Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hoe kan ik het LAN subnet CIDR van de BBOX-3 wijzigen?
Wat doe ik met de oude b-box2 als het nieuwe toestel geïnstalleerd is? Terugbrengen naar de winkel of zelf naar het containerpark brengen? Bedankt!
Beste ik had een 3 tal dagen geleden alle opnames van de reeks My Kitchen Rules zender Vitaya, maar deze lijken nu gewist. tel *** Kunt u deze svp terug zetten? mijn dank is groot Rudolf van Velsen
Kunnen jullie dit oplossen?
Uit het niets heb ik een mobilus pack, gebruik geen smartphone... 1 maand geleden 4 reacties 137 Bekeken M Mathys New user 2 reacties Ik zie net dat ik Mobilus aangesmeerd kreeg op mijn account, terwijl ik dit helemaal niet gevraagd had. Vorig maand kreeg ik al een brief thuis en dacht gewoon reclame te zijn voor mobiele abonnementen. Ik heb dit nooit gevraagd, alsook beantwoord ik nooit nummers die ik niet ken, ik gebruik nog steeds een oude Blackberry die al meer als 12 jaar meegaat. Dit is dus pure onzin. Ik gebruik alleen televisie en internet op de computer, meer heb ik niet nodig, in die 15 jaar of langer klant zijn.. Is trouwens niet de eerste keer dat er zomaar dingen worden toegevoegd aan mijn account omdat het zogezegd gratis is, zoals een tv bundel, maar achteraf verwijderen ze dat nooit en mag je weer bellen en klagen en ben het allemaal wat beu. Dat dit maar rap opgelost raakt! Dat was mijn vorige topic die gesloten werd, nochtans nog steeds niet opgel
Ik heb in huis de powerlines vervangen door het Deco X60 wifi syteem. Ik heb via dit systeem perfect internet via wifi of via ethernet over de adapters in huis. Enkel wanneer ik de Proximus decoder V5 aansluit kan die geen verbinding maken met het netwerk. Waarom neemt de decoder dit signaal niet? (Het gaat wel degelijk om type V5)
Beste, sedert enkele weken hapert de verbinding met het netwerk en vallen TV en internet meerdere keren (minstens 5x per dag) uit. Na enkele minuten terug verbinding maar erg lastig natuurlijk. De synchronisatie op de BBOX2 valt even weg en begint dan te knipperen. Onze externe telefoonlijn is nog niet zo lang geleden getest/doorgemeten geweest en in orde. Onlangs van Mircrosoft ook melding gekregen dat de beveiliging (WEP) van het netwerk niet meer veilig zou zijn in Windows 10. Geprobeerd om dit te wijzigen naar WPA2 maar sindsdien geraak ik niet meer op het web. Moet ik de BBOX2 resetten naar de beginwaarden? Of wordt het tijd om over te schakelen naar een BBOX3?
Sedert 2 weken een Huawei P30 lite gekocht bij Proximus. De wifi werkt perfect, maar op 4G doet het toestel niets. Geen internet, geen whatsApp. Gisteren terug naar de Proximuswinkel geweest. De verkoper is er een half uur mee bezig geweest en “iets” veranderd waardoor het opgelost moest zijn, (het kon wel enkele uren duren) maar nog steeds niets op 4G. Kan het aan het toestel zelf liggen (fout of iets dergelijks), Verkoper wist het eigenlijk ook niet goed.
Beste, ik ben reeds klant bij Proximus maar ik heb nu via mijn werkgever de mogelijkheid om te genieten van "Pack For Employees". E-mail ontvangen, link gevolgd en wat blijkt: er zal nu een nieuwe installatie uitgevoerd maar dit is totaal niet nodig. Ik ben reeds aangesloten. Ik wil het volgende blijven behouden: Internet Maxi, Proximus TV, Netflix, Belgisch Voetbal, vaste telefonie MAAR wel 1 extra decoder huren aub.
Beste, ze hadden me verleden week minimus aangeraden. Veel kende ik er niet van, van al die namen want daar had ik nog nooit van gehoord. Hij zei me dan kan je ook veel bellen, ik zei hem nog aan de lijn ik bel bijna niet. Nu heb ik een rekening in de bus gekregen voor MobilusM van18,61€ en het schoonste van de zaak is dat ik al moet gaan betalen van voor dat ik klant was. Ik ben de 14 e klant geworden en moet gaan betalen vanaf de 10 de. Dus dat word ongeveer mijn 20 ste telefoon al denk ik. Bij Telenet heb ik dit toch niet geweten.
Ik ben het echt beu nu, het internet van Proximus is waardeloos eveneens TV Dan heb je ook nog eens een support die de naam niet waard is ! Dus alsjeblief, kom alle rommel maar ophalen !
Kan de Proximus Pickx app nog altijd niet gebruiken terwijl ze zeiden dat het maar 48 uur zou duren omdat de activatie nog bezig was maar da is al van donderdag. Er staat dat account niet gekoppeld is. Kan iemand het oplossen
Beste, Ik heb mijn Proximus tv opgezegd omdat ik enkel nog wens gebruik te maken van het internet. Ik heb de decoder binnengebracht in het dichtstbijzijnde Bpost kantoor zoals omschreven in de instructies. In de bevestigingsmail waren er geen retourlabels toegevoegd, enkel beschikte ik over een barcode die ik heb afgedrukt en meegenomen naar het Bpostkantoor. Ik heb de decoder geretourneerd op dinsdag 28 januari omstreeks 17u15. De medewerkster in het Bpostkantoor keek vreemd op en wist in eerste instantie geen raad met de retour van de decoder. Ik heb haar het vertrouwen gegeven om de retour op een goede manier te doen verlopen. Ik heb geen trackingsnummer meegekregen om de retour te volgen. Nu krijg ik voor de tweede maal een herinnering dat ik de decoder moet terugsturen anders wordt er 149 euro kosten aangerekend. Ik zal deze niet betalen zolang dit niet uitgeklaard is. Kan dit onderzocht worden? Alvast bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Lennaert
Via onderstaande website kunnen jullie per land de tarieven opvragen alvorens jullie op reis vertrekken! Klik hier voor de roaming tarieven
Zou iemand eindelijk mijn account kunnen koppelen aub.
