Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
De proximus public wifi werkt bij mij niet op mijn smart Phone, bij mijn vriendin ook niet omdat daar internet telenet overheerst. Is er misschien een bepaalde instelling of is er activering nodig kunt u mijn daar bij helpen.
SInds de update naar android 10 op HUAWEI MATE 20 pro hapert de streaming van zowel klank als beeld zowel bij live programmas als deze die zijn opgenomen (Pickx-app). (op Speedtest : meer dan 24Mbps download gemeten op Smartphone via WIFI. Ook met 4G zelfde probleem. Toestel herstarten, App gewist en opnieuw geladen: helpt niet. Op andere GSM android 9 en op PC windows 10 geen enkel probleem met Pickx en dit op hetzelfde WIFI netwerk. Ter info: alle andere streaming app’s werken probleemloos en verder geen enkel probleem op het toestel dat eigenlijk prima en uitermate snel werkt op alle andere applicaties. Klacht aan proximus gemeld maar na 5 dagen geen reactie gekregen. Zelf beginnen experimenteren en ontdekt dat wanneer ik de processor belast met achtergrond app’s het soms wel eens goed kan werken, maar als ik het TV programma of opname onderbreek en opnieuw opstart is het probleem onmiddellijk terug. Wanneer ik echter een programma chromecast naar de TV is er ook geen enkel pr
Ons abbonement bevat tv replay. Telkens wij een programma willen herstarten blokkeert de decoder, valt de tv uit en verschijnen er lagspikes op computers die op het internet bezig met video’s of games. herstarten van de decoder schakelt de tv terug aan, maar dit probleem komt elke keer opnieuw voor zonder uitzondering
Ik heb de s20ultra gepreordert en betaald. Maar op mijn proximus staat er niks bij mijn bestellingen? Wnr wordt deze geleverd?
Goedemorgen. In alle eerlijkheid….dit is mijn laatste hoop. Ik probeer in contact te komen met Proximus maar naar het schijnt als je (hard) werkt lukt dat niet … Al een goed jaar geleden is mijn gezin (5 personen) gestart met klagen over TV en internet. Ik heb een aantal keren met Proximus gebeld en naar de shop geweest, abonnementen aangepast, decoders gereset en vervangen, iemand een wifi-extender laten plaatsen en dan vergeet ik waarschijnlijk nog wat toestanden. Begin februari is ‘t genoeg geweest en neem ik mezelf voor om een soort dossier bij te houden zodat ik nog 1 keer in ultimo m’n verhaal kan doen bij Proximus en hun de kans geef om alles op te lossen of anders zal ‘t dan toch Telenet worden… 20 februari krijg ik onverwacht en ongevraagd een mail van Proximus met de melding “Wij komen uw Proximus-ervaring gratis optimaliseren” waarbij ze aankondigen dat er “eerstdaags” iemand thuis gaat langskomen om ervoor te zorgen dat alles perfect draait en mijn volledige Proximus erv
Op mijn Sagemcom B-Box V3,hardware version 2.1, Software version 8c.310A, wanneer je surft naar de web configuratie interface 192.168.1.1. Dan blijven niet meer geconnecteerde apparaten gewoon staan zowel bij Ethernet als bij Wi-Fi. Enkel manueel verwijderen lukt. Is dit ook voorzien om op te lossen in een nieuwe firmware upgrade? Ik weet ook dat deze bug wel verspreid is.
Hallo, Ik heb een nieuwe harde schijf in mijn computer gestoken en sindsdien kan ik niet meer live naar tv kijken met proximus pickx (via webbrowser chrome). Ik krijg steeds de melding ‘oeps… er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw.’ Op andere computers lukt het wel met hetzelfde account. Hebben jullie hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
Ik heb een vraag ik heb bericht gehad dat mijn abonnement met nr R4WEBSHOP007023616 is goedgekeurd moet alleen nog die 499 euro betalen heb daar ook een bericht van gehad dat ik dat kon storten Maar mijn vraag is nu dit abonnement heeft een andere klantnummer dan op my proximus hoe gaat dat dan in zijn werk kan dat veranderd worden op my proximus Grtjs
Beste normaal krijg je bij Proximus of Telenet een bijpassent email account. Nu vraag ik mij af mag ik er dan zomaar één maken? En hoe moet dat dan geconfigureerd worden. Want ik ontvang ook nog andere accounts bij incredimail, dus die mail moet daar heen. En voorlopig ben ik nog geen maand klant dus wacht ik nog steeds op papieren om een My Proximus account aan te maken.
