Skip to main content
Vraag

online aankopen

  • December 22, 2019
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Beste,

Ik kan geen online aankopen doen met mijn herlaadkaart of berichten sturen naar speciale nummers om aankopen te doen.

Hoe komt dit?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 30296 reacties
  • December 22, 2019

ter info: je kunt mss nu eens bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk want op het forum hier komt niemand, van Proximus zelf, langs op het forum.

Als bijkomende info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_store/particulieren/support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/apps-spelletjes-of-nummers-betalen-via-proximus.html


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 2755 reacties
  • December 27, 2019

@Chelseydeswarte  Noteer je het betrokken gsm-nummer even in je profielgegevens zodat we dit voor jou kunnen nakijken? Geef even een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella