Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo iedereen,Na 2 jaar bij Telenet klant geweest te zijn hebben wij vorige week besloten om terug klant te worden bij Proximus. Echter is ons vorige week in de winkel beloofd geweest dat wij als “nieuwe” Flex klant recht hadden op de v7 (Android) decoder. Nu is het zo dat ik contact had opgenomen met Proximus via Twitter om er zeker van te zijn dat we deze decoder zouden krijgen aangezien dat we er 2 nodig hebben alleen kreeg ik vandaag via Twitter een best wel teleurstellend antwoord, terwijl wij op een vdsl lijn zitten zou onze lijn toch te traag zijn voor deze decoder. De snelheid van de lijn zou volgens de website van Proximus tussen de 45,6Mbps en 27,9Mbps liggen. Ik wil zeker niet zeggen dat deze snelheden snel zijn maar ik zou toch verwachten dat dat doenbaar moet zijn voor de v7.
Hallo, het klepje om de batterijen van mijn afstandsbediening te beschermen is beschadigd, waardoor het niet meer vastzit en de batterijen los komen te zitten. Wat is de procedure om deze te vervangen aub? Mvg Soo Jin Wollants
Hi all, I already have Apple TV and don't need all the 80 channels, can I go for the Epic Light Experience pack and then download the Pickx app on my own Apple TV to watch the 23 channels?Or does the Pickx app work on Apple TV only if you have the Epic Full Experience pack? Thanks!T.
VraagIs het ondertussen al dan niet mogelijk P&G+ nummers toe te voegen aan een bestaand MyProximus (abo of P&G) account of dient er hiervoor nog steeds voor elk P&G nr een apart MyPx account te worden aangemaakt?Ik begin te twijfelen omdat de mogelijkheid een MyPx account aan te maken op basis van een GSMnr blijkbaar verdwenen is https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e2s1Ik vermoed dat bovenstaande verder in het proces zulks uiteraard nog wel toelaat maar indien er geen apart MyPx account meer nodig zou zijn, spaart dit e-mailadressen/aliassen
Het TV beeld hapert regelmatig en/of verandert in blokjes.Regelmatig is meerdere keren per uur.De verbinding tussen decoder en modem is via een wifi-bridge.We kijken regelmatig Netflix via dezelfde weg en daar doet dit zich helemaal niet voor. Ik heb alle apparatuur al eens gereset.
Beste Nu merk ik op dat de wifi booster staat op 2.4. Moet ik dan ook verbinden met de 2.4? Kan ik de 5.0 niet extenden?
Hey, Ik probeer al een aantal dagen mijn email op outlook 2013 te installeren, en heb alle stappen gevolgd die ze op proximus voorschrijven geprobeerd. Helaas werkt dit niet.Inloggen op proximus met mijn email lukt wel. Via oulook niet. Hij geeft altijd de foutmelding dat de verbinding niet lukt.Bellen met de technische dienst bracht ook geen aarde aan de dijk. Ik zit nog met wat vragen.Ik heb een skynet email adres, maar blijkbaar heb je een hoofd email (met willekeurig cijfers en letters) en een “sub” of “echte” email. (met naam en voornaam) en moet je je account aanmaken met de hoofdmail en die schakelt u door met naar de echte email naam.Dat wachtwoord voor die “hoofdmail” is die hetzelfde als ? en zo nee waar vind ik die? Beneden staat “Beveiligde wachtwoordverificatie is verplicht” . MOet dat aangevinkt worden?Alvast bedankt
Beste,Heb sedert gisterenavond 17u30 geen internet en digitale tv meer. Als ik naar de technische dienst bel, krijg ik te horen dat er in mijn regio een technisch probleem zou zijn, nochtans heeft een familielid geen problemen in dezelfde regio. Graag zou ik willen weten wanneer dit zal opgelost zijn aangezien ik van thuis uit werk? Blijkbaar technische problemen regio Lievegem? Klopt dat?
We proberen van maandag al de technische dienst te bereiken we hebben een storing in onze decorder ( het kabeltje is in onze decorder gesmolten) met als gevolg geen tv meer wie kan ons helpen????
Hallo,Sinds vrijdag 04/07 , staat de status van bestelling in “ gesorteerd door bpost”..en “ verwachtte leverdatum” 07/09 !!!Dan blijf je zo veel mogelijk thuis...geen bpost..Wat meer is : ik zag zojuist de bpost leverdienst in mijn straat, en zelfs vandaag nog geen levering…Kunnen jullie misschien eens doorgeven dat het geen zin heeft track trace te doen als ze op geen 5 dagen na sorteren, een pakje kunnen leveren..Ik zal vrijdag nog eens een dag thuis blijven..
