Skip to main content
Antwoord

Nieuwe aansluiting

  • July 16, 2020
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb net een nieuwe aansluiting aangevraagd op mijn 2de verblijf. Ik krijg een link om een afspraak te maken maar dat werkt niet. Kunt U dit nakijken?

Beste antwoord door AntonellaD

@Evarist_01 Er is een interventie dat nog moet worden afgewerkt door de achterliggende dienst betreffende de technische situatie van deze aansluiting. Zodra dit is afgewerkt zal het maken van een afspraak wel mogelijk worden. Ik heb een bijkomende melding gestuurd naar deze dienst via ticket nummer IM10771121 om het proces wat te versnellen. Groetjes, Antonella

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 16, 2020

@Evarist_01 Heb je reeds cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser? Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • July 16, 2020

Er staat ‘Bestelling ontvangen’ maar ook ‘bestelling geannuleerd’.

In MyProximus vind ik wel een order maar kan geen afspraak maken, zoals mij aan de telefoon werd gemeld.

Overigens beklaag ik mij over de persoon die mij te woord stond aan de telefoon. Hij verstond de helft niet van wat ik zei. Ik spreek nochtans perfect (Belgisch) ABN, en zelfs met een sterke articulatie. Dat zou de verstaanbaarheid moeten verhogen. De man sprak met een NL accent.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • July 17, 2020

@Evarist_01 Er is een interventie dat nog moet worden afgewerkt door de achterliggende dienst betreffende de technische situatie van deze aansluiting. Zodra dit is afgewerkt zal het maken van een afspraak wel mogelijk worden. Ik heb een bijkomende melding gestuurd naar deze dienst via ticket nummer IM10771121 om het proces wat te versnellen. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • July 20, 2020

Dank u, Antonella. :-)