Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Ik heb een vriendin proximus aangeraden bij haar verhuis, waarbij ze van een andere provider overstapt. Echter, deze aansluiting laat op zich wachten en de helpdesk levert niets op behalve loze beloften als contacteren binnen de 48 uren. Dat gebeurt niet en ze verwijzen naar een achterliggende IT dienst die wij niet kunnen/mogen contacteren. Er ligt een proximus aansluiting, dus ik snap het probleem helemaal niet. Hoe kunnen we een échte statusupdate krijgen ? Er werd een dossiernr gegeven waarlangs we het probleem zouden kunnen opvolgen maar niemand weet te zeggen hoe. Hoe langs is de gemiddelde aansluittijd ? Alleszins geen goeie prestatie van Proximus en de vriendin denkt natuurlijk eerder aan alsnog de concurrentie. Patrick
Met mijn Samsung tv kan ik via de browser verbinding maken met Pickx en inloggen. Niet via een app want die kan ik bij Samsung niet downloaden. Daar houd het op. Ik kan geen enkel programma live afspelen en ook niet de opgenomen programma’s. Ik probeer dit vanuit Nederland maar dat kan m.i. het probleem niet zijn omdat op al mijn draagbare toestellen dit wel gaat. Iemand een idee waaraan dit kan liggen ? Alvast bedankt voor de hulp.
Sinds zondag werkt de pickx app niet meer, daarvoor werkte hij prefect. Gisteren gebeld met proximus, maar ze vonden het probleem niet. Dat is toch wel zwak hoor. Ik moest maar blijven proberen tot het opgelost was. Hoe kan dit in godsnaam zo lang duren. Als er al zo veel mensen reclameren op dit forum over het niet werken van de pickx app de voorbije dagen, dan is er toch een algemeen probleem waar ze moeten naar gaan kijken en zeker niet individueel. De klanten geraken maar meer gefrustreerd, ik moet eerlijk toe geven dat ik al aan het uitkijken ben naar een andere provider. Want ook met de digitale TV hebben wij de laatste maanden veel problemen en storingen ondervonden. Dit zou dan ineens te maken hebben met een verouderde decoder. Vandaag al wel een nieuwe ontvangen, dus ik ben benieuwd. Als dit niet werkt dan vrees ik dat wij niet veel langer bij Proximus gaan blijven.
Ik probeer naar Proximus TV te kijken maar krijg de melding dat ik me buiten de EU bevind. Ik zit in Frankrijk gebruik een Frans nummer hier. +33/787494604.
Beste, Ik heb op zondag 21/06/2020 rond 16u00 een tv samsung via my proximus(Enjoy!) bestelt. Waarvan ik 349 euro reeds al voor betaald heb. Hoewel ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn betaling → na de betaling krijg ik op het scherm de volgende: Bedankt! Je bestelnummer: R4WEBSHOP007675265 Aangemaakt op: zondag, 21 juni 2020 16:06:37 Referentie van de bestelling : R4WEB007675265 Totale kostprijs : 349.00 EUR Begunstigde : Proximus Betaalreferentie :5309118897 Ik nam meer dan 10 keer contact met de klantendienst en niemand kan mij er helpen “ wij zien niets terug van uw bestelling”. Kan er iemand mij verder helpen? Graag zie ik uw antwoord zo spoedig mogelijk tegemoet
Geachten, Mijn vraag zit reeds geformuleerd in de titel. Ik bezit een iphone SE (2016) met een PrePaidkaart van 15€. Wat kost mij, het versturen van een sms/mms naar een telefoonnummer (niet van apple), in het binnenland (België) ? Graag een seintje a.u.b. Roland.
