Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
ik ben niet bekwaam op mijn 88ste nog te antwoorden en te helpen sorry
Ik ben sinds gisteren klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app via GSM maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account? Inloggen via PC lukt wel doch content afspelen niet?
Ik ben drie dagen geleden gebeld dat ik omwille van trouwe klant een aanbieding kreeg om een abonnement op te starten van 12,99 voor een jaar lang i.p.v. 15,99. Ik heb hier telefonisch in toegezegd. Het zou twee dagen later in orde zijn. Op MyProximus staat dat ik een bevestiging zou gehad hebben per mail, maar dat is niet het geval. Is dit de reden dat het drie dagen later nog niet in orde is? Wat kan ik doen om het wel in orde te maken?
hoi, ik ben veranderd van provider (niet door problemen met jullie hoor). Nu ik zie dat ik een openstaand saldo heb van €35.11 in mijn voordeel. Ik zou dit graag op mijn bankrekening hebben en vind nergens hoe ik dit moet regelen. Kan iemand mij helpen? Vriendelijke groeten
Beste, ik heb een mail ontvangen met de vraag om over te schakelen op slimme wifi, echter wanneer ik deze bijgeleverde mail-knop open krijg ik telkens de melding “Een technische fout is opgetreden. Gelieve later opnieuw te proberen.” Wat te doen ?
Sinds gisteren klant. Aanmaken extra mailbox gaat niet melding technisch probleem SMS activering mislukt?
Dames, Heren van Proximus (Pickx), ik omarm graag de laatste technologie (toch ook één van jullie streefdoelen ?), maar toch is het soms meer huilen dan lachen. Feit: Jullie laatste IOS versie van Proximus Pickx om Live Tv (of Recordings) te casten naar TV/Scherm/Monitor via externe/interne Chromecast. Cast symbool komt tevoorschijn in de app., vervolgens TV toont melding “Pickx, You are ready to cast” maar… er komt verder niks ! Bevestigd feit bij gebruik app op diverse Iphones en Ipad. Bevestigd feit bij gebruik van externe Chromecast op TV/Monitor, en interne Chromecast Philips TV. Bevestigd feit dat alles feilloos werkte en werkt bij apps als Prime, Stievie, Tunein, Youtube, enz. → Zou echt leuk zijn dat dit eens (voorgoed) werkt ! Dank ! DV
Na jongste update (enkele dagen geleden) was cloud app van mijn pc niet meer beschikbaar. Ik heb cloud verwijderd en getracht opnieuw te installeren maar dat lukt niet meer. Krijg telkens melding 'sorry technische storing dienst is niet beschikbaar'. Is dit bekend bij PROXIMUS ? Hoelang zal de storing duren ?
Ik krijg regelmatig mails onder de naam van proximus dat ik iets gewonnen heb maar de verzendkosten moet betalen.is dit normaal of zijn er mensen die Julie naam gebruiken om de bankgegevens te krijgen? Graag antwoord Danny nagels
Hallo, Vraagje dus aan proximus, ik heb al zeker via 3 verschillende browsers meermaals de S20 grijs proberen te bestellen in combinatie met een epic stories abo van 3GB + een nieuw gsm nummer maar het wil maar niet lukken? Telkens ik aan dat contract pagina/algemene voorwaarden kom dan moet je kunnen aanvinken maar daar stokt het, het blijft effe ronddraaien en na een tijdje komt erop ; Oeps! Er is een fout opgetreden. ☹ Gelieve later opnieuw te proberen. Ik kan voorlopig wel niet op messenger dus ik weet niet hoe jullie dit kunnen checken zonder dat ik hier prive gegevens moet gaan posten?
Vanmiddag wil ik “Villa Politica” herstarten en ik krijg een scherm waarbij gemeld wordt dat ik mij hiervoor moet abonneren. Is dit betalend geworden? Let wel: het gaat om de gewone tv replay niet de plus die 5€ /maand kost Heb andere programma’s willen bekijken van gisteren (binnen de 36u) en ik krijg dezelfde melding. De gewone TV replay is toch inbegrepen iin het tv-abonnement? Zeer vreemd…Een tweetal maand geleden heb ik de TV replay+ genomen maar dat heb ik nadien opgezegd. Kan het hiermee te maken hebben? Dankvoor alle suggesties en hulp
“Om te voldoen aan de regels voor inhoudsbescherming worden linux distributies en VGA verbindingen niet ondersteund. U kunt met succes de HDMI en de displaypoortkabels gebruiken.” Ik gebruik wel degelijk HDMI !!!
Is het mogelijk om login te koppelen aan pickx account aub? Alvast bedankt!
Als je de klanten de keuze geeft om geholpen te worden in het Frans, het Engels of het Nederlands : dan zou het misschien wel een goed idee zijn om de klant dan effectief te behelpen in zijn/haar taal van keuze. Ik gaf zaterdag aan dat ik in het Nederlands wou geholpen worden, maar de verkoper sprak enkel Frans. Ik kan nu wel goed mijn Frans en ik kan wel goed mijn plan trekken in het Frans, maar wanneer het gaat om technische zaken en specificaties, dan toch wel liever in mijn moedertaal. Dit kan toch niet ??