Hallo,Wij hebben denk ik al +10j een website staan op users.skynet en die is nog steeds online, echter ik geraak niet meer ingelogd.Nogthans heb ik mijn login en paswoord netjes bijgehouden en toch krijg ik de melding “ongeldige invoer”Bijkomend probleem is ook dat we 2 gratis domeinnamen hebben waarvan er 1 niet meer werkt, het lijkt erop dat de doorverwijzing naar de users.skynet site weggevallen is…Het is misschien nuttig om ook te vermelden dat het abonnement (tel/tv/internet/gsm) wat op mijn vader stond voor 90% is overgezet op mij, incl. de domeinnamen ( dit was begin van dit jaar).Zit daar nu het probleem ?Kan iemand mij helpen? want ik weet het niet meer…Alvast bedankt!Mvg, Kris
Waar kan ik de WPS pincode vinden ( 8 cijfers of letters ) vinden ik moet die ingeven om verbinding te maken met mijn laptop naar mijn Tv .GroetjesBeed
Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.
Op mijn laatste factuur is de promotionele korting op abonnement Mobilus S van -2 euro naar -1,48 euro en promoties uw trouw beloond internet van -5 € naar -3,71 € waarom? Ben ik geen trouwe klant meer ?
Bijna vanzelfsprekend heb ik geen contact gezocht met Proximus, vandaar dat ik onderstaand mailbericht verdacht vond. Moest ik toevallig wel contact gehad hebben met een PX medewerker was ik er in getrapt. het ziet er bedrieglijk echt uit. De link leidt naar een vreemde website (scripturaengage of zoiets)Ik heb het gemeld aan verdacht@safeonweb.be en wou het ook doorsturen aan Px, maar waarom maken ze het zo moeilijk terwijl safeonweb toch zo simpel gaat (mail doorzenden)??Beste klant, Voor een betere dienstverlening vragen we u om niet langer uw klacht naar het adres abuse@proximus.com te sturen.Indien u contact wenst op te nemen met de Proximus internet & fraude dienst maak dan gebruik van ons webformulier op: https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fwww.proximus.com%2Fnl%2Fabuse&data=02%7C01%7Cian.verhoeven%40proximus.com%7Cdc1366e7692f45e8d4ad08d644b8fc46%7Ce7ab81b21e844bf79dcbb6fec01ed138%7C0%7C0%7C636771958628040440&sdata=67RKL5bqoo%
Ik heb gisteren een BBox3 laten installeren, maar de usb schijf functie werkt niet.De "Mounting error, wrong format" komt op met elke schijf en usb die ik heb getest.DLNA en Samba staat aan, toch heb ik problemen.Het zal heel nuttig zijn als iemand mij kon helpen.Ik ben goed rond dit onderwerp maar toch kon ik het niet laten werken, alvast bedankt.
In de PVR, zou het heel nuttig zijn om de hele lijst van geprogrammeerde opnames te wissen (of meer dan een per keer). Dus niet alleen de toekomstige opnames van alle afleveringen van één tv show, maar van alle shows in de ‘geprogrammeerd’ lijst.Voorlopig kan je alle opnames van een serie wissen, maar niet van verschillende series ineens. Met een lijst van 50 opnames bv. vraagt heeeel veel tijd om het te wissen. Alex
Hallo sinds een 3-tal weken kijk ik TV met de Pickx app op AppleTV. Het enige dat bij mij nog nooit gewerkt heeft dat ik geen geluid heb bij de zender E! Entertainment. Dit is zo van in het begin. Zowel niet rechtstreeks Uit men TV speakers als Home entertainment system. Alle andere zenders werken wel. Is dit een bekend probleem? Weet iemand een oplossing?
Bij het inloggen (of toch een poging tot) krijg ik deze error. Graag oplossen, bedankt! Grtz,R
Zowel in de app als on line geen producten te vinden.Proximus vraagt 9f ik klant wil worden of producten toevoegen.Maar kan niets doen.Hoe moet ik dit oplossen?Tascha
in Juli heb ik voor de zoon een Mobilus S Fullcontrol genomen , hij had daarvoor een herlaadkaart van Proximus. Op deze kaart stond nog een bedrag van rond de 24 euro , deze ging in mindering gebracht worden op de volgende factuur. Ik ben ondertussen al twee facturen verder en nog steeds is deze niet in mindering gebracht ????? Telkens als ik bel krijg ik het antwoord " op de volgende factuur zal dit wel aangepast worden ". Als ik bel dan hang ik meer dan een half uur aan de lijn , en dan wordt er nog niet eens opgenomen. Hoe zit dat met jullie service , toch een beetje triestig , niet ?
Beste, Kan u mijn oude inactieve skynet website verwijderen http://users.skynet.be/gecom/index.htm Ik heb al lang geen toegang meer tot deze site en kan hem dus niet zelf verwijderen. Danku Vriendelijke groeten,
Ik zou graag VRT Nu willen installeren, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. Wie zou mij kunnen helpen aub. Dank U.Groetjes,François.
Heb nieuw rekeningnummer voor domiciliëring aan te passen.nieuw nummer: kredbebbbe 87 731xxxxxxxxxmattheeusen Katia nieuw adres
Wissen van opgenomen programma's lukt niet of het duurt erg lang.Soms lukt het wel, maar moet je een paar minuten wachten vooraleer het gewist is, soms gaat het helemaal niet, de dag nadien gaat het dan weer wel. Betreft een V5 decoder met HD. Spanningsloos zetten van de decoder en modem brengt geen soelaas, ook een volledige reset van de BBOX3 levert niets op.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.