Hallo , Ik had een 2 jarig abonnement die op 12/03 afliep.Ik heb grevraagd om deze eergisteren te annuleren , ik moest nog 3 euro betalen , zodat ik zo een S20+ kon bestellen met gratis galaxy earbuds. Hier is iets fout gelopen waardoor ik gisteren niet kon bestellen EN mijn nummer kon behouden. Dit is ondertussen opgelost , dank daarvoor , maar als ik nu wil bestellen staan er geen gratis earbuds bij. De actie was toch precies geldig tot en met 12 maart. Mijn vraag is ; is deze actie afgelopen of kan ik de earbuds nog krijgen als ik vandaag pre order? Dit bepaalt namelijk of ik ga bestellen of niet. Alvast bedankt
Beste, Onlangs veranderde ik van proximus internet en tv, naar internet fiber. Dit betekende dat ik 4 euro per maand minder moest betalen, ik keek immers geen tv. De telefoniste maakte snel werk van de verandering. Vandaag kreeg ik plots op mijn factuur te staan 149 euro voor annulatie decoder. Ik stuurde enkele weken deze decoder netjes op. Ik snap niet goed waarom er mij 149 euro aangerekend moet worden. Dit maakt mijn verandering van abonoment binnen proximus totaal niet interessant.
Is er een mogelijkheid om de livestream van volgende zenders ook online via proximustv.be en de Pickx app aan te bieden? VlaamsparlementsTV (graag ook hiervan de tv-gids weergeven online) PlattelandsTV DobbitTV FOX (mits tv-optie) BBC Entertainment (mits tv-optie) BBC World News Discovery World (mits tv-optie) Discovery Science (mits tv-optie) Investigation Discovery (mits tv-optie) Qua rechten hoeft dit niet een probleem te zijn aangezien concurrenten deze zenders al online aanbieden. Idealiter kan er mss ook TV Replay op deze zenders komen. Alvast bedankt om het door te sturen en dit te bekijken. mvg
Rond 21.05 uur had ik een complete uitval internet en tv voor een paar minuten. Woon in Wenduine. Heeft iemand daarook last van gehad ?
Sinds proximus aangaf om van 2 thuisnetwerken naar 1 over te schakelen omdat het schakelen van 2.4 Ghz naar 5.0 automatisch zou gebeuren als het apparaat het nodig heeft, valt mijn internet-hifiradio vaak een aantal keer uit na het aanzetten omdat ‘het netwerk niet klaar is’. Vroeger werkte dit apparaat uitsluitend op het 5.0 netwerk. Kan ik mijn 5.0 netwerk via mijn bbox 3 terugkrijgen zodat ik dit vervelend euvel niet meer heb? Blijkbaar gaat het schakelen van 2.4 naar 5.0 toch niet zo vlot
Ik heb deze bij Julie gekocht voor 9 euro maar ik wil hem omruilen voor een iPhone 6 van 9 euro kan dat mvg patricia
Beste proximus, Aangezien 1 van mijn 2 decoder de opslagdisc het heeft begeven wil ik me een nieuwe aanschaffen ,heb deze 2 wel aangekocht lange tijd terug voor een nieuwe zou ik dus 8 eur per maand extra moeten betalen geen probleem maar zou hem dan wel eerst willen testen want de oude werkt nog alleen terugspoelen en herstarten lukt niet meer heb deze dus geswitched de goede in de woonkamer, die met de kapotte opslagschijf naar de slaapkamer.voorlopig geen irritaties maar mss toch aan vernieuwing toe . Met vriendelijke groeten. Christensen Filip.
Gratis website maken is sedert enige tijd ( helaas ) niet meer mogelijk. Raadplegen kan wel nog. Maar hoe kan ik mijn bestaande gratis website updaten anders wordt die irrelevant? Dit zou toch mogelijk moeten blijven toch?
Voor alle opmerkingen of vragen ivm de toepassingen op de V7 kunnen jullie in dit topic terecht.
