Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Bij ons hebben ze gisteren proximus komen activeren en aansluiten. We hebben het pack: all kids erbij genomen. Optv kunnen we dit allemaal zien maar mijn zoon heeft de app: studio 100 GO gedownload op zijn ipad maar daar zijneel veel filmpjes zn spelletjes enzo met een slotje op en als je daar op klikt, komt er: helaas hier hebt u de studio 100 GO pass voor nodig maar we hebben die al. Hoe kan hij toch op de ipad alle filmpjes enzo deblokkeren?
De pickx app kan niet koppelen. Iemand een idee wat ik kan doen?
Mijn Proximus Pickx App werkt niet meer na mijn verhuis. ik krijg de foutmelding dat mijn account niet gekoppeld is. Kan U dit aanpassen? Alvast bedankt!
Sinds kort valt tijdens het tv kijken de verbinding continu weg. Er verschijnt dan een scherm ‘Onverwacht probleem’. Ik heb al eens decoder en modem herstart, zonder enige verbetering. Dit probleem doet zich ook voor tijdens het bekijken van opnames. Heel vervelend.
Proximus heeft - althans in vergelijking met Telenet en Orange - mijns inziens reeds een belangrijke inspanning gedaan voor zijn postpaid klanten (vast en mobiel) Uit de diverse berichten op dit en het franstalige forum blijkt er een significant ongenoegen te bestaan m.b.t..niet nagekomen afspraken inzake installaties, herstellingen en leverigen. Het probleem van technici die verwacht worden maar uiteindelijk niet komen opdagen en/of gemaakte afspraken die op de helpdesk niet meer teruggevonden worden, is evenwel niet nieuw en dienen mijns inziens eens grondig aan de basis te worden aangepakt en verholpen. De meeste onder ons zijn - al dan niet geholpen door “YouTube”-filmtjes en handleidingen - met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel in staat modems en decoders aan te sluiten , zodat op korte termijn zou moeten kunnen overwogen worden om “self install kits” ter beschikking te stellen van potentiële klanten; deze zouden dan uiteraard zonder tussenkomst ter plaatse vanop
Ik moet mijn GSM vervangen en daarvoor een hele oude simkaart omruilen. Normaal kan ik hiervoor in de verkooppunten terecht, maar die zijn “tijdelijk” allemaal gesloten. Kan het omruilen van de simkaart op andere manier, bv. online en levering via koerier aan huis ? Met dank bij voorbaat.
Beste, Gelijkaardige post als https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/geen-bereik-op-mijn-gsm-smartphone-thuis-49701 Mijn situatie: Nieuwbouwwoning sinds 2 jaar Molenstraat 119, 8710 Wielsbeke Binnenshuis weinig/geen bereik. sowieso weinig antennebereik Data: met enige moeite, EDGE Bellen zelf: Persoon die mij belt komt meestal op voicemail ik krijg na een tijdje gewoon melding dat er iemand gebeld heeft, maar op het moment zelf krijg ik geen oproep binnen Indien een beetje bereik → lijn valt continue weg, ik hoor de andere persoon zeer moeilijk, idem omgekeerd Smartphones: Reeds met 3 toestellen hetzelfde probleem begin 2018: Motorola Moto G4 Plus eind 2018: Pixel 2 Begin 2020: Samsung Galaxy A70 SIM-kaart 2018-2019: op privé-account, eind 2018 nieuwe SIM-kaart erin gestoken om te controleren of het daar aan lag januari 2020: overschakeling nr op werk-account, dus terug een nieuwe kaart Vriendin heeft een BASE-abonnement van het werk, perfect bereik tot 4G Ondanks
Toen ik hier nog eens klant was kon ik een pakket nemen op de Franstalige zenders, maar nu is daar geen mogelijkheid meer toe. Of heeft dit te maken met welk abonnement men neemt? Want ik heb minnimus, en dit hebben ze me gegeven aan de telefoon, zonder dat ik daarvoor gevraagd had.Zelfs van instellateur krijg je geen klanten nr. En moet je nog niet tekenen. Ik weet zelfs nog niet eens wat mijn wifi is en mijn wacht woord want dit heb ik wel nodig voor mijn Tablet en ook voor mijn Smart Tv. Dan was service bij Telenet veel beter.
