Skip to main content
Vraag

Al 3u in wachtrij klantenservice

  • August 18, 2020
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Hi,

 

Hebben nog mensen problemen om de proximus klantendienst te bereiken de laatste dagen?

Gisteren stond ik al 1,5u in de wachtrij, vandaag al 3u, en dan werd er plots afgelegd langs proximus hun kant. Hoe kan dit…?

 

Ik heb al gemaild, via de app gechat, via messenger…

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 18, 2020

Fyi (en is effectief blijkbaar effectief een “oud zeer”)

https://www.knack.be/nieuws/belgie/cd-v-wil-dat-telecomoperatoren-nummers-blokkeren-op-vraag-van-klant/article-belga-1630379.html?cookie_check=1597747787

 

Mogelijkerwijze bent u sneller geholpen door Proximus-medewerkers op dit publieke forum…. (privé-info kunt u in uw forum login profiel vermelden)


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 18, 2020

Dag @ZeliC door de vakantieperiode kan het op bepaalde tijdstippen drukker zijn dan voorzien, maar je mag zeker hier je vraag aan ons doorgeven! Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 18, 2020

Hi HeidiE,

Ik heb een vraag over mijn nieuwe factuur. Omtrent een creditatie die niet gebeurd is. Lijkt me niet gepast om tot in de details te gaan op een openbaar forum. Ik zet privé-info in mijn login profiel, zoals M_016 aangaf, u kan die daar bekijken.

Ik vroeg me vooral af of er momenteel een storing was binnen jullie klantenservice systeem. 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 19, 2020

@ZeliC 

Goedemorgen,

ik zie dat Heidi een dossier heeft opgemaakt en zelf zal opvolgen.  Komt dus in orde :-)

Groeten

Tina