Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds gisteren hebben wij Proximus Flex. Ik dacht dat de Pickx app hierbij inbegrepen was (ik zie deze staan tussen de producten op MyProximus), maar helaas lijkt deze niet te werken. Na het aanmelden verschijnt de melding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”.Is er een instelling die ik kan wijzigen om het werkende te krijgen?
Waar kan ik mijn PPoE gebruikersnaam en wachtwoord vinden ?
Graag koppelen van onze pickx app voor ipad aan onze account.bedankt Nico Meens
Beste,We ondervinden nu dagelijks problemen met deze digirecorders. Met de 2 kleinere zonder harde schijf lukt alles goed. We starten alles her op en toch blijft het probleem. We kunnen met digirecorder met harde schijf niet aan de opgepakte programma’s alsook niet opnemen.We merken dit nu toch al een maand 5 op maar lukte met herop te starten maar nu niet meer en dit al 2 wkn aan een stuk. Kan hiervoor gewoon naar de winkel en een andere Gratis digirecorder wisselen aub ? Want is ambetant op deze manier. Dank u,Mvg,Laika
Beste,Recent overgestapt van telenet naar hier en zou de Pickx app wille gebruiken. Ik krijg echter de foutmelding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”. Zou dit opgelost kunnen worden Alvast bedankt
Sinds een aantal weken stel ik vast dat de internet verbinding soms wegvalt. Herstart van de modem of een tijdje wachten (kan soms lang duren) lost het soms op. Dit is vrij vervelend tijdens een skype-vergadering of de moment dat de kinderen online les aan het volgen zijn. Kan dat nagekeken/verholpen worden?
Ik denk dat het tijd wordt dat Proximus zijn uploadsnelheden wat aanpast aan de huidige realiteit (Cloud services etc). Om toch een soort differentiatie te krijgen tussen de abonnementen, stel ik voor: Internet Start: 10 mbps upload (i.p.v. 4 Mbps). Internet Maxi: 20 of 30 mbps upload (i.p.v. 15 Mbps). Hogere abbo's, business abbo's: onbeperkt (in de praktijk 40 Mbps indien de lijn het aankan). Er is geen enkele technische reden om de uploads zo hard te beperken (de fiber naar de ROP's is volledig symmetrisch). De huidige snelheden zijn niet meer van deze tijd (en forceren de klanten om naar hogere abbo's te gaan).
Beste, ik ben onlangs terug abonnee bij Proximus voor internet, tv en vaste telefoon.Ik kan geen toegang tot PublicWifi op mijn iPhone installeren ( op Mijn iPad lukt het wel), volgens de gekregen uitleg van de helpdesk en bij het bekijken van een film op YouTube, zou dit wel moeten lukken, maar in de praktijk lukt het niet, omdat ik geen Proximus (abonnement) heb en een Sim kaart in mijn gsm steekt !?Blijkbaar zou dit iets nieuws zijn en zijn er nog niet veel personen bij Proximus hiervan op de hoogte ! Telkens ik de vraag stel krijg ik als antwoord dat dit moet lukken ?Maar misschien vergis ik me en heb ik het niet goed begrepen. Misschien lukt het toch om de PublicWifi te installeren op mijn gsm 🤔Maar indien dit het niet mogelijk is, zou dit best moeten aangepast worden, en gecommuniceerd worden aan de verkoopdienst en de helpdesk .! Zodat er in de toekomst duidelijke en juiste informatie wordt verstrekt aan de klanten.Ik vind het wel geen klantvriendelijke aanpak om de klanten
Hallo, Wij hebben nu alle 4 een Mobile flex abo en de app myproximus heb ik op mijn Gsm gezet (ingelogd met mijn proximus account) maar mijn vraag is als mijn vrouw en kinderen de app installeren, met wat moeten zij dan inloggen ?? grt
Ik merk vandaag op myproximus (zowel de app als de website) als ik inlog, dat ik geen accountnummer meer heb.Account is gewoon leeg. Ik heb geen produkten meer, geen facturatie, geen instellingen, geen klantenprofiel. Gewoon niks. Alleen mijn naam staat er nog. Ook bij de accounts van mijn vrouw en moeder heb ik hetzelfde probleem. Ik vermoed dat dit een tijdelijk probleem is en dat andere proximus klanten daar ook last van hebben?
