Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb een pay&go kaart geregistreerd onder mijn naam. Deze wordt gebruikt in een alarminstallatie. Die registratie is nu weg op mijn login bij proximus. Ook op de app van mijn telefoon. Deze registratie is verplicht maar proximus heeft ze gewist. Dit begrijp ik niet. Door deze toestand kan ik ook niet meer de status van mijn resterend bedrag op de kaart consulteren.
Ons wifi signaal is zeer slecht. Zelfs al zit ik bovenop de router/modem krijg ik niet de volle strepen. Telenet signaal van buren en alle andere in de straat is sterker. Naar winkel gegaan en oplossing die ik kreeg was een PLC adapter wifi extender te kopen twv 170 euro. Moet ik nu werkelijk zelf geld investeren om mijn signaal sterk te krijgen in huis? Denk dat ik overstap naar Orange of Telenet daar die wel een sterk signaal hebben.
Waarom kan ik geen bestanden verzenden van 119MB? Dit is een MOV bestand. Dit kan toch niet meer. Fijn dag nog. Jeroen
Mijn V5 decoder blijft bij het aanzetten steken op de pagina "software wordt geladen, gelieve enkele minuten te wachten". Dit duurt een paar minuten en nadien wordt het scherm zwart. De enige manier om op dit moment tv te kijken is via een reset. Heb dus al vele resets gedaan, lampjes op b-box functioneren. Iemand die me kan helpen?
De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn. Inloggen op de Proximus Pickx app via de smartphone werkt niet. Inloggen op Procximus pickx via de laptop gaat wel. Echter live tv kijken, opnames inplannen en dergelijke is niet mogelijk.
Ik heb een probleem met de proximus pickx applicatie. als ik wil inloggen zegt de applicatie dat mijn producten niet gekoppeld zijn. de pickx applicatie staat ook niet tussen mijn diensten in de Myproximus app... wat moet ik doen??
hallo, Heeft er iemand een idee of ik mijn pay&go online kan herladen en afrekenen via google pay?
Als ik aan het bellen ben en er belt nog iemand hoort die het gewoon bellen. En mijn telefoon wordt verstoord met berichten en piepjes. Kunt U niet zorgen dat de 2de beller een bezettoon hoort? Mijn gegevens staan in mijn profiel.
Ik heb recentelijk een woning gekocht. Volgens de verkopers ligt er geen vaste telefoonlijn binnen, maar ze twijfelen hierover. Kunnen jullie zien of er al dan niet een aansluiting is in de woning? Stel dat er geen ligt, hoeveel kost een aansluiting dan indien jullie alles moeten doen? Alvast bedankt
Beste, Bij het inloggen in de Pickx app verschijnt de melding dat mijn account niet gekoppeld is, hoewel het bij mijn weten de enige account is. Kan dit worden nagezien aub?
Bevestiging gekregen van Proximus voor installatie internet + tv op 10-03-2020. Proximus is niet komen opdagen, zonder verwittigen, uitleg of verontschuldiging… Speciaal daarvoor een dag verlof genomen + huurwagen verplaatsing van Gent naar Burg-Reuland (235 km enkel). Niet leuk. Ondertussen nieuwe afspraak gekregen (terug zonder uitleg of verontschuldigingen). Hopen dat het deze keer goed gaat. Mijn vertrouwen als nieuwe klant heeft toch een ferme deuk gekregen!
Beste gisteren heb ik All Stars & Sports NL laten activeren doch heb me bedacht en gedesactiveerd..Ik heb nu All Stars NL geactiveerd.Moet ik voor de desactivatie nog het herroepingsformulier nog opsturen naar Proximus? Grt.
ik merk dat het geluid op één(vrt) sinds gisteren namiddag opvallend minder is ten opzichte van alle andere zenders....is er soms een probleem.....precies zoals vorige winter op Sports1,dan was het een encoder probleem
Hallo, Ik heb een nummer van iemand geblokkeerd op mij gsm maar die persoon heeft er nu niet beter op gevonden om op mijn voicemail berichten in te spreken. Is er een manier om een nummer volledig te blokkeren dat er ook geen voicemailberichten kunnen ingesproken worden?
Ik heb in de BBOX3 meerdere bewakingscamera’s toegevoegd. Nu wil ik nog een toepassing toevoegen en dat lukt niet. De router antwoordt: dubbele invoer niet toegelaten. Ik heb al een ander ip adres en een andere poort geprobeerd maar dat lukt niet. Wat is er mis?
Hallo iedereen , ik vroeg me af of het niet eenvoudiger en vooral overzichtelijker zou zijn om een soort van bundelcreator te integreren in de “my proximus” waar de klant zelf zijn producten of pack kan samenstellen die hij of zij wenst. Aan de hand van verbruik en voorkeuren kan men bvb stellingen aanvinken die dan worden geanalyseerd door de creator die dan als resultaat een pack voorstelt (auto) of gewoon een overzicht met alle mogelijke tv-bundels,abonnementen,mobiel ,vast of internet etc waar men dan deze kan selecteren naar voorkeur om zo uiteindelijk tot een op maat gemaakt totaalpack voor de klant te kunnen komen.(manueel).
