Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Onlangs organiseerden jullie (Proximus) een wedstrijd om tickets te winnen voor de editie van Tomorrowland 2019. Jammer genoeg zijn om jullie website nergens contact gegevens te vinden om die bepaalde dienst te contacteren, vandaar deze post. Mijn vragen zijn, wanneer worden deze winnaars bekend gemaakt -> het zou toch een improvement zijn om de niet winnaars ook te contacteren . Verder wil ik ook wijzen naar het feit dat het regelement omtrent deze wedstrijden nergens tot heel moeilijk terug te vinden is. Met vriendelijke groet.
Ik heb momenteel het voordeelpack slimme diensten inclusief weergave oproeper. Is het ook mogelijk om enkel die weergave oproeper als optie te hebben? Is 1 euro per maand goedkoper dan de prijs van het voordeelpack volgens de Proximus prijslijst. Oke maar nen euro is nen euro. Via Mijn Proximus kan je die opties niet meer beheren en word er vermeld dat je moet bellen naar 1987. Als ik naar dat nummer bel heb ik helaas geen menu om de slimme diensten te activeren/deactiveren zoals beschreven op de support pagina https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/diensten-op-uw-vaste-lijn-instellen.html (menu 5). Ik wil eerst even informeren voor mezelf of dat mogelijk is. PS @Proximus: In Mijn Proximus heb je bij opties van de vaste lijn: “Bel naar 1987 om je opties te beheren of 1969 om PhoneMail in te stellen. Meer hulp nodig? Surf naar support” Die support link verwijst naar https://www-u
Na te veel bezoeken van techniekers ben ik er eindelijk achter dat de verbinding van de tv best via kanaal 100 verloopt (5.0). Dat was zo ingesteld maar wordt blijkbaar centraal terug op ’auto’ gezet waardoor het probleem (slecht tot geen beeld) terug opdoemt. Is er een manier om dat kanaal vast te zetten want ik ben het echt beu .
Wat is beter voor cloud gaming Proximus stelt internet booster voor omdat mijn powerline adapters versleten zijn In mijn versleten adapters kon ik geen ethernetkabel verbinden met laptop Een ethernetkabel verbinden met modem gaat ook niet dan kruis ik de doorgang Ik zit in 1 kamer maar de decoder is verbonden met een powerline adapter en de modem is verbonden aan de andere kant met de andere powerline adapter Ik hoef geen betere versterking voor andere kamers Hoe verbeter ik best mijn internet sterkte voor cloud gaming Ik gebruik internet maxi Dank u
Beste, Recent liet ik een Proximus internet Pro aansluiting plaatsen bij ons op het bureau. Hier zouden wij een 3D render server plaatsen welke vanop afstand bediend zou kunnen worden… Upload snelheid was dus belangrijk en met een theoretische uploadsnelheid van 40mbps (100 down) was dit ruimvoldoende. Ook HD videogesprekken in groep via skype (2 tot 4 mpbs upload) zou gemakkelijk lukken. Onze Nas wordt ook regelmatig op verschillende locaties aangesproken opnieuw 40mbps, RUIM voldoende. Echter bleek na installatie de maximumsnelheid ooit gehaald, slechts 17.5mbps download en 1.7 mpbs upload te zijn. (Volgende test kan deze cijfers gemakkelijk halveren, hoe later op de dag hoe slechter) Snelheid op cat. 6 (6u30 s ’morgens) met 1 gebruiker, herstart van zowel pc als modem… biedt geen oplossingen, niets draait op de achtergrond… De werkelijke snelheid ligt dus VELE malen lager dan de theoretische snelheid. Zelf de beloofde minimum snelheid hebben wij tot op heden nog nooit gehaald.
