Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb mijn tv bundel van sport opgezegd want betaal al maanden 16,99€ en konden er niet naar kijken kan ik een vergoeding vragen voor die maanden dat we niet kunnen kijken hebben
Vorige maandag en dinsdag 20 en 21/07 kwam de decoder v6 met de Proximus-toets niet uit slaapstand; na een reboot was alles terug in orde. Dinsdag stelde ik vast dat de software-versie van de v6 was gewijzigd naar V100R001C00B157. Ik weet niet wanneer dit is gebeurd en als dit de oorzaak kan zijn. Wel zag ik via Menu - Instellingen - Afstandbediening was er een optie te zien: Koppel afstandsbediening met bleutooth. Ik heb dit dan gedaan en deze namiddag kon de decoder terug normaal uit slaapstand worden gehaald. Was die functie dan soms uitgeschakeld door de software upgrade?
Hallo Ik probeer mijn 2 pay&go kaarten te registreren en telkens krijg ik de melding “geen geldig adres” Het maakt niet uit of mij ik mijn pay&go kaart wil identificeren via de kaartlezer (identiteitskaart) of via een oplading. Ik moet telkens handmatig mijn adres invoeren en dan krijg ik die melding. Ik ben van Maasmechelen en het maakt niet uit of ik de optie Mechelen-aan- de Maas of Maasmechelen aanklik. Het maakt niet uit of ik de woorden zelf type of dat ik ze selecteer uit het menu. Ik begin bijna te twijfelen of ik hier wel woon Fout in het systeem??
Ik ben ten einde raad. We hebben in de Ardennen TV en internet via Proximus. (deel van een pack samen met m’n GSM) Het is maxi internet en de modem is een bbox3, Als je de laptop verbindt via vaste kabel duurt het openen van een website (bijvoorbeeld autoweek,nl) enkele minuten. een foto uploaden van 4MB duurt een paar uren. Ik heb meermaals gebeld naar de technische dienst...resetten modem, testen lijn, alles blijkt ok. Enkele weken terug werd me aangeraden om iemand te laten komen voor Happy house. Nu blijkt volgens de website dat dit niet meer beschikbaar is. Af en toe moeten we een VPN-connectie maken om te kunnen werken vanop afstand, dit lukt gewoon niet. Bij de buren (die er permanent wonen) hadden ze gelijkaardige problemen. Daar is Proximus echter wel langsgeweest en hebben ze een modem die werkt via 4G geinstalleerd. de 4G ontvangst is er prima. Inmiddels moet ik me behelpen met een hotspot via 4G die ik maak met m’n GSM maar door m’n datalimiet is dit een dure zaak. Ik z
Kan ik bij mijn vriend de mobiele betalingen uitzetten want nu koopt hij via een spelletje van alles maar komt bij onze factuur bij en begint op te lopen
Beste Ik krijg steeds de melding dat mijn MyProximus login niet gekoppeld is aan de app, ondanks dat deze wel alle beheerdersrechten heeft. Kunnen jullie dit aub. rechtzetten? met vriendelijke groeten, Tim
tevreden van proximus. . het heeft wel een tijdje geduurd maar mijn fiber is nu tog in orde. 1 was er beetje een probleem om de kabel naar mij op het 2 verdiep te brengen aangezien de bestaande buizen niet konden gebruikt worden. maar dan heeft proximus gratis kabelgootjes weest plaatsen tot het 2 verdiep. alles goed afgewerkt..erna heeft een technieker alles goed weest plaatsen . ik zit nu op een een internetsnelheid van 480 op 49 . ervoor op 42op 12.. een groot verschil.
Hallo, Normaal is de overdracht van onze 4 SIM kaarten voor dit weekend, maar voor de thuis installatie (internet, TV & Telefonie) moeten we nog wachten tot begin augustus…. iemand enig idee hoe ze die berekening gaan doen ? Omdat dit normaal gelijk lopend is en de eerste 3 maanden krijgen we korting op ons FlexPack.
