Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Het ei van Charlotte wenst u een zonnig paasfeest
Mijn Sony smart TV kan plots geen verbinding met het internet meer maken. Hij is via Wifi en LAN verbonden met mijn rouiter maar heb dus geen internet. Met mijn laptop en smartphone werkt alles perfect.
hoe zit het nu met dat cloud probleem, dat beloofd was om half maart opgelost te zijn ? we kunnen nog altijd niet de soft downloaden, de login flikkert nog altijd .. dat duurd nu toch al lang… en nog steeds geen oplossing ? verwonderlijk voor zo een it bedrijf… groeten Guy
Beste Ik zou een nieuwe gsm nodig hebben . Wij gingen een afspraak maken in de winkel maar we weten niet of wij oostende of brugge binnenmogen daarvoor .Weet u meer of niet ? Mvg.
Eerst maakt proximus het hoofd van hun klanten zot door ze 14 dagen gratis movies en series aan te bieden , maar nu dat de coronamaatregelen verlengd zijn en je wil movues en series verder bekijken passeer dan maar eerst langs de kassa de rekening zal je daar aangeboden worddn , goe bezig proximus
Hallo Privaat ben ik klant bij Proximus met een vaste lijn , één GSM nummer en bizz pack Internet (derde betalende via mijn werkgever). Aangezien ik mijn werkgever verlaten heb, wens ik mijn GSM nummer te behouden en over te boeken naar mijn privaat pack. Mijn werkgever heeft mij een Pay & Go kaart bezorgd en aangeraden om een Proximus shop te bezoeken om overdracht te realiseren. Doordat alle shops gesloten zijn , is dit momenteel niet mogelijk (Covid). Ik heb mijn P&G en nummer geïdentificeerd via mijn e-ID. Vragen : Ik wens mijn P&G te wijzigen en toe te voegen aan mijn prive account . Ik wens mijn bizz-Internet (derde betalende) om te zetten naar mijn prive account (ik heb getekend schrijven van mijn werkgever om ADSL om te zetten naar mijn prive account. Ik wens mijn prive pakket om te zetten naar optimaal pakket (eventueel Proximus TV inbegrepen). Kan commerciële dienst mij contacteren en helpen aub ? Hoogachten Johannes Jacobs
Beste Ik heb al contact gehad met iemand op Facebook van Proximus. Hij zag geen probleem en vond het raar. Hij heeft na de problemen op de klantendienst (gisteren) niet meer gereageerd en wend ik me dus eens naar dit forum. In de hoop dit probleem op te lossen. Het internet is de laatste 5-6 weken zeer traag met momenten. Zonder enige reden. We komen met momenten ongeveer aan 1-2 Mbps. Soms zitten we op 5-6 Mbps. Er is geen grote gebruiker, dus dat is het probleem niet. Want zelfs als er maar 1 gebruiker is (+TV) komt hij aan deze snelheden. Dit is zo op ieder apparaat. Terwijl de gegarandeerde maximale snelheid. Dit is dus ook de minimale snelheid volgens Proximus 62,4 Mbps download zou moeten zijn (alhoewel terzijde mijn internet bijna nooit hoger komt dan 60Mbps). Dit probleem doet zich natuurlijk niet constant voor maar wel met momenten zonder enige reden. Deze screenshot is van de nacht van zaterdag op zondag om 01:13 middernacht zoals jullie kunnen zien. Deze screens
Het zou ook handig zijn als de site effectief zou werken ipv gewoon vast te blijven hangen in limbo..
Beste, Ik hoop dat jullie ons gaan kunnen helpen met volgende situatie. Kleine 2 jaar geleden hebben wij onze woning gekocht. De vorige eigenaar had vermoedelijk een kabelfobie. Dit heeft als gevolg dat hij absoluut geen kabels en toestellen wou zien aan de tv. Onze situatie: De modem en decoder staan aan de straatkant. Onze TV/zithoek is achter de hoek in het midden van het huis. De vorige eigenaar heeft een wachtbuis met HDMI kabel lopen over het plafond naar de TV. Allemaal zeer mooi want aan onze tv staan geen toestellen of dergelijke en hebben we enkel de tv aan de muur hangen boven de gashaard. Maar dan.. Iets waar de vorige eigenaar zelf van toegaf dat het niet 100% ideaal was is dus de afstandsbediening. Hij wist van proximus dat de afstandsbediening op radiofrequentie kon werken en had gehoopt dat dit vlekkeloos zou werken. Dit is het dus niet. We moeten zelfs vaak opstaan om de afstandsbediening te richten (geen slechte work-out natuurlijk...) We hebben het bijna 2
Ik kan geen mails ontvangen op zowel de smartphone als op de pc . Krijg melding dat de server onbereikbaar zou zijn
Sinds in verhuisd ben naar mijn nieuwbouwwoning in maart heb ik een klein probleem. Ik heb een abonnement voor de gsm bij Proximus maar telkens ik thuis kom valt mijn bereik weg (geen service) dus ben ik telefonisch niet bereikbaar alsook niet per SMS. Bestaan er een mogelijkheid dat ik dit zou kunnen verbeteren? Ikzelf heb geen Proximus voor internet en tv (gaan hier ook niet verder over in discussie). Dus een soort van extra box aankoppelen aan modem zal niet werken?
