Vraag

Live TV & Zenders


Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen ivm de Live TV & zenders kunnen jullie in dit topic terecht.

68 reacties

Reputatie 2
Badge

Vandaag problemen met de interval tijdens het zappen zit een tijdspan tussen vooraleer je info en beeld krijgt .ook prob met opname maar die heb ik op de juiste plaats gepost ervoor

Reputatie 7
Badge +4

Mag ik jullie vragen om zeker het feedbackformulier in te vullen? Zo blijft ons technisch team op de hoogte van alle issues.

Reputatie 2
Badge

Alvast mijn feedback over de V7.negatief en posetief

Aan zetten van de decoder zit ik toch comfortabel op een goei 15 a 20 sec staat tv en decoder aan .

Een knopje waar je rechtstreeks naar TV gaat zou handig zijn ipv elke keer een paar keer terug te klikken voor je terug op je kanaal staat we moeten elke keer weer op Back duwen of dezefde knop van het menu om terug te kunnen wat wel storend is

Wat me wel stoort is dat je op het live menu elke keer weer start ipv de laatse zender waar je stopte .

Het veranderen van zenders is ook met vertraging elke keer soms ook zap je en heb je geen info op de kanalen .

SUB vind ik heeft ook een aanpassing nodig elke keer moet ik het af zetten of je krijgt de 888 erop en dan ook nog 2x ondertitels 1 van de decoder en dan 1 van het kanaal zelf .

Handig zou zijn je klikt Sub keuze uit en hij onthoud u keuze op dat kanaal of op al die kanalen zodat je het opzet wanneer jezelf wilt

En audio taal daar waar je bij het vorige model de audiotaal kunt veranderen bij de kanalen die dIt geven lukt dit niet bij deze.

Pix menu vind ik wat te druk zelf door te grote vensters erop eigenlijk mag wat compacter maar alsnog idd overzichtelijk .

Apps mogen wat uitgebreid worden dit ook getest met ook simpel en ook met grapich gaming gaan goed .

 

Opstarten ondervind ik momenteel geen problemen mee .

Netflix en youtube starten mooier en snel op ook bij de vorige had ik er wel problemen regelmatig mee .

Remote cotrol update ging ook snel . Juist erna hadden we problemen met de kanaal info op alle zenders .

Doorspoelen per sec vind ik echt heel handig dat was voor mij het eerste grote plus.

Mijn geplande opnames van mijn vorige decoder lopen zelfs ook op deze niets moeten veranderen ervoor.

Beeld zelf is goed geen klachten hier nog geen storingen gekregen of clitch of blokjes tot nu toe prima beeld .

Ook heel tevreden over het heel compact model van de decoder zalig om eindelijk zo klein model en oogt toch mooi in huis te hebben werkt goed ook op 3 m afstand en staat achter mijn tv en ondervind geen problemen moet ook niet richten echt met de remote ik tik en hij zaptv.

 

Zover mijn feedback over de V7.

Mvg

Benny vdw

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik sluit mij volledig aan met Benny, vooral bij elke opstart heel die menu moeten wegklikken is storend.

Tegels van de menu zijn veeel te groot en daardoor wordt het scherm onoverzichtelijk.

Gisteren aflevering aan het zien van GOT op vtmGo omdat mijn opname niet beschikbaar was. Halverwege begint het cirkeltje te draaien en na 5 minuten begint de aflevering gewoon van voor af aan en doorspoelen is niet mogelijk.

Audio loopt nog altijd niet synchroon.

Er is dus nog werk aan.

Reputatie 1
Badge

Bij het starten van de V7 kom je automatisch in een menu waar je moet zoeken hoe je er uit geraakt. Dit is voor mij echt wel heel storend.

Reputatie 2
Badge +1

Net opgevallen dat op Eleven Sports 3 het beeld na enkele seconden stil valt maar het geluid blijft voort spelen…

dit heb ik op geen enkele andere zender buiten deze …

 

Op de V6 heb ik dit niet... 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit doorgegeven naar de bevoegde diensten. We hebben het hier getest en in Brussel geeft het inderdaad hetzelfde probleem. In Antwerpen werkt het wel.  

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb dit doorgegeven naar de bevoegde diensten. We hebben het hier getest en in Brussel geeft het inderdaad hetzelfde probleem. In Antwerpen werkt het wel.  

Deze avond getest en bij eleven sports 3 geen stilstaand beeld meer... 

Reputatie 1
Badge

Zappen gaat heel traag en meestal ook geen info bij de kanalen.

Komt er nog een mogelijkheid om herinneringen in te stellen?

Reputatie 1
Badge

Nergens beeld enkel draaiende cirkel.

Reputatie 2
Badge +1

Nergens beeld enkel draaiende cirkel.


Decoder reeds herstart ?

 

Reputatie 2
Badge

In het menu kun je op het live tv geen items bekijken sinds gisteren al nog iemand problemen ermee.

Reputatie 2
Badge

Na de recente update nog veel kanalen zonder info. Geen info beschikbaar.

