Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Geachte , Ik heb een e.mail adres via proximus nl. fc091147@skynet.be of mijnnaam@skynet.be. Kan ik mijn ontvangen,verzonden,concepten berichten opslaan op een externe harde schijf . Momenteel zijn mijn berichten opgeslagen onder “ mijn mappen “ , maar kan ik dat allemaal te samen opslaan op een externe harde schijf .
Beste, De inkomende mails van mijn skynet mailadres zijn via de proximus.mail website maar te raadplegen tot 18/03. Het vak met verzonden mails gaat vele jaren terug. Graag advies. Met vriendelijke groeten Danny
Hoe komt het dat ik 2 gsm nummers heb wanneer ik bel direct op voicemail kom en de personen niet kan bereiken Der is niks geblokkeerd zowel bij mij niet als bij de 2 andere Ben ik nu verplicht om een ander gsm nummer te nemen of is er een ander optie verscheidene keren gebeld naar 080022800 steeds het zelfde antwoord we mogen geen nummers deblokkeren, ze doen zelfs geen moeite 1 gsm nummer neem ik nog aan maar 2 nummers geblokkeerd kan niet
Beste, Ik heb enkele maanden geleden Premium Club punten ingeruild voor een Proximus waardebon. Nu is deze echter vervallen. Is het mogelijk deze te verlengen? Alvast bedankt, Mvg, Sander
men kan niet replyen op een door mij gestuurde e-mail. Men krijgt dan achter mijn e-mail adres ruudvanvelsen@skynet.be tussen <> te staan <proximus.be>. Daardoor komt het niet aan, want dat proximus.be bestaat niet. De verzender krijgt dan een foutmelding. Hoe kan ik dit verwijderen. Dit lukt nergens, zelfs niet na telefonische interventie met uw dienst.
Hallo Graag had ik wat aanpassingen gedaan aan het netwerk. Hierbij zou wat moeten veranderen aan de LTP (invoerpunt van de Belgacom kabel). Toen ik het beschermkapje afnam, zag ik dat enkele kabels loszaten (foto in bijlage). Dit lijkt me niet helemaal correct aangesloten. Ik vermoed dat de kabel rechtsboven de belgacom-invoerkabel is. De bedoeling van deze aanpassing is het eindpunt aan de andere kant van donkergrijze kabel (zie foto 2) (hoogstwaarschijnlijk internet (?)) te veranderen van locatie. Dit betekent dat de 6polige schakelaar (zie foto 1 hieronder) verplaatst moet worden en deze kabel doorgeknipt moet worden. Wat is dan de functie van de 2 andere aangesloten kabels? Welke kabels zijn dit? Is er een mogelijkheid om in dit LTP punt (wit bakje op foto) een tijdelijke kabel aan te sluiten, zodat geverifieerd kan worden dat het netwerk werkt, alvorens de andere kabel definitief te verwijderen? Of kan dit rattennest ook op een gemakkelijkere manier veranderd worden? Dank bi
Wij hebben een Tuttimus Pack. We willen nu voor onze zoon een smartphone met abonnement toevoegen. Kan dat en wat is aangeraden?
