Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Heeft er nog iemand de laatste maand last van traag en onstabiel internet? Ik heb zogezegd een internet maxi abonnement, maar vandaag werd ik zelfs uit een microsoft teams online meeting gegooid en kon ik niet meer inloggen omdat mijn internet blijkbaar zo traag en onstabiel was. En dat is niet de eerste keer de laatste weken. Behoorlijk irritant als je van thuis uit moet werken. Mijn pc is via een lan-kabel aangesloten op de modem, dus het kan al geen wifi-probleem zijn. Enige suggesties?
Internet valt soms weg op pc en ook op iPad, op pc gebeurd het soms 2 à 3 maal per dag, soms niet en het gebeurd steeds als ik een nieuwe pagina open. Dan is er geen enkele wifi signaal te bespeuren. Dan neem ik mijn iPhone en via een mobiele hotspot kan ik met 4g terug internet hebben. Op het moment dat ik dan verbinding zoek met het mobiele internet, dan komt de wifi ook ineens op het scherm en dan verbind deze terug automatisch. De lichtjes op de Modem blijven branden en heb ik al gereset en alles. Problemen zijn begonnen nadat ik de tool voor het slimme internet heb geactiveerd.Modem is een b-box 3
Ik heb nog een gsm model Angela Merkel. Ben nu uit aan ‘t kijken naar een smartphone. Ben dus een leek in die materie… Heb router etc voor TV maar alles van Telenet. Wat heb ik, buiten een smartphone nog nodig om met dat ding te kunnen bellen en af en toe op het web te gaan. Ik bel niet veel en heb dus een pay&go kaart bij Proximus. Een pay&go+ lijkt me dus interessant te zijn. Maar heb ik dus nog andere apparatuur nodig ? Dank u.
Ik overweeg een wifi booster van Proximus te huren om daarop een TV-decoder van Proximus aan te sluiten. De kamer waar de TV staat, heeft immers geen ethernetpoort. Ik wil daarbij ook een Powerline installeren om via ethernet op de 2 verdiepingen (op elke verdieping 1 powerline-toestel) te kunnen surfen. Mijn vraag is nu: gaan beide systemen (booster en pow erline) elkaar niet verstoren? Volgens dit forum is dat wel het geval met de Devolo Magic powerline (problemen met de TV-decoder). Kan iemand mij advies hierin geven? Alvast bedankt.
Beste, Ik heb reeds 3x gebeld naar de Proximus klantendienst en ik heb steeds gevraagd achter een overnamedocument voor internet. Echter 3x kreeg ik het overnamedocument voor telefoon door, ondanks dat ik steeds klaar en duidelijk vermeld heb, dat het over internet gaat. Volgens mij zijn dat toch echt twee verschillende overnamedocumenten? Kan iemand binnen Proximus mij het correcte overname document even doorsturen? Via de klantendienst via telefoon is het dus al 3x mislukt dus vandaar dat ik het even via dit forum aanvraag Groeten.
Hi, Door het thuiswerken de laatste weken, heb ik ondervonden dat mijn conference calls niet zo goed verlopen: vaak storing. Ik hoor ze perfect maar mij horen ze niet zo goed. Speedtest via Ethernet: Down: 81Mbps Upload: 19Mbps Is het mogelijk om Apply Best Speed profile toe te passen, om dit eventueel dynamisch te verhogen naar een hoger profiel 100/20 Alvast bedankt. Groetjes,
‘k probeerde als leerkracht het programma Zoom (voor online meeting) te gebruiken met een 15-tal cursisten. Bij het delen van het scherm komt mijn handeling telkens met vertraging t.o.v. de gesproken tekst. ‘k heb het zelfde ondervonden bij het gebruik van Live via Smartschool. Omgekeerd is dit niet het geval. Wanneer ik zelf een meeting volg. Kan dit te wijten zijn aan een te trage internet-verbinding? Heb Maxi-abonnement. Kan ik dit zelf op één of ander manier testen? Misschien los daarvan, hebben we hier ook regelmatig problemen met WIFI.
