Ik vind de layout van de vorige tv-gids beter. Toen had je in 1 oogopslag de gids van een paar zenders gezien, en dat op een bepaald tijdstip. nu moet je bij de guide echt één voor één naar het kanaal gaan om daar de planning te zien.
In het overzicht van het Home-scherm, zie je wel wat er op dat moment speelt, en ik veronderstel daaronder wat suggesties wat er nog volgt (binnenkort op tv). Maar ik vind dit iets minder interessant dan de vorige tv-gids.
Ik sluit mij volledig aan met Benny, vooral bij elke opstart heel die menu moeten wegklikken is storend.
Tegels van de menu zijn veeel te groot en daardoor wordt het scherm onoverzichtelijk.
Gisteren aflevering aan het zien van GOT op vtmGo omdat mijn opname niet beschikbaar was. Halverwege begint het cirkeltje te draaien en na 5 minuten begint de aflevering gewoon van voor af aan en doorspoelen is niet mogelijk.
Audio loopt nog altijd niet synchroon.
Er is dus nog werk aan.
Ik vind hem net beter geworden .
Eens je het door hebt is het handiger en niet zo kris kras zoals het andere menu .
Ik vind het gemakkelijk dat je op deze manier kunt zappen meer overzicht zo op wat er aan het uitzenden is.
Meer overzicht zeg je...en je kan maar 1 zender tegelijk zien.
Heb al YouTube getest op video en clips en ondervind daar geen probleem mee alvast .
Heb je verschillende kanalen geprobeerd ook want zelfs als ik via de gsm of tablet kijk kun je dat ook hebben maar dat ligt niet aan je toestel maar aan die het hebben geupload naar YouTube dus test het zo ook even dan de kleine preview die je ziet happerd wel en als je oets verzet naar u menu hoor je wel een happerend geluid dat wel .
Netflix zelfde als altijd hier geen problemen tegen anders dan we ervan gewoon zijn.
Deze topic is nu wel alleen voor live en zenders
Voor apps kun je best op de juiste topic posten .
Mvg
Benny vdw ,
Ik merk dat er vooral vertraging op zit als je live kijkt Het journaal begint pas op de decoder om 19:01 Kan hier iets aan gedaan worden? Kan toch niet dat er zoveel vertraging zit wat de zendersversturen?
Ondertussen hebben we de oorzaak van het probleem gevonden. een update van een encoder. We werken aan een oplossing met onze partner.
Bedankt voor jullie feedback!
Ik heb een workaround. Even op de pauze toets drukken en daarna weer op de play toets. Je kijkt dan niet meer live maar de kleuren zijn weer normaal.
Heeft iedereen na de remote control update dat er op geen enkel kanaal tijdens zappen en op de zenderpost zelf staat .. (geen info beschikbaar).
Op alle kanalen voor de moment .
Mvg
Benny
Inderdaad, dat is zo.
Wat ik slecht vind ik is het live tv menu waar je op het uur kunt zien wat er deze moment op tv is
Dat menu vind ik slecht de grote tiles kort tegen elkaar .
Als de TV op staat gebruik en ik wil weten hoe laat het is, dan druk op op de programmagids. Dit is denk ik de enige plaats waar het huidige uur wordt weergegeven.
Bij Home of na het drukken op ‘OK’ heb je deze info niet. Nochtans is er rechtsboven wel plaats om dit weer te geven.
Ik mis dit een beetje..
Blijft eigenlijk de tv=gids behouden zoals hij nu is...voor mij is dit een echte afknapper?
Kan er over deze vraag een poll gemaakt worden onder de testers?
Ik heb het zelfde probleem ook op gemerkt op meerder zenders behalve VTM. Ik geef het hier door.
Ik begrijp dat dit vervelend is, maar dit is dan ook de reden waarom dit als test wordt gedaan. Je mag gerust de vorige decoder terug aansluiten indien u dit liever wenst.
Decoder, excuseer. Moet niet maar de reactie van Martin vond ik er wat over. Voor de rest geen probleem.
Ik begrijp dat dit vervelend is, maar dit is dan ook de reden waarom dit als test wordt gedaan. Je mag gerust de vorige decoder terug aansluiten indien u dit liever wenst.
Nergens beeld enkel draaiende cirkel.
Ik ben niet van Proximus zelf hoor, ik heb dit in het verleden ook eens voorgehad en vond dit inderdaad zeker niet plezant en vervelend, en sindsdien niet meer voorgehad, daarom dat ik zegde dan moet je u dit niet veel aantrekken, net als het elektriciteitsnet mss maar één keer per jaar uitvalt, wat op het moment zelf ook niet plezant en vervelend is, dus ik bedoelde niet meer dan dat hiermee.
Sorry als het verkeerd overgekomen is ik wilde het zeker niet minimaliseren, maar sporadisch valt er wel eens iets voor, zoals bij mij nu gisteren, ook een opname die in hakken en stoten alleen maar af te spelen was en niet te bekijken was, gelukkig valt dit bij mij heel zelden voor…
Je mag ook niet vergeten dat het hier nog altijd over een test van een decoder gaat !
Maar als het probleem enkel en alleen aan de modem gelegen is dan is dit weer een ander verhaal natuurlijk.
Als het achteraf in orde blijft moet je u daar niet veel van aantrekken maar als je het regelmatig zou moeten doen dan is dit natuurlijk een ander verhaal, en zou de oorzaak moeten verder onderzocht worden.
Dus 2 keer per avond een programmaonderbreking daar moet ik me niks van aantrekken….tijdens de finale van blokken is dit toch frustrerend.. Als dit een normale avond is dan zit ik snel op een ander voor mijn ganse pakket, dat begrijpt u toch hoop ik?
Als het achteraf in orde blijft moet je u daar niet veel van aantrekken maar als je het regelmatig zou moeten doen dan is dit natuurlijk een ander verhaal, en zou de oorzaak moeten verder onderzocht worden.
Ik heb gisterenavond 2 keer mijn modem moeten rebooten wegens vastlopen. Nog iemand dit probleem gehad?
Goedemorgen,
Gisteren ook problemen gehad. Beeld bleef stil staan om de 5 sec. Na allerlei pogingen van heropstarten tot nieuwe kabel toch besloten om nieuwe V7 op te sturen. Deze zou vandaag aankomen.
Voorlopige oplossing is zet even je oude decoder terug deze zou nog moten werken. Althans hier toch.
Ook even vermelden dat ik zeer vriendelijk ben geholpen op het nr 080022800
Mvg Franky
Wel, blijkbaar was er toch een storing deze morgen…
Rond 09u was dit opgelost en kon men terug TV kijken…
Het blijft een beta test natuurlijk… ;-)
Goedemorgen,
Gisteren ook problemen gehad. Beeld bleef stil staan om de 5 sec. Na allerlei pogingen van heropstarten tot nieuwe kabel toch besloten om nieuwe V7 op te sturen. Deze zou vandaag aankomen.
Voorlopige oplossing is zet even je oude decoder terug deze zou nog moten werken. Althans hier toch.
Ook even vermelden dat ik zeer vriendelijk ben geholpen op het nr 080022800
Mvg Franky
Hello,
Sinds deze morgen lukt het niet om met de V7 decoder tv te kijken…
Steeds de melding dat de Proximus TV service niet beschikbaar is…
Zijn er problemen gekend momenteel ?
De Bbox is al eens herstart en nog steeds hetzelfde probleem…
Graag dringende feedback daar er zieken in huis zijn waarbij wat TV gewenst is…
Alvast bedankt!
Beeld op alle zenders valt gedurig aan weg. Dit is niet om aan te zien. Webform is reeds doorgestuurd.
Sinds de update zijn er enkele zenders verdwenen. Geef wel nog aan dat er opnames van series gebeuren. Maar kan ze niet meer bekijken. bv; Plattelands tv, eclips enz.
Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…
Is dit bij jullie ook ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.