Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
2 weken geleden overgeschakeld van base operator naar proximus met onze beide gsms. Vandaag nog steeds de nieuwe sim kaarten niet ontvangen dus dan maar naar de proximus winkel gestapt om zelf de sim kaarten te vragen. Nu, 5 uur later nog steeds geen actieve sim kaart en al meermaals heropgestart.Nu zag ik dat de sim kaart nummers op deze sim kaarten niet overeenstemmen met de nummers die ik via myproximus terugvind.Help! Ik wil kunnen bellen en gebeld kunnen worden. Zitten nu al ruim een week zonder werkende simkaarten.
Ik heb nog regelmatig problemen met de V7 decoder. Regelmatig kan ik niet uitgesteld kijken. Ik moet dan de decoder volledig uit zetten en terug opstarten.Als ik aan het kijken ben, valt ineens het beeld weg en komt er op het scherm “Chromecast ingebouwd”.Als ik dan 2 X op de “Home” toets druk, is het probleem opgelost en het ik terug normaal beeld.Ik kan de “gratis film” niet bekijken.Ik heb een “Flex” abonnement.Zijn er oplossingen voor deze problemen in het vooruitzicht?
In mijn appartemensgebouw de maximale snelheid van Proximus is 15 Mbps. Wat natuurlijk heel laag is voor 2020. Is er een mogelijkheid om deze toch te verhogen? Is er iets gepland qua werking in de toekomst om deze snelheid toch te verhogen? Mijn adres is: 3000 Leuven, Sint-Maartensdal 5
Reporting-MTA: dns; mailrelay118.isp.belgacom.beFinal-Recipient: rfc822;voornaam_familienaam@msn.comAction: failedStatus: 5.0.0 (permanent failure)Diagnostic-Code: smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'timeout' (delivery attempts: 0) doet zich ook voor naar oa. gmail bestemmingsadressen
Kreeg een mail over software update heb die niet gekregen en over (3.33.9) dat ik moet zien in systeem ik heb versie 3.33.6
Beste, ons internet is extreem traag, soms kan mijn laptop zelfs geen verbinding maken met het netwerk. Ook als ik via een kabel verbint met de modem is het internet ondermaats traag. Ik heb wel het gevoel dat dit overdag beter is en vooral s'avonds tijdens de uren dat ook andere mensen in onze apartementsblok thuis zijn het traagst is. Kan hier iets aan gedaan worden? Is de verbinding met de straat misschien te oud? Als er geen oplossing is zie ik mij genoodzaakt om te veranderen van provider. Vriendelijke groeten, Jens
Ik ben geabonneerd op Eleven Sports via de optie All Sports. Als ik op de website of de app wil gaan moet ik eerst een betalend plan kiezen om een id met wachtwoord te creëren en de optie “Allsports” staat er niet tussen de verschillende opties. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?
BBC First vanaf 1 september bij Telenet in basis aanbod en niet meer betalend via Play…. Ik begrijp niet waarom wij voor de volgende zenders in Family bij Proximus moeten betalen …terwijl ze bij Telenet gewoon in het basis aanbod zitten ..BBC EntertaimentBBC First ( vanaf 1/9 )FOX HDNick JrStingray ClassicaDit zijn er zomaar eventjes 5 waar je bij Proximus extra voor moet betalen , terwijl er de laatste maanden, zenders zijn verdwenen …...
Beste, Ik probeer mijn Pickx app te activeren maar lukt niet. Ik krijg melding dat login niet gekoppeld is.
De Bbox3 heeft in de instellingen van de router geen mogelijkheid Upnp uit te schakelen. Ik kan dus een aantal instellingen niet aanpassen en na wat opzoekwerk wordt het ten zeerste afgeraden Upnp ingeschakeld te laten omdat dit zeer hacker gevoelig is. Er is blijkbaar een mogelijkheid een extra router aan te kopen en die daar mee aan te koppelen. Kan iemand me in eenvoudige taal uitleggen hoe je dit doet.Alvast bedankt voor de hulp
Bij het aanzetten van de tv verschijnt telkens het pickx menu. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks tv te kijken bij het inschakelen van de decoder? Ik vind niet direct iets terug in de instellingen.... Ik gebruik de v7 decoder.
Onze afstandsbediening van de tv is ongeveer 13 jaar oud denk ik en de letters en cijfers zijn ondertussen niet zo goed meer zichtbaar en de batterijen vallen er uit als we het niet vastplakken met plakband. Hoe kunnen wij een nieuwe bekomen a.u.b. Alvast bedankt.Mvg. Tim en Angela
Hi, Hebben nog mensen problemen om de proximus klantendienst te bereiken de laatste dagen?Gisteren stond ik al 1,5u in de wachtrij, vandaag al 3u, en dan werd er plots afgelegd langs proximus hun kant. Hoe kan dit…? Ik heb al gemaild, via de app gechat, via messenger…
Ik kan niet meer inloggen in MyProximus. De site zegt dat Login en paswoord niet overeen komen.Ik verander mijn paswoord maar dan herkent hij het nog niet.Wat moet ik doen?