Hallo, Ons internet is al een tijdje zeer traag(download 16mbps, upload 10mbps) en het schommelt steeds rond deze waarden. Mijn zoon heeft al verschillende ondernemingen gedaan om dit op te lossen ( router herstarten enz). Wij zijn met 4 thuis waarvan 2 studenten. Dit is echt niet doenbaar want de kinderen kunnen zo echt niet werken.
Geachte, Vorige week maandag is op Discovery Channel Gold Rush:Parker’s Trail gestart. Ik heb een serieopname ingepland. Toen ik deze avond de eerste aflevering wou kijken was het begin niet opgenomen. Is het mogelijk om de volledig eerste aflevering terug te zetten? Met andere opnames op Discovery Channel heb ik geen problemen. Groeten, familievandesype
So I just wonder I read a lot but is pppoe require to have internet on your proximus moden I still have internet but I'm not sure I change it by acident seeing I still have internet I thing I haven't but just wanna ask to be sure Is it needed to have internet ? If it is needed than I know I did not change it I just wanna be sure that all
Ik heb reeds domeinnaam, en nu wil ik professioneel e-mailadres, dus info@naam.be, heb al tientallen keren gebeld naar Proximus dit bestaat niet, zeggen ze… maar iedereen heeft het! Kan iemand mij helpen?
Wie heeft er mijn paswoord van minder dan 4 maanden veranderd verdo… Nu zit ik hier al uren te proberen een nieuw paswoord te maken en dat mislukt telkens verd… Graag een spoedige oplossing want mijn geduld is op. Mvg
De gsm wil niet meer opstarten. Bij het opstarten steeds een scherm met logo. Als we hem wilden afsluiten startte hij telkens terug op met zwart scherm en logo. Nu doet hij niks meer, zelfs als hij aan de lader ligt. Waar kunnen wij hem binnen brengen. Is nog steeds in garantie. Vorig jaar in januariaangekocht samen met een abonnement.
Hallo, Ik heb een B-Box 3 Sagem en af en toe valt de wifi weg. Na enige tijd is die terug dus ça va nog. Nu sta ik deze morgen op en zie ik dat mijn IP Cam mijn 2.4 niet meer vindt, net als mijn wifi printer. Mijn wifi-printer vindt wel nog de netwerken (telenet) van de buren dus ik denk dat er daar niets mis mee is. Ik heb al geprobeerd om het uit te leggen aan een Proximus-medewerker maar die test mijn lijn en zegt “alles is OK”. Heeft iemand dit al gehad en hier een oplossing voor ? Bedankt !
Gisteren heb ik “Slimme Wifi” ingesteld op mijn BBox 3V+. Achteraf heb ik enkel de Wifi Bridge voor mijn digitale TV opnieuw moeten koppelen met de BBox, maar voor het overige ben ik geen moeilijkheden tegengekomen. Ondertussen blijkt mijn tablet (Asus Memo Pad Fhd 10) echter geen stabiele verbinding meer te kunnen onderhouden met de BBox. Ik gebruik de tablet voornamelijk om via internet naar de radio te luisteren, en sinds de omschakeling naar “Slimme Wifi” valt de ontvangst om de paar minuten uit. Ik heb daarom eens geprobeerd, mijn tablet te koppelen met de mobiele hotspot van mijn smartphone, en dat blijkt wel goed te werken. De tablet, ook al is hij niet bepaald nieuw meer, lijkt dus nog in orde. Ik gebruik op dit moment een Wifi Repeater (Tp-link N300 Repeater Tlwa850re), waarmee ik mijn tablet gekoppeld heb, en die ik op zijn beurt met de BBox gekoppeld heb. Ook deze combinatie lijkt goed te werken. (Een uurtje of wat geleden is de ontvangst weliswaar weggevallen, maar het DSL
Op mijn beide computers is het niet meer mogelijk om de Proximus Cloud op te starten. De applicatie verschijnt maar verdwijnt telkens weer met een kort interval (net zoals als een knipperlicht dat aan een uit gaat).
Ik kan de Pickx Tv app niet gebruiken. Er staat dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. Op my proximus kan ik ook mij aanrekening niet nakijken daar ik de beheerder niet ben?
Ik kan sinds enkele dagen niet meer inloggen op my Proximus. Te veel omleidingen krijg ik als errors. En via de app lukt het ook niet meer. Ik ben geen beheerder meer en heb geen producten meer? Vrees want niks is gewijzigd... Kunnen jullie dit aub oplossen?
Hoe kan je, nu alle winkels gesloten zijn, aan een nieuwe simkaart geraken? Dringend nodig omdat ik genoodzaakt was om een nieuwe smartphone te kopen.
Beste, Momenteel loopt mijn abonnement nog maar mijn smartphone is afbetaald Ik had graag een nieuw abonnement met smartphone gehad. Is dat mogelijk? Mijn voorkeur gaat uit naar de samsung galaxy s10+ 128GB Prism Green. Liefst met een abonnement dat gelijkend is op wat ik nu heb.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.