Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb een Fritz!7590 aangeschaft, Proximus heeft deze gecertificeerd maar nu wil ik Proximus tv aansluiten maar de decoder krijgt geen ip adres?!! Ik heb de decoder al gereset en ook heb ik in de modem Dhcp aan gevinkt staan. Maar die decoder blijft zeggen dat die geen ip adres krijgt.
Beste mijn of proximus werkt niet meer ... en vraagt mijn klantennummer . Maar ik heb geen facturen krijg dit per sms kan U mij mijn klanten nummer aub bezorgen zodat ik terug kan inloggen . Mvg
Hey, Kan iemand mijn pickx account correct instellen aub? Alvast bedankt
Ik heb per ongeluk de film coming home die christmas gisteren per ongeluk gewist. Kan deze terug geplaatst worden?
Beste, Wij kunnen geen gebruik maken van de studio 100 go pass, ook al betalen we hier maandelijks voor. Eerder hebben we dit probleem ook al gehad, en het doet zich opnieuw voor. Wat zeker nu tijdens de vakantie een spijtige zaak is. Kunnen jullie eens nakijken waar het misloopt. Al vast bedankt! Petra
ik ben de trotse eigenaar van een nieuwe nokia 7.2 die ik op de site hier heb gekocht, leuk toestel maar dat weten jullie vast wel, nu het probleem is dit, bij dit toestel hoort een promo en zou ik ook draadlose oortjes moeten ontvangen maar die zaten er dus niet bij, ook geen uitleg hoe ik dan aan deze zou kunnen geraken,weet iemand hoe dit zit
Wij zijn sinds woensdag overgestapt van Telenet naar Proximus, maar we merken wel echter op dat het geluid niet synchroon is met het beeld. We hebben dit op alle zenders. Het is echt storend. Hopelijk kan dit op een manier opgelost worden want nu hebben we wel de vraag of we er goed aan hebben gedaan om over te stappen.
Is dit een nieuwe bug of is dit nieuw? Als ik een paar opnames gedaan heb en vind dat het genoeg is, wis ik een serie uit Animal Planet, maar ik zie dat de opnames mee gewist worden. Ik heb vorige week de HDD uit mijn V5 getrokken.
Beste, Ik kan geen online aankopen doen met mijn herlaadkaart of berichten sturen naar speciale nummers om aankopen te doen. Hoe komt dit?
Ik kan niet inloggen op Proximus Pickx. Hij zegt account niet gekoppeld.
Hallo, Wij hebben de digicorders v5c Wij ondervind al een tijdje dat deze sommige opnamen dat opgenomen zijn niet wilt afspelen en dus tot een beetje frustratie bij kids als van de pak weg 20 opnames er een 10 (brut geschat) niet willen afspelen, Of series dat we later bekijken en dus niet willen opstarten voor te kijken/afspelen waardoor we dus soms een stuk van de verhaallijn missen. We ondervind ook vaak dat hem blokkeerde en dus blijft hangen op beeld en we genoodzaakt zijn voor deze via de knop achteraan uit en aan te zetten De digicorders hebben we al eens volledig gereset via de instellingen en via de pin. Via de app voor tv te kijken via mijn smartphone krijg ik ook soms melding als ik wil doorsturen naar mijn chromecast, zit niet in abonnement (mag ik dan weten wat dit inhoud en in welk abonnement het dan wel is) , het is maar op bepaalde series of opnames. Groetjes
Wanneer ik probeer in te loggen voor de Proximus Pickx app, krijg ik steeds de melding dat de login gegevens niet correct zijn. Even gezocht op het forum naar mogelijke oplossingen, maar helaas… lukt nog steeds niet. Aanmelden probeer ik met het (beheerder) mail adres, maar zonder resultaat. Wat doe ik verkeerd???
Die website is een regelrechte ramp. Tusen 20.00h en 23.00h valt die om de 10 min. uit. Oeps….en terug op het startscherm. Ik krijg daar horens van!!!