Beste Enkele maanden geleden ben ik overgestapt van Telenet naar jullie. Ik kreeg toen 6 maanden gratis fiber internet. ik moest die echter stop zetten na deze termijn om hiervoor dus niet extra te betalen. maar ik kan nergens terug vinden waar ik dit kan stopzetten en een e-mail adres kan ik ook niet terug vinden. vandaar mijn poging hier... hopelijk kan u mij verder helpen alvast bedankt wendy
Welke selectie moet ik kiezen op my Proximus, om mijn pay&go+ sim kaart te registreren zodat deze werkt met de tk gps tracker als bestaande klant? Moet ik deze onder familielid registreren?
gisteren was ik de serie MacGyver aan het bekijken, de info bij de afleveringen staan verkeerd, waarschijnlijk heeft ZES ze verkeerd doorgegeven, komt niet overeen met de aflevering, maar door dit feit is er aflevering niet opgenomen, want de aflevering stond er zogezegd al op met natuurlijk een andere aflevering er aan gekoppeld. Ik mis een dubbel aflevering die geprogrammeerd stond op 23 maart om 16.25 op ZES, mijn vraag was of die er niet kan opgezet worden, de andere staan erop wel met verkeerde uitleg maar dit is niet zo erg, zal wel niet aan jullie liggen maar aan ZES zelf. hopelijk kan iemand me maandag helpen voor die ene aflevering
Mijn oude simkaart werkt niet meer, en ze hebben een nieuwe omgestuurd 1 week geleden , nieuwe simkaart met behoud van nummer, in de gsm gestoken en het werkt niet. Ik kan niet meer bellen en gebeld worden, al een ganse week. Al meerdere keren naar proximus gebeld en altijd krijg ik dezelfde uitleg, wij gaan het activeren en binnen maximum 2 uren is het in orde. Nu 5 dagen later is het nog steeds niet in orde, ze weten precies zelf niet wat ze moeten doen, serieus, vind ik geen goede service ze, vandaag teruggebeld en uitleg gekregen dat dit door een andere dienst wordt gedaan maar niet op zondag dus bel morgen eens terug! Ik heb deze dienst al meermaals aan de lijn gehad en die zeiden dat het vandaag in orde ging aijn want dat ze het handmatig gingen activeren. Ik ben echt teleurgesteld in de service, abonnement maandelijks betalen maar al een week niet kunnen bellen en het gevoel hebben dat ze niet willen of kunnen helpen.
- Decoder opeens vast. - Hard reset ( stroom ontkoppeld 1 minuut start up) Even geduld software wordt geladen - Resultaat: Licht blauw scherm - Decoder factory reset - Schakelaar op nul, Reset ingedrukt 1 minuut en gelijktijdig schakelaar 0-1 Even geduld software wordt geladen - Resultaat: Licht blauw scherm.
Beste, Mijn schoonouders hebben een basis station van een twist 304 die onlangs kapot gegaan is. Ik overweeg om voor hun de Twist 392 aan te kopen. Kan ik hierop de extra handset van de Twist 304 op aansluiten? Alvast bedankt, Chris.
Als ik nu zo’n lekker ouderwetse retrotelefoon (met een draaischijf, dus) koop, is die dan bruikbaar met een BBox? Of dient die dan enkel voor versiering? Een voorbeeld van een wel heel érg retromodel is de “Profoon D-SIGN GRAHAM Retro telefoon” (maar er zijn er nog vele andere). Er staat bij de beschrijving van diverse modellen al eens een opmerking in de zin van “Huistelefoon geschikt voor een Belgische en Nederlandse telefoonaansluiting.” Als dat dan de ouderwetse analoge aansluiting betekent, dan is dat weliswaar niet helemáál gelogen, maar ook niet echt meer geldig.
Op de website van Proximus is er sprake van een abonnement ‘Norton Security 5’. Momenteel heb ik een Norton 360-abonnement. Gaat dit over hetzelfde of zijn er verschillen tussen deze twee (behalve de prijs)? Op de website van Norton is er geen sprake meer van Norton Security (doorverwijzing naar Norton 360). Ik zou willen weten of ik alle functionaliteiten kan behouden van mijn huidig abonnement, als ik overschakel naar de dienst dat Proximus aanbiedt?
emails toe komen en zo verdwijnen .