ik was is aant het rondbrowsen in myproximus op de site en bij mijn instellingen staat een bbox 2 , terwijl ik al jaren een bbox 3 heb. is dit een fout of what is going on?of sta ik bij jullie nogaltij geregistreerd met een bbox2 ? :s (also, die 85.3 downloadsnelheid die je ziet is in realiteit +- 40Mbps leuk... )
Beste, Al voor een lange tijd kan ik niet volop genieten van mijn internet (zowel via WiFi als via kabel). Nochtans heb ik een Maxi Pakket (ongelimiteerd en 100Mbps geadverteerde snelheden). Mijn internetsnelheden fluctueren enorm. Sommige dagen is het OK, maar vaak enorm traag. Momenteel zijn de resultaten de volgende (getest via mijn desktop, verbonden met kabel): Ping: 114 Download: 6.4 Mbps Jitter: 8 ms Upload: 5.2 Mbps Via de Proximus internet speedtest heb ik a.d.h.v. mijn adres en abonnement mijn gegarandeerde snelheden berekent. Dit waren de resultaten: Maximum: 86,3 Mbps download - 14,1 Mbps upload Minimum: 62,4 Mbps download - 14 Mbps upload Momenteel zit ik dus aan één tiende van de minimale snelheid. Zoals al vermeld fluctueren ze enorm. Gelieve hier iets aan te ondernemen. (Zaken die ik zelf heb ondernomen: Netwerkkabel getest, modem gereset (ook hardreset), update network drivers,…) Met vriendelijke groet, Dieter
Hallo, Na een stroomonderbreking krijg ik de melding "Web wachtwoord is ongeldig" op ons Yealink T19P toestel. Deze melding krijg ik als ik mijn telefoonboek of oproepen wil raadplegen. Ik kan dus ook niet verder. Wat is dit wachtwoord? Of kan iemand dit herstellen? Dank, Joost
Ik zie dat hier naar jaren nog altijd een ouderwetse zendergids word gebruikt. Hij loopt amper een week, en het is voor de meeste gebruikers die niet steeds een maandblad kopen handig om soaps te volgen. Ook is die weergave van die zender gids maar pover. Wat verstaat een leek nu onder. Bij magazine kan men wel een andere benaming geven, want bij Telenet ben ik dit in ieder geval nooit tegen gekomen. En zo vind ik nog enkele zaken zoals films waar doodgewoon geen onderscheid word mee gemaakt of het nu een romantische of een western is; Dus je moet eerst altijd die inhoud lezen als je die hebt opgenomen. Dus vind ik het wel wenselijk dat er zou opkomen wat voor film het was, en dit zou ook aangenamer ogen. Dank u.
Wij kunnen de opnames niet meer bekijken. Zelfs een gehuurde film kunnen we niet eens bekijken . We krijgen direct een zwart scherm . Wat kunnen we doen?
Ik kan plots geen tv of eigen opnames meer bekijken in Pickx op mijn pc. Zelfs cache en cookies wissen in Chrome, lost niets op. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Wat is er nu weer aan de hand met Proximus? Graag gisteren al een antwoord dan binnen een jaar, dank U.
Dag iedereen Ik zal beginnen met het begin een tijd geleden krijg ik iedere keer via het spel “Apex Legends” de melding in de rechter boven hoek op mijn playstation dat ik “packet loss” heb. ik heb vervolgens mijn ps4 terug in fabrieks instellingen gezet updates gedaan. maar dit hielp allemaal niet. Ik heb toen contact opgenomen met EA help die hebben mij een test laten runnen die te zien is in de foto,s. Hier uit hebben ze kunnen afleiden dat bepaalde poorten niet open staan die wel moeten openstaan. Dan heb ik contact opgenomen met proximus over dit probleem. Zij hebben mij verwezen naar hun website waar een verouderde versie van toegangspoorten staat! Dit kan ik dus niet gebruiken heb dan ongeveer 11 keer gebeld voor gemiddeld 30min. Om nu uiteindelijk het antwoord te krijgen dat ik naar het forum moet komen. Weten jullie of het nu is omdat deze poorten niet open staan en hoe zet ik die poorten open in de foto is te zien wat ik zie op mijn scherm. En welke poorten ze vragen open te
Kan Pickx account nog altijd niet gebruiken
Onlangs hebben wij de tv decoder v6 gekregen. Waar n samsung tv van 55 inch hdmi interface van is stuk gegaan. We hebben die vervangen door n slaapkamer tv samsung 40 inch waar de hdmi interface ook is stuk gegaan. Uiteindelijk hebben wij n nieuwe Samsung tv van 55 inch aangeschaft. Waar wij nu regelmatig n zwart scherm op krijgen. Dus we hebben besloten om de Proximus decoder naar een labo te sturen om de hdmi te analyseren. Wij besluiten hieruit dat de Proximus decoder alledrie de tv's heeft stukgemaakt en zijn benieuwd naar de reactie van Proximus.
Als ik een scan doe van de toestellen verbonden met mijn bbox3 is er 1 toestel dat ik niet kan identificeren : 192.168.1.38. Het toestel is soms geconnecteerd en soms niet. Een search levert mij een quantenna toestel op. graag hulp bij dit mysterie.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.