Sinds een week kan ik soms geen mails meer versturen. Ik krijg pas na een dag deze mail terug dat het bericht niet afgeleverd is. In het bedrijf hebben wij 2 e-mailadressen en ze hebben allebei het probleem. Zelf hebben wij niets veranderd aan de instellingen en er zijn geen fouten in de mailadressen. Waaraan ligt het probleem? Al gebeld naar de technische dienst, maar aan de telefoon konden ze mij niet verder helpen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik kan niet gebeld worden op mijn nummer. Dan krijgt de beller het spraakbericht : deze oproep wordt niet toegelaten Ik kan wel uitgaand bellen. Weet iemand hoe dit kan?
Ik krijg de melding:deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account wat moet ik doen?
Beste, Ik ben momenteel in Polen , en ik zou graag mijn 4G willen opzetten maar het werkt niet. We zijn hier met de auto gekomen dus toen ik mijn 4G in Duitsland en Nederland wou aanzetten werkte het ook niet. Ik kom vaker naar Polen en toen werkte het altijd wel. Ik heb mijn gsm al is herstart maar nog steeds niks. Het is niet leuk omdat overal waar ik heen ga heb ik geen internet. Ik hoop dat u mij kan helpen , mvg , Milena Malinowska
Beste, Al 2 dagen hebben we constant uitvallend internet en sinds vandaag ook geen tv meer (Sint-Genesius-Rode). Gans de avond ook de klantendienst proberen te bereiken maar buiten wachtmuziek niemand aan de lijn gekregen… Met al het thuiswerk hier, komt dit wel zeer ongelegen: kan iemand van de technische dienst hier eens naar kijken? mvg
Om online mijn mails te lezen log ik in via: https://webmail.proximus.be/?new_lang=nl na ingave van e-mailadres en wachtwoord, kom ik terug op het scherm om in te loggen. Er komt geen foutmelding... Problemen met server skynet?
Ik hebd e vraag al eens gesteld maar nog steeds geraak ik er niet uit wijs waarom ik steed een wachtwoord in dat login venster moet invullen dat wachtwoord is moeilijk te onthouden kan ik dat omzeilen zodat ik dat wachtwoord nooit of nooit meer moet invullen zou stukken gemakkelijker zijn het is voor connectie te verbreken en terug verbinding te maken. http://192.168.1.1/7.3.8/gui/tpl/src/home/login.html
Beste Proximus, Momenteel is de content filter heel agressief en wispelturig wanneer er een URL’s gepost worden in een reactie op deze community. Er zitten geen scheldwoorden in de links, de geplaatste links zijn ook veilig. Reeds nagekeken door virustotal. Zelf na toelating van een moderator worden dezelfde URLS nog steeds geweigerd om geplaatst te worden op dit forum. Ik heb al reeds een topic hiervoor aangemaakt : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734 Groeten, familievandesype
Client nnumber: 622213949 Since yesterday evening i do not have internet access. I tried restarting and resetting but nothing works. internet light on my modem was blinking and since i reset the modem that light is not on at all. How can i solve this problem?
Is er iemand die nu mijn modem kan resetten? ik heb een hard reset uitgevoerd. En wachtwoorden gelden niet meer. ik kan onmogelijk inloggen via IP adres
Ik word op mijn vaste telefoon gebeld door het nr. 022022222. Kent iemand dit of kan ik het nummer laten blokkeren?
Hi, Het beeld van onze tv hapert nu al een tijdje (alle zenders). Decoder was draadloos aan router verbonden via Ruckus toestellen. Na testen van utp kabel rechtstreeks van router aan decoder was beeld wel ok. Intussen Ruckus vervangen door Booster, in hoop dat dat de connectie zou verhelpen. Toch niet, beeld blijft haperen. Alles al eens gereset zoals beschreven in de stappen. Booster op slechts 2,5m verwijdert van router (b box 3). UTP kabel werkt wel, maar geen oplossing (het oog wil ook wat). Zeer frustrerend :) Wie kan ons helpen?