Beste forum Ik heb een pv bij de poltie laten opstellen en alle gegevens doorgestuurd naar BPostbank maar er komt geen schot in de zaak Heb gisteren uitleg gevraagd aan politie en daar zeggen dat ik tot 90dagen geduld moet hebben. Probeer ook HEALDISDEV te bereiken maar dat lukt niet meer Probeer ook van Avast te vernemen welk abonnement ik heb maar daar ook krijg ik geen antwoord en per telefoon enkel Engels Ben ondertussen terug rechtstreeks bij Norton voor 360 Standaard ; kan ik hier juiste contactgegevens krijgen voor Avast nederlands
Bij onze account merken we op dat er vorige adres, oude adres nog opstaat met vorige telefoonnummer?? we zijn nu maar reeds paar dagen aangesloten bij Proximus voor internet en tv, ik begrijp niet waarom er dan nog oude adres en telefoonnummer daar opstaat?? Zou heel fijn vinden om oude adres en telnr. te laten verwijderen.
Hallo, Sinds vandaag merk ik dat de wifi van mijn Bbox niet meer oké is. Ik heb een mesh wifi netwerk aan mijn Bbox via LAN daarmee haal ik gerust 92/20 snelheid. Als ik echter de wifi van de Bbox aanzet haal ik nog amper 30 Mb download, zelfs op korte afstand (0.5 m). Is het mogelijk dat één van de antennes niet meer werkt? Ik heb smart wifi reeds uitgezet, kanaal verandert, de modem herstart, gereset, de stroom eraf, alle LAN kabels eruit..niets helpt. De modem staat vrij , niet in een kast . De meting is gebeurd met verschillende apps en toestellen. Ik weet niet hoe lang zo’n modem kan of moet meegaan. Ik zet de modem weinig of nooit af. Mvg, Artie
Jupiler Pro League Vandaag is de deadline voor biedingen op de uitzendrechten van de voetbalcompetitie. De bedoeling is om naar een soort van ‘Netflix voor het voetbal’ te gaan, waarbij de kijker online naar wedstrijden zou kunnen kijken, tijdens de match pushberichten krijgt met korte fragmenten en/of nadien samenvattingen kan opvragen - zonder dat er per se een decoder van Telenet of Proximus aan te pas komt. Een definitieve beslissing volgt vrijdag. Dan komt er een bijzondere algemene vergadering samen waarbij alle profclubs stemmen over de biedingen. Kijk er naar uit wat ze gaan beslissen. bron: HLN 21/1
Geachte, Ik weet niet welk “type” prepaidkaart ik heb op mijn iphone. Waar kan ik dit terugvinden a.u.b. Gegroet. Roland.
Toen ik 1 wifi booster aan een tv aangesloten had was het probleem dat het beeld soms bleef hangen opgelost. Nu heb ik aan een 2de tv ook 1 aangesloten omdat deze geregeld bleef hangen. Nu is het bij de 2de tv beter geworden en bij de 1ste slechter. Nu blijven beide af en toe hangen. Hoe kan ik dit oplossen?
Heeft er al iemand gehoord van beloningsprogramma van Proximus. Vul 9 vragen in en win gsm of iphone voor 1 euro
Hallo, mijn dochter heeft een iPhone 6s via een joint offer. Gsm is nu 1 jaar oud en plots werken er een aantal delen van haar scherm niet meer. Als ze haar puk code moet ingeven werken de middelste rij getallen niet. Ook bij het typen van berichten kan ze sommige letters niet gebruiken. Valt dit onder garantie en wat moet ik doen om dit te laten maken.
Beste proximus Ik heb een bestelling geplaatst en wil deze laten anuleren. In het orderoverzicht staat een adres en iemand anders zijn naam. Ik probeer al heel de dag via chat iemand te bereiken. Gelieve te anuleren!!
