Skip to main content
Vraag

foutmelding

  • February 15, 2020
  • 6 reacties
  • 369 Bekeken

Ik kan sins een paar dagen geen 4g meer gebruiken en kan niet smsen Proximus 50fout melding hoe komt dat?

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • February 15, 2020

Ter info:

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/mijn-gsm-geeft-telkens-fout-50-wat-is-dit-48835

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/fout-50-46848

 

= misschien best eens bellen naar 0800 22800 technische ondersteuning (anders zult u moeten wachten op Px-medewerkers tot maandag op dit publieke forum)


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 17, 2020

@andrewpreys 

Beste,

Indien het nog niet in orde is : 

kan je in je profielgegevens het betrokken gsm nummer invullen ?

Ook je klantgegevens ?

Heb je je toestel al volledig uit en terug aan geschakeld ?

We kijken dit verder voor je na als we de gegevens hebben.

Groeten,

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2020

0472 84 61 **

Andrew Preys 

heb al het toestel opnieuw gestart en werk nog steeds niet

 Heb je nog iets nodig van gegevens?


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 17, 2020

@andrewpreys 

Beste,

kan je via MyProximus je aanrekeningen eens nakijken ?

Ondertussen vermoed ik dat er een vergissing/vergetelheid is geweest  :-)

groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 18, 2020

er kom telkens een foutmelding van page not found als ik het probeer


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 18, 2020

@andrewpreys door een openstaand saldo kun je momenteel enkel oproepen ontvangen. Na betaling kun je opnieuw op 4G en sms’en versturen. Grt, Heidi