Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, Ik heb 2 sim kaarten in gebruik momenteel. 1 voor privé (Telenet) en 1 voor het werk. Aangezien ik de werksim mag gebruiken voor privé ook zou ik graag hebben dat Proximus mijn privénummer overneemt, kan dit? Dit zou dan willen zeggen dat het Proximus nummer opgezegd moet worden om vervolgens het Telenet nummer over te nemen.
Gisteren, 25/05 is het internet, tv en telefoon volledig uitgevallen. De helpdesk informeerde dat dit ten laatste vandaag om 16u00 ging opgelost zijn. Om 20u00 toch nog even getracht om met de helpdesk contact op te nemen maar door een technische storing is dit klaarblijkelijk niet mogelijk. Graag had ik willen weten wat de planning is want met 3 thuisstuderende kinderen en zelf thuiswerkend, is deze situatie niet lang meer houdbaar.
Heeft iemand een idee wanneer we DAB + zenders tussen de radio zenders kunnen vinden?
Hoi, Vandaag hebben ze epic combo bij ons geïnstalleerd. Bij de app proximus pickx krijg ik steeds de melding dat de login niet gekoppeld is. Ik ben nochtans beheerder.
Hallo, sinds enkele weken merken wij bijna dagelijks dat er bestanden zomaar verdwenen zijn van onze Proximus Cloud. Wij kwamen er achter dat de ontbrekende bestanden telkens in de vuilbak van de Cloud staan, soms wel 2500 stuks! We kunnen die dan, 1 per 1, weer aanvinken en herstellen en dan staan ze gelukkig weer op hun plaats. Maar als we dan enkele dagen opnieuw kijken is het weer van dat! Dit kan uiteraard niet blijven duren want het is behoorlijk onhandig. We werken met 2 personen op de Cloud en we zijn er zeker van: géén van ons beiden delete deze files. Kan iemand ons alsjeblieft helpen? Alvast bedankt! Margot
Dag iedereenAl enige tijd kan ik niets raadplegen via Myproximus (website).Dus ik krijg de melding dat ik mijn punten dien in te ruilen voor 30.11, klik ik hierop dan krijg ik het volgende :Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevondenEr is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Self-employed-and-small-companies/services/My-Products__/Overview/Proximus-Mail__/HTTP ERROR 404 Idem voor mijn activatie webdomein, webmail (Bizz abonnement) etc. Elke optie die ik aanklik, zit er blijkbaar geen website ‘achter’. Kan iemand mij meedelen hoe en wat? Want ik ben dit grondig beu aan het worden… . Met de optie ‘mail proximus’, krijg ik een waslijst aan ‘topics’ om uiteindelijk te stoten op het gegeven dat de medewerkers beschikbaar zijn van x-uur tot x-uur.Ik wil gewoon dat het werkt, klik ik op een optie, dan wil ik de opties zijn (inruilen punten, keuze uit webdomeinen etc.)… Bedankt. Met vr grTom
hallo, na vele maanden goed werken wil mijn mailaccount van skynet in Outlook 2019 het niet meer doen. Verwijderen en opnieuw aanmaken helpt niet ; ik geef netjes imap.proximus.be en poort 993 STARTSSL en ook relay.proximus.be en poort 587 en STARTSSL in, maar na ingave wachtwoord blijft die urenlang draaien en proberen. Op internet vind je alle settings, weliswaar niet voor v2019. Ik belde de helpdesk die goed maar standaard antwoordde en een mail met die standaard settings stuurde, die me dus niet helpen. Nochtans lukt het perfect in Thunderbird en op iPad en ook Webmail werkt perfect ; enkel dus niet in Outlook 2019. Tips welkom… Guido Decoster
Mijn up- en downloadsnelheid is laag, hoe kan ik dit het best oplossen? Hoe krijg ik het hoger?
Hallo, Graag zou ik mijn oude website bij users.skynet verwijderd zien http://users.skynet.be/kwartierstaat.vankeerberghen/index.html Alvast bedankt, Groetjes, Eddy
Hoi Graag zou ik toegang krijgen tot een cloud van 100gb. Online lukt het niet. Na bestellen loopt het vast bij de configuratie stap. Geeft dan de melding ’Wij kunnen je bestelling niet online verwerken’. Kan iemand me hiermee helpen? De chat heeft daarstraks niets opgeleverd.
Goedemiddag, Ik wil de Samsung S20 aankopen via Proximus. Is het correct dat je niet kan betalen met Proximus-waardebonnen als je wil gebruikmaken van de Crazy Deal (200 EUR korting en maandelijks 0 EUR) op de S20? Er is ook een cash back van 150 EUR van Samsung zelf bij aankoop van een model uit de S20-serie. De voorwaarde is een abonnement bij Proximus nemen of hebben. Is dit een data-abonnement (joint-offer) of is dit een mobiel abonnement? Ik heb naar jullie klantendienst gebeld deze voormiddag, maar hier konden ze me niet helpen? De dame die ik aan de lijn had ging dit verder uitzoeken en me terugbellen voor 17u, maar niemand meer gehoord. Ik heb ook Samsung gecontacteerd, maar ook daar konden ze me niet helpen. Als ik de site bekijk, blijft het teken van de cash back staan zowel bij het aanbod met als zonder abonnement. In de bijzondere voorwaarden is enkel sprake van een abonnement bij Proximus. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.
