Skip to main content
Antwoord

Cloud technische problemen

  • February 15, 2019
  • 9 reacties
  • 743 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Na jongste update (enkele dagen geleden) was cloud app van mijn pc niet meer beschikbaar.
Ik heb cloud verwijderd en getracht opnieuw te installeren maar dat lukt niet meer.
Krijg telkens melding 'sorry technische storing dienst is niet beschikbaar'.
Is dit bekend bij PROXIMUS ? Hoelang zal de storing duren ?

Beste antwoord door FAZANT32

Heb vanmorgen via Google Chrome proximus cloud opnieuw op pc kunnen installeren.
Dank voor de snelle service !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 15, 2019
Wanneer krijg je deze melding juist? Heb je al eens getest met een andere browser?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • February 15, 2019
Telkens ik cloud opnieuw wens te installeren op mijn pc.
Ik heb al geprobeerd met google en google chrome en steeds zelfde melding.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 15, 2019
Kan je een screenshot posten van de foutmelding die je krijgt? Zo kan ik het laten onderzoeken door de betrokken diensten. Groeten, Samuel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • February 15, 2019
Bijgevoegd de melding die ik krijg wanneer ik cloud tracht te installeren met internet explorer

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 15, 2019
Ik stuur het alvast door naar de betrokken diensten, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • February 16, 2019
Dank u, SamuelD.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • February 16, 2019
Heb vanmorgen via Google Chrome proximus cloud opnieuw op pc kunnen installeren.
Dank voor de snelle service !

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 21, 2020

Ik heb dit ook geïnstalleerd en het login venster knippert en dus kan niet in loggen. 

 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 21, 2020

@Jeroen_056 ik heb je andere post reeds beantwoord.