Hallo, Gezien we telewerk moeten doen, heb ik de pc van mijn werk mee naar huis. Helaas kan ik enkel via vaste kabel werken (in een koude garage). Ik zie op die pc mijn wifi netwerk niet. Ik zie enkel Telenet netwerken. Nochtans kan ik met alle andere toestellen op mijn Wifi. Er moet waarschijnlijk ergens een instelling op de laptop niet juist staan. Wie kan mij helpen…? Mijn (van het werk) is een HP Probook 4740s.
Ik gebruik Office 2016 en Windows 10. Mails versturen via Outlook is geen probleem maar het aantal bestemmelingen is beperkt tot 10. Bij verzending naar meer dan 10 bestemmelingen, worden 10 mails bezorgd en ontvang ik voor de overige de melding dat bezorging mislukt is. Volgens de collega die ik raadpleegde, zou het probleem bij de provider kunnen liggen. Is dat zo en, zo ja, is er een oplossing?
Mischien is het een idee om de gratis kado film catalogus is ander films te geven of dat je in de gewoone film catalogus gewoon een film mag kiezen als kado film in sd of hd want het is maar 1 film per maand en laten we eerlijk zijn de kado film catalogus is niet echt de moeite waard en ook vaak elke maand het zelfde.
Ik heb een prepaid kaart op lijn oude Nokia gsm die enkel bellen en sms kan dus geen smartphone is ! gisteren ik kijk ik heb nog maar iets boven de 5€ belwaarde dus in besluit alvast 10€ erbij te herladen ! dit laad ik en per kerende krijg ik sms binnen dat mijn belkrediet 0€ is !! waae is mijn +5€ en de 10€ ik herlaad heb in totaal dus 15€ verdwenen ! vandaag moet ik nl bellen en kan niet bellen ! op chat my Proximus reageert men niet ! Bellen lijkt ook zinloos want is gesloten ! omdat zo dringend moet bellen ga ik opnieuw 5€ laden en alweer verdwenen dus in totaal iets boven de 20€ verdwenen geld ! hoe kan zoiets nu??? is niet naar internet want heb geen op deze oude gsm Nokia en is geen smartphone ! kan alleen bellen en sms’en en beide is niet gebeurt ! meer dan 20€ en kan zelfs niet naar buitenland (nl) bellen wegens 0€ krediet en melding gelieve dringend te herladen ! geld is thans wel van mijn rekening weg maae waar is gebleven dan ?? ben hier niet goed van en 20jaren
Geachte heer/mevrouw, Bij mijn mobilus abonnement heb ik nog niets overschreden en toch staat er +€4,78. Komt dit doordat ik (waar ik niets van weet wat premium sms is) 2 keer een premium sms heb gebruikt?
Hallo, Weet iemand wat dit adres is? Ik kom dit tegen in mijn instelling van mijn modem. members.dyndns.org http://members .dyndns.org/nic/update?system=custom&hostname=gqbaorw8&myip=[IP] Fijne dag nog.
Probleem: Bijna iedere dag valt de tv uit met de melding : geen signaal. Dit gebeurt 1 tot meerdere keren per avond. Na enkele seconden (soms minuten) krijgen we opnieuw verbinding. Alle toestellen zijn goed aangesloten.
Sinds enkele maanden bevriest het beeld in de Pickx app op onze tablets na een tiental minuten. Het geluid speelt wel gewoon verder. De app reageert ook nog. Enige optie is dan om beeld te sluiten (niet de app) en gewoon opnieuw in ‘live tv’ op het icoon van de zender klikken. Dan gaat die weer verder voor een tiental minuten. We hebben het zowel op een iPad A1538 als op een A1893. iOS updates en app updates brachten geen soelaas. App verwijderen en herinstalleren ook niet. Daarnet op de twee tablets ongeveer tegelijk beginnen kijken. Die spelen dan met 10 seconden verschil dezelfde stream. Na een kleine 10 minuten zijn ze allebei op exact hetzelfde beeld geblokkeerd (maar dus wel met 10 sec verschil).
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.