Account is niet gekoppeld kan iemand het oplossen
kan ik niet tv kijken op 2 laptops tegelijk?
Beste , Ik heb jaren internet maxi (75.45€) had en ben deze maand veranderd naar Minimus pack omdat dit voordeliger uitkwam. Daarvoor heb ik 5 keer moeten bellen deze maand om dit in orde te krijgen en ze deelde me mee dat het volledig in orde was….maar nu moet ik 112€ betalen voor : 1 mobiel abonnement 5 GB - 120 min. – onbeperkt sms’en Onbeperkt Internet TV 1 decoder My e-Press ← dit heb ik nog steeds niet. die normaal 75.99 kost Kan dit langs deze weg in orde gebracht worden aub 101*****
Ik krijg elke maand extra kosten van €9,99 op mijn abonnement rekening door itunes terwijl ik niets op mijn itunes account heb staan en ik heb helemaal geen aankoop in de itunes store gedaan. Dit kost me al 120 euro op een jaar voor niets! Kan iemand mij aub helpen?
Beste, Ik ben klantnummer 1525291 en heb volgend probleem. Ik kreeg op 15/11/19 een Smartphone Nokia 2.2 van mijn kinderen cadeau, maar ik vind de Smartphone van 9€ bij een Mobilus S-pack té groot om dagelijks bij mij te hebben. Ik draag al jaren mijn portefeuille in mijn hemd en daar kon nog net mijn vorige GSM bij, maar met deze Smartphone is een probleem. Ik wil die gerust 2 jaar behouden en de maandfacturen betalen. Maar nu krijg ik bij een Magazine-abonnement zo’n echt klein eenvoudig inklapbaar “smartphonetje of gsm-pje”, dat ik dit liever zou behouden omdat ik dit dagelijks dicht bij mij kan houden. Als eerste oplossing dacht ik, mijn gratis SP aan mijn echtgenote te geven die weinig belt of wordt gebeld (ttz nooit haar gsm bij zicht heef), en omdat de nieuwe mij ZO EENVOUDIG LIJKT, maar die wil haar oudere “gsm” behouden. Dus zij wil wil niet mijn nieuwe SF, alhoewel ze nooit een berichtje zal sturen of een foto zal nemen, of zal surfen, omdat ze alleen belt of gebeld wordt.OK
Op 14 januari ontving ik een mail van Proximus dat mijn aansluiting voorzien was voor vrijdag 21 februari. Mijn echtgenote en ik nemen vrij deze dag want het gaat om een vakantiewoning en we moeten er 2 uur voor rijden. Proximus geeft géén tijdsslot en de technieker kan komen tussen 8 en 17 u. Op 14 februari ontvangen we een mail waarin staat dat de afspraak doorgaat op 28 februari, dus een week later. Zonder enige reden, aanleiding van onze kant en zonder verontschuldiging. Die dag kunnen wij echter NIET aanwezig zijn, dat is ook de reden dat we die datum niet gevraagd hadden. Noch in de Proximus-winkel noch op de technische dienst kunnen ze een verklaring geven voor de wijziging. Wat voor zin heeft het eigenlijk dat je via MyProximus een datum kunt kiezen als Proximus zich er tóch niets van aantrekt???
heb op mijn smartphone een matte clear coat bscherming laten aanbrengen door Proximus..Ik vind dat deze de schermkwaliteit zeker niet ten goede komt.Wel een goede bescherming.Kan ik deze zelf weer verwijderen ? Heb gelezen dat vervanging door Proximus (eventueel door klassieke coat) 10 € kost.KLopt dit? Groetjes.
Sinds gisteren heb ik een nieuwe decoder geïnstalleerd. Normaal gezien zou dit niets aan de zenders kunnen veranderen. Toch is de zender FOX niet meer beschikbaar. Werd de zender uit het aanbod gehaald?
Gisteren ingelogd op my proximus en er stond dat je je emailadres kon vereenvoudigen door met 1 account te werken. Ik heb dit gedaan email ontvangen om nieuwe login te bevestigen op het juiste emailadres, dit gedaan zonder problemen. Wanneer ik nu via dat emailadres wil inloggen dan zegt hij dat het niet gekend is en de oude login werkt ook niet meer? Iemand tips :)
Sedert gisteren, na een lange periode zonder problemen, krijg ik bij het inloggen via wifi de melding “ oeps er ging iets verkeerd “ Op tablet met Pickx app geen problemen
Beste, Sinds gisteren werkt mijn decoder niet meer. Krijg steeds de melding “geen verbinding met het netwerk”. Ik ben er zeker van dat er wel verbinding is want ik heb alles op een ander toestel getest en dat werkt wel zonder problemen. Ik heb al alles gedaan. Van decoder uitzetten en terug opstarten tot de box terug opstarten. Niks helpt. Kan de decoder ook niet resetten. Als ik deze 20 sec in blijf drukken doet ie niks.. Ik heb nog “een oude “ IPV 5 versie uit 2016. Details bijgevoegd.. Wat zou het probleem kunnen zijn.. Btw ik heb dus alles gedaan wat ik zou kunnen doen.. Groetjes Loek
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.