Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik kan met een (klein) aantal website geen verbinding maken. In tabblad verschijnt volgende melding : Niet beveiligd / 192.168.1.1/login?event = Server Connect Dit zowel via wifi als vaste internetverbinding. Help ? vb : via gmail link naar krantenartikel Gazet v A geeft deze melding. Mijn zegt mij via via dat het iets te maken heeft met de ‘s’ in ‘https//’
een tijdje geleden had ik plots geen geluid meer,ik belde naar proximus en ik kreeg een nieuwe decorder toegestuurd en moest de oude terugsturen,maar plots had ik terug geluid,ik belde terug naar proximus en die zeiden me,breng de nieuwe terug naar het dichtsbijzijnde winkel,heb dit gedaan en heb daar ook een bewijsje van,nu plots krijg ik de factuur toegeschoteld met daarop nog eens de prijs van de nieuwe decorder,vind dat echt niet kunnen en ga dit ook niet betalen greetz
Hallo Wij zijn op 27 december in een nieuwbouw-appartement gaan wonen met Fiber to the Home. We hebben dan ook een Proximus Fiber abonnement. Alle apparaten (inclusief de TV-decoder) zijn via WiFi verbonden met het netwerk. Het gaat om twee laptops en twee iPhones, en verder dus nog 1 decoder. Er zitten geen apparaten tussen de modem en de laptops/telefoons (zoals Powerline-adapters, WiFi-boosters, etc.), maar wel een WiFi booster van Proximus zelf voor de TV, die door de technieker geïnstalleerd werd. Op de dag van installatie internetsnelheid getest op alle apparaten. Toen haalden we gemakkelijk snelheden van boven de 175 Mbps. In de weken daarna nam de snelheid progressief af, en haalden we meestal nog maximum 50 Mbps. Enkele keren de modem herstart in die eerste weken; dat zorgde meestal voor een korte ‘opflakkering’, waarna de snelheid opnieuw (en nog verder) afnam. Op zaterdag 14 maart hebben we telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Op dat moment haalden we nog s
Beste, Sinds enige tijd heb ik problemen met mijn voicemail, ik hoop dat ik via deze weg iemand vindt die me hierbij verder zou willen helpen. Wanneer iemand mij belt en ik niet kan opnemen, schakelt het door naar de voicemail en kunnen ze een bericht inspreken. Via het nummer 0475/15.12.30 krijg ik een sms’je “u hebt één nieuw bericht, bel 1230”. Wanneer ik dit nummer bel, kom ik niet uit op de voicemails die anderen hebben ingesproken, de enige mogelijkheid die ik krijg is het personaliseren van mijn voicemail (mijn naam inspreken etc.) Dit geldt ook voor de nummers 1969, 1230 en 0475/15.12.30, geen van de drie geeft me de mogelijkheid om mijn ontvangen voicemails te beluisteren.. Indien ik op mijn iPhone op het beginscherm ‘telefoon’ klik, en nadien op ‘voicemail’, krijg ik dit te zien (zie bijlage), geen mogelijkheid om een aanpassing te doen. Ik heb al op ‘bel voicemail’ geklikt, daar was het hetzelfde scenario als bij de andere nummers, ik kon men voicemails niet beluisteren. Ik
Sinds deze morgen, als ik even niets doe als mijn “homepage” in google chrome HLN.be openstaat, veranderd deze in ** Ik het heel sterk vermoeden dat hier is niet correct aan de hand is, hoe raakt van dit fenomeen terug af? Groetjes
Ik kan alle zenders opvragen zoals WTV TV Oost Bruzz AVS en nog veel meer toch staat TV Limburg er niet meer bij hoe komt dit ? Het is dus in de op aanvraag en dan regionale zenders.
