Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb al heel de dag problemen om digitale tv te zien . Ik heb de decoder en modem al verschillende keren aan en uit gezet . De WiFi werkt wel . Blijft foutmelding geven . Ik heb regelmatig problemen met de decoder . Kan toch niet normaal zijn . Wat zou er kunnen schelen ?
Beste Ik heb al even dat ik bepaalde nummers niet kan bellen. Ik heb een iPhone 8 en ondervind problemen bij het bellen van bepaalde nummers. Als ik deze bel gaat de telefoon niet over en slaat de oproep direct af. Dit is niet bij alle nummers zo en is ook niet constant voor die nummers waar ik soms problemen mee heb. Zo kan ik die de ene keer wel bellen en de andere keer niet.Er staan geen nummers geblokkeerd en zij kunnen mij wel bellen. Het vreemde is dat dit dus met momenten is, en met verschillende nummers soms wel of soms niet.Voor zover ik weet zitten al die personen wel bij Proximus. Hopelijk iemand die kan helpen … Alvast bedankt!
Ik kan plots nog enkel de volumeknop van proximus afstansbediening bedienen. Heb al verschillende keren alles terug gedaan om het kastje terug unuverseel te maken, niets helpt, graag jullie hulp
Afstandsbediening is defect. Geen enkele van de knoppen werkt nog.Ik heb reeds alle stappen doorlopen:batterijen vervangen decoder opnieuw opstarten reset van de afstandsbedieningIs het mogelijk ons snel een nieuwe afstandsbediening te bezorgen aub?
Na overzetten van mijn proximus abonnement via mijn werkgever naar een prepaid op mijn eigen naam kon ik wel registreren via de eID. Daarna kon ik geld opladen op mijn pay en go. Echter, er wordt geen netwerkverbinding gemaakt. Ik kreeg eerder wel een SMS dat ik mijn kaart moest aktiveren op 1911 maar ik kan geen connectie maken daar ik momenteel in het buitenland verblijf. Is er een andere manier om dit op te lossen?
Ik kan mijn iPhone 13 pro Max niet bestellen ik ben al klant bij jullie met abo met smartphone . Het geeft steeds melding dat het niet compatibel is met mijn abonement als ik deze wil bestellen .
Gisteren met een operator mijn pack aangepast ,kwam aan bedrag van 150 euro !Vandaag zie ik dat er niets veranderd is en een andere operator doet hetzelfde en komt aan 188 euro ?! Website veranderd sinds gisterenmiddag, promo s die erop stonden zijn weg en hupla bijna 40 euro meer ?? Geschenken aan f kortingen krijg je niet want je bent geen nieuwe klant ook al heb je uw pack volledig geüpdatet met 3 gsm abo s en ben je al zolang klant! Dan krijg je een korting van 15 euro gespreid over 3 maanden ? Is dit om te lachen ?!?doordat iemand van jullie gisteren een fout maakte betaal ik vandaag bijna 40 euro meer !! Thx
Op 3 november drukte iemand bij Proximus op de verkeerde knop, en werd bij mij thuis de vaste telefoonlijn gedesactiveerd, alsook de internetverbinding. Dat is handig, wanneer je constant moet telewerken.Wat daarop volgde is ronduit hallucinant te noemen. Uiteraard kon die fout niet zomaar direct worden rechtgezet, nee, daar moest een technieker voor langskomen en intussen was mijn vast nummer (dat ik al meer dan 20 jaar heb) ook blijkbaar al uitgereikt aan een andere klant. Er werd mij een afspraak voorgesteld voor 19 november. Ik was daar uiteraard niet mee akkoord, omdat ik mijn telefoon en internetverbinding nodig heb voor mijn werk en niet 2 weken kan zitten wachten tot Proximus zijn fout herstelt. Na verschillende keren telefonisch te hebben moeten aandringen op een vervroeging van de afspraak, werd dan uiteindelijk voorgesteld om op 9 november iemand langs te sturen. Op die dag kwam er effectief een technieker langs bij me thuis, alleen had die compleet verkeerde instructies mee
Ik kreeg een mail om mijn WHOIS gegevens up te daten, ik ben verhuisd.de link (www.myproximus.be)de mail werkt niet hier de link in de mail----To review and update your WHOIS contact information, please log into our management interface here.---dit is de responce