Schone nieuwsbrief in mijn mailbox vandaag! Moest Pickx deftig werken op een PC, dan zou ik heel wat minder problemen hebben terwijl de rest naar tv kijkt!!!!
Herbekijken niet mogelijk via VRTnu voor serie Innocent op één. (aflevering van do 2/4/2020). Hoe komt dat, waarom vind ik deze serie niet terug op VRTnu onder de categorie “series”? en waarom kan ik ook niet gewoon herbekijken zoals met de meeste andere series op één?
Ik heb een update van My Proximus app uitgevoerd op mijn tablet Samsung GT-P5200 Android 4.4.2 doch wanneer ik deze nu wens te openen krijg ik steeds de melding : Mu proximus is gestopt. Tevens heb ik ook geen toegang meer tot Proximus Public WIFI, er wordt dan steeds een identiteit en wachtwoord gevraagd. Kan u mij met deze problemen helpen
Ik heb op mijn iPhone Proximus Public WiFi geïnstalleerd. Wat bleek? Mijn WiFi 2.4 en 5 Ghz waren verdwenen en vervangen door een WiFi die de username van de MyProximus app draagt. Ik moest ook het paswoord van de WiFi op alle apparaten in huis veranderen. Dit paswoord is het paswoord van mij login op de MyProximus app. Allemaal geen probleem, maar een van de drie tv’s werkt met een WiFi Bridge Single. Die functioneert niet meer: WiFi is niet groen. Als ik op WPS druk, pinkt hij gedurende een tiental seconden (geel), om daarna rood te worden. Ik heb dan ook geen signaal op deze tv. Moet ik iets wijzigen aan deze Bridge en hoe raak ik erin?
Tot begin vorige week had ik 2 Fifi adressen een eindigen op A3 en een eindigen op A5. Plots heb ik maar een adres eindigen op A3. Wat is hiervan de reden?
Ik heb zowel toestellen op de 2,4 als op 5 frequentie. Maar ik heb, om mijn Sonos vlekkeloos te laten spelen, en een betere verbinding te hebben in de woonkamer, een tp link geplaatst. (Mijn modem staat in mijn bureau met zwakke verbinding in de woonkamer tot gevolg). Deze verbinding heb ik een andere naam gegeven omdat mijn Sonos voortdurend problemen gaf als ik de tp link verbinding dezelfde naam gaf als de bestaande 2,4. Kortom, ik heb dus volgende netwerken in huis : WiFi 2,4-xxxx - WiFi 2,4-abcd(de tp link) en WiFi 5,0-xxxx. Hoe moet dat dan als ik smart wifi activeer ?
Dag Proximus, Jullie hebben nu reeds geruime tijd het gedrocht Pickx op ons losgelaten. Moet kunnen, maar ik kan na al die (veel te lange) tijd nog steeds niet deftig kijken naar tv op mijn pc (desktop!) Om de 5 voet hangt dat spel, en moet ik een complete reload doen van gans dat Pickx-gedoe om 5 voet langer te kunnen kijken! Ik heb afgelopen weekend naar 6 afleveringen (non-stop) van Expeditie Robinson gekeken op de site van Vier. Guess what? Geen enkele keer werd de streaming onderbroken! Het wordt dringend tijd dat jullie eens redelijk werk maken van jullie product! En dan ook nog willen deel uitmaken van wat een Vlaamse Netflix moet worden? Met hetgeen jullie op de pc-gebruikers loslaten, mag ik ernstig aannemen dat jullie een grap maakten? Groet, fic.
Ik heb een eigen router achter de bbox staan, verbonden met PPPoE. Ik probeer nu een paar dingen te port forwarden maar ik vroeg me af of ik deze ook moet instellen op de firewall van de bbox ?
Geachte, Ik kan al dagen lang mijn gsm app niet meer gebruiken om mijn verbruik te controleren dagen lang is die app aan het laden.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.