Er worden op de site elke 2 weken 5 gratis on demand films beloofd, maar ik vind ze niet bij ons demand’
Beste, Mijn schoonvader (bijna 81 jaar, hartpatiënt, diabeet), ligt sinds 2 maanden in het ziekenhuis. Hij moest meerdere tenen en uiteindelijk zijn onderbeen laten amputeren. Hij had een GSM om ons te kunnen bellen, maar door verhuis van de ene naar de andere dienst, werd zijn GSM verloren/gestolen. Ik, zijn schoondochter, heb 2 weken geleden (15 maart) zijn simkaart geblokkeerd. Nu, na de amputatie van zijn onderbeen, hebben ze in het ziekenhuis zijn telefoon (weliswaar beschadigd) teruggevonden. Hij, superblij, maar hij kan niet meer bellen. Door de coronaproblematiek, mogen wij, zijn kinderen, niet op bezoek. Zijn alle winkels gesloten (lees: Proximus o.a.), waardoor we niet aan een nieuwe simkaart geraken. Ik belde gisteren (29 maart) met jullie diensten en kreeg te horen dat mijn schoonvader zelf aan de telefoon moest komen, of nog straffer, dat hij hiervoor zelf langs een Proximus winkel moest gaan, …. (allemaal gesloten) !!!! Ik weet van de GDPR, maar in dit geval, is deze tele
Goeiemorgen. Ik heb sinds dit weekend een Samsung Galaxy S10 5G gekocht. Niet perse om de 5G module maar voor de grotere batterij en diepte camera. Maar nu is men vraag wel natuurlijk, is er een mogelijkheid om al eens 5g te helpen mee testen of proberen of heeft dat nog geen nut. Want uiteindelijk kan je dit toestel niet officieel kopen hier in België dus de gepaste software ervoor op dit toestel is er ook niet waardoor ik geen Volte gaan gebruiken. Of zou het helpen met software van Vodafone te flashen op dit toestel ?Mvg Bart
Hallo, Hoe geraak ik van deze optie af? Oproepen - Premium/Bizz Club. Alstublieft .
Ik heb op 20 maart een samsung s20+ online besteld maar tot op heden nog levering ontvangen. webshopnr R4WEBSHOP00711646 Zijn nu al 10 dagen verder en heb reeds de factuur in de bus gekregen. Graag seintje.
woensdag staat op pickx anders dan op de website van vijf, ol veronderstel dat de website van vijf correct is Hierbij een schermopname van vijf en van pickx
Hallo, wordt het gratis bellen tijdens de piekuren verlengd?
Wij hadden 2 tv’s besteld op dinsdag, en de leverdatum op gisteren vrijdag ingesteld. Tot onze grote verbazing heeft Black tot op heden nog steeds niets geleverd! Als ik dan vraag aan Proximus of zij iets kunnen te weten komen, vragen ze de bestelnummer, en daar blijft het bij. Geen antwoord of dergelijks. De bestelling is nochtans wel al betaald. Vreemde situatie! Zo behandel je toch geen jarenlange klanten!
Had één dag geleden een bestelling geplaatst voor een abonnement, had toen een bevestigingsmail ontvangen met de instructie dat ik een leesbaar kopie van mijn identiteitskaart moest doorsturen naar docs@proximus.com, als ik deze mail verstuur krijg ik: “Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen: docs@proximus.com (docs@proximus.com)Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder. “ Kan iemand mij verderhelpen? Bedankt.
tv opties kan ik niet veranderen in de my proximus app, ook online niet krijg de boodschap: Uw bestelling is in behandeling Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
wij merken dat de TV gids voor alle posten niet overeenkomt met de werkelijkheid. Als je een programma selecteert dat via de TV gids al een tijdje bezig is, dan zie je steeds nog een heel stuk van het vorige programma. Alles heeft precies een verschuiving van 10 à 15 min. tgo de TV gids... Iemand een idee wat er gaande kan zijn?