Ik heb op 17/3 een bericht gekregen van Proximus dat al mijn diensten afgesloten waren van mijn pakket. Mijn huidige operator heeft dit geregeld via de easy switch die op mijn factuur vermeld staat. Groot was mijn verbazing toen enkele dagen daarna mijn vaste telefoon nog rinkelde. Ik heb reeds enkele keren gebeld, ofwel werd de lijn verbroken ofwel gingen ze mij binnen het uur terugbellen wat niet gebeurde.Ik heb geen zin om weer zo lang te bellen en wens voor de vaste lijn ook niet te betalen. Online is er ook geen optie voor opzeg vaste lijn. Wat kan ik nog doen?
Beste, al weken hebben wij dagelijks storingen tijdens het tv kijken, beeld blijft stil staan, of is volledig gestoort. Het gebeurt dagelijks en om de enkele minuten. We hebben al van alles geprobeerd met loskoppelen, alles uitschakelen (modem etc) en terug opstarten, maar niks helpt. Kan daar aub iets aan gedaan worden?
Mijn broertje heeft per ongeluk een abonnement genomen wat kan ik hieraan doen?
Goedenavond, Krijgen we ook toegang tot dit kanaal in Brussel ? In een artikel gepubliceerd op uw website hebben we het alleen over Vlaanderen ? Dank u.
Beste Klantnummer 611875323 Beste op 7 maart telefoon gekocht bij jullie die werd vorig week woensdag geleverd samen met de nieuwe simkaart om de overstap van BASE naar jullie te maken. Op mijn app staat nog steeds dat het pakket onderweg is. Ik ben re eds vrijdag in juli shop geweest om te bevestigen dat ik telefoon ontvangen heb. Moest nog es twee werkdagen wachten. Wat ik niet begrijp op de app staat nu nog steeds dat mijn pakket onderweg is. Ik begrijp het probleem eigenlijk niet nog nooit heb ik bij veranderen van operator zo lang moeten wachten. Breng dit aub in orde. Als ik morgen weer naar de shop moet om te vragen hoe zit het nu is het goed mogelijk dat de winkelbediende mijn frustratie ontvangt. Ik heb immers wel wat beters te doen dan telkens naar de shop te rijden. Bestelnummer: R4WEBSHOP007029677 Hopelijk snel in orde of ik ben bij einde contract gegarandeerd opnieuw weg bij Proximus. Mvg treeshuysentruyt@hotmail.be
Dag allemaal, Graag wil ik jullie reacties op de maatregelen van Proximus en hierover een discussie met jullie opzetten . Ik heb hier zo mijn mening over, met name over al die voetnoten, waarin ik een soort pseudo-altruïsme zie. Ik had geantwoord op de mail van de heer Boutin, maar ja, dat was uiteraard weer eens te optimistisch in het kader van het grote onbereikbaarheidsplan van vele grote ondernemingen tegenwoordig. Hieronder de tekst van de mail die ‘helaas niet kon worden afgeleverd’: Geachte heer Boutin, Ik dank u hartelijk voor uw bericht, waarin u uw begrip uitspreekt voor de uitzonderlijke situatie waarin België en haar inwoners zich bevinden. Echter, ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat u vergeet, dat u ook klanten hebt met familie in het buitenland, zoals ikzelf. Waarom voetnoot nr. 3? Waarom biedt u geen onbeperkt bellen via vaste lijn naar vaste lijn voor in uw land woonachtige klanten met familie in het buitenland? Want ook ik zit verplicht thuis, woon alleen en
Ik zou graag op de vaste lijn -zie profiel- de oproepbeperking naar de nummers 090x, 0906/0907 en Gaming uitschakelen. Dat kan blijkbaar niet meer via MyProximus, op nr 080080200 kunnen ze dat blijkbaar niet en op nr 1987 is het geen keuzemogelijkheid. Kan iemand van Proximus dat voor ons in orde maken ? Bij voorbaat dank.
