Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Heeft altijd goed gewerkt maar sinds enkele dagen kan ik proximus TV nog wel starten op pc maar geen live meer kijken . Geeft altijd bovenvermelde fout bij aanklikken van eender welk live programma en zender . Sinds onze verhuis 2 jaar geleden is er ook het probleem dat ik na het inloggen via PC een telefoonnummer moet selecteren. Ofwel ons oud nummer (zone brussel) ofwel ons huidig nummer (015 ...). Dit werd indertijd gemeld maar niks aan gebeurd. Kan dit ook eens uit de wereld worden geholpen?
kan mij account gekoppeld worden aan de app
Ik lees deze melding om de +-10 seconden bovenaan het beeld op National Geographic ,neem alstublieft contact op met uw provider,dit signaal komt te vervallen….verdwijnt deze zender uit het basisaanbod, gaat deze naar een andere zendernummering of verdwijnt deze volledig
Beste, ik kan de app om tv te kijken op tablet niet activeren… mvg Nancy
Tot en met zaterdag werkte 1919 op onze vaste lijn perfect. Sinds gisteren horen we alleen maar rare muziekjes maar krijgen we met 1919 geen verbinding meer. Ik heb de klantendienst gisteren gecontacteerd en die beweerden dat er iets mis was met het systeem en dit vandaag zou opgelost zijn. Het is echter nog altijd niet mogelijk om 1919 op te roepen. Is er daar een problerm of ligt het aan de instellingen van onze vaste lijn?
Ik kan sins een paar dagen geen 4g meer gebruiken en kan niet smsen Proximus 50fout melding hoe komt dat?
Mijn proximus picks app wil niet koppelen met mijn myproximus. Toont aan dat er nog geen account aanwezig is voor proximus pickx . Kan u mij helpen ?
Weet iemand hoe het komt? Radiofrequenties afstandbediening instellen, lukt niet bij decoder V5 compact. Telkens opnieuw proberen.
Hello, Sinds deze morgen lukt het niet om met de V7 decoder tv te kijken… Steeds de melding dat de Proximus TV service niet beschikbaar is… Zijn er problemen gekend momenteel ? De Bbox is al eens herstart en nog steeds hetzelfde probleem… Graag dringende feedback daar er zieken in huis zijn waarbij wat TV gewenst is… Alvast bedankt!
Beste, Ik heb op mijn iphone mijn de mail app geinstalleerd. Ik heb daar 2 email accounts op no de hotmail en de skynet. Alles werkte perfect tot een 3-tal maand geleden. Ik zag dat Ik op mijn skynet account geen mails binnenkreeg. Ik heb nieuwe account aangemaakt en alles werkte perfect. Maar 2 dagen later juist hetzelfde. Ik Ben ook al 2x Lang’s geweest in winkel in aalst maar daar dacht de persoon de 1x dat hij probleem had opgelost maar Ik wist al dat het niet ging zijn omdat hij gewoon alles opnieuw had ingesteld. Hellas Ik had dat ook al menig maal gedaan. Hij had wel gezegd dat als het terug fout liep Ik moest langsgaan. Wat Ik ook deed. Alleen was er nu iemand anders en die kende er helemaal niets van… Mijn vraag is wat is er verkeerd ingesteld op mijn iPhone XS zodat ik maar een dag of een paar uur mails binnenkrijg en dan terug niets meer. Voor de rest werkt dat overal wel (ipad \ pc). Graag een degelijke uitleg. Alvast bedankt
Om gebruik te maken van een streaming dienst moest ik een aantal poorten forwarden op mijn B-Box v3 Sagemcom, Hardware version: 2.1, Software Version 8c.310A De volgende bug ben ik tegengekomen wanneer je een paar poorten achter elkaar wil forwarden en op enter en vervolgens op ok drukt, worden er duplicaten aangemaakt in de interface (dan komt ook de foutmelding port number already assigned). Blijkbaar heeft de interface moeite wanneer je tegelijkertijd meerdere poorten wil forwarden. Ik ben dan genoodzaakt om de duplicaten te verwijderen.
