Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.
Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.
ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477.
Beste antwoord door M_016
Ter info in afwachting van een reactie door een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
= Proximus dient u een document van niet ontvangst te sturen (via e-mail bv.) dat u dient in te vullen en regelt vervolgens na ontvangst ervan als afzender zelf het probleem met Bpost
IK vrees evenwel dat de procedure enige tijd in beslag zal nemen zodat u mogelijk enkele weken zult moeten wachten op een nieuwe GSM of op de terugbetaling ervan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.