https://www.proximus.be/nl/id_cr_wifibooster/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/toestellen-voor-tv/wi-fi-booster.html Ik zit met de volgende situatie. Op het gelijkvloers heb ik mijn modem staan. En in mijn zolder (op het 2de verdiep, oude grotere rijwoning met hoge plafonds/geen wifi-signaal vanuit modem) wil ik mijn tv aansluiten en wifi uitbreiden. Het grote voordeel: er ligt daar al een ethernet kabel die rechtstreeks is verbonden met de modem. Bij het zoeken op naar een mogelijke oplossing ben ik de wi-fi booster tegengekomen. Nu wil ik weten of de wi-fi booster een oplossing is als ik die aansluit met de ethernet kabel voor wifi signaal op de zolder. Tegelijkertijd wil ik de wifi-booster gebruiken voor mijn decoder aan te sluiten om tv te kijken. Dus tv kijken en wifi uitbreiden tegelijk. Samengevat: ik wil met de wi-fi booster die verbonden is via een ethernet kabel met de modem gebruiken voor wifi en tv te kijken met een decoder. Is d
Beste, Wij ondervinden sinds korte tijd een verminderde beeldkwaliteit bij het afspelen van opgenomen TV-programma’s. Wanneer we real-time TV kijken is de beeldkwaliteit veel beter. Wij beschikken over een V6 decoder. Heeft dit te maken met het algemene intensieve gebruik van het Proximus-netwerk ten tijde van Corona? Want als ik het goed begrijp worden alle opnames opgeslagen in ‘de cloud’ en moet zo’n opname steeds vanaf daar geladen worden bij het afspelen. Hetzelfde doet zich eigenlijk ook voor bij Netflix, al weet ik niet of Proximus daar veel invloed op heeft? Alvast bedankt Ewoud Somers
Hallo allemaal, Een vriendin heeft sinds kort een extra digicorder bij hun thuis geïnstalleerd, nu blijkt dat deze een fout (SPC_4) weergeeft als ze een opname wilt bekijken die ze op een HD zender heeft opgenomen. Ze had telefonisch contact opgenomen met Proximus, maar volgens de telefoniste is dit een fout die niet op te lossen is? Het zou me vreemd lijken, dus daarmee deze vraag op het forum. Had ook gevraagd voor een snelheidsmeting, en deze gaf 17.71Mbps download en 3,84Mbps upload. Ter info: de eerste Digicorder die ze al had heeft geen enkel probleem met HD zenders e.d. Groeten, Michaël
Hallo iedereen, Op het forum lees ik dat Phone Line over IP tegenwoordig standaard in het Tuttimus pakket wordt aangeboden. Echter is hier maar weinig online te vinden. Ik heb telefonisch de klantendienst gecontacteerd met de vraag wat ik moet doen om mijn klassieke telefoonlijn om te zetten naar een VOIP. Deze persoon wist het ook niet helemaal. Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord op geven? Alvast bedankt.
Beste, Momenteel hebben mijn vriendin en ik op één adres een pack internet comfort + TV. Wij hebben echter beslist om tijdelijk apart te gaan wonen. Hierdoor hadden wij graag op beide adressen dit pakket gehad. We willen dus het abonnement op het oude adres behouden, maar op dezelfde account ook een nieuw adres met een nieuw pack internet comfort + TV toevoegen. Mijn vriendin had hiervoor reeds een afspraak voor verhuis gemaakt bij jullie (nu 23 april aanstaande). Echter daardoor zou het pack op het oude adres stopgezet worden. En dat willen wij niet. Bestaat de mogelijkheid om 1) op onze account twee adressen met dit pack internet comfort + TV te verkrijgen, 2) het pack internet comfort + TV op het oude adres niet stop te zetten en gewoon te laten zoals het is en 3) de afspraak op 23 april te laten doorgaan, maar dan om op het nieuwe adres het tweede pack te laten installeren? Alvast dank voor uw antwoord. Met vriendelijke groet
Hallo, Rond HDR zijn er verschillende standaarden. Welke standaard gaat Proximus ondersteunen met de nieuwe decoder 4K HDR decoder? Beperkt de HDR tot een statistische standaard HLG (Hybrid Log Gamma) of HDR10? Of wordt een meer kwalitatieve dynamische HDR standaard ondersteund: HDR10+ of Dolby Vision. Bij dit laatste is het natuurlijk belangrijk dat de TV dit ook ondersteund. Raden jullie dan ook een TV aan? Kunnen we HDR verwachten bij het online proximus Pickx? Dus in de browser? Welke bandbreedte en dus hoe goed moet de internet verbinding zijn om QFHD 50P HDR te kunnen ontvangen? Dank,
Proximus agreed to payment plan and then took the whole amount from my bank !! refer complaint number EM10593107
Proximus app werkt voor geen meter (in het verleden soms nog al geweest). Al paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar helpt niet. Krijg altijd melding ‘geen internetverbinding’ ongeacht 4G of wifi. En dan ‘oeps er liep iets mis, foutje bij ons, niet bij jou’. Ongelooflijk dat zoiets simpels niet lukt.