Ik hen dringend proximus nodig Ik stuurde al mail Belde al. Via messenger en fb. Via Twitter Via de chat Dit al sinds zaterdag maar ik krijg geen gehoor Wat nu het is echt dringend
Ik heb vanmorgen mijn account terug aan de Pickx app moeten laten koppelen via de telefonische helpdesk. Nu ik terug in de pickx app kan, krijg ik echter telkens de boodschap dat de streaming niet beschikbaar is, althans toch op 1 van de 2 iPads thuis. op het forum zie ik dat veel mensen dit probleem al hadden, maar de oplossingen werden door Proximus steeds privé geboden, daar kan ik dus niets uit afleiden. Kan iemand mij verder helpen? Bedankt!
Ik wil mijn abonnement laten omzetten naar Epic Combo. (echter was dit ook niet mogelijk) don’t ask me why. Bedoeling is om mijn abonnement van tutimus om te zetten naar epic combo (en mijn 2 gsm nummers naar Epic video’s). Door omstandigheden heb ik terug 2x v5 mini decoder. Echter word er de V7 decoder geadverteerd (https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html). Klantendienst kan me dit echter niet toekennen. Kan ik via deze weg alles in orde laten zetten? Epic combo met 2x epic video Switch van mijn 2x V5 mini naar V7
Hallo, Ik heb momenteel 2 tv's aangesloten met een bridge van proximus. In heb een bridge kortbij de modem staan die het signaal verstuurd en ik heb 2 bridgen staan bij de decoders. Maar op een bridge heb ik telkens Orange lampje branden. Niet optimaal dus, maar het werkt. Ik heb daarnet een Wi-Fi booster besteld, omdat ik buiten ook af en toe tv wil kijken. Hoe moet ik dat nu installeren met die wifi bridge? Moet ik voor ieder tv toestel een Wi-Fi booster hebben? Om het toch een beetje te begrijpen hoe het precies allemaal werkt, graag wat uitleg. Het komt er eigenlijk op neer dat ik een sterker signaal nodig heb jij mijn tv die nu Orange lampje geeft bij de bridge en ik wil 1 tv buiten gaan gebruiken?
Beste, Ik kan inloggen via 192.168.1.1, vul user in en paswoord modem, maar dan blijft er een cirkel draaien en verschijnt niet het scherm ( zie hieronder ), om dan het WIFI kanaal te kunnen wijzigen. Is mij vroeger nog gelukt, maar nu geraak ik niet tot onderstaand scherm. Kan iemand mij helpen aub ? Dank, Peter
Sinds kort voor 13 uur vandaag plots geen TV streaming meer. Alle tekst frames laden (menu) maar traag. Content komt niet meer door omdat mijn lijnsnelheid die al eeuwen 85/15 is plots nog 0,5/0,15 is … Soms de boodschap dat de servers niet meer bereikbaar zijn en dat er aan gewerkt wordt, resetten kan een averechts effect hebben … ??? begrijpe wie kan .. Technische dienst gebeld om 15u30 … ze zullen 22/7 een technieker sturen … wat moet ik daar nu mee? We zijn nota bene de 18e vandaag! iemand nog problemen in de regio Halle, Beersel, Alsember, St Genesius Rode?
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Kan dit aangepast worden, aub ? mvg raoul
wat heb ik: B-Box 3X+ kleine decoder (nieuwe generatie pas in jan. 2020 geïnstalleerd) wat is aangesloten op wifi: 1 smart tv sony 2 laptops (quasi nooit gelijktijdig in werking) 1 printer HP (zelden in werking) 2 smartphones (zelden gelijktijdig) 1 symfonisk (radio) De digitale tv is pas in januari 2020 door prox technieker aangesloten. Volgens hem had ik de afstandsbediening van mijn Sony smart tv NIET meer nodig… Haha! neen, als ik ENKEL prox tv wil kijken… maar een mens koopt geen smart tv om ENKEL naar prox tv te kijken! je wil er ook mee op het internet én streamen… Op internet gaan lukt dus niét meer… niettegenstaande wifi wél actief is… HOE kan Prox dit oplossen aub? ASAP aub? Dank u Ik kon wel degelijk op internet een hele tijd geleden en nu niet meer… en tv zegt dat de “verbinding mislukt is”…. HOE kan dit nu mislukken??? Wifi is actief, ik kan streamen maar internet… Neen… Prox help me hier aub uit...
