerder aan alsnog de concurrentie. Patrick
Met mijn Samsung tv kan ik via de browser verbinding maken met Pickx en inloggen. Niet via een app want die kan ik bij Samsung niet downloaden. Daar houd het op. Ik kan geen enkel programma live afspelen en ook niet de opgenomen programma’s. Ik probeer dit vanuit Nederland maar dat kan m.i. het probleem niet zijn omdat op al mijn draagbare toestellen dit wel gaat. Iemand een idee waaraan dit kan liggen ? Alvast bedankt voor de hulp.
Sinds zondag werkt de pickx app niet meer, daarvoor werkte hij prefect. Gisteren gebeld met proximus, maar ze vonden het probleem niet. Dat is toch wel zwak hoor. Ik moest maar blijven proberen tot het opgelost was. Hoe kan dit in godsnaam zo lang duren. Als er al zo veel mensen reclameren op dit forum over het niet werken van de pickx app de voorbije dagen, dan is er toch een algemeen probleem waar ze moeten naar gaan kijken en zeker niet individueel. De klanten geraken maar meer gefrustreerd, ik moet eerlijk toe geven dat ik al aan het uitkijken ben naar een andere provider. Want ook met de digitale TV hebben wij de laatste maanden veel problemen en storingen ondervonden. Dit zou dan ineens te maken hebben met een verouderde decoder. Vandaag al wel een nieuwe ontvangen, dus ik ben benieuwd. Als dit niet werkt dan vrees ik dat wij niet veel langer bij Proximus gaan blijven.
Ik probeer naar Proximus TV te kijken maar krijg de melding dat ik me buiten de EU bevind. Ik zit in Frankrijk gebruik een Frans nummer hier. +33/787494604.
Beste, Ik heb op zondag 21/06/2020 rond 16u00 een tv samsung via my proximus(Enjoy!) bestelt. Waarvan ik 349 euro reeds al voor betaald heb. Hoewel ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn betaling → na de betaling krijg ik op het scherm de volgende: Bedankt! Je bestelnummer: R4WEBSHOP007675265 Aangemaakt op: zondag, 21 juni 2020 16:06:37 Referentie van de bestelling : R4WEB007675265 Totale kostprijs : 349.00 EUR Begunstigde : Proximus Betaalreferentie :5309118897 Ik nam meer dan 10 keer contact met de klantendienst en niemand kan mij er helpen “ wij zien niets terug van uw bestelling”. Kan er iemand mij verder helpen? Graag zie ik uw antwoord zo spoedig mogelijk tegemoet
Geachten, Mijn vraag zit reeds geformuleerd in de titel. Ik bezit een iphone SE (2016) met een PrePaidkaart van 15€. Wat kost mij, het versturen van een sms/mms naar een telefoonnummer (niet van apple), in het binnenland (België) ? Graag een seintje a.u.b. Roland.
Beste forum Ik heb een pv bij de poltie laten opstellen en alle gegevens doorgestuurd naar BPostbank maar er komt geen schot in de zaak Heb gisteren uitleg gevraagd aan politie en daar zeggen dat ik tot 90dagen geduld moet hebben. Probeer ook HEALDISDEV te bereiken maar dat lukt niet meer Probeer ook van Avast te vernemen welk abonnement ik heb maar daar ook krijg ik geen antwoord en per telefoon enkel Engels Ben ondertussen terug rechtstreeks bij Norton voor 360 Standaard ; kan ik hier juiste contactgegevens krijgen voor Avast nederlands
Bij onze account merken we op dat er vorige adres, oude adres nog opstaat met vorige telefoonnummer?? we zijn nu maar reeds paar dagen aangesloten bij Proximus voor internet en tv, ik begrijp niet waarom er dan nog oude adres en telefoonnummer daar opstaat?? Zou heel fijn vinden om oude adres en telnr. te laten verwijderen.
Hallo, Sinds vandaag merk ik dat de wifi van mijn Bbox niet meer oké is. Ik heb een mesh wifi netwerk aan mijn Bbox via LAN daarmee haal ik gerust 92/20 snelheid. Als ik echter de wifi van de Bbox aanzet haal ik nog amper 30 Mb download, zelfs op korte afstand (0.5 m). Is het mogelijk dat één van de antennes niet meer werkt? Ik heb smart wifi reeds uitgezet, kanaal verandert, de modem herstart, gereset, de stroom eraf, alle LAN kabels eruit..niets helpt. De modem staat vrij , niet in een kast . De meting is gebeurd met verschillende apps en toestellen. Ik weet niet hoe lang zo’n modem kan of moet meegaan. Ik zet de modem weinig of nooit af. Mvg, Artie
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.