Beste Ik merk dat VOWIFI sinds maart beschikbaar is op de S10 reeks. Heeft iemand een idee wanneer dit voor andere toestellen beschikbaar is? Ik heb namelijk een oneplus 7T pro of een samsung galaxy s9+ en ik heb hier ontzettend hoge nood aan… Geen bereik in huis, proximus abonnement voor gsm van het werk, en telenet(orange) aansluiting vaste lijn omdat een vaste lijn van proximus hier niet mogelijk is.VoWifi is dé oplossing die ik nodig heb, dus ik kan niet wachten tot ik dit ook kan gebruiken op mijn toestel. Alvast bedankt voor enige nuttige feedback! GroetenTimothy
Ik ben onlangs overgeschakeld van base naar proximus..Een proximus medewerker belde mij om te vragen of ik tevreden was over de proximus producten. Ik zei dat ik de vaste lijn niet nodig had dus stelde zij een pakket voor via proximus met unlimited data,bellen,smssen.Dat zou mij 15€ kosten en een tweede lijn zou dan 9€ kosten voor dezelfde voorwaarden. Binnen 2 dagen heb ik de sim kaarten gekregen. Maar zelfs na 2 weken was de overschakeling niet gebeurd. Daarna kreeg ik nog eens 2 andere sim kaarten toegestuurd. De volgende dag was de overschakeling gebeurd. Maar ik had MAAR 5gb data in plaats van ongelimiteerd. Als je naar proximus belt met je een half uur wachten aan de lijn om te horen dat ze je niet kunnen helpen en als ik ongelimiteerd abonnement wil moet ik in totaal 131€ betalen ipv 83€ zoals ze mij hadden beloofd. ALLE GESPREKKEN ZIJN OPGENOMEN
Hallo, Mijn vrouw had deze voormiddag (op zondag) een kwartiertje gebeld met vaste telefoon en nu zie ik in Myproximus een verbruik buiten bundel van 3,02 € Dit staat bij het verbruik vd vaste lijn.Voor eerst in het weekend is het gratis bellen en ten 2de in ons Flexpack hebben wij onbeperkt bellen.Ik hoop dat het een bug is in het systeem , anders zal dit duur worden :)
Beste Donderdag bestelde ik in de krefel Winkel een gsm met abonnement. Ik kreeg een eerste mail aan met de bevestiging cam mijn bestelling en de boodschap dat er nog een tweede mail ging komen met informatie over de bestelde gsm. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen. Ook kreeg ik een nieuwe simkaart mee en ik moest wachten op een sms dat de simkaart klaar is voor gebruik. Ook deze sms heb ik nog niet ontvangen.Ik vroeg me af het normaal is dat het zo lang duurt.
