Skip to main content
Antwoord

Aanmelden Pickx lukt niet

  • July 10, 2020
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik ben een nieuwe klant sinds twee weken. Ik kan van het begin aan niet aanmelden in de Pickx app.

Ik krijg de melding dat ik niet het beheersaccount gebruik, maar dat doe ik dus wel.

Ik heb Proximus al 2 keer gebeld en 3 keer via de chat gecontacteerd, maar daar word ik steeds afgewimpeld met een niet werkende oplossing.

Kan iemand me hier verder helpen?

 

Beste antwoord door Charlotte.D

Dag Bram

 

Kan je dit nu even testen aub? 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • July 10, 2020

seffens als iemand van proximus zelf langskomt zullen ze uw instellingen natrekken


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 10, 2020

Dag Bram

 

Kan je dit nu even testen aub? 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 10, 2020

@Charlotte.D Super hard bedankt, het werkt!