Blokkeren Sim kaart,zgn door fraude Beste,Sinds woensdag 25/01 is mijn simkaart geblokkeerd.Ik kreeg een bericht van Proximus uit,dat ik zogezegd mijn kaart niet gebruik conform de regels.Ik had in de ochtend 200 smssen achtereen naar mijn klanten gestuurd(wat ik in het verleden meermaals gedaan heb).Zonder voorafgaand bericht,werd mijn nummer geblokkeerd.Na intens telefonisch contact met de klantendienst,ben ik niks wijzer geworden.Ik heb 3 dagen achtereen gebeld(ook was er mij beloofd dat ze me zelf gingen terugbellen).Pas donderdagnamiddag konden ze me melden dat mijn nummer geblokkeerd was,door de dienst fraude.Een coach van Proximus zou dan via mail,mijn dossier doorsturen naar desbetreffende dienst.Vrijdag bel ik terug,omdat ik dagelijks klanten verlies die me sinds woensdag ochtend niet meer konden bereiken.Meermaals het advies gekregen om een nieuwe nummer te nemen door de klantendienst.Ik heb deze nummer al sinds 2018.Vorige week nog advertenties