Na het activeren van smart wifi, werkt plots de tv niet meer. Alles eens uit-en aangezet, maar dit werkt helaas niet. Op de gsms is er wel verbinding, enkel de tv werkt niet.
Ik probeer al uren een poort in te stellen voor een vpn maar dit lukt niet. Als ik de poort 500 of 1721 wil instellen krijg ik steeds de foutmelding :Probeert u het opnieuw...! Conflict met bestaande UPnP port map3. Enter different port values.Geen enkel idee waar dit op slaat. Pc en router herhaald opgestart maar niets werkt. Ook in MyProximus ingesteld dat ik meer poorten kan instellen maar niets lukt.
Mijn ouders hebben sinds gisterenavond geen internet/televisie meer. Alle pogingen modem opnieuw te starten lukken niet. Er kan geen DSL-verbinding gemaakt worden. Lampje voor DSL knippert zelfs niet. Al de rest en kabels gecheckt. Contactcenter speelt automatische boodschap dat er een incident is. Maar waar vind je info over storingen bij Proximus?
Slechte ervaring met hulp in Proximus shop Ninove. Vragen omtrent de nieuwe decorder werd door "Femke" behandeld: je hebt getekend voor ontvangst, dus je hebt decorder aanvaard. Is dit klantvriendelijk?
Geachte,Gedurende reeds enkele maanden geeft de Decoder v5 Mini een giftige geur af, en blijft die afgeven, zelfs als hij in slaapstand staat. Hebben anderen daar ook last van ?Graag uw bevindingen en/of eventuele oplossingen aub.Met alle achting,Jan
ik niet inloggen in my proximus en pickx, gewoon kijken op de website wel maar niet inloggen, zijn er nog die problemen hebben?krijg volgende melding
Ik bezit een mobiel abonnement Mobilus Xl . Als ik op mijn thuisadres (Beekstraat Mariakerke-Gent)de downloadsnelheid met de app “Ookla” of “Nperf” meet, krijg ik 34,9 Mbps, wat voor mij OK is. Als ik echter in mijn appartement in De Panne (Nieuwpoortlaan 87) dezelfde meting doe, krijg ikamper een downloadsnelheid van 0,5 Mbps !!!!! Hier kan ik met veel moeite surfen of mailen ! Waarom het duurste abonnement nemen en er dan niets kan mee aanvangen op verplaatsing ?
op mijn andere toestellen (tablet Samsung) en andere toestellen binnen mijn gezin lukt het hen allemaal met wifi te verbinden en sterke signaal te hebben terwijl ik met mijn iphone sukkel. Wifi valt regelmatig uit en moet ik ‘renew lease’ regelmatig aanklikken binnen mijn instellingen. Bij familie die Proximus wifi hebben, lukt het om online te blijven. Ligt het aan de wifi bij ons thuis?
Na lang sparen heeft mijn zoon voldoende punten om enkele (3 x 20€) waardebonnen te verzilveren. Hij wenst “oortjes” (https://accessoires.proximus.be/nl/accessoires/mykronoz-zebuds-lite-true-wireless-bt-earphones-wit) aan te kopen maar telkens hij de code ingeeft van zijn bonnen krijgt hij een melding dat de codes niet geldig zijn. Op de bonnen staat duidelijk dat ze kunnen gebruikt worden in de shop maar als men ze dan wenst te verzilveren lukt het niet. Graag advies. Ps: probeerde reeds via de chat maar enkel jullie “virtuele assistent” is daar actief. Ik wacht al meer dan een half uur op “zijn collega”.
hallo k heb deze week een wijziging van tutimus naar flex daar staat dat men recht heeft op een gratis booster wordt deze geleverd want ik krijg daar geen bericht of zo van groeten Freddy van wassenhove
Beste, Een tijd geleden had ik de technische dienst gecontacteerd aangezien mijn internetsnelheid lager ligt dan de snelheid die jullie speedtest aangeeft. De snelheid die jullie speedtest aangeeft haalde ik echter wel op de eerste dagen na installatie, maar ligt nu aanzienlijk lager (nu 3.5 mb/s max tov de 13 mb/s in de eerste dagen en 20 mb/s in de speedtest).Volgens de technische dienst waren er geen problemen op te merken. Hun voorstel was om een happy house afspraak te maken, waarvoor ze me een mail zouden sturen (aangezien dit door Corona niet zelf kon aangevraagd worden).Ik heb echter nooit een mail ontvangen, en mijn probleem blijft bestaan; Hoe kan ik een happy house afspraak maken? Aangezien het duidelijk is dat mijn internetsnelheid niet is wat het hoort te zijn. Alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.