Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Installatie V6 Decoder ging zeer moeizaam. Na de opstart en self-check kwamen er allerlei foutmeldingen. USB1 Port (2.0); USB2 Port (3.0); SD Card Port; Reset Key geven een rood kruisje. Daarna blijft de self test in "Stand by test" hangen. Uiteindelijk ben ik daar na veel keren terug booten er uit geraakt en ik vrees dat het nog niet goed werkt.
Hallo, Ik heb een V7 ontvangen Ik heb echter 2 V5's (en 1 V6) in dienst. Maakt het uit welke V5 ik swap met de V7 en terug stuur ? Of hoe weet het system welke V5 achteraf gedeactiveerd moet worden ? Had hiervoor gebeld naar de klantendienst maar de operator kon hier geen antwoord op geven...
@PROXIMUS is er een contactadres waar een klant terecht kan met de vraag of een Tessares-oplossing (ADSL + 4G modem) mogelijk is? Zijn nog altijd verbonden met ADSL-technologie en wou upgraden… Helaas is er geen VDSL beschikbaar bij mij (maar wel bij mijn ene buur en de overburen...). @ PROXIMUS Staat er iets op de planning qua VDSL? Gezien ik nu op zoek ben naar een andere ISP, wil ik PXS in aanmerking nemen, MAAR ENKEL OP VOORWAARDE DAT DE TESSARES-OPLOSSING MOGELIJK IS. Anders is het parels voor de zwijnen… Ervaringen van andere klanten en Tessares is altijd welkom Groetjes, Nico
Geachte, Sinds ik enkele dagen geleden mijn nieuwe Apple TV 4k heb geïnstalleerd werkt er niks meer van proximus pickx. Zowel op gsm, iPad en tv kan ik geen live tv meer zien. Online via google Chrome wel dus aan m’n account ligt het niet. Heb vandaag al enkele keren naar de klantendienst gebeld maar tot op heden geen telefoon terug of deftige oplossing. Ik hoop dat dit snel opgelost geraakt. Normaal zou je toch denken dat dit allemaal goed werkt voor het gelanceerd wordt? :-)
Heb zaterdag mijn oude defecte decoder bij de Proximus winkel in Herentals binnen gebracht. Ze hebben mij een mail gestuurd maar da werkt nie dus heb nog altijd geen nieuwe decoder . Wie kan mij helpen ?
Instellen via My Proximus app werkt niet met de iPhone 11 Pro … In de instellingen vraagt men de username & password → welke ? Ook vergelijkbaar probleem met Proximus Pickx app
Ik ben een nieuwe klant sinds twee weken. Ik kan van het begin aan niet aanmelden in de Pickx app. Ik krijg de melding dat ik niet het beheersaccount gebruik, maar dat doe ik dus wel. Ik heb Proximus al 2 keer gebeld en 3 keer via de chat gecontacteerd, maar daar word ik steeds afgewimpeld met een niet werkende oplossing. Kan iemand me hier verder helpen?