Ik ben in Italië, waar ik een vaste computer heb die met het net verbonden is via antenne (Tiscali). Ik gebruik Outlook 2010 en heb de volgende instellingen gebruikt die op de website van Proximus staan. Ik ontvang mails zonder problemen, maar kan geen mails versturen. (smtp.proximus.be, poort 587, TLS).
Beste, ik betaal al sinds 2007 voor het Norton Anti-virus pakket. Ik kocht net een nieuwe PC en wil deze aansluiten. Blijkbaar is het pakket verouderd… en moet ik een abonnementsaanpassing uitvoeren die met ongveer €240 meer zal kosten op jaarbasis?! Dit om één PC extra aan te sluiten… Ondertussen kon ik de helpdeskmedewerker die ik aan de lijn had ook nog aan zijn collega horen meedelen dat de er nog pistolets waren …. Is dit de Proximus service waar we al sinds decennia klant zijn?
Kan me niet aanmelden op de Pickx app.
Beste, sinds 7 juli zijn we overgeschakeld naar VDSL ipv ADSL. Dit heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar uiteindelijk is het toch gelukt. We hadden al een paar keer een mail gekregen van wijziging van abonnement, maar omdat het technisch nog niet in orde was, hadden we natuurlijk nog geen VDSL2. Op 7 juli belde de technieker ons op, dat hij in de kast ons op de nieuwe kabel heeft aangesloten. Op onze nieuwste factuur staat dat dit abonnement al vanaf 23 juni telt, terwijl we pas vanaf 7 juli VDSL hebben. Kan de factuur aangepast worden? Aan de telefoon werd gezegd dat ons abonnement €61 zou kosten (internet en telefoon). Op de factuur zien we het nieuwe abonnement dat dit 72,63 euro kost. Klopt dit? Mvg Frederik
Verliest connectie met video om de 3 dagen.Al 2 nieuwe switches gekocht met igmp snooping.Zelfde probleem. 3x decoder met kabel v5,v5c,v6 - bbox3 technicolor - 2x TP link SG105E V5
Ik heb net een nieuwe aansluiting aangevraagd op mijn 2de verblijf. Ik krijg een link om een afspraak te maken maar dat werkt niet. Kunt U dit nakijken?
Waarom is de voertaal hier Frans ? Op de programmabanner onderaan staat bij de Proximus infochannel l steeds in het Frans : A bientot sur Proximus 11. Kan dat voor de Nederlandstalige kanalen dan niet in het Nederlands ?
De Pickx app is sinds de laatste beta er fameus op vooruit gegaan… 😉👍 Nu is mijn vraag, wat is de releasedate van de toevoeging van opnames en VOD ?
Geachten, Ik schakelde over naar de Mailserver van Thunderbird met mijn 4 mailadressen om deze te consulteren, en te beantwoorden. Enkel met mijn "@belgacom.net" heb ik synchronisatie problemen. Inderdaad, in mijn accountinstellingen, waar ik per adres de synchronisatie zichtbaar is en geactiveerd kan worden. Enkel bij mijn "belgacom.net"-adres vind ik deze optie niet. Misschien omdat het een POP servertype is ? Een domme vraag, en toch stel ik ze: “Kan men van een POP een IMAP maken. Of hoe kan ik, of op welke manier kan ik mijn “@belgacom.net” synchroniseren met mijn tablet en smartphone ? Graag een seintje a.u.b. RMO.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.