Ik heb het stilaan gehad. tldr : Proximus pusht mij een nieuw contract en een ander toestel, kan mij mijn oorspronkelijke verkoopsvoorwaarden niet tonen of toelichten, en gaat gemakshalve voorbij aan het feit dat ze nu waarschijnlijk zelf in gebreke blijven. De usb-poort van mijn toestel begaf het. Even binnendoen voor herstelling, en mooi een vervangtoestel meekrijgen voor een maand. Het was een fijne ervaring. Maar nu wordt het een beetje absurd. Na een kleine twee weken in herstelling bij CTDI (het herstelbureau van Proximus, goeie service daar trouwens) het verdict via email : het toestel is onherstelbaar en, kwam ik telefonisch te weten, werd reeds intern vanuit Nokia aan Proximus gecrediteerd (die usb-connector is inmiddels een bekend probleem. De CEO van HMD (is fabrikant Nokia) erkende enkele maanden geleden via Twitter dat het om een fabricagefout gaat, en hier vind je een beschrijving van het probleem https://community.phones.nokia.com/discussion/6073/nokia-7-plus-usb-c-char
Weet iemand of het mogelijk is om een decoder aan te sluiten via een ethernetkabel op een bijkomende linksys velop node? De hoofdnode staat bij de modem en een andere node in de living waar de tv en decoder staan. Misschien wordt dit niet ondersteund en zal ik toch terug gebruik moeten maken van powerline adapters?
Is het mogelijk om een guest account in te stellen op mijn BBox3 modem zonder gebruik te maken van de MyProximus applicatie? Ik wil dit vanop mijn desktop PC kunnen instellen als de guest optie aanwezig is.
Goedendag, ben ik de enige hier die met de digitale recorder programmas probeert op te nemen en deze dan niet altijd volledig krijg? Soms is het programma al bezig en op andere momenten is slechts de helft van het programma opgenomen zoals afgelopen vrijdag toen The Good Doctor hier al na 20 minuten in de aflevering afsprong. De instelling zijn om het hele programma op te nemen. Twintig minuten voor de start van het programma beginnen op te nemen. En een half uur na het einde van het programma nog door op te nemen. Hoe kan het dan in Godsnaam dat je je programmas in Godsnaam niet volledig krijgt? Is dit weer een leuke verdoken manier van Proximus om extra geld aan de klanten te verdienen? Als je immers nadien je programma opvraagt kan je er wel lekker 2,99 euro voor betalen! Lekker dubbel betalen dus. Eerst je abonnement en dan nog eens om effectief je programma te kunnen zien omdat Proximus knoeit en weigert je programmas correct op te nemen. Echt waar, ik ben het
Vriendin heeft een samsung j7 2017 en sinds kort Proximus klant….volte staat automatisch aangevinkt in systeem bij netwerk….maar hoe dit nu aan de praat te krijgen/ofwel reeds geactiveerd?
Sinds een week is het niet langer mogelijk om te streamen vanuit de Proximus tv app naar chromecast. Er kan een link gemaakt worden met de chromecast en het scherm ‘Proximus tv klaar om te kijken’ komt op de tv, maar van zodra je vanuit de app probeert te streamen valt deze uit.
De V6 decoder geeft zeer vaak geen beeld weer. De menu's, het opstartscherm, e.d. zijn wel zichtbaar. Het beeldsignaal van de zenders komt echter niet door. Geluid is wel ok. Herstarten van de decoder, modem en WiFi bridge hielpen niet (of zelden, eerder per toeval), reset met ondersteuning van de Proximus helpdesk hielp ook niet. Kinderziekte in de V6? Heb dit probleem nooit gehad met de vorige decoder. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing! Ik hoor het graag...
Beste ik kom thuis van mijn werk en zet mijn tv op en constateer ik dat ik alleen maar geluid krijg met zwart beeld.
Hoi Ik ben net overgestapt naar Tuttimus met Netflix. Ik wou deze gisterenmiddag activeren maar heb blijkbaar bij de 2de stap te vaak de foutieve pincode ingegeven. Nu heb ik deze gewijzigd en weet ik dus de juiste. Ik wou het vandaag opnieuw proberen maar er blijft opkomen: je hebt het maximaal aantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt. Probeer het later opnieuw. Hoe lang zou ik zo moeten wachten?
Als ik probeer aan te melden op de pickx app krijg ik de melding geen beheerder te zijn van het account. Kan iemand van proximus dit aanpassen zodat ik kan inloggen?
Enkel mijn gsm abonnement is gekoppeld aan mijn account, mijn tv & internet pack echter niet waardoor mijn Pickx ook niet werkt! Kan iemand helpen?
Zijn er nog mensen die geen internet en tv hebben vandaag?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.