Ik heb de laatste versie van de Pickx-app op een IPAD Pro ios 13.3.1 bij heb bekijken van een opname crasht de app en sluit; gewoon streaming TV bekijken werkt wel. Ik heb de app al geherinstalleerd, maar dit is geen oplossing.bij iphone op zelfde versie lukt het wel… De chat mede werker vroeg me het via de Pickx-website te proberen: ik het hiervoor Chrome geinstalleerd op Ipad, lukt niet want zelfs vanuit Chrome … blijft de website stellen dat ik… Chrome moet installeren. iemand een idee voor dit probleem ?
Beste Oorspronkelijk had ik de Familus pakket genomen (TV+Telefoon+Wifi) Vorige week vrijdag nam ik contact op met Proximus (zal geen namen vermelden) en vroeg ik om mijn telefoon eruit te halen en over te schakelen op het pakket TV+Wifi. De persoon aan de telefoon zei dat dit geen probleem was en dat het zou komen op € 60,00/maand. Ze ging me een herbevestiging sturen. Eenmaal ik thuis kwam, had ik geen Wifi verbinding meer, dus ik check mijn e-mail. Daarin kreeg ik een bevestiging “TV+telefoon” toegevoegd, “Wifi” opgezegd … Diezelfde avond belde ik terug en kreeg ik een mannelijke collega aan de lijn. Hij ging alles correct zetten voor me maar kreeg geen mailbevestiging hiervan. Hij zei me dat het de dag erop (zaterdag) alles terug in orde zou staan. Dit was niet het geval. Ik wachtte tot de zondag. Zondag werkte de Wifi nog steeds niet dus ik besloot om terug contact op te nemen met Proximus. Ik kreeg een vrouwelijke medewerkster aan de lijn en legde de situatie uit. Ze zei
best IT-afdeling maak het correct installeren van de bizz switch-app ook mogelijk terwijl de wifi AAN staat. nu is het niet duidelijk dat wifi daarvoor UIT moet en enkel de installatie met de ‘mobiele netwerk’ AAN goed zal functioneren. bedankt!
Als in op de PC inlog bij pickx is er geen probleem. In de app op smartphone krijg ik de melding dat het account niet gekoppeld is. Is er een instelling die nog veranderd dient te worden in de app of account?
beste, regelmatig heb ik problemen met bizz switch. wanneer ik die wil activeren zegt mijn smartphone dat ik verbonden moet zijn met het internet, terwijl ik heel duidelijk verbinding heb. telkens moet ik dan naar het call center bellen en merken ze daar dat er weer een of ander mis gelopen is. ik betaal er al jaren voor en dikwijls is die dienst ineens op non-actief gezet. wie doet dat daar zonder dat ik dat aanvraag? er is zelfs al een vermoeden dat het te maken had met mijn extra dienst waarvoor ik ook betaalde om de nummer van de beller te kunnen zien. ik heb het dan maar opgegeven om steeds te vragen dat ik die dienst ook echt wil. het was toch hopeloos. vrijdag was mijn bizz switch weer niet te activeren. ik bel naar het call center en daar krijg je nu een ‘ticketting’… dus geen medewerker waarmee je doorverbonden wordt om het probleem onmiddellijk op te lossen. de medewerker verzekerde me dat ik binnen de 10 minuten zou gebeld worden. wanneer ik de oproep na 20 minuten beantwoor
Beste, Ik heb een hoop papieren “Ticket Compliments Edenred” gekregen. Papieren cheques van telkens 10€… Ik wil er een smartphone van kopen bij Proximus. Omdat ik bij ontvangst van de cheques een A4 heb gekregen met het oude “Belgacom-logo”… Op de site van Edenred is echter niets te vinden van Proximus, noch van Belgacom… Deels dat de site onnoemelijk slecht in elkaar steekt, deels dat ik vrees dat Proximus geen partner (meer) is. Kan iemand van jullie uitsluitsel geven als ik de papieren cheques in een Proximus-store kan gebruiken voor de aankoop van een smartphone?
hallo, ik heb gisteren een bestelling gedaan voor een familus pack + netflix, en er was gezegd dat ik een afspraak zou kunnen maken met een technicus… maar de mail die ik gekregen heb zegt:momenteel kunnen wij u jammer genoeg nog geen afspraakdatum en-uur geven, wij houden u zo snel mogelijk op de hoogte.nu vraag ik me af hoe lang deze wachttijd gaat zijn, dagen, weken, maanden? ik zou graag weten wat ik moet verwachten. dank u
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.