Beste Proximus,Op 29/11 tekende ik in voor een flex abonnement. De Black Friday actie met 99 euro cashback op de laptop haalde mij over de streep om van provider te veranderen. Nu moet je op de site van myactions de bestelbon of factuur (ik kreeg geen factuur) uploaden. De besteldatum die daar op staat is het bewijs of je al dan niet in aanmerking komt voor de terugbetaling. Dit staat zo in de voorwaarden waar je akkoord mee moet gaan. Ik tekende in op 29/11, ik betaalde op 29/11 en toch zetten jullie 30/11 als besteldatum op de bestelbon?? Is dit een trucje om nieuwe klanten op te lichten? Ik had graag een correcte factuur/bestelbon van jullie ontvangen zodat ze niet moeilijk kunnen doen over de cashback. Ik stuurde reeds een e-mail maar kreeg jammer genoeg nog geen antwoord. mvg
Dag iedereen, Mijn kennis met betrekking tot netwerken en dergelijke is uitermate beperkt. De laatste dagen heb ik vruchteloos geprobeerd om een Wifi - mesh netwerk te installeren achter mijn Proximus BBox V3. Ik heb hiervoor een Asus Zenwifi XT8 (x2) aangekocht. Kan iemand mij helpen? Ik overloop even de stappen die ik gevolgd heb: - Ik heb 1x XT8 - unit met een UTP kabel verbonden aan mijn BBox (WAN-poort CT8 naar Rode WAN-poort vd BBOX)- Via de ASUS app volgde ik de stappen om het systeem te installeren. Het netwerk werd gecreëerd maar ik krijg geen internetverbinding. Vervolgens volgde ik de stappen op de proximus website: - Via het IP-adres van mijn router logde ik via mijn browser in op de router om de nodige aanpassingen te doen- Bij advanced settings -> Lan -> Lan IP gaf ik het IP adres in dat voorgesteld werd op de proximus website (192.168.2.1)- Bij advanced settings -> Lan -> DHCP Server activeerde ik de DHCP server door een vinkje te zetten bij "enable DHCP Serv
Op de nieuwe interface kan ik geen mappen toevoegen onder Inbox of Verzonden .Normaal als je klikt met de rechter muisknop op inbox verschijnt een kader waarin je een keuze kan maken.Nu verschijnt er niets.Iemand een oplossing?
Af en toe loopt mijn tv decoder vast. Na een manuele heropstart is dit terug voor even goed.. De hard reset uitgevoerd, maar geen oplossing!
Eerst even wat er bij de pickx app staat in de Google store:“Als Epic Combo Light klant kan je: · De 20 populairste zenders bekijken (live of uitgesteld tot 7 dagen) op alle netwerken in België en de Europese Unie· De tv-gids raadplegen· Je tv-content afspelen op het tv-scherm via Chromecast”Let vooral op de zin in het rood. Dat probeer ik nu al een jaar,ja 1jaar ,onnozelaar die ik ben. Verschillen de emails gestuurd naar mobile.applications@proximus.com ,maar antwoorden,laat staan oplossingen geven ze niet. Via de app feedback geven haalt ook niets uit. Via dit forum geen enkele oplossing. Ja een korting gekregen voor 12 maand wegens trouwe klant maar daarmee is het probleem niet opgelost. Via telefoon geen oplossing. Laatste keer ging er een expert terugbellen maar dit is al maanden dat ik daar op wacht. Ook is er maanden geleden met veel poeha hier aangekondigd dat er een Andoidtv app zou komen wegen de vele reacties via de ideeën bus. Een app voor het dure appel platform is er on
Beste,Ik heb 29/11 een iPhone 13 256 GB besteld. Gisteren kreeg ik van proximus bericht dat het geleverd zou worden, maar dit is niet gebeurd. Ook kreeg ik nog geen mail van bpost om te bevestigen dat zijn de gsm ontvangen had. Als ik de bestelling nakijk staat er al 3 dagen dat het pakje klaargemaakt wordt.Kan nagekeken worden wat er aan de hand is met deze bestelling? Bestelnummer is R4WEBSHOP012600333. Mvg,Margot
Voor een bedrijf gelijk Proximus duurt het tergend lang eer er een Picks-app komt voor smart-tv’s.Zal hij er ooit komen en hoe lang zou dit nog duren?Ik begrijp niet dat ze een app maken voor op hardware apparaten zoals iPhone, iPad en Apple TV maar voor een smart-tv die Android of Google ondersteund komt dit niet uit terwijl hun laatste decoder van Proximus een decoder is met Android erop. Proximus maak daar eens werk van want jullie Android decoder met een smart-tv is een echte kl….terij, je hebt een dozijn aan afstandsbedieningen nodig om te kunnen kijken naar TV het kan simpeler!
