Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Wij hebben 2 decoders V5 compact (2 televisietoestellen), we hebben gisteren 1 decoder V6 ontvangen, blijven de programma’s dan zichtbaar staan op beide decoders bij het vervangen van 1 decoder V5 naar decoder V6 & behoud van 1 decoder V5 voor 2e televisietoestel? Kan dit problemen geven of niet? Alvast bedankt voor de feedback!
Wanneer ik ooit mijn V5 decoder “met hard disk) zou vervangen door een decoder zonder hard disk, kan ik dan alles wat op de hard disk staat op één of andere manier behouden ?
Beste Ik heb per ongeluk een hele serie opnames gewist. Kan je die nog terughalen? Mvg
ik heb een afspraak om fiber te instaleren op 10 februari maar ik kan die afspraak niet zien in myproximus . ik hoop dat die afspraak in orde is zo ik neem niet nutteloos voor de 3 maal een dag verlof voor niets danny
Telkens ik mijn inloggegevens invul word ik teruggestuurd naar de login pagina.
Ola Ik heb mijn eigen DHCP server in mijn netwerk (deze op de modem staat op). Ik zit in ip range 192.168.5.0/24. Nu heeft de decoder 192.168.5.127 maar ik wil die naar 192.168.5.73 krijgen. Echter, ik zie dat dingen geen lease vragen. Iemand enig idee hoe ik die kan forceren om een nieuw IP te nemen
Goedemiddag Ik had gisteren 18.26 EUR belwaarde op mijn GMS (Pay&GO herlaadkaart). Vandaag staat er plots nog maar 3.22 EUR op. Ik wou daarop mijn account raadplegen voor het verbruik maar deze geeft geen info over data verbruik. Dit is wat ik kan zien. Kan iemand mij helpen dit uit te klaren? Mvg Roland
Hallo allemaal, Enige weken geleden is onze V4 decoder (vervat in ons Proximus-pakket) op eigen initiatief van Proximus vervangen door een V5 compact. Deze kwam niet met een afstandsbediening. Geen probleem, onze Ab type V4 werkt perfect. Alleen wordt er in de brochure, die bij de V5 was, én eveneens op deze website van , vermeld dat wij met de V5 compact en onze AB type V4 (want deze zat destijds bij onze decoder V4) het systeem van radiofrequentie kunnen gebruiken ! (Onze decoder staat in een gesloten kast). Nochtans lukt het niet volgens de voorgestelde instructies. Menu + systeem + afstandsbediening : toetsen menu en OK gelijktijdig 3 sec indrukken tot de toets Proximus blauw oplicht. Tot zover lukt het wél, maar de TV geeft kort erna de melding dat de connectie mislukt is en ik ofwel opnieuw kan proberen ofwel afsluiten. Ik heb ook een AB type V6 maar daarmee krijg ik hetzelfde resultaat. Wie kent dit probleem én de oplossing ? Waarom koos Proximus om de V4 decoder door de V5
Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen. Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?
hallo ik probeer m-pay of mobiele betalingen te activeren maar vind deze optie niet tussen de instellingen of opties hoe kan ik dat activeren voor mijn nummer en voor mijn andere nummer ? alvast bedankt om te antwoorden
Ik wil een abonnement dat je zoveel geld kan verdoen bv aan bussen dat het gewoon op je rekening komt en geen limit is. Weet iemand welke abonnement ik kan nemen? Seppe
Sinds 22 januari een iphone 11 bestelt met abonnement. Al meer dan 4 keer gebeld en 3 keer naar de winkel geweest omdat ik maar geen mail krijg voor een betaling. Id is wel in orde! Spijtig voor alle belminuten die ik hieraan kwijt ben.
Proximus Bizz zou 24/24 7/7 ondersteuning bieden? Ik heb een dringend probleem, bel, maar krijg te horen dat ze bereikbaar zijn van 8 tot 22u? Hoe kan ik die 24/24 ondersteuning bereiken?
