Skip to main content
Vraag

Live TV & Zenders


Toon eerste bericht

68 reacties

  • 0 reacties
  • 28 februari 2020

Dit zou uiteraard niet de bedoeling mogen zijn, maar tijdens de testfase kunnen deze problemen zich voordoen. Best afwachten tot het einde van de tests vooraleer conclusies te trekken :wink:


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 3 maart 2020

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 5 maart 2020
Instagreg schreef:

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?


Hallo Proximus ?

Is dit probleem bij jullie bekend ?

Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …

 

Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 5 maart 2020
Instagreg schreef:

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?

Bij mij alles ok


Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 16 maart 2020
Instagreg schreef:
Instagreg schreef:

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?


Hallo Proximus ?

Is dit probleem bij jullie bekend ?

Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …

 

Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...

Heb je nog altijd dit probleem? 

Vergeet zeker niet zo een zaken te melden via het webformulier. Klik hier


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 17 maart 2020
RobrechtB schreef:
Instagreg schreef:
Instagreg schreef:

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?


Hallo Proximus ?

Is dit probleem bij jullie bekend ?

Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …

 

Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...

Heb je nog altijd dit probleem? 

Vergeet zeker niet zo een zaken te melden via het webformulier. Klik hier

Dit probleem is opgelost.…

Oo dit moment heb ik een ander probleem.

Bij live tv heb ik het beeld die kleurvervorming heeft.

Dit trekt precies op digitale storing…

dit probleem heb ik niet bij de YouTube app of opnames…

 

Eveneens heb ik dit niet bij de oude V6 decoder... 


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 17 maart 2020

Ik merk dat het beeld afwisselend een gele gloed heeft. Een herstart heeft niet geholpen. Ook merk ik dat er een serieuze vertraging is wat de zenders echt uitzenden en wat we op de decoder zien. Het is bijna 35 seconden. Link naar de video https://drive.google.com/file/d/1iAUhxNAvM1RYBHjimPKzD6tTH_74-XNP/view?usp=drivesdk


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 17 maart 2020
Macast84 schreef:

Ik merk dat het beeld afwisselend een gele gloed heeft. Een herstart heeft niet geholpen. Ook merk ik dat er een serieuze vertraging is wat de zenders echt uitzenden en wat we op de decoder zien. Het is bijna 35 seconden. Link naar de video https://drive.google.com/file/d/1iAUhxNAvM1RYBHjimPKzD6tTH_74-XNP/view?usp=drivesdk

Juist hetzelfde probleem hier...


Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 18 maart 2020

Ik heb het zelfde probleem ook op gemerkt op meerder zenders behalve VTM. Ik geef het hier door. 


Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 18 maart 2020
RobrechtB schreef:

Ik heb het zelfde probleem ook op gemerkt op meerder zenders behalve VTM. Ik geef het hier door. 

We hebben er meerdere klachten over gekregen en het onderzoek is momenteel bezig ik hou jullie op de hoogte.


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 18 maart 2020

Ik heb een workaround. Even op de pauze toets drukken en daarna weer op de play toets. Je kijkt dan niet meer live maar de kleuren zijn weer normaal.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 maart 2020

@Macast84 Bedankt voor je workaround! Ik heb het alvast doorgegeven.


Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 19 maart 2020

Ondertussen hebben we de oorzaak van het probleem gevonden. een update van een encoder. We werken aan een oplossing met onze partner. :thumbsup:

Bedankt voor jullie feedback!


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 19 maart 2020

Ik mis de mogelijkheid om zenders te sorteren. Komt deze functie er?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 19 maart 2020

Je kan dit op de V7 enkel doen door favoriete zenders te selecteren. Deze zie je dan altijd als eerste in je tv-gids. 

Als je op een andere decoder de volgorde wijzigt, verandert die wel mee op de V7. 


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 19 maart 2020
HadewychT schreef:

Je kan dit op de V7 enkel doen door favoriete zenders te selecteren. Deze zie je dan altijd als eerste in je tv-gids. 

Als je op een andere decoder de volgorde wijzigt, verandert die wel mee op de V7. 


Dit heb ik dan ook gedaan op mijn oude decoder. TV gids gebruik ik bijna nooit wegens afgrijselijk onhandig en onoverzichtelijk.


Bennyyennhi
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 1 april 2020

Iemand nog zoveel problemen met zappen en naar menu's te gaan. Alles laad tergend lang heb al hard reset gedaan ook maar  kanaals 1 en 2 komen foutcodes op en de rest met zappen duurt heel lang sommige posten geven ook foutcodes en komen niet tevoorschijn


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 1 april 2020

Ik merk dat er vooral vertraging op zit als je  live kijkt  Het journaal begint pas op de decoder om 19:01 Kan hier iets aan gedaan worden? Kan toch niet dat er zoveel vertraging zit wat de zendersversturen?