Ik las ergens op de website dat het mogelijk is om (indien je een abonnement hebt) je nummer te wijzigen als je de laatste 2/4 cijfers zou aanpassen? Heeft iemand meer informatie?
Hoe kan ik een gedetailleerde lijst van alle oproepen van de laatste maand bekomen van één van mijn gsm-nummers ? Dus alle uitgaande oproepen en wat de kostprijs hiervan is ?
Wachtwoorden van imap en relay in mail op Mac tonen, zodat ik deze ook kan gebruiken/invoeren op iPad om mail toe te voegen.
Ik heb zojuist in My Proximus mijn status gecontroleerd. Hier staat dat ik 160’ binnenlands verkeer en 34’ buiten de EU zou gebeld hebben. Dit is echter totaal onmogelijk. Ik vermoed dat er iemand ten onrechte gebruik maakt van mijn vaste lijn. Is dit mogelijk? Kan dit opgelost worden? Mijn lijnnummer is 03/*****51 en mijn klantnummer is 604****** Als ik mijn pack controleer, zie ik dat er 3 andere nummers in mijn pack zitten waarvan er 2 zijn die ik niet ken. Dit zijn 03 *****92 en 1021******** Kunnen deze nummers verwijderd worden, omdat ik denk dat ze niet van mij zijn.
Recent overgeschakeld naar Proximus, momenteel heb ik een Internet + TV pack. Via mijn werk kan ik nu echter deelnemen aan het Packs for Employees programma. Op de PFE pagina kan ik kiezen tussen een nieuw pack of tussenkomst in mijn huidig abonnement. Kies ik echter voor dit laatste, dan toch vraagt hij steeds om een nieuw product te configureren. Maar dit nieuwe pack is echter duurder dan Internet + TV. PFE: Internet + TV Het PFE pack dus iets meer dan 10 euro duurder terwijl de internet uploadsnelheid zelfs trager is! Er zit enkel een vaste lijn bij, maar deze gebruiken wij niet. Waarom kan ik dus niet mijn huidig pack blijven behouden?
hallo ik heb mijn simkaart al een paar dagen geleden ontvangen.ik ben nieuwe klant maar wil mijn oude nummer behouden.jullie gingen zorgen voor de overdracht.is dit al gebeurd aub.het gsm nummer is 0465037248 en mijn klantnummer is 20235413
Weet er iemand hoe ik mijn internet zodanig kan instellen dat ik altijd verbonden ben met de Proximus Server te Schaarbeek? Ik heb op deze server de beste downloadsnelheden en uploadsnelheden. Vriendelijke groeten,
Geachte heren en dames van Proximus ik heb zopas mijn vennootschap in een BV omgezet en wou dit samen met mijn nieuw adres online aanpassen in de facturatiegevens. ik merkte evenwel dat in de online applicatie hiervoor de BV nog niet opgenomen is in uw lijst met vennootschapsvormen. Aangezien in de nabije toekomst alle BVBA’s BV’s zullen worden, lijkt het me een goed idee de BV aan uw lijst toe te voegen
Ik heb al jaren een vaste lijn en internet start. Maar omdat ik die vaste lijn eigenlijk al een tijdje niet meer gebruik wil ik deze opzeggen. Doch ik wil mijn internet wel behouden. Is het dus mogelijk om dat vaste lijn abonnement op te zeggen via het online opzegformulier maar wel zonder dat ik mijn internettoegang verlies?
ik betaal voor een maximum van 1OO download snelheid ik krijg amper 9 a 11 .na 2 maal bellen had ik amper 41 nog niet de helft van waar ik voor betaal nu terug amper haal ik terug amper 9 . had een klacht ingediend met nr 45216163. na een week nog altijd niets van antwoord gekregen . dat noemt men service bij proximus ik heb het zowat gehad . ik ben meer dan 20 jaar klant en overweeg over te gaan naar concurrentie als mijn internet niet verbeter . mvg dirk
Beste Sinds donderdag krijg ik mijn 3 tv's niet aan. Krijg elke keer de foutmelding van ip adres niet gevonden en het lampje van SIG brand rood
Bij een publicatie van Proximus lees ik "Public wifi kan geinstallerd worden ..... in sommige gevallen tegen betaling." In welke gevallen is dat? Ik zou daar ev. graag gebruik van maken.
hallo Is hier iemand slim om mij te helpen. Ik heb TPLink Archer c5400x gekocht en ik heb problem met wan connectie. User en password van pppoe zijn juist en toch is ergens misluk. Welke settings moet ik na zien om verbinding maken met glasvezel router van proximus. Bedankt
Geachten, Ik wil vanaf nu meer en meer mijn mailserver van Proximus gebruiken, om dat deze van Outlouk.com zeer traag werkt. Ik voegde reeds een 3-tal e-mailaccounts toe, zonder probleem. Doch wanneer ik mijn Gmail wil toevoegen, dan pas begint de miserie !! Zelfs handmatig, trouwens het moet handmatig, gezien het automatisch zeker niet werkt, loopt het fout en krijg ik geen resultaat - niettegenstaande ik na het toevoegen, bovenaan een venster zie waar staat “toevoegen e-mail voltooid of gelukt” !! Ik gebruik nochtans de onderstaande gegevens voor toevoeging en toch loopt het fout, wat doe ik verkeerd ?? Graag een seintje a.u.b. van wat mij te doen staat !! Gegroet. Roland Moens.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.