Hallo ik heb al een tijdje last van inkomende oproepen die allemaal als onbekend komen. Ook contacten komen als onbekend binnen. Mijn Sim-kaart heb ik al in en uit gehaald, maar tevergeefs. Op deze forum zag ik dat anderen ook dit probleem hadden, maar dat dit telkens is opgelost. Zou je mij hiermee ook kunnen helpen? Groetjes PH
Is het mogelijk om 1 laptop aan te koppelen met een ethernetkabelaan de modem B-box-3 en tegelijk voor andere toestellen de WIFI in de lucht te houden?
Hallo, Sinds kort valt Netflix bij ons in de slaapkamer na 5min spelen gewoon uit. Dit sinds ik mijn powerlines heb geïnstalleerd. Ik heb alles gecontroleerd en opnieuw opgestart, niets lukt. Ik heb zelfs mijn powerlines opnieuw uitgetrokken en rechtstreeks geprobeerd, tevergeefs. Iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik heb een decoder v5 compact en bbox 3. Thx
Hallo allemaal, Op tvvisie.be kwam ik het volgende nieuws tegen voor de liefhebbers van thuis en/of familie. Wat na de coronastop van 'Thuis' en 'Familie'? Bij Eén kiezen ze voorlopig nog niet voor zomerse herhalingen. 'We willen elke dag opnieuw de best mogelijke tv-avond brengen', klinkt het daar. 'Thuis is eigenlijk onvervangbaar'. Vanaf maandag 27 april zullen de programma's die normaal na afloop van 'Thuis' starten, al om 20.10 uur op het scherm komen. VTM heeft nog geen alternatief uitgewerkt. 'We kunnen met zekerheid zeggen dat we tot 24 april kunnen doorgaan, daarna zien we wel'. Ik had dan liever op één vanaf 27/4 ‘s avonds ter vervanging van thuis, (alhoewel ik niet kijk naar thuis) de zoveelste herhaling van fc de kampioenen (dan kijk ik dan wel naar) gehad dan dat de andere programma’s gewoon na het weerbericht na 20u worden uitgezonden, in de plaats van thuis, dat betekent dan dat alle programma’s ‘s avonds een half uur eerder zullen uitgezonden zijn, alhoewel ik toch niet
Hoi, Sinds een week of 4 is mijn verbinding met fiber heel traag. Storingen op tv netflix valt gewoon uit youtube filmpjes laden bijna niet. Heb alles al verschillende keren herstart. Geen resultaat. De download snelheid is 80Mbs. Probleem is op alle toestelen 2 tv's laptops en gsm's. Nog iemand dat probleem?
Mijn grootouders kunnen niet meer inloggen op hun wifi. Ze belden mij op en ik probeerde stap voor stap met hen het wachtwoord juist in te voeren. Het wachtwoord (dat klopt) werd niet aanvaard. Ik vrees dat ze uit onwetendheid het wifi wachtwoord aangepast hebben… Van thuis uit heb ik al heel wat geprobeerd om hun Wifi wachtwoord terug te kunnen veranderen. Niets lukt. Ik logde in op hun MyProximus en hierin moest ik bij diensten het wachtwoord veranderen maar ik kon daar niets anders aanklikken dan SmartWifi ofso. Ook inloggen om naar hun routerinstelling via: http://192.168.1.1 te gaan, ging niet. Misschien omdat ik zelf vanop een ander netwerk (Telenet) dit adres wil bereiken? Enig idee hoe ik vanop afstand toch iets kan veranderen voor hen… ? Ze zitten in zak en as nu ze niet kunnen facetimen en mailen.
Beste, Ik heb opgemerkt dat de automatische suggesties van ondersteuningsartikelen niet meer werkt wanneer je een categorie selecteert en vervolgens een trefwoord. Er komt altijd de foutmelding er zijn geen resultaten gevonden, de oude manier werkt nog steeds wanneer je klikt op bekijk onze veelgestelde vragen. Groeten, familievandesype
Kreeg de laatste 24 uur telefoons vanuit het buitenland (Zweden en Spanje). Kan ik deze laten blokkeren ? Buitenlandse nummers laten blokkeren is moeilijk aangezien ik familie in nederland heb wonen.
In Mijn bibliotheek staat naast NETFLIX de rubriek PPV. Wat is dat? Groetjes, Paul
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.