Beste, Onlangs kreeg ik een mailtje van Proximus om mijn WIFI te optimaliseren. Na die zogezegde optimalisatie is haast het tegenovergestelde gebeurd: 1/onstabiel netwerk 2/minder sterk signaal 3/decoder die regelmatig blokkeert. Kunnen jullie dit oplossen? Thx, Michaël
Vandaag mij AppleTV aangekregen, na installatie blijkt er een probleem met de Pickx app. Telefoontje naar de klantendienst, geen oplossing. Ik zal na een uurtje een telefoontje terug krijgen. Na een uur inderdaad telefoon terug, een computer die vraagt of mijn probleem is opgelost, neen dus… Weer 30 minuten in de wacht, “ik ga het even nakijken” om dan te horen “er zijn problemen met de pickx app, probeer morgenmiddag nog eens” (het is 21:40 dusja...) Het probleem is nochtans simpel, mijn account heeft geen toegang tot pickx hoewel ik er al sinds het begin voor betaal, heb dit nooit apart gebruikt omdat ik het niet nodig had maar nu met de AppleTV wel dus. Geen TV voor Jeroen, what gives, maar dit moest toch ff van mijn hart. Dit is geen mega abnormaal gigaprobleem om op te lossen maar het uur zal er wel iets mee te maken gehad hebben wellicht. Ik hoop dat dit zsm opgelost geraakt, anders stuur ik mijn kinderen op jullie af ;)
Hallo mijn naam is Melissa. Mijn klantnr is: 62364**** Ik heb de abbonement Mobilus M gekozen via jullie website met een webpromo. Waar ik in plaats van 26,99 euro per maand alleen 21,99 euro per maand gedurende 12 maanden moet betalen. Ik heb een prepaid kaart van proximus en ik had gezegd dat ik mijn nummer wil behouden toen ik de abbonement via website gekozen heb heb ik ook via chat met iemand gesproken. Mijn nummer is: 0471 36 ** ** En ik had ook nog krediet dat normaal gezien als korting ging zijn in mijn 1ste factuur. Maar nu zie ik dat ik een nieuw nummer heb: 0470 55 ** ** (en ik heb ook nog geen sim card????). Ik wil mijn vorige nummer van de prepaid behouden. Kan u dit aub oplossen?
We kunnen helemaal niet inloggen bij Pickx, kom telkens terug bij intro van Pickx om app te downloaden Kan helemaal geen Pickx account activeren? meermaals myProximus inloggen, geen resultaat van verbetering te zien. graag oplossing ervoor, alvast dank je wel!
Ik ben een van de gelukkigen die een nieuwe V7 decoder ontvangen heeft. Mijn vraag is nu, welke apps kan ik hierop installeren? Is een beperking? Is er ergens een lijst met voice commands die ik aan de Google Assistant kan geven, om de decoder met spraak te besturen? Hoe kan ik een bonusfilm vinden in het nieuwe Pickx menu?
k heb geen voorkeur voor een bepaalde operator, maar ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik tot nu toe aangenaam verrast ben door de uiteindelijke uitkomst van mijn opmerkingen bij proximus, zelfs in die mate dat ik hoop dat testaankoop of een andere consumentenorganisatie contact met mij opneemt in de hoop dat dit in de toekomst vaste kost is. leesangwinkb@gmail.com
Ik heb een speedtest van de b-box3 gedaan met mijn laptop en hieruit bleek dat WiFi 5.0 GHz is dezelfde of soms zelfs lager trager dan WiFi 2.4 GHz. Ik zat naast het modem bij deze test en het enige andere apparaat dat verbonden was met de WiFi 5.0 GHz is de WiFi bridge voor de TV. Weet iemand hoe dit mogelijk is? 5.0 GHz moet normaal toch sneller zijn?
Ik ben ingelogd als beheerder en toch zegt hij bij de proximus pickx app dat het account niet gekoppeld is. Aangezien dit een veel voorkomend probleem blijkt graag dan ook snel en adequaat een oplossing voorzien aub. Dank bij voorbaat. Caroline Melis
Vandaag kan ik op 2 toestellen iPad en iPhone Pickx niet gebruiken. Ik moet mijn login ingeven (niet verwacht) en na enige ogenblikken een wit blad met error Server Error Access Manager …. … Could not acquire a client credential. Provide your System Manager with the above information ….