Bij het verzenden van mails naar skynet.be adressen komt er soms een NDR dat de mails geblokkeerd worden door DMARC (5.7.1). De mails zelf zijn in orde en verzenden wel naar andere providers.Welke dienst kan nagaan welke redenen er zijn dat (bepaalde) mails falen? De telefonische support kon ons niet direct helpen.
Hallo,na jaren sukkelen van geen ontvangst in huis dan uiteindelijk toch maar beslist een nieuwe Samsung telefoon te bestellen, zijnde de Galaxy Z Flip 3 (256GB). aangezien de 256GB versie niet beschikbaar is deze maar bij Coolblue besteld.VoWifi weigert echter wel te werken :( Al even met een vriendelijke persoon van de helpdesk gebeld, maar dat heeft weinig geholpen tot nu.Bij nadere inspectie staat op de handleiding voor VoWifi er expliciet bij vermeld dat het toestel een BELUX variant moet zijn? (ik kan me vergissen, maar een paar weken geleden stond dat er toch niet bij?) Het toestel dat ik van coolblue gekregen heb is dat echter niet :(Kan iemand van Proximus nakijken of VoWifi aan staat voor mijn nummer? En/of bevestigen dat de versie die ik heb gewoon niet werkt en het toestel dan alleen via Proximus kan aangekocht worden?mijn tel-nr staat in mijn account ingevuld. (klantennr ken ik niet, abonnement loopt via werkgever) Alvast bedankt
Hallo, ik had m'n wifi booster heropgestart en sindsdien loopt m'n geluid niet syncroon met het beeld en dit bij netflix en opnames, bij live tv is het wel correct. Ik heb een andriod decoder en had vroeger een v5. Heb een samsung tv sinds 2016 nieuw, met een ingebouwde geluidsinstallatie. Kan updates het probleem oplossen? Hoe kan je dit doen? Ken Mijn lijnnummer is 059278333
BesteIk kom net van een telefoon gesprek waar één van de klantenservice mederwerkers van proximus gewoon heeft opgehangen op mij midden in het gesprek. Ik snap dat je als mens niet alles weet en kan zeggen van “ik weet dat niet, ik verwijs u wel door naar mijn collega” maar wat ik daarnet heb meegemaakt heb ik nog nooit eerder gehad. Jullie slagen blijkbaar voor kwaliteitsredenen het gesprek toch op dus luister het maar opnieuw. Jullie moeten dit dringend gaan aanpassen.Oké nu dat we afzijn van dat heb ik nog een 2-tal vragen:Ik heb 192.168.1.1 gechekt en alles bleek normaal te zijn maar ik denk dat ik niet kan verbinden met 5.0Ghz en dus telkens verbind met 2.4Ghz, moet misschien de Bbox veranderd worden? Deze laatste week valt de wifi af en toe uit op mijn laptop voor een korte periode is hier een reden voor? (ik heb een ethernet kabel gebruikt en zie geen verschil, het kan ook niet aan mijn laptop liggen want ik heb ze nog recent gekocht)mvg
Een goede twee maand geleden kregen wij een brief in onze brievenbus met de melding dat Fiber beschikbaar was in onze straat en dat wij dit zo snel mogelijk moesten doen aangezien de oude kabel zou verdwijnen (geen vrijwillige keuze dus...). Wij hebben hier onmiddellijk een afspraak voor ingepland en op 26 oktober zouden ze bij ons langskomen om dit in orde te brengen. Op 26 oktober waren de mannen gekomen, eerst leek alles in orde te komen. Maar op het einde bleek dat er plots geen mogelijkheid was omdat er geen signaal van buiten naar binnen kwam. Ze vertelden ons dat ze naar de kabels (van op straat) moesten komen kijken en dat ze vervolgens ons weer gingen contacteren om de installatie te vervolledigen. Na weken niets van hen gehoord te hebben, heb ik op eigen initiatief contact opgezocht met de klantendienst. Dit was 3 weken na de installatie (op 17 november). Daar ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en hebben ze mij meerdere malen doorverbonden met verschillende diensten.