Beste, Maanden geleden had ik een afspraak voor een installatie in onze nieuwbouwwoning, deze zou plaatsvinden op 1 april. Wegens alles wat er momenteel gebeurd heb ik vorige week contact opgenomen met de klantendienst met de vraag of dit nog kon doorgaan, toen is er mij gezegd dat enkel verhuzingen voor bestaande klanten nog kon doorgaan. Ik heb toen met de klantendienst afgesproken dat ze alles via de post zouden opsturen en ik alles zelf zou installeren en dat de lijn al gekend was in het systeem. Plots krijg ik vandaag een mail om een afspraak te maken zodat een technieker kan langskomen (ten vroegste 20 april!). Opnieuw gebeld met de klantendienst en die zeiden dat er voor een nieuwe installatie altijd een technieker moet langskomen en ze niks kunnen opsturen. Waarom het nu plots niet kan begrijp ik echt niet en daarom mijn vraag of het alsnog niet kan opgestuurd worden of een technieker sneller kan langskomen? Mijn vriendin moet telewerken en aangezien we 1 april verhuizen is h
Sinds een paar dagen heb ik dat mij uitgaande oproepen anoniem zijn heb de instellingen bekeken op mijn gsm en die staan op nummer weergeven heb ook de telefoon al paar keer opnieuw opgestart Weet iemand hoe je dit oplost ik heb een samsung s10 Mvg Glenn
Ik zit momenteel bij Scarlet die het netwerk en toestellen van Proximus gebruikt, maar ik zou graag overgaan naar Proximus zelf. Internet snelheid van Scarlet is niet wat ik verwacht had. Maar ik vroeg mij af of er nog een technicus moet langst komen aangezien ik al op het netwerk van Proximus zit en dat ik al een decoder en digibox heb van Proximus. Alvast Bedankt
Beste ik ben verhuisd had normaal afspraak op 2 april voor mijn proximus tv aan te sluiten maar door deze tijden al een hele tijd zonder tv Of i ternet te zitten en niet buiten te mogen gaat dit dan toch nog door? Wij hebben alle spullen al mvg
Ik heb een ander account waar ik beheerder bent maar kan al sinds een paar maanden niet meer inloggen op dat account… Bij proximus zelf zeggen ze dat het een technisch probleem is maar dit is al zeker 5 maanden zo… Kan iemand mij helpen met dit probleem? Met vriendelijke groeten, Jonas De Cock
Besten, Ik zie op MyProximus een telefoonverbruik “verbruik buiten bundel (nationaal)” van 153 minuten @ €3,58 op mijn vaste lijn? Geen flauw idee wat dat kan zijn temeer dat we in een gans jaar niet eens voor 153 minuten bellen! Ons verbruik binnen de bundel is voor de laatste maand 5 minuten. Heeft er hier iemand een antwoord op? Ik zou niet graag willen zien dat dit een soort “de sky is de limit” rekening wordt! Dank u voor enige input!
Hallo, Sinds enkele dagen (rond de quarantaine start) heb ik hogere en fluctuerende ping in videogames als League of Legends. Waar ik normaal rond 23 zit, zit ik nu rond 70 (maar voelt het aan als 100+). Minder leuk aangezien er niet veel anders te doen is met de huidige situatie (althans voor mij). Ligt dit aan Proximus of Riot Games? Speedtests geven me de normale resultaten : rond de 12 ping en 90 mb/s DL snelheid. Heb de router al gereset, alle info welkom. Mvg,
Hey, Heb verschillende keren mijn voicemail willen activeren, is belangrijk voor mijn job. Maar steeds lukt het niet.Weet dat ik 2u moet wachten, niks. Via support enkel link ontvangen voor de app maar de rest niks... Kan er mij iemand helpen? Dank u
Hallo, Ze vragen om mijn ouder decoder enzo terug te sturen, hier is het postkantoor gesloten en ik kan ook niet naar de dichtstbijzijnde winkel, maar ze tellen steeds extra betaling erbij als ik het niet op stuur. Wat nu?
Hallo allen, En hele tijd geleden is onze modem vervangen door een nieuwer model. Hierdoor zijn er ook twee nieuwe SSID’s bijgekomen. Nu is destijds er een ghost wi-fi SSID blijven hangen. Deze lijkt telkens 100% connectie te geven, maar je kan hier eigenlijk niet mee connecteren. Ook is deze SSID niet terug te vinden in het beheer (192.168.1.1) Hieronder een afbeelding, de tweede bovenste zijn de normale SSID’s die door de model uitgezonden worden. Diegene in het paars is de ghost die nergens terug te vinden is.https://i.gyazo.com/820b8bd39ca5a099518a117fbcba35a2.png Nu vroeg ik mij af hoe ik van die ghost kan verwijderen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.