Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, op de website van Proximus en in diverse kranten in binnen en buitenland is melding gemaakt dat Proximus ondertussen ook Google bericht met RCS ondersteund. Helaas merk je wel op diverse forums dat er niemand melding maakt van toegang gekregen te hebben tot RCS. Ik heb meermaals Google berichten, Android carrier services cache en gegevens verwijderd en forced stop gedaan in airplane mode om dan terug berichten te openen met RCS maar Google geeft continu aan dat provider het niet ondersteunt. Dit is vreemd omdat Proximus zelf op zijn website melding van RCS en het einde van de traditionele sms maakt.
Omdat mijn werkgever tussen komt in mijn internet abonnement lukte me het niet om online van Tuttimus naar flex over te gaan. Een Proximus hulplijn medewerker ging alles in orde brengen en hij gaf me al om te proberen een maand gratis een family pakket.ik heb nu all entertainment nl plus movies en series. Van het pakket kreeg ik direct een mail , over mijn aanpassing naar flex hoor ik niets. Hoe kan iknu weten of die kerel er iets voorgedaan heeft of ga ik beter baar een Proximus winkel?
E-Mail: ++++@skynet.beContactnummer: ++++Info:klantnummer: +++In de shop in Wijnegem heb ik gevraagd om proximus pickx te schrappen uit mijn volgende rekeningen.Het antwoord: dat gaat niet want dat is een gratis app. Waarom is mij dat dan al maandenlang aangerekend aan 4,95€ per maand als dat gratis is?graag antwoordWe stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden. mijn vraag:wanneer krijg ik antwoord en hoe kan ik mijn klacht volgen privégegevens gewist door moderator (in profiel gezet)
Beste ik heb op 03/08/2020 een bestelling online gezet en ik koos voor afhalen bij een afhaalpunt dit gaat over een gecombineerde aanbod maar heb die vervolgens geannuleerd via telefoon. Ik moest toen van een medewerker mijn bestelling niet in ontvangst te nemen of te weigeren om een boete te vermijden, vervolgens ben ik naar Bpost geweest en heb mijn bestelling geweigerd en kreeg op die dag een bevestiging van annulatie van Bpost en Proximus en ook nog een mail van Bpost dat mijn pakketje op die dag werd teruggestuurd, vandaag kreeg ik weer een mail van Bpost dat een andere pakketje die ook toen geweigerd had werd teruggestuurd maar dan vandaag en niet op hetzelfde moment van de annulatie dus met de andere pakketje “het ligt al 20 dagen bij de post terwijl ik dit geweigerd had”, nu vraag ik mij af wanneer ik het bedrag die ik al betaald had zou terug krijgen.Op My Proximus app komt nu pas te staan dat mijn bestelling geannuleerd is maar eigen is het al lang gebeurd. bestelnummer: R4W
Hallo,Ik heb nog een MyProximus account dat ik niet meer gebruik, maar mijn gsm nummer is er nog wel aan gelinkt (is een nummer van het werk).Als ik nu met mijn gsm nummer wil aanmelden op de MyProximus app wordt de account erop gezet waar geen abonnementen aan gekoppeld zijn.Misschien als deze account is verwijdert dat ik terug mijn verbruik zal kunnen bekijken door via 4G aan te melden.Dank jullie!
Hoi ForumgebruikersEen paar weken geleden ondervond ik een serieuze terugval van mijn draadloze 2.4Ghz verbinding tov de 5Ghz. Toevallig of niet was dis rond de tijd dat we een algemene stroomuitval hebben gehad.Contact opgenomen met Proximus support en die stuurde iemand langs om de modem te vervangen door een nieuwe BBox3+. Deze heeft enkel maar één wifi netwerk meer ipv de vroegere 2.4 & 5Ghz. Als ik de configuratie van de modem bekijk zie ik wel 2 wifi netwerken, maar enkel de 2.4Ghz staat blijkbaar beschikbaar via “one SSID” die enabled is. Volgens de uitleg van de installateur zou dit automatisch gecombineerd worden/overschakelen volgens het gebruik.Maar sinds een paar dagen ondervind ik terug een traag wifi netwerk. En de Proximus Ookla test geeft inderdaad aan dat ik slechts 4.3 Mb download & 15.3Mb upload bereik. Da’s veeel minder dan ik normaal gezien heb.Iemand een idee hoe dit op te lossen ? BTW: heb dit met verschillende computers & browsers - maw is niet toest
Hallo,ik heb gisteren mijn pack laten omschakelen in een proximus shop naar flex.Er werd niks gezegd over de wifi booster en moet eerlijk toegeven dat ik het ook vergeten vragen ben. Moet er iets gebeuren om deze te verkrijgen of wordt deze automatisch naar huis gestuurd ?MvgPeter
Op 29 juli werd onze decoder aangeboden door Bpost. Er werd een briefje achter gelaten dat we tot 13 augustus de decoder konden ophalen in ons postkantoor Wij zijn echter pas op 16 augustus terug gekomen uit vakantie. Onze decoder ligt dus niet meer in het postkantoor. Wat kan ik doen om de decoder alsnog te bekomen ?
2 weken geleden overgeschakeld van base operator naar proximus met onze beide gsms. Vandaag nog steeds de nieuwe sim kaarten niet ontvangen dus dan maar naar de proximus winkel gestapt om zelf de sim kaarten te vragen. Nu, 5 uur later nog steeds geen actieve sim kaart en al meermaals heropgestart.Nu zag ik dat de sim kaart nummers op deze sim kaarten niet overeenstemmen met de nummers die ik via myproximus terugvind.Help! Ik wil kunnen bellen en gebeld kunnen worden. Zitten nu al ruim een week zonder werkende simkaarten.