Ook weer als je gewoon zapt na een paar zappen heb je weer een een wacht van een goede 4 a 5 sec text komt dan zoals ervoor een aantal sec komt het beeld pas .

 

Ook de audio talen de zenders die ondersteuning hadden op de vorige decoder heb je niet op de V7 .

Check kanaal 600 bijvoorbeeld die had Audio ondersteuning en nu niet meer .

 

 

Mvg Benny

Sinds de update zijn er enkele zenders verdwenen. Geef wel nog aan dat er opnames van series gebeuren. Maar kan ze niet meer bekijken. bv; Plattelands tv, eclips enz. 

Reputatie 1
Badge

Beeld op alle zenders valt gedurig aan weg. Dit is niet om aan te zien. Webform is reeds doorgestuurd.

Reputatie 2
Badge +1

Hello,

 

Sinds deze morgen lukt het niet om met de V7 decoder tv te kijken…

Steeds de melding dat de Proximus TV service niet beschikbaar is…

 

Zijn er problemen gekend momenteel ?

De Bbox is al eens herstart en nog steeds hetzelfde probleem…

 

Graag dringende feedback daar er zieken in huis zijn waarbij wat TV gewenst is…

 

Alvast bedankt!

Goedemorgen,

 

Gisteren ook problemen gehad. Beeld bleef stil staan om de 5 sec. Na allerlei pogingen van heropstarten tot nieuwe kabel toch besloten om nieuwe V7 op te sturen. Deze zou vandaag aankomen. 

Voorlopige oplossing is zet even je oude decoder terug deze zou nog moten werken. Althans hier toch.

Ook even vermelden dat ik zeer vriendelijk ben geholpen op het nr 080022800 

 

Mvg Franky

Reputatie 2
Badge +1

Goedemorgen,

 

Gisteren ook problemen gehad. Beeld bleef stil staan om de 5 sec. Na allerlei pogingen van heropstarten tot nieuwe kabel toch besloten om nieuwe V7 op te sturen. Deze zou vandaag aankomen. 

Voorlopige oplossing is zet even je oude decoder terug deze zou nog moten werken. Althans hier toch.

Ook even vermelden dat ik zeer vriendelijk ben geholpen op het nr 080022800 

 

Mvg Franky

 

Wel, blijkbaar was er toch een storing deze morgen…

Rond 09u was dit opgelost en kon men terug TV kijken…

 

Het blijft een beta test natuurlijk… ;-)

Reputatie 1
Badge

Ik heb gisterenavond 2 keer mijn modem moeten rebooten wegens vastlopen. Nog iemand dit probleem gehad?

Als het achteraf in orde blijft moet je u daar niet veel van aantrekken maar als je het regelmatig zou moeten doen dan is dit natuurlijk een ander verhaal, en zou de oorzaak moeten verder onderzocht worden.

Reputatie 1
Badge

Als het achteraf in orde blijft moet je u daar niet veel van aantrekken maar als je het regelmatig zou moeten doen dan is dit natuurlijk een ander verhaal, en zou de oorzaak moeten verder onderzocht worden.


Dus 2 keer per avond een programmaonderbreking daar moet ik me niks van aantrekken….tijdens de finale van blokken is dit toch frustrerend.. Als dit een normale avond is dan zit ik snel op een ander voor mijn ganse pakket, dat begrijpt u toch hoop ik? 

Ik ben niet van Proximus zelf hoor, ik heb dit in het verleden ook eens voorgehad en vond dit inderdaad zeker niet plezant en vervelend, en sindsdien niet meer voorgehad, daarom dat ik zegde dan moet je u dit niet veel aantrekken, net als het elektriciteitsnet mss maar één keer per jaar uitvalt, wat op het moment zelf ook niet plezant en vervelend is, dus ik bedoelde niet meer dan dat hiermee.
Sorry als het verkeerd overgekomen is ik wilde het zeker niet minimaliseren, maar sporadisch valt er wel eens iets voor, zoals bij mij nu gisteren, ook een opname die in hakken en stoten alleen maar af te spelen was en niet te bekijken was, gelukkig valt dit bij mij heel zelden voor…

Je mag ook niet vergeten dat het hier nog altijd over een test van een decoder gaat !

Maar als het probleem enkel en alleen aan de modem gelegen is dan is dit weer een ander verhaal natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai moet je de modem herstarten of de decoder? 

Ik begrijp dat dit vervelend is, maar dit is dan ook de reden waarom dit als test wordt gedaan. Je mag gerust de vorige decoder terug aansluiten indien u dit liever wenst. 

Reputatie 1
Badge

@pinophai moet je de modem herstarten of de decoder? 

Ik begrijp dat dit vervelend is, maar dit is dan ook de reden waarom dit als test wordt gedaan. Je mag gerust de vorige decoder terug aansluiten indien u dit liever wenst. 


Decoder, excuseer. Moet niet maar de reactie van Martin vond ik er wat over. Voor de rest geen probleem.

Reputatie 1
Badge

Blijft eigenlijk de tv=gids behouden zoals hij nu is...voor mij is dit een echte afknapper?

Kan er over deze vraag een poll gemaakt worden onder de testers?

Reageer