Kan het zijn dat Grey’s Anatomy verdwenen is uit series en movies? Deze serie is de reden waarom we deze extra nemen!
k heb een afspraak om fiber te instaleren op 13 juli maar ik kan die afspraak niet zien in myproximus . ik hoop dat die afspraak in orde is zo ik neem niet nutteloos voor de 4 maal een dag verlof voor niets danny
Ik heb al een aantal maanden geen 4G meer, enkel 3G. Sindsdien al een nieuwe telefoon en nieuwe simkaart, maar het helpt niet. Ik heb al uren aan de lijn gehangen met verschillende diensten die me al 100x dezelfde vragen hebben gesteld, zonder resultaat. Ik heb al een aantal herinneringen gekregen voor betaling, maar ik betaal niet meer voor een dienst die ik niet krijg. Graag een oplossing!
situatie: Booster op tweede verdieping: altijd prima gewerkt op 2.4. Signaal werd voldoende versterkt om Ook lampje 5.0 brandde tot nu toe. Booster in de keuken geplaatst. Bij installeren ging alleen lampje van 5.0 branden. Ook bij de booster op de 2de verdieping brandt nu alleen nog 5.0, maar de MacBook Air en de iPhone vangen daar 5.0 niet op. One SSID is niet ingeschakeld. Op de site van de modem (192. enz..) zijn zowel 2.4 als 5.0 ingeschakeld. Gevolg: geen internet op 2de verdieping Vraag: waarom vangt booster 2.4 niet (meer) op? Alvast bedankt voor de hulp.
beste , wat gebeurt er met mijn voetbalpakket ???? 16.99 elke maand kassa kassa maar geen garantie dat ik jupiler pro league (eerte klasse) nog kan kijken ???? graag wat info anders bey bey 16.99 euro de maand en een jaarpakket op elevensports !!!!! mvg, Ronny
Beste, Op 4-7 bestel ik, flex S, met overdragen gsmnr’s. Op 5-7 stuur ik een email, een chatbericht dat dit moet geannuleerd worden, netjes binnen de 14 dagen bedenktijd. Op 6-7 stuur ik tevens de annulatiebrief bijlage bij de bestelling, om dit alles te annuleren. Op 6-7 bel ik nogmaals om zeker te zijn dat dit niet wordt overgedragen, er wordt mij bevestigd dat dit niet zal gebeuren. Net nadien, tevens 6-7 krijg ik een telefonische reactie op mijn mail dat dit niet zal worden overgezet. In de bijgestuurde email zie ik mijn gsm nr toch zal overgedragen worden. Ik bel nogmaals en opnieuw wordt mij bevestigd dat dit niet zal overgedragen worden. Op 6-7 s avonds heb ik plots geen telefoon meer, proximus heeft het nummer WEL overgedragen, maar mij GEEN simkaart gestuurd. Hier zit ik dan, zonder bereikbaarheid op GSM. Dit soort onbekwaamheid van uw personeel stoot mij ten zeerste tegen de borst. 1- Om over te dragen zijn jullie sneller dan jullie schaduw, sneller dan de post simkaarten kan
Hallo, Ik heb vandaag Epic Combo Full pack aangevraagd en zou graag toch mijn vaste lijn willen behouden. Desnoods een aparte abonnement. Groeten Jeroen
Op dit moment heb ik tutimus maar flex lijkt mij nu voordeliger . Maar wat met mijn gratis webruimte en domeinnaam, blijft dit behouden???? De Wifi booster word die ook geleverd dan?
hoi, ik heb de volgende vraag. ik heb nog een oud tariefplan voor mijn mobiele telefoon, Smart+25. daar is ook een 2de gratis simkaart bij die enkel is bedoelt voor internet zoals bv. voor in een tablet want met deze kan niet mee gebeld worden, nu, ik gebruik die 2de simkaart niet meer en ik heb gehoord van iemand in een Proximuswinkel dat dit met tijd betalend zal worden die 2de simkaart, die mag van mij gerust gedeactiveerd worden als het goedkoper kan, wat kan ik doen daarvoor, en wat is een goedkopere oplossing ? ik zou in ieder geval nog gebruik willen maken van mijn abonnement met internet, ik surf nogal redelijk op mijn telefoon. nu heb ik 4Gb. op m’n telefoon (sim1) en 2Gb. op die (sim2) dat eigenlijk gedeactiveerd mag worden.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.