Ik heb nog regelmatig problemen met de V7 decoder. Regelmatig kan ik niet uitgesteld kijken. Ik moet dan de decoder volledig uit zetten en terug opstarten.Als ik aan het kijken ben, valt ineens het beeld weg en komt er op het scherm “Chromecast ingebouwd”.Als ik dan 2 X op de “Home” toets druk, is het probleem opgelost en het ik terug normaal beeld.Ik kan de “gratis film” niet bekijken.Ik heb een “Flex” abonnement.Zijn er oplossingen voor deze problemen in het vooruitzicht?
In mijn appartemensgebouw de maximale snelheid van Proximus is 15 Mbps. Wat natuurlijk heel laag is voor 2020. Is er een mogelijkheid om deze toch te verhogen? Is er iets gepland qua werking in de toekomst om deze snelheid toch te verhogen? Mijn adres is: 3000 Leuven, Sint-Maartensdal 5
Reporting-MTA: dns; mailrelay118.isp.belgacom.beFinal-Recipient: rfc822;voornaam_familienaam@msn.comAction: failedStatus: 5.0.0 (permanent failure)Diagnostic-Code: smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'timeout' (delivery attempts: 0) doet zich ook voor naar oa. gmail bestemmingsadressen
Kreeg een mail over software update heb die niet gekregen en over (3.33.9) dat ik moet zien in systeem ik heb versie 3.33.6
Beste, ons internet is extreem traag, soms kan mijn laptop zelfs geen verbinding maken met het netwerk. Ook als ik via een kabel verbint met de modem is het internet ondermaats traag. Ik heb wel het gevoel dat dit overdag beter is en vooral s'avonds tijdens de uren dat ook andere mensen in onze apartementsblok thuis zijn het traagst is. Kan hier iets aan gedaan worden? Is de verbinding met de straat misschien te oud? Als er geen oplossing is zie ik mij genoodzaakt om te veranderen van provider. Vriendelijke groeten, Jens
Ik ben geabonneerd op Eleven Sports via de optie All Sports. Als ik op de website of de app wil gaan moet ik eerst een betalend plan kiezen om een id met wachtwoord te creëren en de optie “Allsports” staat er niet tussen de verschillende opties. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?
BBC First vanaf 1 september bij Telenet in basis aanbod en niet meer betalend via Play…. Ik begrijp niet waarom wij voor de volgende zenders in Family bij Proximus moeten betalen …terwijl ze bij Telenet gewoon in het basis aanbod zitten ..BBC EntertaimentBBC First ( vanaf 1/9 )FOX HDNick JrStingray ClassicaDit zijn er zomaar eventjes 5 waar je bij Proximus extra voor moet betalen , terwijl er de laatste maanden, zenders zijn verdwenen …...
Beste, Ik probeer mijn Pickx app te activeren maar lukt niet. Ik krijg melding dat login niet gekoppeld is.
De Bbox3 heeft in de instellingen van de router geen mogelijkheid Upnp uit te schakelen. Ik kan dus een aantal instellingen niet aanpassen en na wat opzoekwerk wordt het ten zeerste afgeraden Upnp ingeschakeld te laten omdat dit zeer hacker gevoelig is. Er is blijkbaar een mogelijkheid een extra router aan te kopen en die daar mee aan te koppelen. Kan iemand me in eenvoudige taal uitleggen hoe je dit doet.Alvast bedankt voor de hulp
Bij het aanzetten van de tv verschijnt telkens het pickx menu. Is er een mogelijkheid om rechtstreeks tv te kijken bij het inschakelen van de decoder? Ik vind niet direct iets terug in de instellingen.... Ik gebruik de v7 decoder.
Onze afstandsbediening van de tv is ongeveer 13 jaar oud denk ik en de letters en cijfers zijn ondertussen niet zo goed meer zichtbaar en de batterijen vallen er uit als we het niet vastplakken met plakband. Hoe kunnen wij een nieuwe bekomen a.u.b. Alvast bedankt.Mvg. Tim en Angela
Hi, Hebben nog mensen problemen om de proximus klantendienst te bereiken de laatste dagen?Gisteren stond ik al 1,5u in de wachtrij, vandaag al 3u, en dan werd er plots afgelegd langs proximus hun kant. Hoe kan dit…? Ik heb al gemaild, via de app gechat, via messenger…
Ik kan niet meer inloggen in MyProximus. De site zegt dat Login en paswoord niet overeen komen.Ik verander mijn paswoord maar dan herkent hij het nog niet.Wat moet ik doen?
Na het activeren van smart wifi, werkt plots de tv niet meer. Alles eens uit-en aangezet, maar dit werkt helaas niet. Op de gsms is er wel verbinding, enkel de tv werkt niet.
Ik probeer al uren een poort in te stellen voor een vpn maar dit lukt niet. Als ik de poort 500 of 1721 wil instellen krijg ik steeds de foutmelding :Probeert u het opnieuw...! Conflict met bestaande UPnP port map3. Enter different port values.Geen enkel idee waar dit op slaat. Pc en router herhaald opgestart maar niets werkt. Ook in MyProximus ingesteld dat ik meer poorten kan instellen maar niets lukt.
Mijn ouders hebben sinds gisterenavond geen internet/televisie meer. Alle pogingen modem opnieuw te starten lukken niet. Er kan geen DSL-verbinding gemaakt worden. Lampje voor DSL knippert zelfs niet. Al de rest en kabels gecheckt. Contactcenter speelt automatische boodschap dat er een incident is. Maar waar vind je info over storingen bij Proximus?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.