Beste Kan je ondertussen een gehuurde film verder kijken via de app op tablet of via my proximus tv? Vriendelijke groeten
Beste Als ik een serie heb opgenomen (bv. The killing) en een jaar daarna wordt deze serie opnieuw uitgezonden, wordt de serie opnieuw opgenomen! Je ziet enkel de volgende geplande opname en je kan de serieopname niet annuleren. Hoe kuis je de geplande opnames uit het verleden op. Decoder is al gereset… met vriendelijke groet Ludo
Zonet een opgenomen film willen bekijken op de Mac en dan maar gestopt met kijken. Het laatste half uur voortdurend (zowat om de minuut) aan het opladen met een rode cirkel en na een 7-tal seconden een compleet onscherp beeld. Na een 15-tal dergelijke onderbrekingen dan maar gestopt met kijken en geprobeerd opnieuw de film in te laden en door te spoelen naar de laatste 30 minuten maar ook dat lukt niet gezien Pickx eerst de volledige film lijkt terug in te laden en dus zit je te wachten en te wachten… Prima bezig Proximus!
Beste, Ik ben al jaren klant bij Proximus, zeer tevreden. Enige probleem is dat ik geen fiber heb nog waar ik woon. Er is wel fiber letterlijk ~200m ver van mijn huis/straat. Ik zit al langer dan een jaar te wachten en te hopen dat het gaat komen maar jammer genoeg niet. Ik heb een Maxi abonnement denk ik, Internet (100mbps en 15mbps) met TV decoder. Wat nog jammer is dat ik al 2 jaar niet meer dan 75mbps kan krijgen, vroeger was het 90mbps. Nu is het tussen 60-75mbps en dit begint een probleem te worden voor mij omdat ik een gamer ben. Kan ik op ene of andere manier weten wanneer ik in mijn straat een fiber zal hebben? Mvg
Ik zit nu al 3 dagen zonder internet en tv en met die Corona periode kan ik thuis niets doen. Echt teleurgesteld gesteld in Proximus want iedere keer ik bel hoor ik verschillende verhalen van de klantendienst, iedere keer dat ze zeggen dat opgelost is zit ik nog altijd met zelfde probleem. Is al de derde keer dat ik problemen heb met Proximus. Wat moet ik nu doen zonder tv en internet. Blijf maar duren.
Ik wil een iPhone 8 kopen met een S abonnement. Als ik alleen abonnement kies, wordt het abonnement 12.99 door de webpromo. Als ik smartphone met abonnement kies, wordt het abonnement 15.99 per maand. Is de webpromo dan niet van toepassing? Ik zie dat een telefoon en een apart abonnement van 13 euro uitkomt op 851 euro voor 24 maanden. De twee varianten met dataphone kosten hetzelfde: 49 (telefoon) + 16/pm (abonnement) + 20 /pm (dataphone 2GB) = 914 euro 289 (telefoon) + 16/pm (abonnement) + 10 /pm (dataphone 1GB) = 914 euro Klopt mijn conclusie dat de 20 euro pm dataphone abonnementen alleen interessant zijn als ik geïnteresseerd ben in 2GB extra voor 63 euro in 24 maanden (=2.62 per maand)? Zo niet, zou ik dan niet beter gewoon voor een GSM en een apart 13 euro abonnement kiezen? Of is er een ander voordeel van dataphone dat ik over het hoofd zie? Bedankt voor jullie reactie
Sinds 4 a 5 weken heb ik problemen met opgenomen programma’s, kan ze niet afspelen en verdwijnen zomaar. .18 dagen geleden zijn er 2 techniekers langs geweest. De eerste heeft de router vervangen en de tweede heeft aan de instellingen bezig geweest. Met als gevolg dat ik al de opnames kwijt was. Via het forum heeft iemand geholpen zodat ik een deel van de opnames terug had. Maar van die opnames kon ik er een heel deel niet bekijken en verdwenen ze weer. Veder werden mij serie opnames niet opgenomen en geprogrammeerde programma’s af en toe niet. Nukrijg ik bij een programma dat ik gisteren opgenomen heb de zelfde fout boodschap als 4 weken terug ,opname is niet beschikbaar probeer later weer, maar later is nooit. Kan nu eindelijk iemand zeggen wat ik kan doen want ik vind dit niet meer leuk. Groeten eddy
M’n cloud valt na circa 1 minuut uit op m’n beide iPads.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.