Ik merk dat er vooral vertraging op zit als je live kijkt Het journaal begint pas op de decoder om 19:01 Kan hier iets aan gedaan worden? Kan toch niet dat er zoveel vertraging zit wat de zendersversturen?
Iemand nog zoveel problemen met zappen en naar menu's te gaan. Alles laad tergend lang heb al hard reset gedaan ook maar kanaals 1 en 2 komen foutcodes op en de rest met zappen duurt heel lang sommige posten geven ook foutcodes en komen niet tevoorschijn
Je kan dit op de V7 enkel doen door favoriete zenders te selecteren. Deze zie je dan altijd als eerste in je tv-gids.
Als je op een andere decoder de volgorde wijzigt, verandert die wel mee op de V7.
Dit heb ik dan ook gedaan op mijn oude decoder. TV gids gebruik ik bijna nooit wegens afgrijselijk onhandig en onoverzichtelijk.
Je kan dit op de V7 enkel doen door favoriete zenders te selecteren. Deze zie je dan altijd als eerste in je tv-gids.
Als je op een andere decoder de volgorde wijzigt, verandert die wel mee op de V7.
Ik mis de mogelijkheid om zenders te sorteren. Komt deze functie er?
Ondertussen hebben we de oorzaak van het probleem gevonden. een update van een encoder. We werken aan een oplossing met onze partner.
Bedankt voor jullie feedback!
Ik heb een workaround. Even op de pauze toets drukken en daarna weer op de play toets. Je kijkt dan niet meer live maar de kleuren zijn weer normaal.
Ik heb het zelfde probleem ook op gemerkt op meerder zenders behalve VTM. Ik geef het hier door.
We hebben er meerdere klachten over gekregen en het onderzoek is momenteel bezig ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb het zelfde probleem ook op gemerkt op meerder zenders behalve VTM. Ik geef het hier door.
Ik merk dat het beeld afwisselend een gele gloed heeft. Een herstart heeft niet geholpen. Ook merk ik dat er een serieuze vertraging is wat de zenders echt uitzenden en wat we op de decoder zien. Het is bijna 35 seconden. Link naar de video https://drive.google.com/file/d/1iAUhxNAvM1RYBHjimPKzD6tTH_74-XNP/view?usp=drivesdk
Juist hetzelfde probleem hier...
Ik merk dat het beeld afwisselend een gele gloed heeft. Een herstart heeft niet geholpen. Ook merk ik dat er een serieuze vertraging is wat de zenders echt uitzenden en wat we op de decoder zien. Het is bijna 35 seconden. Link naar de video https://drive.google.com/file/d/1iAUhxNAvM1RYBHjimPKzD6tTH_74-XNP/view?usp=drivesdk
Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…
Is dit bij jullie ook ?
Hallo Proximus ?
Is dit probleem bij jullie bekend ?
Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …
Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...
Heb je nog altijd dit probleem?
Vergeet zeker niet zo een zaken te melden via het webformulier. Klik hier
Dit probleem is opgelost.…
Oo dit moment heb ik een ander probleem.
Bij live tv heb ik het beeld die kleurvervorming heeft.
Dit trekt precies op digitale storing…
dit probleem heb ik niet bij de YouTube app of opnames…
Eveneens heb ik dit niet bij de oude V6 decoder...
Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…
Is dit bij jullie ook ?
Hallo Proximus ?
Is dit probleem bij jullie bekend ?
Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …
Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...
Heb je nog altijd dit probleem?
Vergeet zeker niet zo een zaken te melden via het webformulier. Klik hier
Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…
Is dit bij jullie ook ?
Bij mij alles ok
Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…
Is dit bij jullie ook ?
Hallo Proximus ?
Is dit probleem bij jullie bekend ?
Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …
Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...
Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…
Is dit bij jullie ook ?
Dit zou uiteraard niet de bedoeling mogen zijn, maar tijdens de testfase kunnen deze problemen zich voordoen. Best afwachten tot het einde van de tests vooraleer conclusies te trekken
Blijft eigenlijk de tv=gids behouden zoals hij nu is...voor mij is dit een echte afknapper?
Kan er over deze vraag een poll gemaakt worden onder de testers?
Ik begrijp dat dit vervelend is, maar dit is dan ook de reden waarom dit als test wordt gedaan. Je mag gerust de vorige decoder terug aansluiten indien u dit liever wenst.
Decoder, excuseer. Moet niet maar de reactie van Martin vond ik er wat over. Voor de rest geen probleem.
Ik begrijp dat dit vervelend is, maar dit is dan ook de reden waarom dit als test wordt gedaan. Je mag gerust de vorige decoder terug aansluiten indien u dit liever wenst.
Ik ben niet van Proximus zelf hoor, ik heb dit in het verleden ook eens voorgehad en vond dit inderdaad zeker niet plezant en vervelend, en sindsdien niet meer voorgehad, daarom dat ik zegde dan moet je u dit niet veel aantrekken, net als het elektriciteitsnet mss maar één keer per jaar uitvalt, wat op het moment zelf ook niet plezant en vervelend is, dus ik bedoelde niet meer dan dat hiermee.
Sorry als het verkeerd overgekomen is ik wilde het zeker niet minimaliseren, maar sporadisch valt er wel eens iets voor, zoals bij mij nu gisteren, ook een opname die in hakken en stoten alleen maar af te spelen was en niet te bekijken was, gelukkig valt dit bij mij heel zelden voor…
Je mag ook niet vergeten dat het hier nog altijd over een test van een decoder gaat !
Maar als het probleem enkel en alleen aan de modem gelegen is dan is dit weer een ander verhaal natuurlijk.
Als het achteraf in orde blijft moet je u daar niet veel van aantrekken maar als je het regelmatig zou moeten doen dan is dit natuurlijk een ander verhaal, en zou de oorzaak moeten verder onderzocht worden.
Dus 2 keer per avond een programmaonderbreking daar moet ik me niks van aantrekken….tijdens de finale van blokken is dit toch frustrerend.. Als dit een normale avond is dan zit ik snel op een ander voor mijn ganse pakket, dat begrijpt u toch hoop ik?
Als het achteraf in orde blijft moet je u daar niet veel van aantrekken maar als je het regelmatig zou moeten doen dan is dit natuurlijk een ander verhaal, en zou de oorzaak moeten verder onderzocht worden.
Ik heb gisterenavond 2 keer mijn modem moeten rebooten wegens vastlopen. Nog iemand dit probleem gehad?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.