Beste mensen Weet iemand hoe je ervoor zorgt dat wanneer je een mail aan het schrijven bent op je telefoon, in Proximus webmail, die niet om de 30 sec. opgeslagen wordt als een concept? Verschrikkelijk irritant, want je kan dan even niet verder schrijven, en hij doet dat echt continu! Nergens in de instellingen kan je dit veranderen.. Dit is echt irritant.. De enige oplossing die ik bij gebrek aan beter soms gebruik, is de tekst eerst in een andere app (Notes of zo) schrijven en hem dan copy-pasten naar de email die ik wil schrijven.. Er moet toch een manier zijn om dat continue opslaan af te zetten? Alvast bedankt! Jan
Om vlot op verplaatsing te kunnen werken met mijn laptop zou ik een 4G Router met WIFI willen aanschaffen. Op die manier heb ik op locatie een WIFI voor de koppeling van mijn diverse apparaten. Wat kan Proximus hier voorstellen/aanbieden ?
Hallo, Mijn broer (80 jaar...) kan geen mails verzenden via zijn mailprogramma. Na contact met Proximus zegt men dat er bij Proximus niets bekend is, maar dat de blokkering elders zit (??). Hij kan idd mails versturen via de site van Proximus, maar niet via Live of Mozilla Thunderbird. Een nieuw telefoontje naar Proximus leerde hem dat hij zijn IP-adres van die lijst kan halen. Omdat het technische aspect wat ingewikkeld is, koos hij (op 29/5) voor de optie op de blokkering door Proximus te laten opheffen. Intussen is er niets gewijzigd en worden zijn uitgaande mails via Live en Mozilla nog steeds geblokkeerd Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor de toestand terug in orde wordt gebracht? Met dank!
Hallo Ik kan mijn verzonden gmails na enkele uren niet meer nalezn alleen de titel verschijnt no
Voor een testfase van een iot project was het nodig om 3 raspberry pi’s een statisch ip adres toe te kennen. Dit deed ik in mijn thuisnetwerk. Hieronder een geanonimiseerde beschijving: naam - mac-adres - gewenst ip RPi1 A X.X.X.20 RPi2 B X.X.X.30 RPi3 C X.X.X.40 De gewenste ip adressen zijn nog niet toegekend door de dhcp server van de bbox. De eerste twee devices gingen zonder probleem, het derde device gaf echter problemen. Toen ik dit device verbond met het netwerk en op de configuratie pagina keek, zag ik onmiddellijk dat RPi3 met mac adres C ip adres X.X.X.20 had ontvangen, terwijl dit statisch ingesteld stond voor RP1. Als ik dit device ip-adres X.X.X.40 wilde geven, kreeg ik telkens onderstaande fout. Het feit dat RPi3 een ip adres krijgt van de dhcp server dat al statisch staat ingesteld voor een ander device lijkt mij op een software fout in de bbox. Mocht ik toch iets over het hoofd
Ik heb sedert verleden week een wifi booster, omdat ik vnl. bij het streamen van film (Netflix, VTM GO, VRTNU...) problemen ondervond: traag, haperend, uitval… Na contact met de helpdesk, die mij een Wifi booster aanraadde (omdat die veel beter zou zijn dan de PLC adapter, die ik een tweetal jaar geleden aanschafte via Proximus) heb ik nu een booster (abo/maand = 2,49€). Ik zie echter weinig tot geen verbetering en nu lees ik in het laatste nummer van TestAankoop (juni 2020 pag.59 onderaan): “ je kan je thuisnetwerk verbeteren met bijvoorbeeld wifireapeters, powerline-adapters of mesh-systemen. KIES NIET VOOR WIFI BOOSTERS, DIT ZIJN ONDANKS DE RECLAME INFERIEURE PRODUCTEN “. Ik voel me nu wel een beetje koud gepakt… OK, ik kan het abonnement stopzetten, maar dan ben ik terug bij af! De bedoeling was wel een stabieler wifi netwerk te hebben. Wat nu? Ethernet is onmogelijk, gezien de plaats waar de Bbox3 staat en het aansluitingspunt van de telefoonlijn van Proximus.
Na een update van Outlook365 blijken ineens al mijn e-mailmappen leeg te zijn. Heb een skynet-adres. Instellingen staan correct want ik kan nieuwe emails zenden en ontvangen. Ook in de webversie (online) zijn alle mails verdwenen. Ik heb ook een tweede skynet-adres - maar dat werkt prima - hier heb ik dit probleem niet. (Noch in outlook noch online) Ik heb dringend de verdwenen mails nodig voor mijn werk ! Kan er iemand helpen aub ?
Hallo, de laaste tijd om-en-om traag/onstabiel internet, maar sinds ongeveer een week valt ons internetsignaal regelmatig weg. De normale procedure van heropstarten (decoder tv- bbox3 - uit- en opnieuw inpluggen proximusstekker) helpt soms even, maar niet permanent. Is er iets mis met het signaal in Ladeuze? Snelheidstesten tonen doorheen de dag variërend hogere, maar vaak ook veel lagere snelheden, vooral qua download.
Goedemorgen, we zijn “verplicht” om over te schakelen op Proximus Fiber. Ik heb hier 2 vragen bij: 1. er bestaat een promo voor nieuwe klanten voor 29 € voor alle Fiber packs Wij, als bestaande klant, krijgen ineens de volle pot van 60 € per maand. Wat is de logica hiervan a.u.b.? 2. onze download snelheid nu is ± 1/2 van de download snelheid van Internet Fiber Start. Dat is dus in orde. Maar onze huidige upload snelheid is momenteel ± 3 maal meer dan de upload snelheid van Internet Fiber Start. Dat is dus niet goed. Waarom is dit? Wat zijn de gevolgen voor ons a.u.b.? Alvast dank bij voorbaat. Chris Wijns
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.