Tegenwoordig zijn alle Pickx Mix NL-zenders ook via de website en app van Pickx live te bekijken. Dat is geleidelijk gebeurd tesamen met de activatie van TV Replay op een aantal zenders van Pickx Mix NL.Dit zijn de Pickx Mix NL-zenders die nog geen TV Replay hebben via de Pickx-website en app:BBC First BBC Entertainment FOX Investigation Discovery Discovery Science Nat Geo Wild NL Mezzo Live HD: De TV-dienst was hiermee bezig, maar dit is nog niet in orde. De TV Replay op Mezzo Live HD werd zelfs aangekondigd in april van dit jaar: Bekijk ‘Carmen’ van Bizet in de New York Metropolitan Opera op 9 april om 21u op Mezzo Live (zender 151) of waar je ook bent via Pickx.be of de Proximus Pickx-app. Via TV Replay bekijk je het programma tot 36 uur later en via de site of de app tot 7 dagen later wanneer jij wil!https://www.proximus.be/pickx/nl/2130766/mezzo-tv-brengt-gekende-opera-en-jazzconcerten-naar-je-huiskamerOok ging TV Replay beschikbaar komen op de basiszenders MTV NL, MTV FR, RTL Tel
Sinds kort wordt mij wekelijks 4,99 euro + BTW aangerekend door het bedrijf Fugeforge. Ik heb dit abonnement nooit aangegaan.Wat heb ik ondertussen al gedaan?Geprobeerd om het abonement op te zeggen via Fugeforge. In de sms zat een link. Via deze link heb ik het abonnement opgezegd. Ik heb via SMS een bericht teruggekregen (zij het wel in het Frans… terwijl wij Nederlandstalig zijn. Ik heb klacht ingediend bij de overheid tegen deze firma en frauduleuze praktijken Ik heb via de website van Proximus betalende nummers geblokkeerd.Ik wil er nu zeker van zijn dat deze 4,99 euro per week zeker niet meer aangerekend wordt op onze Proximus factuur die blijkbaar door het bedrijf Fuzeforge wordt doorbelast. Dit is een dubieus bedrijf (als ik naar alle reacties op internet kijk en naar jullie klachtenpagina) Dus vandaar de concrete vraag: hoe krijgen we onze kosten vergoed en vooral heb ik het nodige gedaan om alle betalende nummers te blokkeren? Ik heb immers gemerkt dat ze via een 8220 nummer
Geregeld heb ik het probleem dat een kanaal wel beeld geeft maar geen geluid. Herstart ik dan de decoder dan is dat geluid er plots wel.Een ander probleem is dat wanneer ik Tv aan het kijken ben er plots een grijze balk op mijn scherm komt die samengesteld is uit blokjes. De grijze balk neemt de ganse breedte van het toestel in beslag alsook een derde van de hoogte. De balk blijft slechts kort in zicht en daarna gaat het beeld gewoon verder.Wat is hiervan de reden?
Hallo,Ik heb steeds een haperend tv beeld boven op onze slaapkamer. Beneden hebben we dit probleem niet en nog nooit gehad. Boven is er ook een wifi booster geïnstalleerd (staat niet in een kast, maar in open ruimte en ook in de slaapkamer). Het probleem raakt niet opgelost. Ik heb alles al meerdere keren gereset of opnieuw ingesteld. Wat kan ik doen want is wel vervelend.Bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.