Ik ga binnenkort een nieuw appartement huren. De verhuurders woonden er vroeger zelf en hadden altijd Telenet. Ze zijn niet zeker of er een telefoonlijn ligt en of er een Proximus-aansluiting is. Zelf ken ik er ook niet veel van, maar ik heb deze foto's doorgekregen. Kunnen jullie hieruit afleiden of het makkelijk is om Proximus-tv en internet hier aan te sluiten? Want als er nog geen aansluiting is en er moet gebroken worden in de muren etc. dan kiezen we toch liever voor Telenet. Alvast bedankt!
sinds mijn decoder v7 een update heeft gedaan naar versie 3.33.9 zijn al mijn opnamens in mijn video verdwenen graag een oplosing hiervoor !! groetjes Pierre
Ondanks de positieve LAN-verbinding en draadloze verbindingsinstellingen kan mijn smart TV niet internetten. Server kan niet gevonden worden. Beschik over Samsung Smart TV UE40D8000. Wat moet ik doen? Mvg., S. Pauwels
Beste, ik het gisteren een Nokia 2.3 toestel voor mijn oma gekocht. Wanneer de app afgesloten is, krijgt ze geen meldingen of videogesprekken binnen. Bij de verzender blijft het bericht dan ook met 1vinkje staan. Van zodra ze de app opent krijgt ze haar berichten binnen en ook wanneer whatsapp op de achtergrond blijft staan. Maar wanneer ze dit perongeluk afsluit krijgt ze dus niets meer. Nu heb ik al verschillende keren whatsapp geïnstalleerd en ook het toestel ook al 2x gereset maar zonder succes. Ook denk ik dat alles goed staat wat betreft internet op achtergrond gebruiken. kunnen jullie mij helpen met een oplossing? alvast bedankt!
Reeds meerdere malen vul ik het formulier in om een happy house bezoek te krijgen steeds de melding dat men mij zo snel mogelijk zal contacteren echter zonder resultaat.Dan vraag ik mij af waarom je een datum en uur moet doorgeven( en dan ook speciaal moet thuis blijven met dit mooie weer)wanneer je bereikbaar bent want medewerker moet beslissen of het nodig is dat er iemand langs komt. Ik heb alle begrip voor de situatie aangaande covid-19 maar als je van die dienst geen gebruik kan maken zet men deze al dan niet tijdelijk op stop. Probleem beeld bevriest regelmatig op tv decoder reageert niet meer als hij dan toch reageert na reset zappen naar andere posten duurt heel lang decoder kan gewoon nummering van op tv niet bijhouden. bij het zappen naar andere zender allemaal kleurschakeringen en dan slaat hij vast. in het verleden nog al problemen gehad maar na alles te resetten terug opgelost. Ik heb alles al van in het begin al meerdere malen geinstalleerd en nadien bij probl
Sinds gisteren zie ik een geplande opname staan die niet te verwijderen is. Een beetje laat voor een 1 april grap !!!
Sinds de optimalisatie van de wifi is de kwaliteit van de tv barslecht. Het beeld stottert constant, pixels, stukken beeld kwijt… nu gaat het van kwaad naar erger bij het opstarten geen beeld, zware pixellijnen. Bij het zappen van zwart tot niets. Het probleem deed zich niet voor op Netflix , tot gisteren geen probleem maar vandaag al een paar keer de boel moeten heropstarten omdat internet steeds wegvalt. Alles al een paar keer helemaal opnieuw opgestart. B- box 3, decoders en de wifi bridges op mijn beide toestellen. Gaat dan meestal weer goed voor een korte tijd...
Mijn zoon gaat naar de zolderkamer verhuizen en wil daar gebruik maken van zijn playstation , smart tv Tv kijken(netflix) lukt nog met de wifi versterker, maar voor de playstation is het internet te traag Hij heeft ook een gaming pc die momenteel nog op zijn oude kamer staat en daar reeds verbonden is met een ethernet kabel, op zolder wordt dit nogal omslachtig Graag een oplossing Met vriendelijke groet Jessie
Beste, Ik woon in Vital Keullerlaan tekens ik iemand mobiel opbel kan de persoon die opgebeld wordt mij zeer slecht horen en verstaan. Mijn gezinsleden hebben dit probleem ook.Aan wat kan dit liggen.
Voor alle opmerkingen of vragen ivm opnames, VOD of de film en serie catalogus kunnen jullie in dit topic terecht.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.