Hallo, Vorige week had ik problemen met de MyProximus App en ze hebben m’n account gereset. Ik heb me opnieuw geregistreerd, probleem niet opgelost. Na de update van de IOS app 2 dagen geleden was het opnieuw in orde. Maar sindsdien kan ik niet inloggen via de Pickx app, geen foutmelding - enkel terug naar beginscherm login. Ik kan wel via een browser inloggen met dezelfde gegevens als de MyProximus app maar ik krijg geen producten te zien. Gr
Recent werd mijn ADSL-lijn omgezet naar VDSL2 waardoor ik 3 decoders kan aansluiten. Een tweede decoder werd geleverd en is aangesloten maar toch krijg ik de melding dat ik het maximum aantal decoders bereikt heb! De eerste decoder werkt perfekt! Moet er nog iets gewijzigd worden aan mijn abonnement?
Beste, Ik heb een contract afgesloten met een gsm erbij. Echter ben ik absoluut niet tevreden van deze gsm en wil ik er nu dus zo snel mogelijk vanaf. Kan ik deze in 1x afbetalen en erna een nieuwe gsm in een abbonement kiezen of kan dit enkel om de 3 jaar? Merci alvast 🙏
Beste Ik heb 2 Pay&Go accounts die vervallen zijn waarmee ik deelnam aan het spel Play&Gold. Op deze 2 nummers staat nog steeds een hoeveelheid muntjes. Kunnen deze muntjes overgezet worden naar een account van een vriend? Vriendelijke groeten Paulus
Ik heb in mijn pack een mobilus m met dataphone 25 zitten. Door de wijzigingen in het dayavolume heeft dit abonnement nu veel meer data dan nodig. Door een wijziging bij werkgever is er een mobilus s in het pack bij gekomen die deze data eigenlijk beter kan gebruiken. Is het mogelijk om de dataphone naar dit andere nummer binnen het pack over te zetten met behoud van alles zoals het nu is?
Beste, Wegens verhuis naar het buitenland is mijn mobiel abonnement tijdelijk omgezet naar Pay&Go. Aangezien ik dit nummer zelden nog gebruik heb ik de verwittigingen dat mijn kaart binnenkort ongeldig werd gemist en intussen is de kaart helaas vervallen. Mijn vraag is of het nog mogelijk is mijn oude telefoonnummer te recupereren in een nieuw abonnement of Pay&Go kaart. Bedankt alvast. Met vriendelijke groeten, Mathias Michiels
Er verschijnt soms een wit scherm met de Error……. Dit bericht werd gegenereerd door dtvpcvbncvm1.idtv.belgacom.net. Dit gebeurt nadat ik de bbox heb heropgestart (tv hing vast). Ook de internetsnelheid is sindsdien gehalveerd (naar 30 Mbps). Volgens de prox.medewerker is dat “omdat mijn lijn onder supervisie staat”… Iemand een idee wat dat betekent ,,, Grt Bert
de iphone -app My Proximus toont mijn verbruik (en dit van mijn drie andere abonnementen) niet meer. Ik kan de app openen maar een product zien is niet mogelijk. ook een product toevoegen is onmogelijk (zowel op de app als op website) heb de app al een aatal keren verwijderd en geherinstalleerd, maar geen geluk. Is er een oplossing voor?
Pickx heeft steeds gewerkt. Plots werkt het niet meer en wordt gevraagd opnieuw in te loggen. Daarna krijg ik de melding dat de login niet is gekoppeld aan de pickx-account. App verwijderd, gsm opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem.
Ik ben al jaren klant en heb momenteel een minimum pack en ben eigenlijk heel tevreden. Ik heb me ingeschreven voor een gratis upgrade naar fiber en die wordt in februari geïnstalleerd. Maar ze zullen o.a. moeten slijpen in mijn garage. En andere kabels veranderen natuurlijk. Ik vraag me nu af of dit allemaal de moeite waard is om te doen. Ik ben tevreden over mijn internet. Nog even wachten? Of toch al laten uitvoeren? Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt!
hallo, sedert vandaag hebben mijn vriend en ik beide proximus epic. onze nummer zitten samen op mijn account en in de epic app kan ik enkel zijn abonnement zien maar niet meer het mijne. oplossingen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.