Ik heb deze maand 2x 77 euro betaald aangezien ze de diensten stop gezet hadden.. bij deze werkt het nog steeds niet, ik kan nog steeds geen tv kijken en heb zelfs al 2x betaald. Ben helemaal niet tevreden meer over proximus Altijd problemen
Beste ex-collega,in juli een Data Boost-optie gekocht op 1 augustus tarief veranderd; vandaag, 2 augustus is deze optie opgebruik. Ik krijg volgende verwarrende sms: => kan dit geen rekening houden met de reële situatie: ik heb ondertussen een flex+ => hoger volume 1 augustus startte er een nieuwe cyclus => boost mag wel op zijn, maar er startte 1 augustus dus een nieuw maandelijks volume waardoor ik niet aan lagere snelheid surf.MyProximus:
Beste,Ik er is na 10tallen keren vermelden dat ik het slachtoffer ben van oplichting met als gevolg torenhoge facturen die oplopen, omdat er sinds januari wanneer alles gestart is er niks werd gedaan tot ik een officiële klacht zou neerleggen. Dit is ondertussen bijna een maand geleden en tot 3 keer toe nogmaals aangehaald, ook op het forum. Ik heb dus tot op heden nog niemand gezien of gehoord. Ik vroeg een epic combo light, omdat dat maar niet in orde kwam, heb ik me door een shop medewerker laten manipuleren en ja oplichten. Hoe kan ik anders zien, als men zegt als u dit neemt bent u minstens 4 maand goedkoper dan met de epic combo light van Ongeveer 55 euro per maand,.ist 3 maand en daarna 65 of 70. En vanaf mijn 1stz factuur van 123 voor 1 maand en 10 dagen, 2.de 94euro, 3de 165 euro. De 1st 2dan toch betaald volledig, uitgaande van een rechtzetting, 3de heb ik dan abonnement kosten van epic light en mijn abonnement kosten op factuur,.het percentage verschil berekend en dit toegep
hallo dinsdag word Proximus bij mij aangesloten . Ik kreeg vanmorgen deze sms Nu vroeg ik mij af of deze aansluitingen voldoende zijn want ik krijg geen gehoor via Facebook of messenger
Beste, het volgende mailprobleem doet zich voor : ik heb nog een oude pc staan op mijn bureau die ik zo af en toe nog eens aanzet en wanneer ik daarmee Outlook open, komen niet alleen de mails binnen die op dat moment beschikbaar zijn, maar het rare is dat dan ook de vele mails op mijn recente pc en laptop verdwijnen uit de inbox en allemaal in het postvak in terechtkomen van die oude pc. Het positieve is dat ik ze dus niet kwijt ben, maar het spijtige is dat op mijn recente pc en laptop het postvak in leeg is.Mijn vraag : kan ik die met een of andere ingreep terug kopiëren van de oude pc naar het postvak in van de recente pc en laptop.Alvast bedankt voor wie een nuttige tip heeft.Mvg,Patrick Van Wesemael.
Al enkele weken kan ik niet inloggen op de proximus app alhoewel ik wel kan inloggen op de website zelf.ik krijg telkens de boodschap dat ze me niet konden inloggen waarna dit scherm verschijnt? (Bijgevoegd)(ik moet zeggen dat de chatbot bijzonder irriterend is als je een probleem wil melden)
Beste mensen Ik krijg zojuist een mailtje waarin de vermelding staat “Hoe activeer je de nieuwe slimme Proximus wifi?” heel nieuwsgierig ga ik kijken en kom ik op filmpje waar een uitleg staat wat ik zou moeten doen…. Hieruit blijkt dat alles op de frequentie 2.4 moet gezet worden…. Niettegenstaande de ik steeds gehoord en gelezen heb dat de 5.0 frequentie sterker is ….. En wat met mijn Wifi bridge waar mijn TV decoder aanhangt die werkt alleen maar op de 5.0 frequentie? Graag van iemand een duidelijk antwoord. Mvg, Choreftis
Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem
Internet en tv signaal valt weg, na een paar minuten is alles weer in orde . Dit is al een paar dagen aan de gang en gebeurd meerdere keren per dag .
Proximus gaat samenwerken met Delta Fiber om de uitrol van Fiber te versnellen. Het is nog wel maar een voorlopige overeenkomst. Maar misschien toch wel een beetje positief nieuws. Bekijk hier het persbericht:https://www.proximus.com/nl/news/20200731-fiber-network-rollout-flanders-deltafiber.html
Het internet valt regelmatig uit voor een paar seconden . Op de pagina van de modem kan je niet zien welk toestel een hoog verbruik heeft . Ik werk met PC/laptop op windows dus een app kan ik niet gebruiken daar deze allemaal draaien op Android of iOS . Heeft er iemand een oplossing
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.