Skip to main content
Beantwoord

VoLTE activeren

  • June 30, 2021
  • 11 reacties
  • 142 Bekeken

Hey Proximus, kunnen jullie Voice Over LTE activeren op mijn nr aub?

Beste antwoord door YorickP

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • 30323 reacties
  • June 30, 2021

Staat het betreffende nummer reeds in je forumprofiel, best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt of nodig is).

Dan kunnen de Prox forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 447 reacties
  • Antwoord
  • July 1, 2021

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • July 8, 2021

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Dat staat bij deze ingevuld in mijn profiel ;)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • July 31, 2021

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Is ondertussen gebeurd, kan u verder nakijken aub?


Martin
  • 30323 reacties
  • July 31, 2021

Zal voor maandag zijn als er hier iemand van Proximus zelf terug de draad opneemt.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 970 reacties
  • August 3, 2021

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Is ondertussen gebeurd, kan u verder nakijken aub?

ik heb de optie ondertussen voor je geactiveerd


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • January 31, 2023

Beste,

 

Na veel heen en weer bellen met jullie diensten is men er niet in geslaagd om VoLTE te activeren op mijn mobiele lijnen. Soms weet men zelfs niet waar ik het over heb.

 

Nieuwe poging via forum.

 

Kunt u aub VoLTE activeren zodat ik kan bellen en data gebruiken tegelijkertijd?

 

Met dank,

 

Vriendelijke groet,

 

Mehmet

 

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 1914 reacties
  • February 1, 2023

@YMACONSULT 

de Volte staat actief op je profiel.

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • February 1, 2023

Beste Geert,

 

Hoe komt het dat wanneer ik telefoneer de 4g volledig wegvalt? VoLTE zou er toch voor moeten zorgen dat mijn dataverbinding actief blijft.

 

mvg 


Martin
  • 30323 reacties
  • February 1, 2023

valt 4G dan ook niet weg als je op je toestel bv alleen 4G instelt ipv automatisch 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 1914 reacties
  • February 2, 2023

@YMACONSULT 

VOLTE is eigenlijk bellen in bellen in ‘supper kwaliteit’.

Maar het heeft niets met de data verbinding te maken.

 

Geert