Beste, Vandaag zou er een technieker langskomen. Dus ik neem speciaal vrij door deze dag. krijg ik om 13:00 al een bericht uw nieuwe afspraak is 10/3. Geen reden vermeld gewoon verzet. Ik moet nu nog een maand langer wachten voor internet en tv… en ga niet mijn verlofdagen opmaken omdat jullie geen afspraken kunnen nakomen. Ik hoop dat dit nog kan opgelost worden. Ik begrijp dat er is iets kan mislopen maar dit zou dan wel beter gecommuniceerd moeten kunnen naar de klant toe en dan ook zo snel mogelijk opgelost worden en niet een maand natuurlijk om dan misschien weer voor hetzelfde probleem te staan. mvg glenn
@proximus & @Antonella Ter info, vermits het betrokken topic blijkbaar ondertussen reeds voor comments gesloten werd: de laaste aanpassingen hebben geen soelaas gebracht = nog steeds dagelijks een berichtje maar zoals reeds gezegd we zijn “tevreden” vermits dit niet meer ‘s nachts gebeurd mocht er ooit nog iets uit de bus komen om de dagelijkse frequentie op één of andere manier te kunnen aanpassen laat het a.u.b. ons weten Groeten
Beste, Reeds lange tijd had ik een externe netflix account. Nu heb ik deze gekoppeld aan mijn Proximus abo en bekijk deze dus via mijn decoder. Nu heeft dit nog geen moment grondig gewerkt. Traag, uitvallen, .. Nu het gekste is gisteren gebeurd. Netflix oogestart en plots is alles in het spaans. En mijn lands staat op esp/belgië. Het is ook niet aan te passen. Netflix zelf heeft geen idee. Kan dit asap worden rechtgezet. Hou een jarenlange tevreden klant aub tevreden. Decoder herstarten, …. reeds allemaal gedaan. Met dank Stef
Wij hebben nu al 2 weken serieuze tv en internet problemen. Dit is gebeurd vlak nadat we een veelbelovende mail kregen "activeer de nieuwe slimme wifi van proximus". Kan toeval zijn maar sindsdien hebben we zoveel last van de decoder waarbij opnames constant blokkeren/uitvallen, wifi die erg traag is geworden. Is er misschien een manier om deze activitatie ongedaan te maken? Hiervoor werkte alles jaren erg goed. Online gamen op de ps4 (zowel via wifi als via powerline adapter) is haast onmogelijk en zorgt voor grote frustratie. Een week geleden hebben we een nieuwe decoder opgestuurd gekregen, niets geholpen. Vanalles geprobeerd qua reset, kabels uitgetrokken zowel bbox als decoder. Van proximus te horen gekregen dat er pas volgende week vrijdag een happy house technieker kan komen, hoop via deze weg toch nog op een oplossing te komen want dit is echt enorm frustrerend. Fotos toegevoegd gemaakt vanuit de ps4 waarvan 1x verbonden met Wifi en de andere keer met kabel, beide niet te doen
Phising vai 0474 28087096 ? PROXIMUS Beste klant, uit onze administratie is gebleken dat er nog een bedrag open staat van in totaal EUR 4,95. We hebben het complete factuurbedrag niet kunnen afschrijven van uw rekening. Voorkom afsluiting en betaal vandaag via: https://myproximus.open-bedrag.online Groet, PROXIMUS
Alle tv-toestellen zijn ondertussen compatibel voor een ci+ module. Dat systeem werkt beter dan met een decoder. Eenvoudig en handiger: Gewoon de afstandsbediening van de tv gebruiken. Geen gedoe. Pauzeren of opnemen gaat prima middels een externe harde schijf met usb-aansluiting. Waarom kan het ''moderne'' proximus dit niet aan zijn klanten aanbieden (vóór ze vertrekken) ?
Goede morgen, door omstandigheden waren we negen dagen over de deadline voor onze jaarlijkse herlaadbeurt van Pay&Go. Ik las dat een gsmnummer niet onmiddellijk voor hergebruik wordt vrijgegeven en vroeg mij dus af of het mogelijk zou zijn om dit nummer (mits betaling) te heractiveren of eventueel na vrijgave opnieuw aan te schaffen aub? Het nummer gaat al een heel aantal jaren mee en is ook gelinkt aan verschillende sites en toepassingen (vb. opgegeven nummer bij vergeten paswoord). Alvast bedankt om hiervoor navraag te doen. Vriendelijke groeten
Goeiedag, Ik was vandaag mijn wifi booster aan het installeren en kwam tot de conclusie dat de wifi booster enkel op het 5.0 ghz kanaal uitzend terwijl de modem op 2.4 ghz uitzend op de beneden verdieping hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn wifi booster ook op 2.4 ghz uitzend. Mvg Nicolas
Naar aanleiding van de mail over “slimme wifi van proximus” heb ik mijn connecties van mijn netwerk eens nagegaan. Alle toestellen moesten eerst met het 2.4Ghz netwerk verbonden zijn. Op mijn 5Ghz netwerk staat echter 1 “DEVICE” dat ik niet kan thuisbrengen! mac: 00:08:55:41:00:8a IP: 10.1.1.2 Heeft iemand een idee wat dit is, of hoe ik het eventueel zelf kan achterhalen?
Goeie avond Ik merk dat sinds deze morgen (7 februari) heel veel korte datasessies (met bijhorend verbruik) aanwezig zijn. Vanaf een bepaald moment in de registraties (zie afbeeldingen die ik onderaan de post toevoegde) zou de wifi verbinding overgenomen moeten hebben. Gezien er slechts telkens een minimaal verbruik is geregistreerd lijkt dit ook het geval te zijn. De overige stukken zijn tijdens een treinrit geregistreerd, waar ik mijn data verbinding niet actief gebruikte (Met andere woorden ik gebruikte de telefoon niet.). Kan iemand hier een verklaring voor verzinnen? (En een manier om dit te voorkomen?) Met vriendelijke groeten Lorenz
In MyProximus is online beheer onmogelijk voor de vaste lijn betreffende de opties oproepdoorschakeling, berichtendiensten en oproepblokkering. Indien de verbruikskosten van de vaste lijn boven een limiet gaan is er geen meldingsalarm beschikbaar. Een alternatief zoals het tijdelijk blokkeren van de vaste lijn bij een overschrijding vanaf een ingesteld maximaal belbedrag is afwezig. Er is dus geen enkele mogelijkheid voor de klant om online via MyProximus zijn vaste lijn tegen oververbruik te beschermen. Een keuze om online de bovenstaande opties voor de vaste telefoon in te stellen, alsook een optie om de verbruikskosten van de vaste telefonie online te kunnen beheren is wenselijk. Bij andere telecomoperatoren kan jezelf online de opties en instellingen van de vaste lijn zonder meerkost en op eenvoudige wijze activeren of desactiveren.
Hallo, ben overgestapt van tuttimus naar minimus. Op tutimus kon ik werken met de 5 Ghz. Op de minimus is dat niet mogelijk. Internet valt gewoon weg. Werkt minimus niet met 5 Ghz???
Wat betekend Filter LBS mode + Filter WIFI mode. Kan beide aanvinken met filter functie! Maar wat doet dat eigenlijk? Bedankt om mijn vraag te lezen en hopelijk weet iemand het antwoord. mvg Dries
Een paar dagen geleden en met de hulp van iemand op het forum was ik er in geslaagd om in google chrome naar tv te kijken op mijn Linux PC. Gisteren lukte er eigenlijk niets, vandaag kon ik me toch al aanmelden in proximus pickx. Maar een tv-kanaal kiezen lukte nog niet. Meestal met het klassieke foutbericht “Oeps ….”, soms ook zonder iets te zeggen. Ik weet wel dat google chrome en chromium ondertussen werden bijgewerkt. Komt dat in orde of zal ik opnieuw proberen met windows 7 wetende dat dit OS niet meer wordt bijgewerkt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.